-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Magnum_
nagyúr
Szereztem nai napra egy Renault Zoe-t 🤭
I humbly and respectfully decline™
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #143700 üzenetére
M0-M2 csatlakozás még rosszabb, ott nincs gyorsítósáv az építkezés miatt, így állóból kell beugranod a 90-el haladók közé... Bubi elég jól el tud rugaszkodni de a Jazz-el már elég nagy kihívás ugyanez a művelet...
#nincsbennetarcsi
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz ΞΔGLΞ #143698 üzenetére
Pontosan, nekem azt tanította az oktatóm, hogy inkább 51-et tartsam, mint a 49-et, pedig vidéken tanultam vezetni anno. Most meg akár 0 rutinnal kiviszik városba a leendő pilótákat és vígan csordogálnak 40-es tempóval a váci úton. Én megértem, hogy félnek a 3 sávoson, de akkor irány vissza a rutinpálya...
Apám szokta mondani 1-1 tökölősre - náluk tényleg van olyan, hogy csak akkor megy be, amikor tök üres az egész -, hogyha a pickuppal lenne, akkor tuti betolná a körforgalomba.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz stickermajom #143700 üzenetére
Reggel ezt szívtam be, én épp örültem, hogy nincs előttem senki és kiélvezhetem a jobbos visszafordítót egy kellemes tempóban, majd megérkeztem 3 pilóta mögé, akik már elfoglalták azt a minimális gyorsítósávot is, így kénytelen voltam én is megállni. A vége az lett, hogy egy normálisabb kamion lassított, én bementem és beengedtem a többit, de még így is állóra kellett fékeznem a sávban, mert nem akart megindulni az egyik.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
Asszonyt is úgy engedték ki, hogy első alkalommal 1 kört mentek a rutinpályán, majd az oktató közölte, hogy látja, hogy érzi az autót, így akkor irány a váci út... Én meg csak pislogtam, hogy mi van? Az tény, hogy tényleg érzi az autókat - tréningezem is néha L3-L4-es transitokkal és jumperekkel -, de akkor is.
Ami még furcsa volt, hogy őt úgy tanították, hogy jobbkezesnél csak jobbra nézzen el, balra nem kell, sőt, az hibának számít. Hát, nem tudom, gondolom az oktatót még nem vágták oldalba úgy, hogy elsőbbsége volt, utána máshogy gondolná. Én mindig fékezek a szűk pesti utcákban, akkor is, ha alárendelt a keresztút, egyszerűen túl sok a bóbita.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Qru
MODERÁTOR
válasz CactuS #143708 üzenetére
Nálunk anno a biztosítónál az a mondás járta, hogy annak van elsőbbsége akinek megadják.
Defenzív vezetés régen alap volt, várni a váratlant. Én még úgy tanultam, hogy balra is be kell nézni, sőt emiatt a vizsgabiztos a vizsga után külön meg is dicsért.#nincsbennetarcsi
-
őstag
válasz CactuS #143708 üzenetére
+1 Itt Zuglóban szerintem aki a környékemen (patak) nem nézz balra és sokat közlekedik azt úgy hívják hogy áldozat előbb utóbb...
És mindenki ide hordja a tanuló vezetőket... Amikor 5 db tart fel egy rövid szakaszon és sietek, mindig rám jön a morgás (mindenkinek kötelező legyen lakhelyén tanulni kivéve ha bizonyítja hogy ott nincs autós suli , na jó ez kicsit náci, meg nagyon meg kedvezi a helyi monopóliumoknak is, de ez az én morgásom a részleteket oldja meg valaki okosabb ).
-
footy
addikt
válasz Tsebacsi #143703 üzenetére
Az N47D20rol eleg vad szorikat lehet olvasni 2007tol 2015ig ezt pakoltak a 320Dbe. En konkretan F30akat nezegettem, de azt irtak hogy inkabb a B47D20szal(allitolag a motor es a (automata)valto is jobb) kell venni, ugy pedig mar tul volt a kereten.
Altalanossagban gyengebb anyagminosegrol szamolnak be(pedig mar az E90nel is ez volt az E46hoz kepest) es a zajcsillapitast is tobben gyengebbnek irjak.
Az ADAC tesztben is felhozzak a gyenge zajcsillapitast, pedig ott a VWt es BMWt igencsak felfele huzzak.
Ha googlebe bedobod hogy N47D20 probleme, F30 geräuschdämmung, F30 qualitätsprobleme akkor fogja hozni a forumokat.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Magnum_ #143714 üzenetére
Az illeszteseket irtak a belterben, bar nehez megmondani, hogy ez csak az elso evjaroktra vonatkozik-e.
Az F30nal joval tobben irtak hogy e90bol atulve gagyibbnak erzodik. (sorjas ajtoboritas, A oszlop muanyag burkolata, altalanos illesztesi problemak)Ha megint autot keresek majd(van ra sansz egy fel even belul ) akkor azert megnezek majd egy FLes 3er kombit.
[ Szerkesztve ]
-
válasz #89309696 #143686 üzenetére
Rendszerint találkozok autópályán olyannal, hogy a felhajtónál, ahogy megszűnik a záróvonal besorol a pályára kb 60-al
Én meg végig gyorsítok a gyorsítón és úgy megyek fel, általában eléjük, mert nem elég, hogy 60-al besorol, deblegalább nem is gyorsít, a tököm nem megy fel utána 60-al a pályáraEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Gsx-rr
veterán
válasz Tsebacsi #143723 üzenetére
Elegge, mar irtam valaszt a masik topicban. De amiket ott irtak annyit koltottem az 50d re es csapagyazva is volt.
Amugy talalsz kevesebb kilometerrel is.
Pont tegnap neztem a Speedzone on Valyi videojat ,javaslom nezd meg rosszat nem tud mondani rolukVan Bmw-re jo szerelom nem kell ennyit kolteni ra.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz Magnum_ #143714 üzenetére
Volt a családban két E46, már mind a kettő helyett E90 és E91 van, mind a két tulajdonos visszasírja az E46 általános minőségét. Kárpitok, burkolatok, aprólékosabb, igényesebb az E46. E90 csomagtérburkolata is gagyibb, kalaptartó alja sem burkolt (gondolom jobban felszereltekbe lehetett kérni).
F30 meg aztán tényleg más világ az E46-hoz képest. A benyomható felület a váltókar előtt, műszerfal közepén elég gáz, zörgő B oszlop borítás, sorjás borítások, műanyagok, középkonzol kemény részének az alja szintén, övcsat körül szintén.
De ez általános az autoiparban sajnos.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
SzlobiG
félisten
válasz Tsebacsi #143703 üzenetére
Sajnos nem, továbbra is gyenge pontja a vezérlés 150-200k km körül cserélni kell 300-400e ft az ára mivel ki kell szedni a motort hozzá. Akkor ott a kigyulladásos sztori az EGR rendszer körül amit mondjuk elvileg cserél a szerviz ha van rá visszahívási akció, turbo is szeret 200e körül elhasalni rajtuk.
Tipikus az az autó, hogyha van majomra akkor legyen banánra is.
Minél kevesebb kilométerrel célszerű megcsípni mert akkor nagyobb az esélyed, hogy nem kell azonnal közel 1 millát rákölteni. Amúgy nekem is ez a bajom velük, hogy nagyon jók, de nagyon drága a szerviz, pedig az a 8 fokozatú automata egy álom.
-
Magnum_
nagyúr
Bmw update: auto levizsgazva, nav-nal regado megfizetve, eredetvizsga kesz, bizrositas kesz. Nav-tol meg nincs visszaigazolas a regadora. Ha idoben elintezik, ma van autom. Ma ocsmanyiroda 14.00-ig van. Mennyi eselyem van, hogy ma meglesz? Nem sok
I humbly and respectfully decline™
-
nagyúr
Köszi mindenkinek, csak elmélkedés az egész buli, de jó ezeket tudni!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz stickermajom #143715 üzenetére
Az, a legnagyobb hülyeség, amit abból a szituációból ki lehetett hozni, sose hallottam olyat, hogy a körforgalmat levágó menekülőútnak van elsőbbsége a körforgalomból kijövővel szemben, ráadásul a jobbos íven, kicsit jobbra döntve. Imádtam Csepelről jönni, mert mindig sakkozni kellett, hogy van-e mellettem/alattam valami, főleg áruszállítónál, amikor mindenki húzódik a belső ívre.
Reggel viszont kiadta, fentről se jött senki, előttem se voltak, így jó volt a tempó.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
SzlobiG
félisten
válasz molnarpeter #143732 üzenetére
Igen, de olyat meg már tuti nem vennék 2008 előtti autó.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz CactuS #143705 üzenetére
Tökmindegy mikor ülök autóba, ezeket mindig tapasztalom. Tanulóvezető remegve feltartja forgalmat, mikor átnézek rá, ha sikerül leelőzni, de az oktató szerint ez normális, mert különben tenne ellene, hogy ne 30-40 között pöcsölve feltartanak mindenkit. A körforgalom (mint írtam), az kb olyan, mintha lemennének a térképről, valami olyan helyre, mint valami démoni beláthatatlan fekete lyuk. Nonszensz...
-
Doki16
addikt
válasz ΞΔGLΞ #143738 üzenetére
Mert ma már nem az a divat, hogy rendes rutint szerezzen a diák. Sokkal inkább arra mennek rá, hogy bizonytalanságot ébresszenek benne és muszáj legyen neki még vennie 10-20-30 órát. Ebből élnek ezért erre is mennek rá.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Doki16 #143739 üzenetére
Jah, hát manapság minden a pénzről szól, nyilván. De azért vezetni megtanulni és megtaníttatni sem lenne utolsó dolog, de hiába vesz (vagy vetetnek velük) plusz órákat, ezek szerint a többség ugyanolyan marad a jogsi kézhez vétele után, aztán majd egyszer valamikor ráérez, hogy a redvába is kellene a forgalomban ténykednie, igaz addig kreál "578" dugót.
Ha volna "hely" autózni, pontosabban azoknak, akik vezetni is tudnak és a táblákat is ismerik és egyáltalán gyorsan fel tudják mérni a helyzeteket, akkor nem lenne ezzel gond. De, pl Pécs is úgy beépült, hogy a fél várost bontani lehetne új utak miatt, hogy a rengeteg autós egyáltalán elférjen...nevezzük így. Na most, amikor jönnek ezek mazsolák, mert jönnek és egyre gyakrabban, akkor 1 perc alatt (folyamatos) dugót csinálnak, mert egyébként nem lenne ilyen.
Én péntek délutántól, vagyis, kb mostantól és szombat délelőtt nincs az Isten, hogy autóba üljek és agyfszt kapjak ezek miatt. A vasárnap hajnal, pl bolt nyitásra teljesen frankó autózni , ha már muszáj vásárolni.
[ Szerkesztve ]
-
válasz ΞΔGLΞ #143741 üzenetére
A szabalykovetes megtanitasa jo dolog. Az auton elobb volt fek mint rendszam v muszaki - semmi baj ha valaki hasznalja. A habitust szamonkerni meg szerintem nem szabad. Ha van helyed es az autod kepes ra biztonsagosan akkor elozd meg.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
nagyúr
válasz grizlisandor #143740 üzenetére
Rögtön jöttek az infók az itteni topikokból
(#143742) bitpork: A baj ott indul, hogy önmaga balesetveszélyes, ahogy vezet. Plusz 1-2-pár ilyen kiszabadul a reggeli-délutáni csúcsba és máris még nagyobb dugót generál, mint ami addig volt
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
-
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz bitpork #143748 üzenetére
Jah értem, de Tsebacsi teljesen jól leírta, hogy mi miatt. Mint írtam már megtettem azokat a lépéseket, hogy ne idegesítsem magam legalább péntek délutántól, szombat délutánig. <<< Ez inkább ilyen sajnálatos/beletörődöm röhögés. Úgy sem tudok tenni ellene. :/ De ha már rádudálnak jogosan többen, legalább azt tanulják meg, hogy annak van alapja, nem is kevés.
Új hozzászólás Aktív témák
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.