Új hozzászólás Aktív témák
-
betyarr
veterán
-
Igen, de ha elemet cseréltek akkor nem lesz csak 10-20 mikron eltérés.
Meg kell nézni belülről is (motorháztető felnyit) ott is látszik, hogy volt-e sérülés
Belül még vékonyabban fényeznek 40-60 mikronAmúgy ennyire jó áron van?
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
bajnokpityu
félisten
ha elemet cserélnek, akkor, mivel szinezetlen, alapozottat kapnak, ezért biztosan 200fölött lesz, még a legjobb fényező esetén is. ha meg bontottat, fényezettet raknak fel, akkor jó eséllyel el fog ütni, mert nem ugyanazt a napot kapta, mint a mellette levő elem.
100-140között volt eddig minden gyári fényezetlen autónk, 200-220 körül, amit valami nagyobb karc miatt ködölni kellett, és 260 ahol cseréltek, fényeztek.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
-
válasz bajnokpityu #503 üzenetére
Valahol olvastam a 80-at, ha annyit mértél akkor annyi.
A skodámon olyan vastag volt a gyári fény azt hitték törve volt
6 év alatt nem is lett rajta egy karc se
betyar: az tényleg jó árnak tűnik[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Akula
őstag
Na, ehhez a fényezés rétegvastagság témához hozzá se tudtam volna lőni. Hogy miket nem tudtok!
"Akula Sub, ready for the deep!"
-
Grande Ale
őstag
Üdv!
Szeretnénk a nem túl távoli jövőben új autót vásárolni. Kia ceed és Hyundai I30 közt vacillálok.
Tegnap voltam egy Kia szalonban, nagyon tettszik az új Ceed, tökéletes lenne, de vannak gondjaim:
Van a Launch Edition, ezzel a felszereltséggel tökéletes lenne, full led, stb,de nem lehet automata váltóval kérni... Az 1.4 alapmotorral, 5,6 milliót mondott a kiállított autóra az úriember. Jól gondolom, hogy az 1.4 TGDI jobb választás lenne?I30-at lehet automatával kérni, 1.4TGDI motorral, az is valami akció, GO+ ha jol emlékszem. Azt viszont ebben a formában nem lehet full led lámpával...
Sokkal drágábban lehet kihozni ezeket az autókat, ilyen felszereltséggel, ha az ember kiválaszt egy kiadást és azt extrázza fel?
Az életben nem vettem még új autót, mennyi mozgástér van vajon, tudnak a kereskedések engedni valamennyit az árból? Szoktak?
Előre is köszi!
-
válasz Grande Ale #508 üzenetére
Az 1,4 100 lóerő és 1,4t 140 lóerő között érezhető különbség van, menetteljesítményben és árban is.
Az akciós listaárakból alacsonyabb felszereltségnél pl. Bronz 100-150eFt-ot engednek el, magasabb felszereltségnél talán többet, arra nem licitáltam.
Az 1,4 szerintem nincsen automatával
A kia/hyundainál felszereltségi szintek vannak, nem tudsz belekérni csak led lámpát, az valamelyik felszereltség része.
A konfigurátorban összerakod ami neked kell.
Kérsz rá ajánlatot emailben kia/hyundai szalonoktól (mindegyiknél 3-4 legközelebbi)
Aztán mikor megvannak az ajánlatok (ilyenkor már szoktak engedni)
Írsz nekik még egyszer, hogy ettől már kaptál kedvezőbb ajánlatot máshonnan. Ekkor már pár szalon kiesik és egy pár ad még kedvezőbb ajánlatot. Innen már csak kicsikét tudsz lejjebb menni.
Az ajánlatot forgalomba helyezve, névre írva kérjed, mert ott van még nagy szórás.
Aztán a legkedvezőbb ajánlatot kinyomtatod és azt lobogtatva bemész a kereskedőhöz[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz Grande Ale #510 üzenetére
Amúgy milyen felhasználásra veszed? Város, autópálya, országút?
Mennyit mész egy évben?
Én azonos áron inkább az 1,4 t-gdi-t venném, mint az 1,4-et felextrázva[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz Grande Ale #512 üzenetére
Városba amúgy sem vennék száraz kuplungos automatát, tesztvezesd az 1,4 szívót és 1,4 t-gdi-t
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Akula
őstag
válasz Grande Ale #510 üzenetére
Még annyit, hogy amikor már az áron nem tudsz lefelé alkudozni, mert elérte a kereskedés a padlót amit még ki tudnak gazdálkodni a Kia Magyarországtól, akkor még mindig kérhetsz egy téligumi szettet vagy gumiszőnyeget ,mert azok sem olcsók ha meg kell venni és ezekre röhögve rábólintanak, mert náluk ez raktárkészlet.
Amúgy én nem erőltetném az automatát. De a LED fényszóró tényleg menő és lehet, hogy kevesebbet is fogyaszt, mint egy halogén."Akula Sub, ready for the deep!"
-
válasz Grande Ale #515 üzenetére
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz Grande Ale #517 üzenetére
A vw -nek régóta van száraz dsg-je és azzal is az a tapasztalat, hogy nem való városba, csak az olajos, vagy a hagyományos.
Mondjuk, ha arra is van 7 év garancia és 150e km akkor venném, ha sok vele a baj akkor egy garanciális javítás után eladnám, csak az a baj, hogy sok lesz rajta a bukó, mert
6-7 M Ft, aannyit nem adnék egy ceed-ért.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
betyarr
veterán
válasz Grande Ale #520 üzenetére
a sportage nem jó?1,6-os benzinnel azt mondják,hogy igen jó választás.ha lett volna rá lé,akkor alighanem azt vettem volna.6m körül van az alap.
jó sok hely van benne elől-hátul és a csomagtérben is,meg az 1,6 elég jól mozgatja. -
bajnokpityu
félisten
válasz Grande Ale #522 üzenetére
Méretéhez minosegehez képest inkább olcsó pl egy silver. Vagy az lx Navi, meg fl előtt. Mi előző sportaget is, ezt is nagyon ajánljuk. A mostanit pláne, sztem ár értékben jobb elozotol, masfellel kevesebbet eszik, stb. Toyota min masfellel többert adna ilyet.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bostone
addikt
Sziasztok!
2009-es, 1.4-es kia ceed, pár hónapja került hozzánk 120000km volt benne ténylegesen, főleg a fővárosban használták. Kuplungcsere történt pár éve. Kizárólag márkaszervízben történt minden beavatkozás.
A gondom, hogy alkalmanként nem fogadja az 1-es fokozatot sem hidegen, sem melegen. Attól tartok, ha nagyobb erőkifejtést gyakorolok a váltókarra, kárt okozok a szerkezetben. Némi "játék" után sikerül a művelet, de városi forgalomban több, mint kellemetlen.
A hátramenetet sem sikerül eltalálni. Érzetre eltaláltam a fokozatot, de még 1-2 centimétert tolni kell a karon.
Váltások alkamával a fordulatszám picit emelkedik, mielőtt esni kezd.
A minap vázoltam a problémát egy autószerelőnek, aki szerint a kuplung csereérett.
Más is járt már így? Segített az alkatrész cseréje?
-
-
Akula
őstag
Nekem hasonló problémám korábban egy 2.0-s TDI VW-nél jelentkezett. Kettessel kellett elindulni. Annak elég komplikált kuplungja volt és nagyon drága, így 83000km-nél a szakszervíz szerint gyanús, hogy a kuplung tönkremegy, javasolták, hogy egy napra toljam be a kocsit és majd nyomoznak, mielőtt megrendelik az alkatrészt. Egy óra múlva hívtak, épp úton voltam hazafelé, hogy forduljak vissza, mert egy 4 grammos pici műanyag csúszóvezeték a váltókarnál eltört és kicserélték. Egy fillérembe sem került, mert anyaghibás volt. A javítás valami 6000 körül volt, de míg odaértem, ajándékba lemosták a kocsit.
Ez a kis csontszínű műanyag lapocska felel azért, hogy a váltókar oda menjen ahová való. Biztos van ilyesmi a Ceedben is, nem hiszem, hogy VW szabadalomból származik. Először ezt is meg kéne nézni."Akula Sub, ready for the deep!"
-
marec1122
senior tag
Sziasztok!
Tudtok ajánlani kia ceed 2008 ferdehátú autóba a ködlámpa helyére nappali menetfényt?
Csak megfontoltan :D "Öregember nem gyorsvonat!" John McClane
-
bajnokpityu
félisten
válasz bajnokpityu #523 üzenetére
egyszerűen döbbenet a 2018as 1.6 gdi sportage. ha valaki mesélné, húznám a szemöldököm, de egyelőre furi.
országúton, autópályán 4 felnőttel 6.6 az átlagunk. most fogok rátankolni, és megnézem mennyit csal a fedélzeti, de ha mondjuk fél litert csalnak, a 7.1 is baromi jó tőle. pedig kap rendesen, nem a fogyi csökkentése a cél.nomeg, hogy ez a pici motor, hogy tud elindulni 140ről ekkora szekrényben, szintén csoda. oké, itt már hangja is van, igazából komfortosan a 120at szereti, de ha kell, 6odikban képes gyorsitani. amit pl a vitara nem tudott 120ról még negyedikben se, 400kilóval könnyebben, sokkal szarabb zaj és menetkomforttal.
az előző 2015ös volt, és alsó hangon másféllel többet evett, kevesebb mehetnékkel nagy sebességnél. ennél tökre olyan feelingem van, mintha nagyobb köbcentis, de lustább 2literes blokk lenne elől.
igy, hogy bejön a 6.5Millás sorento lehetőség nekünk, eléggé kiemelt esélyes. pedig pályán használnám zömmel, és jobb súly/lóerőhöz vagyok szokva.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
laragirl83
őstag
válasz bajnokpityu #530 üzenetére
Eddig én is maximálisan meg vagyok elégedve vele. Én ugyan csak városban használom, nem túl nagytávokra, de ott is perpill így 3 hónap távlatában 7.5-8l körül elmozog.
gigabyte x670 aorus elite ax * 7800x3d * corsair icue h170i elite lcd * 32gb g.skill tridentz 6000 * sapphire 7900xtx nitro+ vapor x * samsung evo 980 pro 1tb * fractal design meshify 2 xl tgd * gigabyte g32qc
-
NemTom1988
csendes tag
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy van itt esetleg tapasztalata valakinek a Crdi motorokkal? Mennyire nyűgös kontstrukció ( a szokásos diesel "bajokon" kívül)? Vásárlásnál van valami típushiba, amire nem árt odafigyelni?
Köszi a segítségeteket!😀.. valósággal az a gáz, hogy nincsen hozzá pénzem..
-
válasz NemTom1988 #532 üzenetére
Az 1,4 crdi kb 300 ekm-t bír ki, több i30-al találkoztam anno, amiben motort cseréltek még garancia idő alatt.
Az 1,6 crdi az jobban bírja, de ott is hallottam már negatív történeteket.
Az a baj, hogy tartják a 30 ekm szervizt[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
b4zsi-
őstag
Van valakinek tapasztalata az alábbi motorral szerelt Kia Carensről? Elég fiatal és azon kívül elég jó áron kínálják a konkurenciához képest. A “relatív” sok futáson kívül, ami ha elmegy gond nélkül még 200 000 km-ert akkor elég jó áron elérhető.
-
200ekm -nél már kelhet egy diószórás neki, mert ugye gdi
Főleg, ha 30ekm szervizt tartották vele
Hiába 4 éves már nem garis
Faternak ilyen van, lehet vele haladni, de 8+ fogyasztEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
bajnokpityu
félisten
milyenk szinte csak várost látott 80ezerrel, sztem az rosszabb igénybevétel, mint 4 év alatt 200e km, de kutya baja nem volt. se égéskimaradás, se semmi.
egyébként az újabbik sportage-unk kb termeli a benyát. dugós M0,M5 izmosabb tempóval, majd 4esen mentünk, és vissza, comp szerint 6.6. a 2015ös sportage-t ugyanitt 8.5-re tippelném...
a régi 136 lovas volt, ez meg 132.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
biker
nagyúr
válasz molnarpeter #541 üzenetére
Mert ez van a műszaki adatlapon. 150kw csúcsteljesítmény, de a normalizált az 28kW
Gondolom X ideig ennyit képes leadni, nem tudom mi a szbály, de ez a tipusengedélye.
A katalógus adat 150kW 201LE 395NmElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
-
biker
nagyúr
válasz molnarpeter #543 üzenetére
Igen. Valami trükk biztos van benne, mert a Leaf 80kW-os motorral 80kw van a forgalmiban. De itt 150kW a motor, 170kW a max energia leadás az akkuból, mégis 28kW van a műszaki adatlapon, és ez van a forgalmiban.
Mondjuk az is érdekes, hogy megérte neked lekérdezni a rendszámot a netről Olcsóbb lett volna kérdezni.Nem ismerem amúgy a mérést, de biztos megvan a trükk, hogy ezt legálisan lehessen. A kötelezőt is így kell kötni, mert a kalkulátor 150kW-ra hozza, de ha a forgalmiban p.2 28kW, akkor nem fogom máshogy kötni.
egyébként síkon 100-nál kb 11kWh/100km kell a folyamatos haladáshoz
[ Szerkesztve ]
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
molnarpeter
nagyúr
[link] január óta ingyenes a lekérdezés, itt néztem - őszintén szólva eszembe nem jutott volna a teljesítmény, ha nem látom az adatlapot Nemrég posztolt valaki egy fogyasztási toplistát a villanyautós csoportba, SUV létére meglepően keveset eszik, jól sikerült típus. Mennyi garit adnak rá, tekintve, hogy elektromos?
-
sumsang
aktív tag
Pár kérdés azonban felmerült az elektromos Konával kapcsolatban. Pl. a hasznos teher csak 225 Kg, míg a benzines társánál 425 kg......2 személyes + csomagra méretezték? ....és azonos felszereltség esetén két benzinest adnak egy elekrtomos áráért, aminek a vége "csak" 155 Km/h? Hmm mikor térül meg egy ilyen autó ? A benzines és az elektromos árkülönbözetéből kb. 200 e.km-t lehet megtenni olajcserékkel. és akkor az elektromos autónak van egy áramszámlája is. Igaz ma még ingyenesen lehet parkolni, tankolni, de kérdés , h meddig. Ez az elektromos és önvezetősdi autózás kiöli a szórakozás és a vezetés élményét az emberekből és marad az utazás, eljutás A-ból B-be. !
[ Szerkesztve ]
-
biker
nagyúr
válasz molnarpeter #545 üzenetére
5 év gari az autóra, 8év vagy 200.000km az akkura
nem suv, crossover A suv nagyobb kategória, vagy inkább b-suv[ Szerkesztve ]
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
Hát elég sok ponton tévedsz, akkor sorolom
- menetkész tömeg min 1685 max 1745kg, max tömeg 2170kg, ebből ered, hogy hasznos teher minimum 425kg maximum 490kg, és ez 5 személyes papíron, nem is lehetne kevesebb, de jó érzéssel 4 személyes
- a benzin/dízel konák jellemzően 600-610kg terhelhetőséggel vannak
- azonos felszereltség ÉS teljesítmény a 8milliós T-GDI 1.6-os (176LE 265NM) modell, a villanyos pedig 201LE 395Nm, vagyis hiába papíron 7,7s a 0-100, a villanyosé 7,6s, ott hagyja állva mint a ........
- a fent jelzett modell átlag fogyasztása 7l/100km ami a mai benzinárakon 27,3Ft/km, a villanyos meg 14,3kWh/100km ami 5,3Ft/km ha 100% otthon fizetősen töltesz, nincs napelem, nem állsz meg ingyen villámozni sehol.
- A fenti különbözet 22Ft/km és az árkülönbözet 4,3mFt aránya 195.500km alatt megérül
DE! a benzinest el kell vinned 15ezrenként szervizre, olajcsere, levegőszűrő csere, egyéb szarságok, amivel kidobsz 150.000km-en 10 szerviz kb 450-500eFt-ot
Kelleni fog egy szett fékbetét minimum, míg az elektromos fékei alig kopnak, mert kb rögzítőféknek használod, a regeneratív fék miatt (a kona 90kW-al tud fékezni, az kemény ám)
szerintem ennyi alatt egy kuplunggal símán lehet számolni, tehát inkább kb 130-150e km-en megtérül
villanyos 15ezres szintén, mert "felülvizsgálat" kell, ez azt jelenti, 15ezernél akku teszt, fél óra, 4-5.000Ft, 30e-nél vagy két évente fékfolyadék csere, ami a benzinesnél is kell ekkor, minden negyediknél egy pollenszűrő, +3.000Ft
DE!!
cégautó mentes, átírás mentes, és ingyen parkolok.Jelenleg nálam a matek, volt egy Vitara, operatív lízing mint ez (vagyis egy havi díj minden költséggel, casco-kgfb-szervizek-gumicsere, csak tankolni kell), fullos GLX kivitel, automata, led, bőr minden, 117.000Ft+áfa/hó + 3000km-re kb 80eFt üzemanyag
Ennek havi díja 145.000Ft+áfa, erre jön számolásom szerint kb havi 3-5.000Ft villany, ha fizetős töltök, vagy otthon töltök, mert nem elég a napelem kapacitás
Parkolással együtt kb havi 50-60ezret spórolok.Kijön a matek? Kijön.
Vezetés és szórakozás kiölése??? Ezt mondták a kézi váltó vs automata kérdésre is. Én csak röhögök ezeken, kuplungoljon akinek hat anyja van, automatát beraktam M-be, és a kormányváltó fülekkel csapattam a szerpentinen. Az az élmény, nem a dugóban araszolva dagadtra kuplungolni a térdemet.
Egszer ülj bele egy ilyen autóba, és érezd meg a gyorsulást, majd rájössz, milyen szórakozás élményt nyújt, mikor 60-nál lepadlózod és elkapar a kerékui: 167 a vége a 64kWh-s modellnek
[ Szerkesztve ]
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
ja, az elektromos kona hátul multilink felfüggesztéssel van, a benzines mezei torziós rúd csatolt lengőkarral, az elpattogós kommersz izével. Nem egy az úttartása a két autónak, a súlypontja sem, ha már vezetési élmény kiölése...
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
Új hozzászólás Aktív témák
- Workzone 2 fokos erősített acél háztartási létra fellépő
- Irobot Braava 380 felmosó és feltörlőrobot
- LDNIO SEW1080 okos konnektor dugalj Wi-Fi és Bluetooth támogatással fogyasztás mérős 3db
- Gosund SP1 wifi okos konnektor dugalj TUYA SMART 16A 3680w fogyasztás mérős 2db
- NEO NAS-WR10W WiFi okos konnektor dugalj 16A 3680W TUYA SMART 4 db fogyasztás mérős