-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-v-
addikt
Ez az év autója 2019 mezőny elég gyengusz ...
-
nagyúr
Focus, Ceed, A-merci... Az Aircross egyenesen Úgy látszik itt valami nagyon hagyományos autó fog nyerni. Bár remélem Alpine vagy Jaguar lesz a vége! Az 508 is szép amúgy, de a belét már láttuk, szűk, a külseje félek nem adja el szerintem.
Vágytipp: Alpine A110
Úgyiseznyertipp: A-osztály[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Integrale
veterán
válasz Tsebacsi #118258 üzenetére
Kicsit valóban passzos az 508 belseje, de nagyon jó benne ülni, minden a helyén, remek a képernyő, éjellátó nagyon bitang, anyagok is jók. 5 ajtósban a hátsó fejtér problémás, kombival ez is pipa.
Forma élőben pedig megdöbbentően egyben van.Ha lesz szavazás, akkor részemről +1 az 508-ra.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
theuprising
tag
A merci esetében mi a véleményetek a hajtásáról? 1.33 Renault turbómotorra gondolok. Amit ugye kicsit butítva, de Daciákba is raknak.
- 1.33 agyonfeszített turbómotor, ami elvileg "közös" (haha) fejlesztés
- belenéztem, cső mindenhonnan-mindenhova, alig van hely a motortérben
- részecskeszűrősMuter akart venni egy megbízható fasza kis városi cirkálós prémiumot, nagy szerelme kinézetre az A merci volt, végül amikor a Pappasnal voltunk és kikérdeztem az eladót, mi is van a motorháztető alatt, egy "kicsit" kiborultam.
Végül a motorikus agyf..z miatt ami benne van kb fél perc alatt ledumáltam róla mutert azzal a zárszóval, hogy hagyjuk ezt a mercit, menjünk át a Lexushoz és nézzük csak meg azt az idei faceliftes CT200h-t.
A Pappasos csávó a végén odajött hozzánk az ajtóhoz és megmondta csak úgy "radarszint alatt", hogy jól döntöttünk, ez egy ipari hulladék, hiába "húde-hightech" a belseje és jól néz ki, senkinek nem ajánlja ezt a hajtást amit beleraktak, hacsak nem nagy vágya a folyamatos szívás amit produkálni fog pár év múlva.
Részben korrekt, részben "what" jelenet volt szerintem, de durva hogy a Pappasnál is sz.rollerként kezelik ezt a mercit. -
molnarpeter
nagyúr
válasz theuprising #118263 üzenetére
Na ja, Lexus esetén 10 évig ott a hibrid garancia, csak hosszabbítani kell. Egyébként az 1.33 már jobb talán, mint az 1.2 turbo volt, Renault topikban mintha lett volna szó róla.
-
máyköl
veterán
508
-
Speeedfire
nagyúr
Többé-kevésbé autós kérdés. Bútort (kanapé, gardrób) szeretnék venni, de a leon-ba nem fér be. Kit ajánlanátok bp-en erre a célra?
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Speeedfire #118272 üzenetére
A legtöbb bútoráruháznak van szerződött tehertaxi szolgáltatója. De lehet jobban jársz, ha 10k-ért bérelsz egy napra egy kistehert ami még B-s jogsival is tudsz vezetni.
#nincsbennetarcsi
-
rbalint88
addikt
Ev autoja: focusra rakok, mert ok mar reg voltak. Aircross vicc, Alpine es I Pace retegtermek, 508 azert nem, mert 308 nemreg volt, ceed uncsi. Kettes jeloltem az A Klasse, mert az eleg fain lett a kategoriajahoz kepest a csingilingikben es mostanaban az fontosabb, mint a motor...
-
Qru
MODERÁTOR
"A Mol 8 forinttal csökkenti a 95-ös benzin és bruttó 10 forinttal a gázolaj literenkénti nagykereskedelmi árát szerdán – értesült az MTI piaci forrásokból hétfőn." - [link]
mod:
Speeedfire: Sima ügy. Van kaució de azt visszakapod ugye amikor visszaviszed a gépet.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
zsoleszkai
tag
Év autója: Az Alpine, sportautó ugyan úgy nem kaphat mint annó az MX-5 és a Toyota GT86.
Focus: Sajnos elmentek a 3hengerbe, nálam ezzel meg is buktak.
Jaguár szvsz egy nagy esélyes lehet az elektromos modellje miatt, meg jól is néz ki.
PUG nem rég nyert, így ők szerintem most nem fognak.
A merci, hát... én E classe alatt nem tartom nagyon mercinek a mercit, bár ez saját vélemény.
Kia, szerintem idén ők nyerik az év autója választást(!)/KneeBy/
-
nagyúr
válasz zsoleszkai #118278 üzenetére
A KIA szerintem a Stingerrel kellett volna nyerjen, ezzel a Ceed-el nem fog
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Integrale
veterán
válasz zsoleszkai #118278 üzenetére
Az, hogy nemrég nyert egy gyártó, nem zárja ki, hogy újra megtörténjen. Fiat is nyert már kétszer egymást követően. Peugeot esetében ráadásul lenne egy év kihagyás is.
"Bad reklám is reklám too"
-
Ádám16
addikt
I-Pace-re dobom a voksom.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Speeedfire #118272 üzenetére
"Kit ajánlanátok bp-en erre a célra?"
Hát, magamat nem annyira, szerintem a szedán Volvókába nem férne bele. De vannak itt nagykombis fórumtársak is, például kombi Focus ST-Line-al.
Csak egy tipp; Nálatok céges kombit/dobozost (ha van) nem lehet kihozni egy-két napra magánhasználatra? Ha nem, akkor inkább én is bérelnék valahonnan.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
Speeedfire
nagyúr
válasz BigBlackDog #118284 üzenetére
Nálunk nincs ilyen céges.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
-
-
brumi1024
veterán
válasz Speeedfire #118276 üzenetére
+1 a bérlésre, 10 körül béreltem egy napra kistehert, mindent gyorsan meg tudtam oldani vele.
-
BigBlackDog
veterán
Most érdekességképpen néztem egy ilyet (régebbi 1.4 szívó vs új 1.4 turbó). Értem, hogy tömegben van egy kicsi különbség, de azért meglepődtem, hogy ennyire közel vannak egymáshoz. Igaz teljesítményre szinte ugyanazt tudja mindkét motor, de gondoltam volna, hogy a nyomatéktöbblet azért meghozza az előnyt a turbós javára.
[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
veterán
válasz BigBlackDog #118291 üzenetére
Ezek számok. Szerintem vezetve azért nagyobb a különbség.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
szőröscica
addikt
válasz BigBlackDog #118291 üzenetére
Az a kis különbség közel 200kg. Másrészt a rugalmassági részen elveri még így is. Ebből látszódik, hogy hétköznapi közlekedés során a Corsa sokkal kellemesebb autó lehet.
Olyan ez, mint az én 525i-m. Szétüvegelve, 5000 felett tartva szépen ment, de bármilyen hétköznapi szituációban egy mezei 1.4 TSI vagy 2.0 TDI szétszopatott, egy igazi döglött tehén volt az a kocsi. Megérkezett pályán mögém valami türelmetlen területi képviselő tetszőleges céges vágennel miközben kamiont előztem, majd csak hármat visszapakolva, tiltásig forgatva lehetett elnyúlni tőle.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz BigBlackDog #118291 üzenetére
Nem annyira meglepő, ha megnézed opel már 3500-nál max. teljesítmény, szóval hiába több a csúcsnyomaték érték, de azt nem túl nagy sávban tudja, ezt vmi tuningos oldalon találtam: [link] (piros) - tudja kb. 3200-ig onnan már csak csökken, nem is kicsit .. kb. mint egy dízel, tud nagyobbat tolni alul aztán ki is fingik.
(#118294) joamilestoné: a tiéd más volt, városban azért nem ment, mert nyomaték nem volt, pályán meg már azért nem, mert akkora kasztnihoz teljesítmény se minden más helyzetet meg lekezelt az automata, hogy akkor se legyen menés
[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
addikt
Szerintem a Kia Ceed lesz a befutó.
-
Richard!
addikt
+1 a Ford Focusra
Ma kezdődik életed hátralevő része!
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- DXRacer használt szék eladó
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal