-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz brumi1024 #248152 üzenetére
A Volvora a gyári 8x17-es - elég hülye méret - nyári szett mellé vettem használtan egy "platformtárs" Land Rover Freelander 17-es szettet. Mit sem sejtve felszereltettem rá a gumikat. Mikor eljött az ideje feltettem a felniket, már a garázsból kihajtva furcsa súrlódó hangok... simán leszedte az első féknyereg a ragasztott súlyokat, vihettem a gumishoz hagyományos súlyokkal centrírozni.
-
-
veterán
válasz molnarpeter #248155 üzenetére
Téliesnek mondott Nexen, kánikulában maszatolt; hó nélküli téli időjárásban OK. Havon gyenge, egyből dobta a fenekét, bekapcsolt összkerékhajtással viszont havon is jól tapadt azon az egyetlen havas napon 2019-2020 telén. (AWD-ben jobban kapaszkodott a téli gumis FWD autóknál.)
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Ma összeállt a kisautó.
Persze még van vele munka, több kisebb-nagyobb dolog hátravan, de az összkép már nem igen fog változni.
Iszonyat vagány lett azt kell mondanom.
Többi kép itt: [link]Üdv, Balázs
-
forceberg
veterán
válasz molnarpeter #248138 üzenetére
Mennyi időnként van szétszedve az a hátsó fék?
A hátsókat ahogy én látom, max. 2 évente szét kell szedni, ki kell takarítani, mert beáll.Pedig az egyik autón nálam még belül sárvédőlemez is van a tárcsán.
(#248139) pècsimunkás: A szalonban pont lexarják, ha már xar, csere...
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
gooool
őstag
válasz cOxeR #248160 üzenetére
A gyári OZ F1-es felniket ledobtam róla és jött ez az egyedi színnel felújított OZ Superleggera meg persze új gumik.
4kg-ot sikerült kerekenként lefaragni (16,1-ről 12,1-re) a rugózatlan tömegből, ami elképesztően jó és persze rendesen érezni is a változást.
Próbaképpen feltekertem a Konikat legkeményebb állásba... hát elkapott a tengeribetegség ezen a remek vidéki úton, annyira átadott minden egyenetlenséget.Üdv, Balázs
-
molnarpeter
nagyúr
válasz forceberg #248161 üzenetére
Idén volt egyik nyereg felújítva hátul a fék szett cserekor, de amúgy hagytuk vasig lemenni. 2016-ban került fel a szett, km-ben nagyságrendileg 90 ezer talán. Tárcsa és betét egyszerre kuka. Rozsda a külső részről mászik be kb a feléig a tárcsa kopó felületének mindkét felén, meg egy kicsit belső szélén is, de kézi tart, szóval nincs piszkálva.
Első fékek vétel után két évvel tovább bírták, de ott ismeretlen az előző csere időpontja, a következő meg még nem jött el mindenesetre 100k körül volt a régiben, most valami bő 50 lehet benne azóta (saccolt számok dátumok alapján).[ Szerkesztve ]
-
gooool
őstag
válasz molnarpeter #248165 üzenetére
Igen, ajánlott egy kecskeméti szaki egy céget Pécelen, akik 2 nap alatt meg is csinálták, olyan lett, mint az új, lehet még kicsit tartósabb is, korrekt áron.
Üdv, Balázs
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #248150 üzenetére
Nemtom, mi lesz vele (azon túl, hogy a csatit kicserélem), majd apum kitalálja.
Egyébként a Lancia azóta sem dobta be az insufficient oil pressure-t, pedig most már elég hideg van. Tegnap ráadásul kint éjszakázott a vasútállomáson, és csak annyit írt, hogy possible ice on road.
De az autó nem tudja azt, amit mi igen: nincs jég, hiszen elkezdődött az indokolatlanul sok só elszórása.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #248169 üzenetére
Ki hitte volna, hogy az elégtelen olajnyomás elektromos hibára utal… 🤷♂️
#justitaliancarthings[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #248172 üzenetére
Mindenesetre ki fogom próbálni ezt, 2-3 hét múlva esedékes az olajcsere.
5W helyett 0W, de megvan az előírt Fiat minősítés, és a városi 3-6 km-ekre talán jobb is a vékonyabb. Csak ne legyen neki túl vékony.[ Szerkesztve ]
-
Puma K
veterán
válasz cOxeR #248148 üzenetére
"Mennyivel komfortosabb ez te jó ég..."
A nyári 235/45R17 (Hankook Ventus Prime4) után a téli 205/65R15 (Continental WinterContact TS 860) sokkal kényelmesebb.
Ha átmegyek valami úthibán vagy hullámos útszakaszon haladok... akkor az autó némely esetben átlibben az úthibán.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
-
-
gooool
őstag
válasz tboldi #248167 üzenetére
15x7-es méret ET37-es, eredetileg ezüst volt, de nem volt már szép a fényezés, egyik felnin meg felpukkant belül a festés, így jöhetett egyből az egyedi szín, mindig is ilyen bronzos árnyalatot akartam. Nagyon jól mutat élőben, gyári bronzhoz képest világosabb és több benne a metál szemcse is, így kevésbé veszik el a fekete kasztni alatt, de mégsem túl diszkós. Ja és mérlegen 5,3 kg darabja, szeleppel együtt, zsírj új Toyo TR1-es gumikkal pedig 12,1 kg-ra jöttek ki, készre szerelve. Ennél lentebb már csak nagyon drágán lenne, ez pedig alkalmi vétel volt (felnik 150, fényezés 40, kupakok és tehermentesítők 8).
Üdv, Balázs
-
lorcsi
veterán
Sziasztok!
a kerekcserevarak feletek hogy valtoztak igy az oszi szezonra ?en itt a gumisomnal egy 60%- al lett dragabb
teljesen lehidaltam tole -
6030D
Ármester
válasz lorcsi #248180 üzenetére
Após 62e-t fizetett egy 18 és egy 19" garnitúra cseréért. Úgy emlékszik tavaly 40e körül volt. Ahova mi hordjuk, ott azt mondta a srác náluk 20e. Nekünk nem tudom mennyi volt a 16".
Ja, fenti árak tárolással értendők.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
válasz focvis #248158 üzenetére
Nem, az nem gyári egy dezent felni.
Holnap megy végre szervizbe az i30 és megjöttek a méretpontos szőnyegek, postával volt 9200Ft (peppi) szerintem ennyiért ok.
[kép] [kép] [kép]Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
A_ScHuLcZ
addikt
Sziasztok,
Szlovák pályamatricát szeretnék vásárolni oly módon, hogy saját bankkártyával fogom kifizetni, és számlát szeretnék kérni a cég nevére, mivel munkából fakadó utazásról van szó.
Megnéztem a szlovák pályafenntartó oldalát, a vásárlás lépései egyértelműek, mindössze azt hiányolom, hogy egyik lépésben sem kérdezi meg, hogy szeretnék-e számlát kérni, illetve milyen adatokkal állítsa azt ki. A súgót végigolvasva elvileg a fizetést követően az utolsó lépésben felkínálja a lehetőséget, hogy nyugtát/egyszerűsített számlát tudjak letölteni, de arról egyáltalán nincs szó, hogy milyen adatok kerüljenek a számlára. (gondolom a bankkártya alapján töltené ki, az nekem sajnos nem jó)
Írtam az útfenntartónak, de még nem érkezett válasz, és sürgető a dolog.
Esetleg van-e itt olyan, akinek van tapasztalata ebben?Köszönöm!
"I'd tell you a joke about UDP, but you probably wouldn't get it."
-
válasz bandus #248188 üzenetére
Csak ez generálja az inflációt, hogy mindenki ész nélkül emel...
1 év alatt dupláját kéri fodrász, gumis, körmös... Élelmiszer is ennyit drágult, szerinted aki bérből él
Már nézegettem, hogy elmegyek gumisnak, egy gumiszerelő gép centrírozóval ~650 eFt légkulcs+kompresszor legyen mindennel 1M Ft, 10 eFt esetén 100 gumizás és vissza hozta[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
veterán
válasz kisza25 #248193 üzenetére
ez tény. de amígy ennyit drágul az élelmiszer, meg az energia, aki tud ezt fogja tenni, tipikusan az egyéni vállalkozók. aztán majd elkezdik csökkenteni, ha mindenki átáll két szett szerelt kerékre és kicseréli magának otthon.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
-
z0d1@Ku$
senior tag
válasz tboldi #248143 üzenetére
Hehe. Nálam is program volt az izzócsere tegnap a lanciában. Az 5 perces műveltből, az lett, hogy az izzótartómikkentyű beleesett a légszűrőházba, ezért szét kellett szedni a dobbetétet, lwszedni a légszűrőház alját, aztán valahogy kiizzadni a kis bizbaszt. Mindezt úgy, hogy emelő sem volt nálam és nem egy suv hasmagasságával bír az autó