Új hozzászólás Aktív témák

  • Szada85

    aktív tag

    válasz Qru #265154 üzenetére

    Az imént beszéltem a szervizzel, lekérte, egy új ECU ára 3226€ bruttó, erre jön még a szerelés, apróságok munkadíja... :DDD

    Ezt így lutrira cserélni nem lenne móka, úgyhogy azt javasolják, hogy keressek fel egy ECU javítással foglalkozó céget, akik felnyitják a mostanit, és megnézik, minden oké-e, ha nem, akkor javítják helyben. Ezt ök nem intézik/intézhetik, csak a tulaj.

    Más ötletük már nincs, feltették a kezüket, ennyi volt a sztori, visszaadják az autót, nem tudják megjavítani, vigyem ahova akarom. (Ezt persze csak szóban sikerült kihúzni belölük, írásban majd délután próbálom rávenni öket.)

    Próbakörön ök is sikeresen reprodukálták a hibát, egészen addig semmi tünet nincs, amíg nem lesz üzemmeleg a technika, utána menet közben sem látnak semmit, de megállva alapjáraton hamarosan elkezdödik a tünet. Mondtam neki, hogy oké, én ezt 6 hete és párezer €-val korábban ugyanígy elöadtam, így ez nem nagy kunszt. :DDD

    Állítása szerint ellenörizték a szívósort/HF csatornákat, kokszosodásnak nyoma nincs, tehát az sem okozhatja. (Kételkedem, szerintem szét kell szedjem magam belenézni).

    Benzin szerintük nem lehet, mert annak minden állapotban okoznia kellene a jelenséget.
    Kérdésemre elvileg ellenörizték a nyomásvesztést is, délután szeretnék minden mérésröl egyébröl dokumentációt írásban, amit a következö helyen meg tudok majd mutatni.

    #265155focvis:
    ODB11 szerint "Zündaussetzung", az szerény némettudásom szerint gyújtáskimaradás, de ma rádobom magyarul is a kütyüt, meglátjuk akkor mit dob.

Új hozzászólás Aktív témák