Új hozzászólás Aktív témák

  • Qru

    MODERÁTOR

    válasz -v- #11184 üzenetére

    Hajlamosak a hengerfejesedésre, öntött aluk és nem bírják ezt a terhelést tartósan. A későbbi modellekben ezért már kovácsolt alut használnak (ez igaz a korabéli WRX-ekre is). Nem kell csodálkozni amit alapvetően a 2 literes 150 lóerős teljesítményűekbe terveztek és ráengednek 230-250 lóerőt akkor bizony...

    Ez a példány sem véletlen kapott kovácsolt alu dugókat. A gyári már szétment. Meg ez törve is volt (hogy mennyire azt nem tudom). Legalábbis a kép alapján a doblemez nem gyári fényezésű az fix.

    mod:

    SzlobiG: A csapda sz@rt se ér ellenük sajnos. :( Nekem a nyestriasztó spray viszont bevált eddig. Mondjuk nálam szerencsére csak a hangszigetelést rágta meg nem a kábeleket.

    [ Szerkesztve ]

    #nincsbennetarcsi

Új hozzászólás Aktív témák