-
GAMEPOD.hu
KÉRDÉS ELŐTT OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT ÉS HASZNÁLD A KERESŐT!
Ha EU-n kívülről rendelsz, mindig kalkuláld bele az ÁFA-t, esetleges vámot, kezelési költséget! Nem számít, hogy mi van a csomagra írva (gift vagy alacsonyabb összeg), el sem olvassák. Röntgen és a fizetési bizonylat (paypal, bankszámla kivonat) alapján történik az ÁFA fizetés.
Ha EU tagországból érkezik a csomagod vagy EU szállítással tagországi vámolással (EU warehouse, EU express) akkor abban az esetben sem vámot sem ÁFA-t nem kell fizetni.
Sima posta esetén (kínai, belga, svéd, holland stb.) 60 nap is lehet a kézbesítési idő (jellemzően 25-40 nap, de ritka esetben előfordulhat ennél rövidebb idő is). Aggódni 45 nap után érdemes, akkor lehet mozgolódni, érdeklődni.
Boltok, fizetés, szállítás, nyomkövetés, vámolás, reklamáció témakörökkel kapcsolatban található információ az összefoglalóban, ezért erősen ajánlott kinyitni és elolvasni a felesleges és ismétlődő kérdések elkerülése érdekében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tfalcon96
aktív tag
Az 1949deal garanciális feltételeit elnézve lenne néhány kérdésem: [link], konkrétan erről:
2. Defective Item
* within 1 working days after you received the item
If your products purchased from 1949deal. com turn out to be defective (physical damages and damages caused by incorrect usage excluded) within 1 working days(after you received the item), you may return them for replacement(the goods must be new,) or full refund. ( the goods which send back for replacement must be new and with whole set .also not rooted,not change the os .we wont accept the phone with rooted and the os is changed )Remember to choose an inexpensive shipping method with available tracking number to return the product if possible;( Please don't return the phones back by DHL/UPS /FEDEX/TNT.. Express service . Because of the China customs Strict with the package which shipped by Express , we can not reveive the package . Please send back by local Postal service or according to 1949deal service team request . )
if the shipping method with available tracking number is expensive, you may ship it back to 1949deal with the non- tracking number shipping method or ship by your local post service . Please make sure to keep all the shipping receipt before your problem being solved.* After 2 working days since you received the item
If the item becomes defective after 2 working days from shipment, customers will still be allowed to send the unit back to us. We will help forward the item to the manufacturer for repair. Customers should cover the shipping cost both two ways and any cost incurred during the process of repair. If the item is un-repairable after being checked by manufacturer, 1949deal will send it back to customer.Customers do not cover any handling fee, only the shipping fee and the cost of repair (some accessories should be replaced during repair). According to the long term friendly relationship with manufacturer, we will request for a lower maintenance fee for our customers.
Tehát ha jól értem: ha a kis kínai küld nekem egy rossz telót akkor egy napon belül vissza kell küldenem, különben megszívtam? Ha 2 nap után tönkremegy a teló akkor még visszaküldhetem nekik, de én állom az oda-vissza postát és a szerelési költséget is, ha pedig nem tudják megjavítani, visszaküldik nekem a rosszat? És hová tűník a 12 hó gari ? És még ez a bolt van az ajánlottak között
[ Szerkesztve ]
_______"I Am Consciousness. I Am Alive. I Am Chappie."_______
-
testo92
csendes tag
Sziasztok, érdeklődnék, hogy valakinek van-e tapasztalata Kínából rendelt Portable HDD-vel ? Mint Pl http://www.mymemory.co.uk/Portable-Hard-Drives/Samsung/Samsung-M3-1TB-USB-3.0-Slimline-Portable-Hard-Drive---Black
Gondolom hasonlóan mint a telóknál erre is rá menne a 27% áfa + kezelési költség (amivel együtt ugyan annyi pont mint itthon) de érdekelne ha valaki rendelt már akkor milyen, milyen minőségű és megérte-e. Esetleg ezeknél is van-e csoportos rendelés mint ami most kezd el terjedni.
-
Beni2360
félisten
Sziaztok! Elnézést a zavarásért.
Volna nekem is egy témám az E-Shipper szállítással kapcsolatban. A Focalprice-től rendeltem telefont és mint kiderült a megadott száll. szám nem volt helyes, reklamálás után ezt írták:
Thanks for your email and we are really sorry for the late reply caused by the 3 days Labor Day holiday.
After checking in our system, your order FPTZFEC8SIU7 was shipped out on May 2nd, 2014 with a tracking number BLVS1376000000022628 .You may track it at http://www.17track.net/index_en.shtml 3-5 days later cause it needs some time for the tracking information to be uploaded on the web.
It normally takes 7-25 business days for the package to be delivered to your destination from China. So if you don't receive it till June 10th, 2014, pls feel free to contact us, we would further assist you with this problem.Nagy nehezen rátaláltam és tényleg folyamatban volt a szállítás és még ilyen gyorsa 11 nap alatt nem kaptam kézhez csomagot, A poén az, hogy semmi aláírás nélkül átnyújtották a telcsit és ennyi.Csak lestem mint Marci Hevesen. Nem tudtam mire vélni a dolgokat. Még a mai napig is a célországba megérkezett az utolsó bejegyzés.
Egy másik csomag még előtte az Aliexprestől rendeltem és SG postával szintén megérkezett 21 nap alatt. Mindkettő vámmentesen.Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
-
szunyooo
tag
Még egy kérdés .ha megszüntetem a vitát kiválasztom hogy más az üzenetbe meg beírom hogy az eladó kérésére szüntettem meg , mondta hogy utána küld nekem egy másik terméket blablabal- ezt utána felbírom használni ha még sem küldene ujjat?
-
poffsoft
addikt
válasz szunyooo #35011 üzenetére
nem nagyon.p.s.: "Item not as described" ???
Most akkor nem tetszett, vagy nem működött???(#35011) szunyooo: Ezt akár írhatod is alinak, de ne szakítsd meg a disputot...
amúgy nézted az első negatívját? 05.19-én...
(#35014) szunyooo: Sajna igen.
Ha valami fejlemény van, úgyis kapod a mailt.
Ill. mindent szépen írjál le a complaint centre-ben, idézetekkel, stb.
Vigyázz, csak egyszer írhatod be az álláspontodat (minél részletesebben, bizonyítékok/linkek, ahogy ali leírja).[ Szerkesztve ]
[ Szerkesztve ]
-
maj-viktor
őstag
válasz szunyooo #35018 üzenetére
HA már eszkalálva van, akkor már nemtudsz mit csinálni... az akkor már el "eszkaláltad", viszont így nem a legigazán legjobb módon csináltad...
Először egyezkedni kell az eladóval és utána kell escalalálni... Így már sokmindent nem tudsz csinálni!
Ali kivizsgálja a bizonyítékok alapján kinek van igaza, de elég sok hibát csináltál, ahogy nézem!
1. "item as described", ezt akkor kell megjelölni, ha nem olyan terméket kaptál, ami a leírásba volt, de te azt írtad, hogy hibásat kaptál - arra másik pontot kellett volna bejelölni!
Aztán az eladó valami szoftverről beszél, hogy küldött neked, amit telepíteni kellettt volna, és te azt nem tudtad, erre írta: hogy küldtek neked "szofttvert", csak nem tudod telepíteni, így kérik küldd vissza nekik!Így viszont mostmár csak abba bízhatsz, hogy nem fog átbaszni - de mostmár megcsináltad magadnak a bajt - sajnos! Nem mondom, hogy nem fogsz 0-ra kijönnni, de eléggé magad alatt vágtad a fát...
Kérdés, most teló-nak mi is a pontos baja!?
Azért kérdem, lehet azzal járnál a legjobban, ha itthon adnád el, és nem küldenéd vissza - mivel ha visszaküldöd, mostmár ott az esélye, hogy se teló - se pénz nem lesz, mivel már nincs mögötted az ali védelme... egyszóval ezt eléggé elcseszted, már bocccs!
/szerk
közbe visszaolvastam, hogy hogy is van a történet... már visszaküldted!
Akkor erről miért nem írtál a "vitába"!? dokumentálva a TN számmal, amivel visszaküldted, a postai feladóvevény bizonylatát, vagy valami!? Így elég erős az esélye, hogy nem a te javadra, hanem az eladó javára fognak dönteni... (megkérdezhetem mekkora bukta lesz ez!? Mert nagyon erős a bukta gyanú, hacsak nem korrekt az eladó, de akkor nem kérné, hogy zárd... így simlis)Meg ugye teljes összegre refundoltál - escaláltad (mert alin szokásuk 0$-ra rakni - ahogy látom itt is és figyelmetlenül rányomhatsz hogy elfogadod)
[ Szerkesztve ]
JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN
-
szunyooo
tag
válasz maj-viktor #35019 üzenetére
Már visszaküldtem...írtam már ide egyszer és akkor azt írták küldhetem vissza , ma vette át és az után írta nekem ezeket hogy töröljem mert a pénzt így nem kapja meg és utána küldi stbstb.
Hello,
OK,no problem,we can reship a new one to you,but firstly,we need you can canel the dispute,becasue aliexpress still checking our order,the money we still not get,we will ship a new one to you after you cancel the dispute and we get the money,please understand.
you can check our order,because you open a dispute,so aliexpress is checking.you can check.
sorry,we can't ,we need you cancel the dispute,then we will reship a new one to you.because aliexpress will refund you,then we lost money and phone.hope you can understand.
cancel the dispute first ,or you need make an new order,we ship a new one to you.
ezt írta így sorba... most nem tudom akkor mi legyen..:S
Meg kaptam a telefon ha hívtak akkor lefagyott mindig, küldött hozzá frissítést azt nem tudtam rátenni mert az is egy sz** volt, akkor beszéltük meg hogy visszaküldöm és kicseréli,..:/ -
maj-viktor
őstag
válasz szunyooo #35020 üzenetére
De az ali felé is megírtad, hogy visszaküldted!?
Mármint a vitán belül, hogy xxxyzzz TN számmal küldtem vissza...
Ez azért fontos, mert így az "ali-ék" is látják, hogy te feladtál valami csomagot, ha viszont ezt nem írtad a vitába, akkor számokra kb. a vakvilágba beszélsz, hogy te visszaküldted, mivel nem bizonyítottad a vitán belül egy élő TN-el, hogy küldtél egy csomagot... hibát-hibára halmoztál... már boccs hogy ezt mondom!
Az a baj, hogy ilyen esetem nem igazán volt és szerintem másnak se nagyon - bár lehet megcáfolnak...
(bár volt már egy pár "ali-s ügyem", de ilyen - így nem... rossz indokkal, már eszkalálva!)Mivel már azt elrontottad, hogy rossz indokkal nyitottál case-t "ügyet", így más alapján vizsgálódik az ali... (ezt talán még módosíthatod... paypalnál rémlik, hogy van lehetőség, ali-n sajnos nem tudom) aztán a TN-ed sem mellékelted a vitán belül, bár talán ezeket lehet pótolni (bár nem hiszem, mert pont ez az escalate lényege, hogyha nem tudsz megegyezni az eladóval, akkor az ali lássa mit leveleztetek és ők döntsenek valamelyik fél javára! Mondom, nem azt mondom, hogy buktad az egész pénzt, de elég szar helyzetbe vagy így, a leírtak - látottak alapján)
[ Szerkesztve ]
JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN
-
police911
csendes tag
ezt érdemes lenne megrendelni szerintetek?
innen mennyire kockázatos rendelni?
erre még jönne rá a vám is? -
maj-viktor
őstag
Jelentem!
Nagy nehezen, de elkészült a 3.rész - blogbejegyzésem, a "Külföldi rendelés"-sel kapcsolatban!Rendelés külföldről 1.rész (VÁM & ÁFA terhek): http://junkieeeboy.blog.hu/2012/10/14/rendeles_kulfoldrol_usa-bol_kinabol_ebay-rol_vam_afa_terhek
Rendelés külföldről 2.rész (Szállítási módok & idő): http://junkieeeboy.blog.hu/2013/09/01/rendeles_kulfoldrol_usa-bol_kinabol_ebay-rol_szallitasi_modok_ido
Rendelés külföldről 3.rész (Vámolási folyamat): http://junkieeeboy.blog.hu/2014/05/18/rendeles_kulfoldrol_usa-bol_kinabol_ebay-rol_3_resz_vamolasi_folyamatRendelés külföldről 3.rész: http://junkieeeboy.blog.hu/2014/05/18/rendeles_kulfoldrol_usa-bol_kinabol_ebay-rol_3_resz_vamolasi_folyamat
Nem tudom ki a kompotens ezügybe, hogy bekerüljön ez a link - blogbejegyzésem az összefoglalóba, de aki tudja, az írja meg, vagy oldja meg!
(így sok felesleges kérdéstől megóvnánk minket a kezdő rendelők, ha ezt a 3 blogbejegyzésemet valóban elolvasnák a kezdő rendelők, de a 3.részt mindenképpen)(ja és amúgy hibásan van benne az első részem linkje az összefoglalóba... pontosabban a 2.rész van 2x benne)
Helyesen:
Rendelés külföldről 1.rész (VÁM & ÁFA terhek): http://junkieeeboy.blog.hu/2012/10/14/rendeles_kulfoldrol_usa-bol_kinabol_ebay-rol_vam_afa_terhek
Rendelés külföldről 2.rész (Szállítási módok & idő): http://junkieeeboy.blog.hu/2013/09/01/rendeles_kulfoldrol_usa-bol_kinabol_ebay-rol_szallitasi_modok_ido
Rendelés külföldről 3.rész (Vámolási folyamat): http://junkieeeboy.blog.hu/2014/05/18/rendeles_kulfoldrol_usa-bol_kinabol_ebay-rol_3_resz_vamolasi_folyamat[ Szerkesztve ]
JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN
-
maj-viktor
őstag
válasz maj-viktor #35028 üzenetére
Első résznél sikeresen benne hagytam egy szóközt a végén, így helyesen:
Rendelés külföldről 1.rész (VÁM & ÁFA terhek): http://junkieeeboy.blog.hu/2012/10/14/rendeles_kulfoldrol_usa-bol_kinabol_ebay-rol_vam_afa_terhek
[ Szerkesztve ]
JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN
-
pomphl
csendes tag
Maláj postai csomag vám elé állítva. Kinek merre jár?
Előbb elmegy Svájcba onnan meg jön ide. Amióta él a tn, azóta pont 10 nap telt el.. Tegnap jött be az országba.Visszaküldtem a kínainak a telót. A nyomonkövetés viszont nem írja, hogy mi a célország, Unknown .. A húzott szeművel abban egyeztünk meg, hogy ha cancelezem a dispute-ot akkor megaja a visszaküldési címet.. (Ali,ETstar)
[ Szerkesztve ]
-
aytukabozs
addikt
válasz maj-viktor #35029 üzenetére
Isten látja lelkemet nem bántani akarlak, de nem lehetne hogy a küldés gomb megnyomása előtt 'lektorálod' a saját hozzászólásaidat?
Így sem kenyered a szűkszavúság, de ezt az információtartalmat feleekora hozzászólásba is simán beleszoríthattad volna, mi a funkciója pl. hogy minden link kétszer szerepel (a hibás is), a 3. rész meg háromszor?Hsz TÖRLÉS ITT >>> http://goo.gl/uBK2Xa
-
atala
addikt
Egy kis segítséget szeretnék kérni, mert ez az első ilyen esetem. Vettem egy terméket kínából, ami nem érkezett meg, Indítottam dispute-ot. Most az eladó írt, de szegényes az angol tudásom. Mint ha azt akarná, hogy küld újat. Ilyenkor mi a teendő? Ha elfogadom, hogy küldjön újat, az nem fog megérkezni 20 napon belül, addig meg claim-é kell állítanom. Ha lejár, és az újat sem kapom meg, buktam. Ha megjön az új, de közben meg vissza követeltem a pénzt, akkor vissza kell küldenem. Mi a szokás ilyenkor?
Mit írjak vissza az eladónak?
Ezt küldte:Hi friend,
Thanks for your kind message and having a nice day.
Sorry for the late reply because of time lag, I am really sorry to hear that, it always need 15-25 working days since item post out of China in normal conditions, but sometimes, there are some uncertain reasons which may influence the transit, such as weather, accident and so on, pls understanding.
if you still like them, we would like to resend them to you, otherwise, we could refund to you, just hope that if you receive the first package one day, pls tell us, is that OK?
to do this for the inconvenience, pls forgive and understanding, and any your ideas are welcomed, we are always here for you.
looking forward to your kind understanding and early reply.
much appreciate and best regards to you and yours.
Előre is köszi a válaszokat.
-
El_Diablo
tag
válasz aytukabozs #35032 üzenetére
Én már el sem olvasom amiket ír. Fossa a betűket, állandóan ismétli magát, okoskodik, fontoskodik. És a legszebb, hogy write only üzemben megy....
-
aytukabozs
addikt
Konkrétan ő is tőled várja a megoldást
Az eleje magyarázkodás hogy hányféle ok miatt tud késni egy csomag.Nem írtad hogy hol vetted, hogy hogyan fizettél, hogy mennyi idő van még hátra a vásárlóvédelemből, hogy mikor hány napra indítottad a dispute-ot, pedig ezek mind fontosak ahoz hogy tanácsot tudjanak neked adni az itteni ászok (vagy pl. én kevésbé ász ).
Hsz TÖRLÉS ITT >>> http://goo.gl/uBK2Xa
-
k2laci
tag
Ezt most találtam : [link]
-
atala
addikt
válasz aytukabozs #35035 üzenetére
Bocsi, Ebay-en vettem paypal fizettem ki. Tegnap 23-án indítottam a dispute 40. napra. Ma reggel már itt volt a válasz. 12-én jár le a 20 nap.
-
pomphl
csendes tag
Szerintem is küldje újra. Ha visszafizeti a pénzt és megérkezik mind a két csomag, akkor illő lenne az egyiket kifizetni. Had legyen jó vélenénnyel a magyarokról, nem beszélve a jövőben esedékes kedvezményekről.
Pls resend my package. "A vége egyanaz"
ThanksBelinkelnéd az eladót?
[ Szerkesztve ]
-
Upo
addikt
Szerintem ha újraküldeted akkor belerak neked valami szart, lehet hogy ugyanazt amit visszaküldtél, de nincs új vásárlás úgyhogy nem tudsz már semmit tenni. Ha visszaadja a lóvét és megrendeled újra akkor ott van lehetőséged megint a dispute-ra ha nem jó valami. Írd meg neki hogy fizesse vissza és istenbizony rendelsz nála egy másikat. Ha meg visszafizette akkor menekülj! Ja és hiába állítod claim-re, beküldi a TN-t hogy feladta neked a cserét és akkor annyi.
[ Szerkesztve ]
Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"
-
atala
addikt
Nem küldtem vissza semmit, mert meg sem jött. Nincs TN, mert simán lett feladva.
Én is azt mondom, hogy fizesse vissza a pénzt, az a legtisztább. Ha mégis megjön a csomag, majd kifizetem neki. Nem ígérgetek neki semmit, és a pénzt is kifizetem neki, ha mégis megjön. Vagyok annyira becsületes.[ Szerkesztve ]
-
atala
addikt
Ez gyors volt. Az eladó már vissza is fizette a pénzt. Le a kalappal előtte.
Köszi a segítséget mindenkitől. -
szunyooo
tag
válasz maj-viktor #35023 üzenetére
Levelezünk folyamatosan azt írja szüntessem meg és ő megígéri hogy küldi mert neki ez nagy biznisz nem akarja kockáztatni stb (írta azt is hogy ha tovább húzzuk ő elveszti a pénzt én meg a telefont.
Új hozzászólás Aktív témák
Vám- vagy adócsalással kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a topicban (és a fórum egész területén)!
- Bemutató eBay-es kütyük kis pénzért
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Mikrotik routerek
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Gyúrósok ide!
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- OpenWRT topic
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Stellar Blade
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- További aktív témák...