Új hozzászólás Aktív témák

  • zsid

    senior tag

    válasz dragonfx #13055 üzenetére

    És ha épp kinn áll egy defektes kamion, akkor a hátsó aláfutásgátló majd a nyakadra hajtogatja a BMW blokkot és akkor pisloghatsz, mint a vett malac :DDD

    #13053: Ez a 90-91 elég sarkos, de az előzések néha tényleg sokáig tartanak. Ilyen előzéseknek akkor van értelme, ha pl X utoléri Yt, Ynak gyengébb a gépe, akkor az az első emelkedőnél kiderül. Lehet hogy sima úton mindkettő 85ttel megy ( tegyük fel 85 ös határoló van a kocsiban ), de emelkedőn X fel tudna menni 85ttel, míg Y csak 75ttel. Ezzel már egy Gyöngyös-Budapest szakaszon akár 5-10 percet lehet nyerni. A nemzetköziseknek meg számít a vezetési idő, ha pl veszel egy Miskolc - Franciaország utat, az vagy 1,5hét. Ha begyűjtesz csak 4-5 ilyet egy héten, akkor az 50 perc. Lehet hazafelé pont úgy fog lejárni a vezetési ideje, hogy azzal az 50 perccel bőven hazaérne, vagy olyan (helyre/távolságra) ahol le tudja rakni a kocsit, és haza tudják vinni pár napra. Nekik ilyen az életük.. Én 80-85km/h között szoktam közlekedni,általában nem sietek úgyhogy csak akkor előzök ha szükséges. Az én napom nem azon az 5-10 percen fog elmenni.

    #13057: Mult héten a M0áson az 5ös vagy 51es leajtójánál játszott egy idióta olyat, hogy én mentem a külsöben kamionnal, ő a belsőben előzött vagy 110zzel és azzal a lendülettel ment is ki a 0ásról. Épp hogy elfért az aszfalton, nemtom mit szólt volna hozzám, ha épp a sóderes Kamaz megy a lehajtól és oldalbaküldi.. vagy egy másik ilyen jóképességű. Ez ogyanolyan , mint a leállósávon előzni. Ha az egyik kamion kap egy jobb első defektet és felken a szalagkorlátra?? Nem feltétlen kell ott álni semminek, hogy baleset legyen belőle...

    [ Szerkesztve ]

    <tRucKdriFteR>

Új hozzászólás Aktív témák