Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Szada85

    aktív tag

    válasz Puma K #254380 üzenetére

    Szerintem erre a legegyszerübb lenne egy "márkaspecifikus" fórumon, Google kereséssel utána olvasni, van/volt annyira népszerü az E39, hogy valószínü már többen is végigjárták, kikísérleteztek módokat.
    Én másik márkával (Opel) csak ezt megerösíteni tudom, ennél is komplett leírások vannak, melyik modell nyerge, tárcsája egyszerü plug&play.

    Komolyabb belenyúlásnál már kellhet új nyeregtartó-konzol, illetve valószínü a fékmunkahenger is combosabb a nagyobb méretü fékeknél, így nagy eséllyel azt is érdemes cserélni.
    A legegyszerübb szerintem megnézni neten, hogy a nagyobb motoros E39-ek (540ipl.) fékje nagyobb-e, ha igen, az az irány lehet a legköltséghatékonyabb út.

    A felnit meg annak fényében fogod látni, hogy mekkora a nyereg/tárcsa méret. A GSi-men pl. elöre a gyári 256mm-es tárcsás fék helyett felment a 284mm-es Calibra Turbo szett, de a 15"-os gyári kerék még éppen passzentosan, de felmegy. A számok megmondják.

Új hozzászólás Aktív témák