Új hozzászólás Aktív témák

  • Hachiko95

    aktív tag

    válasz brumi1024 #286484 üzenetére

    Valószínűleg, ha csinálnának egy modern E36 M3-at az sem lenne olyan, mint a régi. Igazából nem is próbálnak már olyat csinálni, inkább a mai környezetnek megfelelően gyártanak.
    Ugye ez lenne a 1M unokája, súlyban az sem nevezhető könnyűnek, de 20cm-t és 200kg-ot felszedett ahhoz képest. Az előző M2-t nevezték az új M3-nak, a E36/E46 spirituális utódjának. Ez az új M2 túl nőtt a régi M3-on és E28 (Cápa) M5 méretei vannak, E34 M5 súllyal. Egyébként az E28 M5 meglepően könnyű 1450kg körüli súlya van.

    Nekem ez a furcsa, hogy egy M2-től vagy csak a 2-estől (régi) 5-ös kvalitásokat várunk el.
    Ezzel szinte egységesítve, közelebb hozva a komplett modell palettát és megszüntetve azt ami eddig volt. Nyilván nem ezzel az egy modellel történt ez, hanem minden generációval egyre közelebb kerültünk ehhez.
    A világban most nagy irány az egységesítés, minden egy irányba megy és ez látszódik az autóknál is, egyre kevesebb karakter, egységek kijelzők, amin keresztül kezelsz mindent. Jó legyen mindenre is. Attól tartok, hogy az elektromos korszakkal ez még inkább így lesz. A hang, a rezgések, a nyersesség elmaszkolása vette el a karaktert és ebből kettő alapjaiban nem igazán létezik egy elektromos autónál.

    Harrisnek jönnek-mennek az új M2 és M5-ös BMW-k, de az E28 M5-öse nagyon rég óta megvan.

    Drágábbak lennének az M3 extrák, nyílik az olló extrázva egy M2-höz képest, vagy azt mondod, hogy az M3-at általánosan jobban extrázni szokták ezért általánosan drágább, mint egy M2?
    Bár szerintem aki megengedheti az új M2-t, az megengedheti az M3-at is.

Új hozzászólás Aktív témák