-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Magnum_
nagyúr
válasz pècsimunkás #84449 üzenetére
Viccelsz???
Csak par csepp kell az applikatorra - lampankent.
Atmentem ketszer elso hatso lampakon meg a hutoracson 1x meg a kodlampakon 1x. Meg balint lampain 1x.
Maradt meg benne.[mindjart lemegyek megnezni a kocsit, hogy ebbe afos idoben hogy birja a fusso
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
Runner_fxr
Ármester
Sziasztok!
Amatőrnek tűnő kérdésem lesz, de nézzétek el nekem. Első saját autóm, először van kötelező a saját nevemen. A00-ban vagyok jelenleg, és tegnap este a rossz időben, sajnos nekitolattam egy autónak. Maga a sérülés jelentéktelen, az én autómon semmi nem látszik, a parkoló autón van egy karcolás, az első lökhárítón (focus c-max).
Meg is írtuk a kárbejelentőt a parkoló autó tulajdonosával.
A kérdésem annyi lenne, hogy kb milyen kötelező díj emelkedésre lehet ilyenkor számítani?
Köszi![ Szerkesztve ]
-
válasz Runner_fxr #84458 üzenetére
Szia!
Minél drágább ajánlat alapján csinálják meg a másik kocsit, annál rosszabb lesz neked. Ilyenkor a Biztosító Malus kategóriába tol, és bizony az drágulást jelent, de hogy mennyi azt csak a biztosítód tuja megmondani.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Magnum_
nagyúr
aztatja az eso, hompolyog az utcakon a viz (mint az Az c filmben), dr a viasz azert latszik.
I humbly and respectfully decline™
-
nagyúr
válasz Runner_fxr #84458 üzenetére
Alapvetően egy károkozás 2 kategóriát dob vissza a következő évre, tehát a jövő évet az egy koccanás miatt - függetlenül annak kárértékétől - Malusz 2-ből fogod kezdeni, de erre jöhet rá plusz szorzó is, amivel emelik a díjat, de az biztosítótól függ.
Ilyen esetben, ha alacsony a kárérték érdemes lehet kifizetni a biztosító helyett a vételn félnek megállapított kárt, és akkor nem változik a bónusz-besorolásod - gyors kalkuláció javasolt, miután megérkezik a biztosítótól a kárbecslés, és rákérdeznek, hogy szeretnéd-e rendezni saját erőből.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz szőröscica #84454 üzenetére
Mi délelőtt toltunk egy Orfű-Érd etapot, Pécstől M60-M6, szépen lehetett haladni 140 környékén, bár asszonynak nem tetszett a viharos szél és a csökkent látási viszonyok miatt.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Magnum_
nagyúr
-
-
nagyúr
válasz bitpork #84465 üzenetére
A bal oldali, sötétkék oszlop a kiinduló érték a vizsgált évben, az összes többi oszlop a következő időszak besorolását jelenti az okozott károk számosságának függvényében. Ha nem okozol kárt, akkor eggyel feljebb lépsz a következő időszakban, ha kárt okozol, akkor minden esetben kettőt lépsz vissza a következő időszakban, kivéve négy károkozás esetén, mert akkor bárhonnan automatice M04-be kerülsz.
Tehát emberi nyelven: a jelenlegi besorolásod megadja a kívánt sort, az időszak alatt okozott károk száma pedig az oszlopot, az eredményül kapott cella a következő évi besorolásod adja vissza értékként.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
-v-
addikt
válasz bitpork #84465 üzenetére
maketból rossz voltam
Látjuk
a nullával történő művelet azért vicces
Nem végzünk semmilyen műveletet a nullával (az osztáson kívül amúgy is minden oké).
Mi az hogy "0 kár"
Ez itt egy mennyiség, ami mérőszámból és mértékegységből áll, a nulla a mérőszám mivel a mértékegység a darab, azt hagyományosan elhagyjuk.
Egyéb kérdés?
[ Szerkesztve ]
-
-
tomcsi23
veterán
válasz Runner_fxr #84471 üzenetére
Nem, mert akkor már B1 lesz.
Egyébként ritkán éri meg kifizetni a kárt, kicsivel drágábban azért át lehet menni valami kedvezőbb társasághoz. Mindenképp kalkulálni kell majd egyet....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Magnum_
nagyúr
válasz pècsimunkás #84478 üzenetére
Koszos, porosra felesleges lenne.
I humbly and respectfully decline™
-
-v-
addikt
Most ennek csak szerintem van überborzasztó szar hangja
-
Akos1994
aktív tag
Sziasztok!
Lambda/hőfokjeladó/stb szenzorokat mennyiért szoktak diagnosztizálni?
Az autóm (F astra cabrio x16szr, 75le) város/előváros viszonylatban simán bekajál 12 litert, és eddigi rekordom teljesen stabil 90-es tempóval, felhúzott tetővel, nyáron 10 lityi volt. Oké, az autó LPG-s, de akkor is mindenki 6,5-7 litert írogat fix 90nél, városban 8 nagyon max 9.
Bosal lambda bárdiban 5k lenne, hőfokjeladó is filléres tétel, ezeket cserélném, gondolom megéri inkább csak beraknom egy újat belőlük, nem? A lambda is 20 éves eredeti még, fordulat néha megáll 1200rpm körül, majd csak 3-4 mp múlva esik vissza 800-as alapjáratra + néha egy pillanatra mintha lennéek ilyen beesések egyhelyben állva.. -
rbalint88
addikt
válasz szőröscica #84484 üzenetére
hát ha ma dolgozni kellett volna menni, akkor az összes faszom ki lett volna és nagyon-nagyon morcos lettem volna.
-
Integrale
veterán
válasz rbalint88 #84483 üzenetére
"nem vagyok hajlandó megnézni olyan videót, amiben ez a srác beszél."
+1, róla írtam a múltkor, betanult műduma, minden egyes szavából az jön, le, hogy nem belülről fakad amit mond, az már csak pláne, hogy interjút nem tud levezényelni, babrál, matat, lóbálja a kezét, lépeget.
Hab a tortára, hogy a facebookos bringás csoportban pedig sikeresen bemutatta, hogy mekkora az arca.
"Bad reklám is reklám too"
-
gzbotii
veterán
válasz szőröscica #84484 üzenetére
Ha már Bp forgalom egy kicsit: imádom ahogy (példának okáért) a Váci úton, miután zöld lesz, én - aki több mint kétszer jártam arra - 40el csordogálok a következő lámpa felé, tudván, hogy így kb akkora érek oda, amikor a következő is átvált. Nem kell így megállni, újra kapcsolgatni, gyorsítani, fogyinak is jobb. De persze a sok okos hátulról legyorsul, bevág elém, így az elsobol leszek a 6-7+ a sorban. Így aztán persze mindenki satura kell fekezzen, mert elém is sor gyűlt, mindenki megáll.
Hol ebben a "jó"? Vagy mit nyer ezzel?When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
gzbotii
veterán
válasz Magnum_ #84489 üzenetére
Én szeretem nyomni, ha van értelme. De ha nincs, akkor minek? Hogy úgyis meg kell állni.
Kolozsváron csapattam eleget, ott ahol tudom, hogy el lehet érni a következő lámpat vagy van bármi értelme.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Akos1994
aktív tag
válasz bitpork #84490 üzenetére
Általában 25-30 km-t megyek egyhuzamban, ebből 10-12km az m7-esen fix 100-as tempóval, többi utána a városon át kőbányáig. 36 liter gáz megy bele "kattig". Ugyanzon kútnál szoktam tankolni, csontra ki szoktam üríteni, és utána újra teli. átlagos vezetéssel 320-330km után szokott fogyni, a rekord ugye 360km. És a reggeli benzinnel autókázott első (kb) 3 kilométert nem is számolom ebbe bele (amiközben ugyanúgy pörög a napi km számláló).
Nyáron így 11 liter jött ki, a mostani +0-5-1 liter növekedés gondolom a nyárhoz képest még több dugóban állás + hideg. De ha olyan igazán valós átlagot akarok akkor tankolásonként még levonhatnám a napi 3km-es benzines etapokat és akkor inkább már 290km jönne a 36 literhez.
Értem én, hogy még talán a vén kadettből öröklött blokk ez, meg gázüzem, de szutyok 75 lovas 1.6.. -
veterán
Teleraktam osztrák OMV 95-tel egy Horn nevű településen (1,194 €/liter, csak ez van és MM100, MM95 nem létezik). Nem éreztem különbséget, ha csak azt nem, hogy autópályán 100 körül elkapart ha megpadlóztam, de ez inkább a szakadó esőre és a 3 mm-es gumikra vezethető vissza.
Valószínűleg volt egy ~120/100-as trafim :/ Ezt ki küldi ki, az osztrák rendőrség vagy valami behajtó cég? (Nem tervezem befizetni, ha nem muszáj)
Prágába aránylag gyakran járok, a cseh autópályák elég foschak; viszont a normál országutak elsőrendűek, simán hozzák az osztrák minőséget. Stadion helyett megfontolandó...
[ Szerkesztve ]
-
Akos1994
aktív tag
válasz focvis #84494 üzenetére
Mindenképpen elviszem majd LPG szerelőhöz is, ha nem oldódik meg, csak először gondoltam akkor a lambdát+hőfokjeladót cserélek pár ezresért, mert ha jól tudom főként ezeknél a régebbi rendszereknél az ECU-ra támaszkodik az LPG rendszernek a saját ECU-ja. Mert a kisebb rángatás/alapjárati furcsaságok benzinnél is megvannak, akkor meg az új lambda biztos nem kidobott pénz..
Köszi, az LPGdoktor eszembe se jutott, előző LPG-s autómmal voltam már több helyen, de mindhárom lehúzós jellegűnek tűnt, lehet próbát teszek velük. -
hülyegyerek
addikt
válasz focvis #84493 üzenetére
Kiküldik német és magyar nyelven is. Sokkal normálisabbak, mint az itthoni kollegáik, a büntetési tételek is kisebbek, mint itthon. Ha 100 helyett mentél 120-al, az valószínűleg 30 ojródba fog fájni.
Amúgy én a helyedben nem félnék, 100-as korlátnál óra szerint 120-al szoktam menni, eddig nem volt belőle bünti (másból volt, de ott én voltam a fasz).hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Mesterséges intelligencia topik
- Gaming notebook topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- World of Tanks - MMO
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Tovább csiszolja a Nothing a Phone (2a) kameráját
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest