Új hozzászólás Aktív témák

  • Declare

    őstag

    válasz SzlobiG #40102 üzenetére

    Igazabol az lesz erdekes kerdes, ha belenyomjak a roman/ukran naftat majd :D

    Szerelöm meselte, hogy voltak valami autokonferencian vagy hol es a beszallitok/gyartok mutogattak brutal statisztikakat, hogy milyen megrendelesek jönnek kelet europabol azokra a dizel alkatreszekre, amitöl otthon mindenki retteg: injektorok, magasnyomasu szivattyuk stb....es hogy ehhez kepest milyen keves a nyugat europai megrendeles.

    Jo nyilvan egyik oldalrol az is benne van, hogy azert keleteuropaban eri meg talan sokszor az auto azt az eletkort, amikor ezeket cserelni, de az üzemanyag minösegevel is szoros kapcsolatban all....allitolag....es logikusan is hangzik

    Masik meg, hogy siman benne van a pakliba szvsz, hogy lassan eljutunk oda, hogy batran lehet kiserletezni, mert ugysem fogja sokaig huzni a benzin/dizel technika. Ha tenyleg tartjak itt magukat az orszagok/gyartok ehhez a 2020 as evekre hirdetett "nem lehet forgalomba hozni uj benzin/dizel autot", akkor igazabol 20 ev mulva lehet gyartani se nagyon fogjak. Ki tudja... :F

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák