Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Dare2Live #1101 üzenetére
Már 2011- ben eladtam, amúgy nálam 68ekm 5 év hibamentes volt, pontosabban egy bal oldali panelt cseréltettem, mert ki ment egy led (ablakemelő gomb, meg központi zár)
Az 1,6 már big blokk[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
nagyúr
Üdv a topiclakóknak!
Autóvadászatban vagyok, és bár eddig a Toyota Corolla volt a kiszemelt, de most képbe került az Hyundai i30 Fastback. Ahogy olvasgatom, elég lehet hozzá a 120 lovas 1.0 T-GDI, de ugye ez már turbós. Van esetleg valami vélemény róla?
Illetve még annyi kérdés, hogy mennyire rugalmasak a kereskedők vajon?Ismerős járt a héten Ford szalonban, azzal fogadták, hogy bár a sima Focus árásból 1.7 misit is engedhetnek, de a Fiesta ST (és hasonló sportos modellek) árát annyira takkra adják meg, hogy abból szinte semmit sem tudnak engedni.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Dare2Live
nagyúr
Teljesen vállaható motor de olyan tartosságra ne számíts mint egy jól sikerült 1.6tól...
Meg kell próbálni alkudni több kereskedésnél is de Kia/Hyundai vonalon nagy kedvezmények nem szoktak lenni.
Körbe kell nézni kedvezményekre. pl Kia/Hyundainál/Toyotanal mindig volt vmi orvos kedvezmény. Van, hogy ez 5-10% vagy 3-5év ingyenes kötelező szervíz. Toyotanal nemrég adtak egy autóra magánszemélynek flotta kedvezményt, 8-9% körül volt. Most nem tudom él e még az akció.Ha meg turbostól nincs félsz én a Focus is elvninném egy körre.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
doc
nagyúr
En tegnap elolegeztem le egy Fastbacket, szoval eleg frissek a tapasztalataim
Voltam eleg sok szalonban (Toyota, KIA, Skoda, Renault, Dacia, Nissan, Honda, Hyundai, Seat, VW amik igy beugranak). Elegge valtozo hogy hol hogyan allnak az emberhez, es hol mennyire lehet alkudni (pontosabban hogy hol mekkora a 'koszonesert' jaro automatikus kedvezmeny).
Alapbol eleg erosen lehet huzni lefele az aron, viszonylag keves kivetellel (a Fastback pont egy ilyen lehet adott esetben, mindjart irom). A legjobban akkor jarsz ha mar a szalonban (regota) ott levo autot veszel, azokat eleg jo aron oda tudjak adni. Ennel mar csak az olcsobb ha tesztautot veszel, de ott kerdes hogy mennyi lenne a hitel es menni az onresz, mert a hitel joval dragabb ra, szerintem kb. 50-60%-nal kevesebb onresszel nem erdemes beszallni egy tesztautoba.Szoval Hyundai:
Igazabol nem is akartam autot venni, tulajdonkeppen impulzusvasarlas Kolleganak keresunk kombit a gyerek(ek) melle, aztan meglattam a Hyundainal a Fastbacket, amirol addig azt sem tudtam hogy letezik, es "asztaQ... ".Beszeltunk, alkudoztunk az egyebkent tok jo fej elado sraccal, mentunk tesztvezeteni Fastbackkel (1.4T) es sima i30-cal (1.4 MPI) is. Eloszor dieselt akartam (1.6CRDI), mert eleg sokat jarok mostanaban autoval (ezert is kene egy uj), de azt eleg dragan merik, es a kisebb fogyasztassal megtakaritott osszeg csak sok ev hasznalat utan termelne ki a magasabb vetelarat. Igy aztan kiszurtam hogy van egy "Comfort Edition" amiben nagyjabol pont az van benne amit amugy is kertem volna Cserebe csak 1.4T motorral kerheto...
Na erre a Comfort Editionre kezdtunk alkudozni, ahol az ar azert nem viheto lejjebb annyival, mint egyebkent mas esetekben, mert itt mar az importot lenyegeben a kereskedeo arresebol dolgozva ad egy eleg nagy kedvezmenyt, igy a szalonban sokkal kisebb a mozgasteruk az arakat illetoen mint amugy. Szoval kisirtam egy "legvegso" arat egy ilyen jarganyra. A biztonsag kedveert irtam a kornyeken (lenyegeben Eszak- es Nyugat-Dunantul) levo Hyundai szalonokba, erdekes modon csak egyetlen egy valaszolt... ok viszont meg egy picivel jobb arat mondtak mint itt helyben, szoval elmentem oda is. Sokat vergodtem rajta, ott is elvittem egy korre az autot, es vegul meggyoztem magam hogy kell egy ilyen
A mar rendesen megfaragott aru autora kertem meg teli kerek szettet meg mankokereket, ebbe pofatlanul belealkudtam meg 13 ezer forintot, meg egy ingyen disztarcsagarniturat Ez lett aztan a "legeslegvegso" verzio.Nem tudom milyen felszereltsegben gondolkodsz, a helyedben (is) megneznem a Comfort Editiont. Majdnem masfelszer akkora a motor, biztos hogy tartosabb lesz mint a kis egyliteres, es ehhez az autohoz azert illik is szerintem egy kis ero. Cserebe alkudni valoszinuleg kevesebbet tudsz majd mint egy 'sima' modellre.
Megjegyzes: NAGYON gondolkodtam a Honda Civicen, talaltam egy szalonban egy tavalyi gyartasu, naluk ragadt darabot, raadasul dieselt, brutal jo aron (az idei benzineshez mar 400-zal lealkudott arahoz kepest egymillioval olcsobban!!), de az a baj hogy a Honda barmennyire is tetszik, a Hyundai sokkal "autoszerubb", es inkabb ezt nezegetem evekig, meg ha az eszem a Civic fele is huzott
-
Dare2Live
nagyúr
Azon sztem nagyon nincs mit x*y.
Nekem pl ennél sokkal nehezebb volt eldönteni milyen félét szeretnék. Végül a kisebb egyterű, kissebb crossover max 4.3m hosszú maradt kalapban. Aztán milyen legyen a motor. Voltam SCrosst vezetni. Az 1.4turbo combos egy 1.6 szivóhoz képest. Van e andorid auto. Részecskeszürő. Kulcs nélküli indítás, ülésfűtés. Milyen érzés lesz odamenni, beülni. Ez elég fontos. Szín? Ülés vszeg hosszabb távon is kényelmes? Beltér mennyire jól variálható, Családos kocsi lesz nem hátrány ha pl hátsó sor tologatható. 1001 szempont.
Pár tipus maradt, mindegyik máshogy volt jó és máshogy kompromisszum. Feleségem végül a legrövidebbet választotta mert azzal lesz legkönnyebb a közlekedés, parkolás városban és van radar + tolatókamera is (Kia Venga). A dologhoz hozzá kell tenni, hogy ő továbbra is 100%ban a yarist használja.
Meg persze még van a max mennyit szánsz rá rész.Hát sok sikert.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
nagyúr
@doc: Nagyon szépen köszönöm a részletes beszámolót!
Megnéztem az általad is választott autót, na igen, egy ilyenbe én is szívesen beleülnék - csak ez már egy picit magasabb árkategória (nagyjából 6,5 milliós árakat látok), mint amit rászántam, még ha 6 millió körül is lenne, akkor is 50%-os önrésszel számolva öt évre ez már nagyon határeset az én ízlésemnek...
@Dare2Live: Hát jah, én onnan indultam, hogy 3-4 millió között nézek egy 100e km alatti futási teljesítményű Toyota Corollát vagy Avensist. Erre most új autókat nézek, sőt, elveimmel ellentétesen már a hitelkonstrukciókat sem zárom ki.
