-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
Végül is...
Amúgy egy autóvillamossági szakma nem lenne jobb ebből a szempontból? Meg kéne csinálnom azt is.
Egyébként guggolni abszolút nem tudok, szakadtak az inak is, úgyhogy a behajlíthatóság eléggé korlátolt. Mi lett volna, ha nem rendes motoros csizma van rajtam?
BigBlackDog: Ez is egy megoldás, csak nincs elég tőke.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboldi #117951 üzenetére
De de az elég kemény/igoványos talaj. Annyira összetettek ezek a mai rendszerek hogy ember legyen a talpán aki megold 1-1 komolyabb problémát. De jól lehet keresni vele ha meg tudod javítani a hibákat.
BBD: Nem nagyon találna embert, aki "életképes" már rég kint van nyugaton ebben a szakmában.
#nincsbennetarcsi
-
Kloden
senior tag
Sziasztok, szeretném lecserélni a fagyálló folyadékot a VW Polo 4-es autómban.
Mivel még sosem csináltam ilyet, annak rendje és módja szerint utána is néztem neten.
Majdnem minden világos is, de néhány kérdés még nem tiszta (hol ezt írják, hol azt...), ha esetleg valaki tudja a választ ne tartsa magában!1.) Meleg/langyos motornál kell leereszteni a folyadékot, (hogy nyitva legyen a termosztát, és még a belső fűtést is maxra kell csavarni / vagy hidegen (zárt termosztáttal) is le lehet engedni?
2.) Érdemes ioncserélt vízzel átmosni feltöltés előtt? (megjáratni a motort pár percig)
3.) Feltöltés után ha már maxon van a folyadék szint, akkor be kell indítani a motort. Ez mehet nyitott kiegyenlítő tartály mellett?
Köszönöm előre is a válaszokat!
"Ön fél a haláltól?" "Az élettől félek."
-
SzlobiG
félisten
Na el is hoztam a töltőt, mer már most 8.4-re leesett indítás közbe, na meg ha már beülök a kocsiba gyújtás nélkül is csak 11.7-et mutatott. Hétvégén feltöltöm, de ennek tuti annyi lesz, mer tavaly simán kibírta töltögetés nélkül ugyanezt az üzemmódot.
-
Doki16
addikt
válasz SzlobiG #117954 üzenetére
Egy próbát megér. Veszteni valód nincs. Hátha még tud annyi életet lehelni a töltő, hogy egy tél/nyár erejéig felfrissíti.
Rá kell nekem is néznem az akksira, mert ez a kocsi nem indítózik, és ha lehal a kis akksi akkor nem indul be egyáltalán.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kloden #117953 üzenetére
1: Melegen (de nem üzemmelegen, álló helyben beindítod és megvárod amíg magától bekapcsol a hűtőventi 2x), maxra csavart fűtéssel, hogy a lehető legtöbb régi folyadék lejöjjön a rendszerből.
2: Érdemes átmosni ha régen nem volt cserélve, hogy az üledék kimosódjon a rendszerből. Van spéci átöblítő folyadék is ehhez: [link]
Sokan az ecetet ajánlják de azt NEM szabad használni, mert a hűtőkör gumi alkatrészeiben/tömítéseiben kárt okozhat.3: Igen, nyitott kupakkal kell, mert így tud légtelenülni a rendszer. Levett kupakkal járasd a motort alapon, várd meg, hogy 2x bekapcsoljon a hűtőventi aztán szintre töltöd kupak rácsavar és kész.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Snoop-y
veterán
válasz Tsebacsi #117916 üzenetére
Gyalogos eseteben nincs pardon autoval ugy kell megkozelitened a zebrat(gyalogatkelot) ,hogy ha egy puhatestu eledugrik barmilyen korulmenyek kozott meg tudjal allni.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kloden #117966 üzenetére
VW topikba is bekérdezhetsz, hátha van vmi típusspecifikus dolog is.
#nincsbennetarcsi
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Kíváncsi vagyok pár véleményre...
Nem tudom, hogy ki használt már itt XADO termékeket? Főleg az írjon, aki használt és nem hallomásból tudja, hogy Józsi bácsi barátja mit mondott a másik faluból...Én, több százezer kilométert levezettem az 5W40 luxury drive olajjal a Laguna 3 2.0dci autómmal, 10 ezrenként csere volt, de még így is bőven megérte az az olaj, mert egyszerűen maga volt a csoda, ahogy az autó járt, ahogy a nyomaték már lentebb is tapasztalható volt, szóval dízel létére úgy befogta a pofáját a motornak, hogy bent az utastérben hallani sem lehetett. Nyilván sokat nyomott latba az üzemanyag is, de én csak jót tudok írni erről az olajról, simán mestermű részemről, bármit is kotyvasztottak össze.
Erre most olvasok egy ilyen "frankó" megnyilvánulást egy "szakértőtől".
Lényegében talán ő lehet a világon az első, akit ezt így lenyilatkozta. Renault topikba elemezgettük és ez a másik két olaj reklámozása lehet...(burkoltan).
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
stickermajom
addikt
Lumenetes black fridayen milyen H4 izzóra vadásszak holnap? Jó lenne ha nem kéne fél évente cserélni, de egy kicsit emelt lenne a fényereje. Night Breaker Silver jó lehet, vagy mondjuk Philips VisionPlus?
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #117976 üzenetére
Nem csoda, gagyi alapolaj meg egy kis mááágia ennyi az egész. Nettó lehúzás...
#nincsbennetarcsi
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz szőröscica #117976 üzenetére
Azt nem használtam, csak motorolajat, de az ég és föld volt pl a gyári ajánlott ELF SXR-hez képest.
Jah és az autóban 595 000 km van, minden gyári, motor, váltó, kettős, lánc etc... minden bontatlan.
----------(#117978) Qru
A difi lehet, hogy nem hozott változást, de, pl a verylube turbo-t hozzáadva az akármilyen olajhoz is már 10 km után durván elkezdett csendesedni egy kattogó, csattogó fos c3 hdi.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz alázógyík #117977 üzenetére
És a többi olajról meg tuti biztos vagy, az csak is frankó alapanyagot használ?
Oké, ez is egy vélemény, én nem tudom, hogy xadoék mit kotyvasztanak, de egyszerűen k...ott jó, amit az 5w40 luxury drive a 2.0dci-vel tett. Amíg elf-et használtam és én kint németben ahol lehetett 200 felett toltam, az 3-4 ezer után csattogott, kattogott, de ilyen xado-val soha nem volt, az kussban és végig erőben tartotta a motort.
Na, olajtémából kiszállt.----------
(#117980) joamilestoné
Motul 8100 és LM top tec 4400-zat is használtam többször, de a xado egyszerűen jobb volt.
Mondjuk ezt a renault topikban mind olvasható, kereső biztos kidobja.[ Szerkesztve ]
-
alázógyík
őstag
Az Eneos és a mögötte álló JX Nippon Oil vállalat. Ez 2018-ban?
Annyira mennek az EU-ban, hogy a Facebookon akár egy gagyi ikszfaktor 1 fordulóban kiesett énekesnek is több kedvelője van.
Csak hasonlítsuk egy Shellhez. -
barnam_
nagyúr
válasz szőröscica #117976 üzenetére
Difi adalékot én is próbáltam, hát végül inkább másik difit vettem 30e-ért.
-
alázógyík
őstag
válasz ΞΔGLΞ #117981 üzenetére
Egy olajos szaki mondta, hogy a "Xado alapvetően remetalizáló olajadalékot gyárt, abban (már ha az ember alapvetően hisz benne, hogy ez egy jó, hasznos technológia lehet) elég jók és nevesen a mi kis közép-kelet-Európai régiónkban.
Árukapcsolásként saját márkás dobozba csomagoltatnak valakivel motorolajakat is, de nagyjából ennyit lehet tudni hitelesen erről.
Eredetileg egyébként ukrán cég, de mára az EU-ban is van egy székhelyük, a könnyebb piacnyerés miatt."Innentől kezdve hitvita.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Megtaláltuk a tahóparkolás budapesti központját
Mennyire nem hiányzik a mindennapos városi birkózás.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Peter.70
őstag
válasz stickermajom #117974 üzenetére
Nincs az Astraban led matrix?
-
stickermajom
addikt
válasz Jorus #117986 üzenetére
Mondjuk a leakadást azon, hogy a Stop tábla vonalánál meg kell állni, nem értem. Ez a lényege, hogy ne lásd be a kereszteződést onnan. Megállsz, ezzel nem elcsapva a gyalogost, majd szépen előrecsorogsz. Az ilyen vonalakat direkt hátrébb teszik, nincs ezzel gond.
Peter.70 Az F-ben nincs.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Jorus #117986 üzenetére
Jelenleg örülök, hogy saját parkolója van a cégnek, amibe ha időben érek be (8-ra) mindig van hely. Utána itt is egymás hegyén-hátán állnak a kollégák, de mivel van kint telefonszám, a dolog nem gáz. De előre rettegek, hogy ha egyszer költözünk, akkor hova és ott milyen szabályok-lehetőségek lesznek...
Más: Ez tökre tetszik, de még így is látok benne bőven buktatót
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
thefreeman
aktív tag
-
gzbotii
veterán
válasz thefreeman #117994 üzenetére
Gyergyói születésű vagyok, ott sem ritka a -20, egyszer -24° alig indult meg, egy éves volt benne.
Gyári aku volt amúgy?When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
mekker
őstag
válasz Tsebacsi #117916 üzenetére
"mikor egy útra kanyarodok vagy keresztezek egy másikat, és ő a keresztezendő/amire kanyarodok úton jönne át előttem akkor neki nincs elsőbbsége"
De.Данное сообщение (материал) создано и (или) распространено иностранным средством массовой информации, выполняющим функции иностранного агента, и (или) российским юридическим лицом, выполняющим функции иностранного агента.
-
nagyúr
válasz mekker #117996 üzenetére
Kívánok: "A kijelölt gyalogosátkelőhelyen áthaladó gyalogosnak a járművekkel szemben elsőbbsége van. Ugyancsak elsőbbsége van - kijelölt gyalogosátkelőhely hiányában is - az útkereszteződésnél áthaladó gyalogosnak azokkal a járművekkel szemben, amelyek arra az útra kanyarodnak be, amelyen a gyalogos áthalad. A megkülönböztető jelzéseket használó gépjárművekkel szemben azonban a gyalogosnak elsőbbsége ezeken a helyeken sincs."
Nehéz ezt szóban leírni, haladok, kereszteződés jön, de megyek egyenesen, ő jobbról vagy balról jön, nincs zebra. NINCS ELSŐBBSÉGE velem szemben. Akkor lenne, ha kanyarodnék, és ő ott akarna szintén átkelni az úton...
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
theuprising
tag
Kollégák, van köztetek olyan aki ha nem is agyf..t kap, de eléggé morcos lesz attól, ha egy lassabb forgalomban előtte egy viszonylag korosabb dízel
pöfögi tele a szájátgurul?
Vagy az otthona előtti utcán pöfögnek a traktorhangúak.Remélem nem én vagyok az egyetlen
Ez csak egy kérdés, kíváncsi vagyok ti hogy álltok hozzá. Pl haver is utálja, de neki is koros dízele van szóval ő csendben marad még, de már tervezi, hogy megszabadul tőle
Új hozzászólás Aktív témák
- DIGI Mobil
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- További aktív témák...