Új hozzászólás Aktív témák

  • szasanyi

    félisten

    válasz philoxenia #17547 üzenetére

    Egyrészt igen, másrészt meg több típusban (nyilván nem az újabb típusokban) nem is nyílik ki, ha nincs bekötve az öv! Itt megjegyezném: cimborám anyagi totálkárra tört egy 8 éves Audi S8-at egy kanyarban, és a 8 db-ból egy légzsák sem nyílt ki... pedig az nem egy középkategóriás autó. Előtte nem volt összetörve, minden eredeti volt. :U Szóval sok körülmény van, ami jelentősen befolyásolja a balesetben résztvevők sérüléseinek súlyosságát, de lényeg az - amit már korábban is leírtam -, hogy nagyon kis százalékban jelent(het) hátrányt az öv, egyébként pedig inkább életmentő mintsem mellőzendő.
    Összességében az a véleményem, hogy inkább kerülni kell a topik címében megfogalmazott vezetési stílust, és higgadtabb, körültekintőbb és udvariasabb (!) közlekedéssel - lehetőleg - el kell kerülni a baleseteket, és javítani a jelenleg rossz közlekedési morált.
    Ez utóbbi közlekedési morál javítása, valamint jogkövető magatartás tanúsítása - vezetés során is - azért is nagyon fontos lenne, mert egyszerűen katasztrofális az a helyzet, mikor a gk. vezetőnek a szabad jelzésen (!) úgy kell behajtania a kereszteződésbe, hogy jár a szeme mint a sublótfiók, és azt kell figyelnie, hogy nem megy e neki valaki! Mert az - gondolom ti is tapasztaltátok számos esetben -, hogy emberek 2-3 másodperces tilos jelzésen úgy hajtanak át, mintha ott sem lenne, már nem is elenyésző esetszámban fordul elő! :(((
    Kicsit eltértem a végére, de a közlekedés során, és a balesetekkel kapcsolatban gyakorlatilag minden összefügg. Mint mindig, a prevenció az elsődleges, és bizony ezek nagyban hozzájárul(ná)nak.

    Nyugati az ország, de keletre tart. Már megint... Nálunk visszafelé jár az óra?

Új hozzászólás Aktív témák