-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
-
veterán
válasz barnam_ #118737 üzenetére
70Ah vagy fölötti már túl nagy, szóval ez a 60-65 környéki ez teljesen jó lesz szerintem, ennél fölösleges is nagyobb.
(#118740) Qru
Köszi utánanézek ennek az akkunak, még exide premium volt amivel szemezgettem. Majd megnézem mi a gyári ajánlás, de a kocsi nincs minden nap használva, hanem heti 2 max 3 alkalommal, de akkor sem 100km-es távon.
(#118747) molnarpeter
MK3 FL előtti verzió. Igen a gyári olyan volt benne amit te mondasz, viszont utána amit vettünk bele az már nem. Olyan 7-8 évet bírt ki ha emlékezetem nem csal de lehet még többet.
iPhone 13 Pro Max
-
kispal87
aktív tag
Ha mindenhez IS, akkor kezdem...
Ma reggel az első nagyobb hideg után (kb. 10-13 fok minuszban ugye), nem volt hajlandó indulni a szekerem.
Tekert, de erőtlenül meg csippant is mint mikor lehúzom az akkuról a sarut és vissza, gondolom a riasztó.
Kiszedtem az akksit, bent volt a házban egy órát kb. meleg vízben, hogy felmelegedjen, aztán vissza és rögtön indult.
Kezd haldokolni, vagy csak a hideg szívta meg ennyire szerintetek?A szekér: 98 Honda CIVIC 1.4 benzin
Akksi: Kék Varta 40 vagy 45 Ah (kb. 4 éves lehet)Van egy szivargyújtós usb töltőm ami kiírja az akksi feszültségét és 12V alá is becsúszik kb egy nap után is már.
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
Eszrevettetek, hogy minden evben ilyentajt ugyanazok a kerdesek jonnek, akkuval es termosztattal kapcsolatban?
I humbly and respectfully decline™
-
-
kispal87
aktív tag
válasz jozsi252 #118754 üzenetére
Igen, ma ha jól emlékszem 11.7 V-on állt. Kb így van mióta megvan ez a szivargyújtós vacak, a tavalyi telet is kibírta, bár akkor nem volt nagy hideg.
Napi szinten járok vele, viszont nem nagy távolságot, reggel 5 este 5 km kb, kivéve most mert szabin vagyok a héten.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz kispal87 #118758 üzenetére
Az ilyenekbe én annyira nem bízok meg, ha tutira pontos adatot akarsz kapni akkor multiméterrel kellene megmérned az akku feszültségét. Esetleg egy próbát megér hogy töltsd fel az akkut teljesen, és úgy meddig bírja, de szerintem akku gond lesz neked is.
Ha a 10-20 fokos őszi időben nincs gond vele, de ha bejönnek a nagy hidegek mint most és akkor nem indul, akkor az akku a ludas. Ha a generátor lenne akkor nyáron is előjönne.iPhone 13 Pro Max
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #118765 üzenetére
Hát a fogyasztás.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz szőröscica #118765 üzenetére
-
szőröscica
addikt
A BMW sor6 dizel csodas. Epp varom a buszt, mert vedelni megyek, megallt egy otvar, lepukkant E34 mellettem. 524td volt, de olyan kremes, lagy hangja volt, amit semmilyen negyhengeres csattogo nem tud.
Mig ezt irtam, elment egy 124-es 300D, az se szolt csunyan.
-
-
veterán
Ha már akku a téma; preventív jelleggel töltöttem ma apám Ignisét, 12,4-ről indult, 13,0-ig ment.
Viszont ilyen akkumulátort utoljára a kispolszkiban láttam a 90-es években:Le kellett volna csavarni a cellák kupáját? Van lyuk a tetejükön. Kell bele ioncserélt víz?
Az autó alján nulla burkolat, 10 hónaposan tiszta por a motortér hiába áll garázsban; hátul dobbetét sincs. Made in Japan.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz kispal87 #118764 üzenetére
Mégiscsak kéne egy multiméter, és azt kellene megnézni, hogy indítózás közben mennyire esik le a feszültség. Ha 10,5V alá, akkor tényleg csereérett az aksi.
Amúgy én pont ma szereltem be egy új Rocketet a Honda Jazzembe. Egy kb. másfél éves Yuasát váltott, de nem tudom, hogy azért bírta csak ilyen rövid ideig, mert a sok indítgatás és városi rövidtáv megtette a hatását, vagy csak azért, mert egyszerűen szar volt.
(#118771) focvis:
Még a WagonR-be is mencibb akkumulátor került 2004-ben.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz szőröscica #118772 üzenetére
Igen, szinte láttam az elektronok vándorlását a fali ajzatból az autó felé.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
veterán
válasz MunezXBK #118773 üzenetére
Általánosságban kérdeztem, de akkor jól rémlett, hogy ez olyan oldschool akksi, ami nem karbantartásmentes. Thx!
