Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz Norby86 #90429 üzenetére

    Nálam a feladót nem érdekelte, hogy hol akadt el, refundolt, bár ez egy 20 dolláros buli volt.

    Azért mindenesetre írtam a MagyarPostának is, hogy ilyenkor mi a teendő, hogyha egyik posta azt mondja, hogy ő már elküldte, a másik posta meg azt mondja, hogy ő még nem kapta meg.

    Erre küldtek egy dokumentumot ezzel a tartalommal, hogy bárkit zargathatok ezzel, de őket nem:

    Dear Customer,
    As a proof of fact, I have to inform you that the above mentioned registered item [OFF]LX...NL[/OFF] was not received by the Hungarian Postal Administration.
    DutchPost has already been informed about this case.
    Please be so kind to make sender aware of it.
    Yours sincerely,
    [OFF]Mucika[/OFF]

    Az előttem szóló pedig jól mondja, ha nem érkezik meg, elvileg az eladónak kell téged kármentesíteni, és az ő dolga a postán behajtani a kárt. Ez olyannyira így van, hogy egyszer valóban a MagyarPosta hagyta el a csomagom (volt egy bejegyzés érkeztetéskor, és utána semmi). Úgy tudtam kártérítést kérni, hogy mellékelnem kellett a vásárlást igazoló dokumentumokat, mert alap esetben csak a feladónak van joga kárigényt bejelenteni.

    Mások számára a kondi fáradós, nekem farad-os...

Új hozzászólás Aktív témák