Sok mindent már feladtam (szerettem volna CVT váltósat például), de pár dologból nem szívesen engednék (ebből a szempontból kínos a Corolla, mert a mostani akciós árból szerintem már nagyjából semmit sem tudnak engedni a kereskedők).Ráadásul az asszony itt is kever, mert a kombikat ő például kizárja, és fehér sem lehet.
Nem egyszerű, na...[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
doc
nagyúr
ja, mondom, en sem akartam uj autot
igazabol mar jo ideje par havonta felbukkant bennem hogy kene egy hasznalt Accord, de mindig oda lyukadtam ki hogy annyi penzert akar mar uj autot is kaphatnek (a Daciatol)...a FastBack Comfort Edition metalfennyel 6.4-ert siman elhozhato ha beviszed az asszonyt es boci szemekkel megrebegteti a szempillait
ha nem fontos a metalfeny, de feher sem kell, a masik alapszin ha jol tudom egy egesz korrekt piros, azzal 6.3-ert siman elhozhato
ha nem kell a 'Comfort Edition', hanem eleg a sima Comfort is (ebben nincs pl ulesfutes, nagy multimedias cucc, tolatokamera, stb) akkor szerintem le tudod nyomni az arat olyan 5.8 kornyekere is az 1.4-es motorral -
doc
nagyúr
-
nagyúr
A HAHU-n 6,5-ért vannak fent ilyen előre összekonfiguráltak ( egy példa , még egy példa ), de gondolom erre még ráugranak az üzembeállítás költségei is.
Sajna az excel tábláim azt mondják, hogy a törlesztővel, casco-val, kötelezővel, stb. együtt ez havi 100 ezres nagyságrend, plusz a tankolás (ami még egy 50 ezres tétel havonta) és persze a kötelező karbantartások. Ezt így együtt kissé már sokallom.Ezzel együtt azért bennem van, hogy kipróbálok egyet majd.
Hozzáteszem a Toyota például kissé megkérdőjelezhető módon lelkesen 35 ezres törlesztőt propagál, azzal, hogy hát a maradványérték 1,6 misi. Az már csak az apró betűs résznél van, hogy a maradványérték az kvázi egy végtörlesztő részlet, tehát az 5 éves futamidő végén még ki kell csengetned 1,6 misit, a 2,3 milliós kezdő önrész után.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
doc
nagyúr
Ezt siman a szalon rakta fel, ez az arlista alapjan szamolt hivatalos ar: [link] sot, meg annal is dragabb 50-nel valamiert
6.4-ert siman elhozhatod kb barhonnan.
Egyebkent nekem pont ugyanilyen Micron Grey szinu erkezik, mint amit linkeltel
Az uzembehelyezes kb 180K, ennyibol mar a nevedre kerul.
Amivel viszont meg szamolj, hogy gyarilag nyari gumi van az auton, szoval ha most venned, akkor teli papucsok is kelleni fognak ra. A poen hogy arban nem jossz ki rosszabbul ha 4 teli gumi helyett 4 komplett acelfelnire szerelt 16-os teli kereket veszel
Szerintem probald ki az 1.0-s es az 1.4-es verziot is.A Toyotanal valamiert meg mindig megy ez a nyilt vegu lizing, de naluk is lehet kerni a normalis, megszokott zart vegut.
-
nagyúr
Egyebkent nekem pont ugyanilyen Micron Grey szinu erkezik, mint amit linkeltel :)
Nekem is nagyon tetszik ez a szín.
Az uzembehelyezes kb 180K, ennyibol mar a nevedre kerul.
Hát, ha hitelre veszi az ember, akkor nem kerül, csak üzembetartó lesz.A poen hogy arban nem jossz ki rosszabbul ha 4 teli gumi helyett 4 komplett acelfelnire szerelt 16-os teli kereket veszel :D
Ez most a kereskedő ajánlata volt végül?
