-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jaffa75
őstag
Jetta marad, 14-es besorolású...
Ami reggel befelé ma az M0-án ment, az megért volna egy misét... az első igazán ködös nap, de az autósok egy nagyobb része úgy közlekedett, mint az M7-en egy jó nyári szombat délután Pest felé... nyomta mint állat, annak ellenére, hogy néha-néha azért igencsak sűrű volt a tejföl..
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Jaffa75 #84101 üzenetére
Dehogy, térj csak vissza a Japó oldalra. Pl:
(L:/dl/upc/2017-10/47775_kuvik.jpg)(/L)
Berepülőpilóták...
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz Jaffa75 #84103 üzenetére
Nincs benne rendes automata, így bukták az egészet. A Ford nekem marad soká, rendes hagyományos automata, turbóbenya, minimum 14-es besorolás (szevasztok dízelesek ), ráadásul ma reggel tették ki a snyc 3-as tesztet, amit tegnap bújtam a jutúbon. Már fent van az android auto a telón, remegve várom a telefont, hogy "Farkas Úr, várjuk magát"
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Jaffa75
őstag
válasz BigBlackDog #84104 üzenetére
ne viccelgess... Az M0-án nyomtam vele egy 3.9-es átlagot... (jó, könnyű lábbal, tempomattal... ) Addig még belecsúszik 60e; utána ki kell ugrani belőle....
-
-
nagyúr
válasz bitpork #84108 üzenetére
Tökmind1, mit terveznek. Az infrastruktúra nem fogja elbírni. Nem egy cikk foglalkozott már ezzel világ/európa szerte, hogy pl. az északiak most azon szívnak, hogy az egyre több tesla és plugin/hybrid miatt nincs elég töltőállomás a városokban. Ez európában még nagyobb cink. Plusz sok farok ugye ott is parkoltatja az autóját töltés után, blokkolva a "kutat".
Vissza fognak táncolni, illetve ki fogják tolni +5-10 évvel még a dolgot, mert képtelenség az egész. Csak beindult a hype és pár nyomi hivatalnok/politikus 1-2 hibbantabb környezetvédővel karöltve most hatalomra akar jutni az ilyen intézkedésekkel a zöldek körében. Bukó lesz, nem is kicsi.
Azt is 1000x kitárgyaltuk, hogy erőmű és elektromos rendszer legyen a talpán, ami elviseli majd, hogy hirtelen mindenki tölteni akarja a kis tütüjét...Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
válasz Tsebacsi #84105 üzenetére
rég jártam erre, de még mindig nem kaptad meg az autót
én már lassan 1,5 hónja kormolom az i20-at ~2000km-t már sikerült is belevágniEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
EQMontoya
veterán
válasz Tsebacsi #84114 üzenetére
Nagyon ráfókuszáltál erre a kérdésre...
Amúgy azt néztem, hogy elég durván elszabadultak a középkategóriás árak, egy nem alap motoros, normálisan felextrázott Civic/Jetta/Focus alig olcsóbb, mint mondjuk egy IS300H/IS200t, amiben azért némileg több ló meg komolyabb kidolgozottság lakozik.
Pont ma volt a totalcaros teszt a 180 lovas 1.5 turbo Civicről, ami tök oké, de 8.5-ért... Hát, inkább rádobnám azt a hiányzó másfél misit, és ülnék egy új IS-be.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
nagyúr
válasz EQMontoya #84115 üzenetére
10 alatt nem kapsz rendesen felszerelt autót prémium szinten. Hidd el, bújtam eleget a konfigurátorokat és voltam bent szalonban is. Plusz CVT váltót nekem ne akarjon eladni senki, csak ha priust akarok venni...
Akármielyik német prémiumot nézem, 8-9M a belépőmodell, és nincs benne szinte semmi. És minden rendes extra húzós. Egy Focus/Astra/akármi 7 misiért már majdnem full, sőt, ugyanúgy 3-5 év garival, olcsóbb fenntartással és ott merem hagyni a belvárosban leparkolva, nem attól rettegve mikor húzza meg egy gyökér vagy akarja elvinni...
És csak úgy nem dob rá senki másfél misit 8,5 misire Én is eleget szívom a fogam a Ford árán, de elegem lett a mostani helyzetből, és nem vállalok be használtan rizikót, stb Nem ismétlem magam.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
EQMontoya
veterán
válasz Tsebacsi #84117 üzenetére
Ez tiszta sor, nem veszel használtat, oké, nem is erről volt szó.
Nekem inkább az a fura ebben a storyban, hogy egy 3-as BMW vagy egy Lexus IS 5-10 évvel ezelőtt is 9M-ről indult, meg nagyságrendileg most is.
Csak mindenki más (Octavia, a lentebb említett középkategóriások zöme) is drágult annyit, hogy így már elég fura kép alakult ki a piacon.
Most ott tartunk, hogy egy fullos 180 lovas Civic alig olcsóbb, mint egy fullos, 192 lovas Mazda 6, illetve 10-ért már értelmesebben felszerelt 3-as Bimmer vagy Lexus is van... Azt a 15% difit én rászánnám.
Mert ahogy elnézem, a "fapad" IS van kb. egy jól felextrázott kompakt felszereltségi szintjén, alap az összes olyan móka, amiért a kompaktokban fizetsz: ülésfűtés, nagyhifi, bőr ülés, stb...Same rules apply!
-
veterán
válasz EQMontoya #84118 üzenetére
Japánok árazásához nem konyítok; viszont az öcsém most vesz új autót, kicsit körbejártuk a témát, frissek a tapasztalatok. Normális (= hétköznapi) elvárásokkal, 5 m-ért bőven lehet nem-alapmotoros kompaktok között válogatni.
("normális elvárás": digit klíma, el.ablakok, BT-s rádió, 16" alu, 4 henger, 110+ le)
Tavasszal néztem Merga C-t (C160 - 1.6 turbó), a fenti elvárásokkal 8 m. De egy Mercedes esetében illik még ezt-azt beikszelni, úgy 9 m.
Amit nem tartok jó ötletnek, ha az 5 milliós kompaktot kezdjük el felékszerezni és végül 8-9 m-re jön ki. Amikor meg eladná az ember pár év múlva, azzal szembesül, hogy kvázi egy árban megy az anno 5 millióssal.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz EQMontoya #84118 üzenetére
Most csak kíváncsiságból kattintgatva ez jött ki:
Lexus C200t jó felszereltséggel, alap fekete színben alap dísztárcsával 12.090.000 Ft
Audi A4 2.0TSFI Automata alaop fekete szín, közepes feleszerltségi szint alig kattintgatva,fele sincs benne mint a lexusban : 11.270.000 Ft szóval simán felhozom 12-re ha szintbe hozom a japánnal, vagy fölé.
Merci C 200 automata alap fekete óvatosan kattintva is 11.500.000 Ft szóval drága.
Bőr ülést nem ad senki alapban, navit se, automatát se, főleg alap motorhoz nem. Ülésfűtés is inkább valami nagyobb szinthez van, vagy csomagozni kell. A japánok legalább szintenként adnak mindent, és csak 1-2 plusz dolog van.
Német prémiumot csak használtan, valami megbízható forrástól (van ilyen??). A kompakt meg 6 misiért vállalható, annyiért sokminden jót kapsz, és vígan elvagy vele sok-sok évig.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
#64118272
törölt tag
-
nagyúr
válasz #64118272 #84122 üzenetére
Hát a PH nem tért ki nagyon semmire. Én is youtube-ot beírva kerestem ezekre rá, döntően amerikai kereskedők videói vannak fent. Szerencsére a rendszer maga nem bonyolult, így szerintem gondom se lesz vele. Ugyanilyet autót várok én is, csak a 150 lovassal. Írhatok majd esetleg PM-et pár kérdéssel?
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
#64118272
törölt tag
válasz Tsebacsi #84123 üzenetére
Nem bonyolult a rendszer, csak még nem igazán látom át a logikát, mi alapján rendezi pl hogy a főoldalon mi jelenik meg, mikor megy a térkép láthatóan, vagy mikor írja simán hogy Navigation, vagy mikor megy az Apple Maps rajta, tehát még van mit tanulmányozni.
Egészen nyugodtan írhatsz, persze!
-
Peter.70
őstag
Kicsit a középkategóriás autókhoz szólva.
Ma voltam nézni Ford Focust, elég alaposan fel extrázva ( sávtartó, ülésfűtés, holttér figyelő, navi, bixenon, stb.) bőr nem volt benne. Kombi, 150 LE megállt a vége 6,1-ben.Ugyanez a szint Mazda 3-nál 6,5
Opel Astra K, 6,8-7,0Szerintem árban a Ford a nyerő.
Más kérdés, hogy hosszú távon ( fogyasztás, szívó motor ) a Mazda a nyerő. Bár átlagos futást nézve állítólag nem kell félni sem a turbótól sem a kettős tömegűtől.
Ford 1,5 turbósában azt mondták mindkettő benne van váltótól függetlenül.
Hátsó lábtér nekem kb azonos a mazda meg a ford. Opel picit nagyobb[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Jaffa75 #84127 üzenetére
Szoktunk ezekről beszélni, nem kell bemutatni minket egymásnak
Nem mellesleg a 6.1 jó ár, gondolom automata nélkül, 5 ajtós. A kombi pont ezzel a 2 elemmel kerül többe
Az Astra is hasonló áron van, csak nekem nem tetszett, de frissebb, jobban felszereltebb modell.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Szada85
aktív tag
válasz EQMontoya #84118 üzenetére
Biztosan én vagyok ügyetlen, de nekem nem sikerült pl. 3-as BMW-vel közepes felszereltséggel ( persze tudom, ez relatív, kinek mi a közepes ) megállni 10 millió körüli listaárra.
Egy 318i benzin kéziváltóval, egyszerü színben, alap (16") kerékkel, mindenféle optikai csomag nélkül, a legegyszerübb börbelsövel, és "közepes" szinttel ( börkormány, autom.klíma, naprolók, Tempomat, PDC körbe, tükör csomag, ülésfütés sportüléssel, navi ) 13 millióba áll meg.
Ennyit is szoktak engedni a kereskedésben, hogy levihetö 10-re? ( Sosem vettem új autót, így kérdezem. )
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
Új autó konfiguráláskor látható, hogy melyik extra mit tartalmaz pontosan.
Külső és belső tükör csomag
Az automatikusan elsötétedő belső és külső visszapillantó tükrök éjszakai vezetésnél megakadályozzák, hogy a vezetőt elvakítsák más autók fényszórói. További funkciók: Amint a vezető hátramenetbe kapcsol, az automatikus parkolási funkció lebillenti a jobb oldali visszapillantó tükröt, így láthatóvá válik a járdaszegély. Mindez pontosabb manőverezést tesz lehetővé. Leparkolás után a BMW külső visszapillantó tükrei elektromosan behajthatók, így azok nem foglalnak el akkora helyet, emellett kisebb valószínűséggel sérülnek meg.
EQMontoya[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz EQMontoya #84138 üzenetére
Annyi legalább kell(het), hogy egy mélygarázsból ki tudj állni.
Normális közlekedésre ( tehát nem a belsö sávban megfelelni a sztereotípiáknak ) nem feltétlen lehet rossz motor, bár én is inkább azt a verziót szeretem, amikor bármikor elö lehet rántani még pár lovat a cilinderböl.
-
EQMontoya
veterán
válasz tboldi #84143 üzenetére
Ez jogos. De ilyen nem nagyon van.
Pumma:
Leparkolás után a BMW külső visszapillantó tükrei elektromosan behajthatók, így azok nem foglalnak el akkora helyet, emellett kisebb valószínűséggel sérülnek meg.
Ez már 2000-ben is alap volt, nehogy már egy 3-as Bimmernél ez ne legyen széria...[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Szada85
aktív tag
válasz EQMontoya #84144 üzenetére
Pedig ahogy a konfigurátorban látszik, nem alap.
A sötétedös belsö tükör olyan 60 ezer Ft, de pl a szélvédö felsö napvédö csíkja is 30 ezer Ft-os extra.@[vilike]:
Ez egy élhetö konfiguráció lenne.
Az egyik felsövezetö 3 napja kapta meg az ugyanilyen, csak metálfekete céges autóját, minden reggel sóhajtok egyet mellette, mikor sétálok be az épületbe. -
Új hozzászólás Aktív témák
- Parfüm topik
- iPhone topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Óvodások homokozója
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- galaxy55: Mi történt deviantart-on?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs