Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • maj-viktor

    őstag

    válasz maj-viktor #55951 üzenetére

    Idáig a shop (banggood), normálisa kezeli... hogy már nincs mögöttem paypal védelem...

    A paypal-nál meg mintha a kíaniul írtam volna nekik... ugyanaz a sablon válasz... de legalább találtam forma kitöltést ilyen helyzetre... meg e-mail címet... ahonnan jött valami válasz (mégha semmire sem megyek vele)

    https://www.paypal.com/hu/webapps/helpcenter/helphub/home/?action=emailus
    &
    complaint-response@paypal.com


    "Unfortunately, we can't grant your claim appeal because we were unable to track your shipment that shows delivery to seller's address."

    Most ha egyszer ilyen lassú kifelé a posta mi a frászt várnak!? Régebben elég volt egy élő szám, ami már látszik, hogy úton van... mostmeg "várakozzak"... de közben meg önkényesen close-olták mert már eszkalált dispute fázisban volt...

    Mondjuk bang felé hogy magyarázom meg, hogy csak a készülék ment ki és a tartozékokok nem!?
    (mert paypal vitába erre kértek... azt meg nemtudom "visszahozni" az ottani levelezésünket... pontosabban az utolsót nem látom, amibe a TN számot írtam, meg ők megadták a címet... minden előzményt látok még... sakkmatt helyzet - meglátjuk mi sül ki majd belőle idővel)

    Idáig bang-nek plusz pont, paypal-nak mínusz!
    Szóval bang 1-1 (negatív mert szart küldött, pozitív ahogy eddig kezeli)
    paypal-nak meg 1 mínusz mert nem fogadja le az élő TN-számot....

    [ Szerkesztve ]

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

Új hozzászólás Aktív témák