-
GAMEPOD.hu
KÉRDÉS ELŐTT OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT ÉS HASZNÁLD A KERESŐT!
Ha EU-n kívülről rendelsz, mindig kalkuláld bele az ÁFA-t, esetleges vámot, kezelési költséget! Nem számít, hogy mi van a csomagra írva (gift vagy alacsonyabb összeg), el sem olvassák. Röntgen és a fizetési bizonylat (paypal, bankszámla kivonat) alapján történik az ÁFA fizetés.
Ha EU tagországból érkezik a csomagod vagy EU szállítással tagországi vámolással (EU warehouse, EU express) akkor abban az esetben sem vámot sem ÁFA-t nem kell fizetni.
Sima posta esetén (kínai, belga, svéd, holland stb.) 60 nap is lehet a kézbesítési idő (jellemzően 25-40 nap, de ritka esetben előfordulhat ennél rövidebb idő is). Aggódni 45 nap után érdemes, akkor lehet mozgolódni, érdeklődni.
Boltok, fizetés, szállítás, nyomkövetés, vámolás, reklamáció témakörökkel kapcsolatban található információ az összefoglalóban, ezért erősen ajánlott kinyitni és elolvasni a felesleges és ismétlődő kérdések elkerülése érdekében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dominó85
veterán
RR204480149AT - ez meg mi?
Q3420764286XX - ez meg sweden post?* Péter - 06302461862 *
-
buca84
őstag
válasz buca84 #64323 üzenetére
Írtam a belga postának az ügyem miatt. Ezt írták:
Dear customer,
On 23/12/2015,you have submitted a complaint regarding shipment BLVS1376360000159179.
At the start of our investigation, we determine whether the sender is a contractual customer.
If the sender frequently uses our services, there is a contract between bpost and the sender. In this case bpost acts as a subcontractor.
In such a case there is the opportunity for you to address your complaint directly to the sender. He will investigate your complaint and take care of any compensation or replacement of your shipment.
If you have further questions, we are waiting for you at number +3222 012345. Please mention your reference number from 1-4645937553 to facilitate the follow-up of your file.
Best regards,
Ezt megírtam tegnap az everbuying-nak is. Hogy vegyék fel a belgákkal a kapcsolatot. Ezt a választ kaptam:
Dear xyz,
I am sorry to hear you haven't received the items yet.
In order to resolve it,please kindly confirm the following points:1) Please reconfirm your delivery address:
customers: xyz, shipping address: street , city: , state: , zip_code: , country: HU, phone: 362)Please contact your local post office in charge of your area,stating your name and address.In some cases, Post office may require customers to collect parcels over there.Kindly let us know the results.
3)We shipped on date 2015-11-18.Therefore your delivery deadline will expire on Date 2016-2-18.
Once we receive all details above, we will offer you the right resolution for your case on this date.Please note this timeframe is only decided by the carrier to consider the item lost. Some other providers would even use a 180-day deadline after shipment.As a proof of goodwill, we Everbuying commit to help our customer the best we can, by resolving delivery issues as early as possible.
Once again we are sorry for this inconvenience, and we will do best to resolve it to your satisfaction.
This ticket will be closed. If there are any additional problems or further queries, please feel free to contact us and we will do our very best to assist you.
Thank you for your patience collaboration.
Best Regards
Carissa
Everbuying Customer Service
http://www.everbuying.net/Tegnap lementem a helyi postára: semmi. Felhívtam újra a központi postát. Semmi. Részemről megtettem, amit lehet. Az everbuying meg nem. Úgy érzem jogos már a claim. Részemről nem ajánlott bolt. Az időhúzást érzem. Az meg milyen dolog már, hogy a lezárják a nyitott ticket-em. Ha most megint nyitok egy újat náluk, akkor már negyedszerre kell olvasnom ugyan azt!?
Mondjuk a "Once we recive all..." bekezdést nem igazán értem. Ha ezt segít vki elmagyarázni, megköszönném.
-
buca84
őstag
válasz buca84 #65004 üzenetére
Megírtam nekik a kért részleteket. De már agyf@szt kapok a válaszaiktól. Már ötödször írok le nekik MINDENT!
Ezt válaszolták:
Dear Costumer,
Thank you for your recent order on Everbuying.com
We sincerely sorry to hear this about your item.
We would like to work together to resolve the issue to your satisfaction.
Please review our warranty here: http://www.everbuying.net/m-article-id-16.html
Therefore we kindly ask you to follow these steps:
1.Please describe the problem with your item in details (what happened and when?) stating your order number.
2.Please tell us what steps you have already taken to solve the issue.
3.Please give us the item code indicated on the outer package.
4.Please send us clear pictures or videos of the defects in good lighting.
Ideally, the photos/videos should be clear and focused, under good lighting conditions, and taken at close and medium distance.
Please keep the attachment below 2MB and use any of these formats gif, jpg, png, bmp, doc, xls, txt, rar, ppt, pdf.
We will do our best to help you. We look forward to hearing from you.
Best Regards
Everbuying Customer Service
http://www.everbuying.com/
Aki jártas ilyesmi reklamációban, az tudna segíteni?
Nem garanciális probléma. nem érkezett meg a rendelt telefon.
Az előző levelemben leírtam nekik, hogy vagy küldjék újra a telót vagy fizessék vissza a pénzem és ezek után felejtsük is el egymást örökre. Most mit értetlenkednek?[ Szerkesztve ]
-
nimfas
addikt
Sziasztok!
Olyan kérdéssel fordulok hozzátok hogy rendeltem asszonynak egy Meizu Metal telefont az oppomart.com oldalról, meg is jött. Előtte néztem, international rom-mal árulták, frekvenciákat is néztem, 4G-n kívül minden stimmelt. De a telefonon mégsem tudom beállítani a mobil netet. Próbáltam mindkét sim foglalatot, 100 féle ajánlott beállítást. Másik telefonban megy a sim-ről a net.
Szóval jó eséllyel kínai belpiacos telót küldtek.Tegnap írtam nekik emailt, mtk engineer programból szedett frekvencia képekkel hogy mi a szitu és szeretnék megoldást kérni, postai címet hogy hova tudom visszaküldeni.... Még nem jött válasz eddig.
Kérdésem az lenne hogy indítsak PayPal vitát a dologról, vagy meddig érdemes várni?
Továbbá hogy a postai csomagot hogy adjam fel, hogy követhető legyen, ne kerüljön egy vagyonba es a PayPal is visszatérítse (mert úgy hallottam van ilyenre is mód) ehhez milyen papirt kell kérnem a postán?Most jártam így először, ezért kérdezem hogy ne csináljak hülyeséget!
Előre is köszönöm!
Üdv.
-
buca84
őstag
válasz nimfas #65011 üzenetére
Már indítottam dispute-ot, ami most már claim. De semmi reakció.
Meg a vérnyomásomat emelik csak feljebb a fentebb írt válaszaikkal.A paypal topikban azt írták, hogy valaki 31 napra kapta meg a csomagját az everbuying-tól. Illetve mindent megkapott tőlük. ez nem vigasztal cseppet sem.
[ Szerkesztve ]
-
Zeki
nagyúr
válasz blueMerle #64946 üzenetére
Jó esetben.
Ahogy anno leírtam, mindegyik kínai hazudik mint a vízfolyás, csak add nekik a pénzed. Aztán majd lesz valahogy. Jobb esetben tényleg van és elküldik, és megkapod.
És ez még csak a vásárlás.Na és garis ügyintézés kell? Az lesz ám a tortúra!
Bár igaz te rengeteg rendelésen vagy túl, így minek is magyarázok? Te már semmin sem csodálkozol, semmin sem akadsz ki.
Én sem.
Mert már itthon is ugyanígy átvernek. -
luck66
tag
válasz Dominó85 #65006 üzenetére
lehet,
mert eddig nekem kétfajta Svéd postás volt :
1, az R betűs végigkövethető és SE volt a vége
2,az UA kezdetű nálunk nem volt követhető,de ezen is SE végződés volt
-------------------------------------------------------------------------------------------------
3,ez meg XX -re végződik[ Szerkesztve ]
-
luck66
tag
válasz luck66 #65016 üzenetére
közben megnéztem:
Sweden Post number rules : ( # Letter, * Digit, ! Letter Or Digit )( R# *** *** *** SE ) ( V# *** *** *** SE )
( A# *** *** *** SE ) ( C# *** *** *** SE )
( E# *** *** *** SE ) ( L# *** *** *** SE )
( U# *** *** *** SE ) ( *** *** *** ** SE )
ahogy nézem,mindig SE a vége
[ Szerkesztve ]
-
bb71
őstag
válasz nimfas #65009 üzenetére
Én pontosan ugyanebben a helyzetben vagyok, mint Buca... Claim van Paypalnal, nekem most a Paypal gondolkozik mit döntsön, mert az Everbuyingtól megkapták a védekezésüket...
Ma van a 41. nap feladás után - elég egyértelműen ez eltűnt az éterben!!! A legszomorúbb, hogy a szemét belga posta vagy ki, még csak nem is hajlandó egy kicsit nyomozni, hogy hol van...
[ Szerkesztve ]
-
Zeki
nagyúr
Új xiaomi led lámpa. továbbfejlesztették.
-
noorb93
újonc
Sziasztok!
Volt már valakinek garanciás ügye a gearbestel? Telefontról lenne szó. A supportra akárhányszor leírom csak egy automata üzenet jön vissza, hogy mit írjak. De hiába írom amit kér nem jön rá más válasz. Valai tudna segíteni?
Köszi előre is. -
varadigabor
senior tag
Na válaszolt a zavvi hogy sajnálják , meg hogy szerintük nem soká megfog érkezni meg ilyenek. De ha reklamálni akarok akkor töltsek ki egy dokumentumot, hogy megkérdeztem a szomszédot meg a rokonokat. Meg ilyen rendőrségi meg büntető jogi felelősségről nyilatkozzak stb...
Szerintetek reklamáljak nekik ezzel a dokumentummal megint? Max 2x kapom meg ha még is meg jön. Anglia azért nincs ennyire messze.
www.fpvracestore.hu --- FPV alkatrészek hazai raktárkészletről ---
-
hobbyone
aktív tag
válasz luck66 #65027 üzenetére
Köszi az infót! Remélem nem lesz igazad. Eddig talán egyszer volt olyan, hogy a megérkezés után nem az első, hanem a 2. napon kaptam meg egy terméket. De akkor lehet, hogy ebben is "javult" a helyzet.
varadigabor
Headset. Nem üzleti célból, csak saját magamnak.
[ Szerkesztve ]
-
Dot
őstag
Hali!
Had írjam le mi történt ma velem, illetve ti mit csinálnátok a helyemben:
Rendeltem Kínából egy akciókamerát(gopró utánzat), DHL, megjött, okés.
Majd nem sokra rá hív egy kíni fazon, hogy nyertem egy hasonló kamerát küldi a címemre. Megpróbáltam nem elröhögni magam, nem vettem komolyan.
23-án kapom az sms-t a postától, hogy vám alatt van egy csomagom. Gondoltam még az előző ragadt be, ezért nem vettem túl komolyan. Tegnap jött egy levél is hogy vám alatt van a csomagom, töltsem ki a nyilatkozatot.
Írtam egy mailt a postának, hogy milyen csomag ez, mi van a címkéjén!?
Azt írták Web kamera 59$.
Hmm, oké, ezek szerint mégis nyertem. Visszaküldöm a nyilatkozatot, ajándék 59$.
Majd a következőt írja a posta:
Tisztelt Én!27xxxx Küldeményét nem lehet ajándékként vámkezelni, mert cég a feladó. Kérem, küldje el a kért okmányokat illetve a termékre vonatkozó rendelési linket. Az okmányok hiányában a vámhivatal nem tudja vámkezelni a küldeményt.
Üdvözlettel.
PostásnéniVálaszom:
Kedves Postásnéni!A teljes történet azt, hogy rendeltem egy kamerát kaptam ajándékba mégegyet(ezt).
A rendelt kamera már megérkezett egy másik futárcég által.
Honnan tudják, hogy cég a feladó? Illetve miért nem ajándékozhat egy külföldi cég nekem?Üdvözlettel:
ÉnPosta válasza:
Kedves Én!Ajándékot csak magánszemély kaphat magánszemélytől.
Legyen szíves elküldeni a vámkezeléshez szükséges igazolásokat.Hivatkozási szám:27xxxx
Köszönettel:
PostásnéniSzerintetek???
[ Szerkesztve ]
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Zozzant
addikt
Kedves ...Postásnéni!
Nincs rendelési link, nincs paypal számla, a terméket ajándékba kapom 0$-t fizettem érte. Az alábbi elérhetőségeken ellenőrizhetik: lee chong
Kérem ne fosszanak meg a gyönyörtől!
üdv, a boldog nyertes
https://logout.hu/bejegyzes/guga/az_utolso_kivansag.html
-
RVR400
veterán
válasz Dluinet #65030 üzenetére
+1
Vagy elég csak egy link, hogy mi az, és mennyibe kerül ott, ahol vette a másikat. De ez a magánszemély küldte, meg ajándék... Anno én is így jártam az everbuyingnál a majdnem ingyen S9920-szal.
Vagy nem kell beküldeni semmit sem, és mehet vissza a feladónak, így ingyen van a semmi.
[ Szerkesztve ]
-
Dominó85
veterán
Meg is nézem, hogy ennyi pénzért kb a 3x a termék árába fájó PWM ledek (4 vagy 6db) kerül egy ilyen "upgraded" lámpába. Ha pedig hagyományos ledek, akkor bizony nem szeretik a szabályozást. A harmadik pedig, hogy tényleg q... kényelmes lehet egy powerbank tetejére dugott ledlámpa tövén eltalálni megfelelően a gombokat. Ja és biztosan tartósak azok a gombok a gumiréteg mögött. Szóval én megvárnék egy 2-3 hónap utáni tesztet, mielőtt megörülnék az innovatív, szabályozható és érdekes módon túlon túl olcsó ledlámpácskáért. Nekem van itthon ennek az előzőjéből 3 féle is. Ha rendeltem volna Aliexpress-ről még 7 másik eladótól is, akkor 10-re nőne a különbözőek száma. Ebből az első rendelésem volt eredeti, a többi az mind hamisítvány.
* Péter - 06302461862 *
-
DB10
csendes tag
Ez így van, csak magánszemély küldhet ajándékot magánszemélynek. Jelen esetben cég adja, és t s hittél benne, hét ennyire gyakori és életszerű Dettó "sample for non commercial".
Vagy kérj egy "proforma" számlát a cégtől és declaration-t, hogy pl. nyereségpontokért adták 0 USD CIF Budapest, vagy hogy magánszemély az ajándékozó, 收件 的细 名称及 unokaöcséd küldte hanukára
Más: értéklés:
A dealsmachine kap tőlem egy nagy pirospontot. Ugyan volt baxakodás a feladással, de betudom hogy presales-s volt a cucc, de normálisan kommunikáltak, és amit vissza kértem (cancelled order) simán visszaadták. Szerintem ők ajánlhatóak.A geekbuyingnak is nagy piros pont. Ott semmi gond nem volt. De ők amúgy is ajánlottak.
A DHL-nek kettő fekete... 1 a jogalap nélküli gazdagodásért, amit meg fogok támadni 2 amit müveltek a csomaggal. Köcsög DHL.
OFF: (Ja és az Uhans U200 nagyon baró telefon )
-
Atomgeszi
veterán
Ajándékra is van sajnos ugyanúgy áfa.
Én ezt mondtam a snap up-os napon is mikor valaki potom pénzért nyerte BG-n a 300 ezres kutyaól méretű quadcoptert. Ott is bekérik a számlát Te elküldöd a 2 ezer Ft-os Paypal kifizetés, kiröhögnek és kifizettetik a 300 ezernek az ÁFA-ját.. -
Rainman05
tag
Magánszemélynél is eljátsszák hogy kel áfa sajna már találkoztam már ilyennel! Csarni videós csávó küldőt Goprot Amcsiból ajándékba egy gyereknek és a magyar vámosok nem engedték át
Fél világon gond nélkül eljött a csomag de magyaroknál elakadt. -
Atomgeszi
veterán
válasz tibcsi0407 #65038 üzenetére
Szerintem úgy érti,hogy vámolás nélkül nem engedték át. Amíg ki nem fizeted az áfát az ajándék cuccra.
-
-
Rainman05
tag
Itt magyarázza a srác a vámos Gopro mizériát.
Videó. -
abyssc2
tag
Sziasztok,
Rendeltem külföldről egy csomagot, tegnap jött egy SMS, hogy a csomagom megérkezett és vámolni kell.
Viszont még nem érkezett semmiféle okmány ezzel kapcsolatban...A kérdésem az lenne, hogy muszáj-e megvárnom, míg megérkeznek a postán a papírok, és csak utána tudom elkezdeni az ügyintézést, vagy fel lehet ezt gyorsítani valahogy, és már most is elküldhetem a szükséges dolgokat?
Előre is köszönöm
-
abyssc2
tag
válasz tibcsi0407 #65044 üzenetére
És az nem gond, hogy az iktatókód nem lesz ráírva? Az csak azután derül ki, ha megjön a papír.
-
nimfas
addikt
Sziasztok!
Olyan kérdéssel fordulok hozzátok hogy rendeltem asszonynak egy Meizu Metal telefont az oppomart.com oldalról, meg is jött. Előtte néztem, international rom-mal árulták, frekvenciákat is néztem, 4G-n kívül minden stimmelt. De a telefonon mégsem tudom beállítani a mobil netet. Próbáltam mindkét sim foglalatot, 100 féle ajánlott beállítást. Másik telefonban megy a sim-ről a net.
Szóval jó eséllyel kínai belpiacos telót küldtek.
Tegnap írtam nekik emailt, mtk engineer programból szedett frekvencia képekkel hogy mi a szitu és szeretnék megoldást kérni, postai címet hogy hova tudom visszaküldeni.... Még nem jött válasz eddig.
Kérdésem az lenne hogy indítsak PayPal vitát a dologról, vagy meddig érdemes várni?
Továbbá hogy a postai csomagot hogy adjam fel, hogy követhető legyen, ne kerüljön egy vagyonba es a PayPal is visszatérítse (mert úgy hallottam van ilyenre is mód) ehhez milyen papirt kell kérnem a postán?
Most jártam így először, ezért kérdezem hogy ne csináljak hülyeséget!
Előre is köszönöm!
Üdv.
Új hozzászólás Aktív témák
Vám- vagy adócsalással kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a topicban (és a fórum egész területén)!
- Bemutató eBay-es kütyük kis pénzért
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- ASUS routerek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- E-roller topik
- Aliexpress tapasztalatok
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Lenovo Legion és IdeaPad Y széria
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...