(A Toyotánál ugye a 232 ezerért adnának négy acélfelnit és négy elég gagyi Semperit téli gumit... )
A Toyotanal valamiert meg mindig megy ez a nyilt vegu lizing, de naluk is lehet kerni a normalis, megszokott zart vegut.
Hmmm, ha adnak zárt végűt (pláne fix törlesztőset), az még szimpatikus is lenne, valamiért mindenhol ezt a nyílt végű változó törlesztőset ajánlják...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
doc
nagyúr
Erdekes egyebkent hogy en is ruhellem a feher autokat, de a Fastbacknek szerintem nagyon jol all, nezzeteg meg egyet 'eloben'
A teli gumikat en emlitettem a kereskedonek, az o valaszuk volt hogy acelfelnire szerelve kb ugyanannyiba kerul, ugyhogy ezt kertem. 189K az ara, nem olcso, jo esellyel mashol olcsobban is megkaptam volna, de ugy voltam vele hogy ha mar elhozom onnan az autot, akkor legyen komplett, franc se' rohangal ide-oda. Ezen amugy Hankook gumi van, nem mindenki szereti, en hajtottam eleg sokat ilyeneket meg a Focuson, nem volt veluk gondom.
Ja, ebbol alkudtam le 13K-t plusz a disztarcsagarniturat ingyen
A Toyotanal van zart vegu lizing is, az ertekesitonek csak at kell kattintani a kalkulatorban a megfelelo mezot, kollegam is ilyen, 'normalis' hitelajanlatot kapott Veszpremben a Corollara (ott maga az ertekesito mondta amugy hogy a nyilt vegut hagyjuk is, egybol a zart veguvel szamolt) -
mamusz11
tag
Sziasztok!
Autó vásárlás előtt állok Lenne egy kiszemelt Hyundai i30 cdri 90Le ,kombi,2011,170xxxkm,
Mi a véleményetek általánosságban a kocsiról,motorjáról? Gyakori hibák,szervízigény/szervíz ár stb?
Learning never exhausts the mind!
-
válasz mamusz11 #1118 üzenetére
gondolom az 1,4 crdi 90 lóerő akar lenni, nem egy erőgép, de el lehet vele közlekedni, nekem 5,3 lett az átlag fogyasztásom vele 10ekm-en.
Ha valaki betartja a 30ekm intervallumot, akkor kb 300ekm után kuka a motor, meg kell felezni a 30ekm-t.
Helyben nem szerettem vele közlekedni, mert a váltó nagyot ejt, a motorerő meg 2000 felett kezd kialakulni.
Pályázásra való, 130-140-re ráállni és menni.
Nekem már a 2013-as volt, az már újabb kasztniEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
ZolkoW
őstag
válasz kisza25 #1119 üzenetére
Én Kia Ceedeket nézegetek főleg (~2012...) , ott is ahogy látom, 30 ezres az intervallum, ezek szerint aggódjak? Nekem is szimpibb a 15 ezres periódus, de az autók előéletére nincs ráhatásom . Egy 150 ezres km.óra állásnál mire lehet így számítani, akár dízelnél, akár benyásnál? Van, aki a garis időszak alatt is 15 ezrenként cserélte az olajat, vagy ilyen úgysem lesz?
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
nagyúr
Erre jó a szervizkönyv vagy szerviz-előélet lekérdezés. Ha azt látod benne, hogy 15 ezrenként cserélték benne az olajat, akkor a gazdája vigyázott rá (vagy legalább is megpróbált tenni érte). Ha azt látod, hogy 30 ezrenként, akkor átlagos autós volt, aki örült annak, hogy kevesebbszer kell fizetnie a szervizben.
A nagy átlag amúgy (szerintem) 30 ezrenként cserélt. Ha már. A saját húgomnak nem tudtam megmagyarázni, hogy az (akkor) új Passat 2.0 diesele megérdemli azt, hogy 15 ezrenként cseréljen benne olajat. Azt mondta, hogy 30 ezer a gyári előírás, meg úgy is van 100 000 km-ig garancia... Sajnos a húgom szépen illeszkedik a nagy átlagos autótulajdonosok halmazába...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Nekem most van 13000 km az autómban és 3500-nál volt az első csere (márka szervizben bepecsételve), 1hónap múlva lesz az éves kb 14000- nél és 15000 amúgy az előírás.
Előző autóm i20 volt, 2 évesen 58ekm volt benne és 20000 km volt az intervallum, tartották
Előtte i30 3 évesen volt 115000 km benne, tartották a 30ekm-t.
Szóval sajnos nem vagyunk egyformák[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
válasz Franky2Ster #1127 üzenetére
Gondolod, hogy más márkák márvány padlón állnak?
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
nagyúr
válasz Franky2Ster #1127 üzenetére
Megnyugtatlak, a legtöbb márkánál ilyen és hasonló ideiglenes tárolási helyek vannak...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
betyarr
veterán
válasz Franky2Ster #1127 üzenetére
az,hogy ott állnak egy-két hetet,nem hiszem,hogy bármit is befolyásolna.
-
Dare2Live
nagyúr
"Van, aki a garis időszak alatt is 15 ezrenként cserélte az olajat, vagy ilyen úgysem lesz?"
kb 2015től már gammakra 15.000km/1év a csereperiódus. Fokozott igénybevétel esetén pedig 10.000km/6hónap.
A probléma, hogy kb 2015ig gammakra 30.000km/2év volt a gépkönyvbe. Aki ezt csinálta annak arra lehet számítani már akár 100.000kmnél, hogy eszi az olajat, 150.000kmnál 1l/1000km hörpint be 200.000km után meg kuka a motor.
Szerintem az egész nem user hülyeség hanem Hyundai/Kia volt ostoba. Tök egyértelmű, hogy gamma nem bírja a 30.000kmes olajcsereperiodust. De a 20.000kmest sem.btw 1.4, 1.6 Ceed az gamma.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
válasz Dare2Live #1134 üzenetére
Azt ugye tudod, hogy van több fajta 1,4 és 1,6 a kia/hyundainál?
Az én 2011 1,4 kia ceed-em 1396 ccm-es volt, ami most van motor meg 1368 ccm-es
Az 1,6- ból is van mpi és gdi is[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Dare2Live
nagyúr
válasz kisza25 #1135 üzenetére
1.6 gammanal maradva pl 4db.
G4FC, G4FD, G4FG, G4FJ1368ccmes az már aszem kappa.
venga 1.6nál elég egyszerű a helyzet mind G4FCvel jött.
Ceed 1.6 izgibb ott 2012ig jött mind G4FCvel onnan meg meg kell nézni mert kb bármelyik lehet a fenti sorból.ehez még hozzájön, hogy beszállítók is változtak az elmúlt 13évben. pl jó lenne tudni, hogy láncfeszítő/lánc probléma melyik éveket/motorokat érinti... de kb (se) tudom belőni. És G4FC nél legalább egy reviziós is volt...
Hát kb ennyit tudok.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
válasz Dare2Live #1136 üzenetére
Az enyémel nem volt gond, de csak 68 ekm volt benne, ha jól emlékszem.
Meg kb minden 10-12ekm-en szervizelve volt, az olajszint nem változott semmit[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Dare2Live
nagyúr
válasz kisza25 #1137 üzenetére
68.000kmnál még kb semmivel nincs gond akkor se ha 40.000kmnél volt az első olajcsere... ha mégis az meg a belenyult a szarba kategória ami mindenhol előfordul.
Ahogy most én látom gamma egy kényes szivó. Ha erősen vigyáznak rá elfut 400.000km+okat.
Erősen vigyáznak:
-Cserélik idő elött az olajat.
-Szintetikus 0W30 5W30.
-A karter nagyon szerencsétlen, hibásan van megtervezve. Miután kicsöpögött ~3dl olaj is benne marad. Ezt érdemes leszívni, ha jól emlékszem videot is linkeltem róla.
-Betartják az alap melegítési itinert. pl. Beindítás után 20-25sec várakozás utána rakod sebességbe és mész. Hidegen 2000-3500közt tartod, nincs padló. A hidegen 1000es fordulaton terheledet ez a motor sem szereit.
-Legkésöbb 100.000kmenként szelephézag ellenőrzés. (Gyári előírás 60.000km) Ez totál el szokott maradni.
-Ha már szelephézag van nézve akkor lánc, egr... re is rá kell nézni.Ha tetszik ez nem egy legendás kategóriás szivó amibe csak olajat kell cserélni meg tudni milyen hangja van aztán elmegy 400.000km+okat. Gamma egy kényes szivó. A DI, turbo estén pedig hatványozottan fontos a fenti felsorolás.
A "bosszantó", hogy Kia/Hyundai hülyesége miatt 30.000km/2év olajcsere periódus, meg, hogy a láncfeszítő hibás volt hullanak a gammak, kappak és kezd egyre szarabb hírük lenni. No és még ott van a theta ami viszont egyértelműen tervezési, gyártás hibás.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
1.3 milliós visszahívással indult:
[link]aztán [link]
Több probléma is van vele egy kissebb összefoglaló. [link]
Most ott tart a dolog, hogy 4!millió thetat 2007-2019 mindet visszahívták USben. [link]
Nálunk is szidják mint bokrot... csak nálunk nincs semmi lawsuit, visszahívás. EUban és a világ nagy részén Hyundai/Kia elsunnyogta.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz bajnokpityu #1142 üzenetére
Ahogy írták Theta 2.0 és 2.4 lehet, nincs belölle 1.4, 1.6.
Az 1.4 T-GDI (G4LD) új motor 2017től kapható kb semmi tapasztalat nincs vele.
1.6 GDI, T-GDI a régi 1.6 gamman alapul.@Cifu: USban a csoportos lawsuitok, NHTSA, biztosító hármas miatt ha gáz van nagyon nem lehet kibújni a felelőség alól.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Dare2Live #1146 üzenetére
Most bevillant a Toyota légzsák botrány. Amikor a patronba vmi szilárd éles anyag került és az átszakította a légzsákot és több esetben halált okozott.
Enyémbe cserélte Toyota vezető és utas oldalon is. Pár hónappal késöbb balesetet szenvedtem az arcomba robbant.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
nagyúr
válasz Dare2Live #1146 üzenetére
Az oké, nekem az nem tetszik, ahogy Európában (nem) kezelik a problémát.
A Toyota esetében is előfordulnak gondok, például az 1.33-as esetről te is írtál a Toyota topicban. De annál a hivatalos gariidőn túl is cserélték a motorokat, ha elhasaltak (egy Yarisról tudok a környezetemben, igaz, ő mindig gyári szervizbe hordta az autót).
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
szumoo
senior tag
Sziasztok.
Hozzáértőbb kollégáknál érdeklődnék, hogy IX20-nak elég a 90 ló vagy inkább a 125-ös az ajánlott? (2011-16 közöttieket nézek)
Köszönettel elfogadok tapasztalatokat, mikre érdemes odafigyelni, stb infókat is.
Előre is köszi!Sz.
A nyúlon túl?
-
Dare2Live
nagyúr
Van akinek a 90le is bőven elég, valakinek a 126 is kevés. Neked kell tudnod.
Én inkább az 126lovast mondanám mert az a 2-3dl amivel többet eszik nem számít, ellenben +35le már észrevehető.Arra figyelj, hogy végig megkapta a kötelező szerviezet, max 15.000kmenként.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
Új hozzászólás Aktív témák
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...