(Az oldalán jelöli, hogy felső szint, alsó szint. Oldalról rávilágítottam telefonnal, úgy tűnik a felső szinten van; de nem egyértelmű. Nincs nagy kedvem matatni a savval, hidegben. Majd legközelebb.)
-
z123456789
addikt
Sziasztok!
Na? Tankolt ma már valaki a "lejárt" green card-jával MOL-on?
Mert a törzskutamon egy szóval sem említették, hogy mától nem lesz jó, pedig azzal fizettem. Egy másik kúton mondták még 1 hónapja, hogy le fog járni. Levelet sem kaptam, sem e-mailt...asszem. -
bozont
veterán
válasz z123456789 #118777 üzenetére
2 napja tankoltam vele, se e-mail, levél és nem is szóltak. De mindegy, már megigényeltem az új Forensis kártyát. Ami ha jól látom egyben multipont kártya is?
-
Qru
MODERÁTOR
Csak, hogy ne térjek el a témától: 8,77 l/100km lett az aktuális fogyim.
mod:
focvis: Igen, ezt lecsavart kupakkal kell tölteni, ha túltöltöd felrobbanhat ha nem tud hova tágulni... A gondozásmentesben van biztonsági szelep, azzal nincs faxni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Gsx-rr
veterán
Valakinek van tapasztalata a 3d Maxpider autoszonyeggel?
-
barnam_
nagyúr
válasz szőröscica #118768 üzenetére
Mig ezt irtam, elment egy 124-es 300D, az se szolt csunyan.
Az akár én is lehettem, ha a 11. kerületben vártad a busztÉn hétfőn megyek az előtöltést megnézetni, aztán ha lesz olyan hétvége decemberben, hogy nem fagy be a seggem, 1-2 dobozt ebből elhasználok direktbe kötve az üzemanyagrendszerre.
[ Szerkesztve ]
-
dizsit
csendes tag
Sziasztok! Elofordulhat-e olyan problema, hogy az izzitogyertya mar nem mukodik megfeleloen de a muszerfalon meg nem jelez vissza hibat a rendszer, viszont emiatt a reggeli hidegben egyszeri izzitasnal csak 4-5 forgatas utan indul ha pedig haromszor izzitok akkor indul mint a nyari melegben? Ha igen akkor ez esetben cserelnem kene az osszes gyertyat? A valaszokat elore is koszi!
dizsit
-
Sziasztok!
Egyik ismerősömnek szüksége lenne elemős trélerre mivel mozgásképtelen az autója, (valami futómű nyűg miatt, nem úgy áll a kerék ahogyan kéne). Esetleg tudnátok ajánlani megbízható emelős trélerest Érdről vagy környékéről?
Előre is köszönöm a segítségeteket
[ Szerkesztve ]
Képeim: https://www.flickr.com/photos/106029883@N02/ A természettől nem félni kell, hanem megismerni azt. A megismerés pedig nem csak arról szól, hogy ránézek valamire és hiszek valamit az által, hanem arról, hogy foglalkozom vele hagyom, hogy megmutassa önmagát.
-
SzlobiG
félisten
válasz szőröscica #118772 üzenetére
Mióta egy napot lógott töltőn nekem is jobban indul meg nem is esik le a fesz annyira. Holnap megint felrakom, mert ezek a hidegek eszik rendesen pláne hogy pár perc után állítom is le a gépet.
Kíváncsi leszek az új töltőre.
-
Magnum_
nagyúr
Annyit megy a tema errol, hogy holnap en is toltore rakom a kis akksit. :/
I humbly and respectfully decline™
-
forceberg
veterán
válasz SzlobiG #118792 üzenetére
Ha az autónak 60mA nyugalmi áramfogyasztása van, az egy hét alatt elfogyaszt 10Ah-t.
(valójában kevesebbet, mert kis árammal terhelve a névleges kapacitásuknál többet tudnak az aksik)(#118793) Saint_: nekem meg van egy pótaksim.
Egy ismerős kibaxta(Gigawatt márkájú), nekem adta, aztán természetesen kiderült, hogy nem az aksi miatt voltak indítási nehézségei.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
-
molnarpeter
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
válasz sutszi #118797 üzenetére
Beadtam egy kozmetikába ahol ilyet is csinálnak. Ami megspóroltam a puruttya benyóval (sajnos már nincs akció az Avia-nál) azt elvertem mosatásra.
Amúgy a legtöbb modern kefés mosóban van ilyen. Ha igényes vagy akkor meg ott az érintésmentes mosó (Mester u. 89. - OMV kút).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi