Hirdetés
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - Íme a végleges gépigény
- PlayStation 5
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- EAFC 25
- World of Tanks - MMO
- Battlefield 2042
- EA Sports WRC '23
- GTA V
- Befutottak a LEGO Horizon Adventures első értékelései
-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
stickermajom
addikt
válasz Rowon #301460 üzenetére
Én is nagyon szerettem, sajnáltam eladni. A dízelek is egész kulturáltak belőle, fiam keresztapjának van egy biturbó, azzal már lehet tekerni.
74k-val adtam el az enyémet, egy garanciális lámpacserén kívül semmi bajom nem volt vele. Mondjuk vigyáztam is rá, a vevő szerelője az ég világon semmibe nem tudott belekötni. -
MunezXBK
nagyúr
válasz stickermajom #301461 üzenetére
Kiköltöztetek Kanadába, vagy most mi a kotta?
-
nagyúr
válasz stickermajom #301468 üzenetére
Az kemény. Írhatnál pár sort, hogy miért, hova Persze csak ami publikus.
-
Peter.70
addikt
válasz stickermajom #301468 üzenetére
Lehet privátba is
-
bandus
veterán
válasz tboy93 #301469 üzenetére
gondolom annyira jol teljesitett mar az orszag, hogy ugy ereztek nem erdemlik meg az itthoi joletet
persze ezet mas oka lehet, vegulis mi sem az anyagiak miatt ugrottuk at a hatart. becs-bp ma 5.3, sajnos felkurtam az egymast elozo kamionok, igy sok helyen 170-nel jottem ehhez merten meg paradesabb a fogyasztas.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
MunezXBK
nagyúr
válasz stickermajom #301468 üzenetére
De talira azért tudsz jönni, nem?
-
tboldi
nagyúr
#ypsilonfogyi
Móvár-Parndorf-Móvár 3 személlyel, a magyar oldalon pálya, osztrákoknál országút és faluk + az outletnél némi dugó a parkolók közt, így lett 5,8 ℓ/100 km.
Az új Quatracok szuperek és halkak, hazaérve már le is kopott az elválasztó réteg, innentől lehet forszírozni majd.
[ Szerkesztve ]
-
-
Most egy kvázi jó ár-érték arányú Kumho Ecowing gumit vettem a "nyári" felnikre. Jóval halkabb, mint a téli Matador, elégedett vagyok vele.
De nem bánnám, ha nem kéne cserélgetni többet. 2 évente elvinném centíroztatni oszt jóvan.[ Szerkesztve ]
Az emberiség két legnagyobb találmánya az írás és a mikrohullámú sütő.
-
Hachiko95
aktív tag
válasz brumi1024 #301401 üzenetére
Gondolok például az A.I.-ra, hogy szöveget, esszét, beadandót megiratnak vele, programozásnál kódot, stb..
Ha autós témát nézünk a navigációs képességek, térkép használat, vagy csak vezetni egy autót.
Szerintem ezekben egyre rosszabbak leszünk, szolgáltatásokra, segédeszközökre támaszkodunk. -
Hachiko95
aktív tag
Ez a Steer by Wire az önvezetéshez kell, úgy nem lesz fura ha nincs előtted kormány, de most nagyon úgy tűnik mintha újra feltalálnák a meglévő jól működő dolgokat.
Nekem az nem tetszik, hogy ez tisztán közlekedésbe megy át és ezzel vége az autózásnak.Másrészt ez olyan komplex rendszer szoftveres oldalról, de a hardver is duplázva van, hogy legyen tartalék, ami pazarlásnak tűnik és hosszabb távon gazdaságilag fenntarthatatlannak.
Harmadrészt ezek így nem lesznek hobbi autók, nem lesznek veteránok. Ez volt szép szerintem a régi autókban, hogy olyan egyszerűek voltak, hogy elindultak nyugaton és az életútjuk során megvoltak az állomások. A vége mondjuk hogy fejlődő országokban a belüket húzva pörgetik a gazdaságot, vagy veterán, hobbi autó lett. Főleg 80-90-es évekbeli autók.
-
Hachiko95
aktív tag
válasz radi8tor #301408 üzenetére
H Astra GTC ugyanez, normál módban olyan gyorsan le tudom nyomni és felengedi a gázpedál, hogy nem csinál semmit. Sport módban reagál "azonnal", de az tényleg olyan mód amikor nyomni akarod, mert nem lineáris, inkább bináris.
Ez egyébként nem Drive by Wire hátrány, csak annak a programozása miatt ilyen, de utcára mind ilyen. Egyedi motorvezérlővel verseny és hobbi autókban jónak kellene lennie az elektromos gázpedálnak.Ezért szeretek hobbi autós témában visszamenni teljesen az analóg autókig, azokban jónak kell lennie, főleg amiben motorvezérlő sincs. Azok nem hazudnak, max. fizikailag lehet szűk keresztmetszet.
-
brumi1024
veterán
válasz Hachiko95 #301481 üzenetére
Mint ahogy az autó elősegíti a mozgásszegény életmódot, lehet helyette gyalogolni is, az hogy nem kell vadásznunk szintén… Sőt a térkép is egy segédeszköz. Visszamehetünk elég sokáig, vagy tekinthetünk úgy erre mint fejlődés, amivel több időnk marad másra. Miért éppen a 90-es évek technológiájánál húzzuk meg a vonalat?
-
brumi1024
veterán
válasz Hachiko95 #301482 üzenetére
Nekem az nem tetszik, hogy ez tisztán közlekedésbe megy át és ezzel vége az autózásnak.
A kvarcórák sem ölték meg az automata órákat, az okostelefonok sem váltották le a rendes fényképezőket a hobbistáknál, a kapszulás kávé sem váltotta le az egyéb készítési módokat. Nem értem miért kell az átlagemberre is ráerőltetni az autózást a közlekedés helyett.
Másrészt ez olyan komplex rendszer szoftveres oldalról, de a hardver is duplázva van, hogy legyen tartalék, ami pazarlásnak tűnik és hosszabb távon gazdaságilag fenntarthatatlannak.Ha gazdaságilag fenntarthatatlan lenne akkor senki nem csinálná. Pont ez a lényege, biztonságosabb, egyszerűbb, helytakarékosabb és a kiforrásával olcsóbb lesz. A Cybertrucknál egyébként rengeteg pozitív visszajelzést olvastam róla a tulajoktól.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Hachiko95 #301483 üzenetére
H Astra GTC ugyanez, normál módban olyan gyorsan le tudom nyomni és felengedi a gázpedál, hogy nem csinál semmit.
Ezt mindegyik euro4-es Opel tudja. De még a full analóg kispolszki is, ott ha gyorsan még egyszer rátaposol a gázra, kis szerencsével eldurrantja a kipufogódobban felgyűlt benzint. Szerettem.
-
Hachiko95
aktív tag
válasz brumi1024 #301484 üzenetére
A legtöbb esetben vége a tudománynak, ha kiveszik a mai ember kezéből a telefont, ez a különbség.
Nem tudom milyen 90-es évekbeli technológiát keversz ide, az a fenntarthatóságról szólt, hogy olyan egyszerű, hogy gombokból a földön megjavítod. Hozzáteszem, hogy ez a képesség is eltűnik, mert nem javítunk, hanem kidobunk dolgokat. -
Hachiko95
aktív tag
válasz focvis #301486 üzenetére
A UFO Civic még rosszabb ebben, az már Euro 5 és nincs sport mód.
Csak emiatt az alacsony sebességű manőverezés rosszabb. Parkolás, indulás lámpánál, szerintem ide vezethető vissza, hogy sokan bénáznak, lefulladnak, mert nem pont azt csinálja az autó, késlekedve ad gázt, de már a kuplungot felengeded közben.Sokáig nem értettem, hogy miért van ez. 1.6-os A Vectrát vezettem, abban tök jó a gázreakció és az a motor nem a lefulladós fajta, plusz könnyű, a kuplung is könnyen kezelhető, stb.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Hachiko95 #301490 üzenetére
Az Euro 4-es 1.4 i-DSI Jazz gázreakciója is hagy nem kevés kívánnivalót, de azért ennyire nem ergya.
A szintén Euro 4-es 1.4 T-Jet MiTo szerencsére nem olyan rossz, normál módban sem lagymatag, és dynamicban bár hirtelenebbé és idegesebbé válik, de nem lesz bináris.
-
Petyyyyy
addikt
Corsa elmúlt két heti csak városi fogyi 5,9.
Araszolás, rohanás, krúzolás, normál menet.Vectraval is gurultam egyet Veresre meg vissza, de nincs rögzített adat.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Rowon #301400 üzenetére
Z17DTL az CDTI, közös nyomócsöves motorkód szerintem de ha adagoló, akkor az elektronikájuk döglik, az ellen sokat nem tudsz tenni, át kell alakítani mechanikusra aztán örökös [link]
Z17DTL lehetséges hibákról összefoglaló videó [link] belarusz, de van angol stb felirat[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - Íme a végleges gépigény
- Házimozi belépő szinten
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Formula-1
- Autós topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen légkondit a lakásba?
- Mobil flották
- Milyen program, ami...?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest