Új hozzászólás Aktív témák
-
1,4 crdi
Nekem eddig 1,25 mpi 75 ló, 1,4 mpi 105 ló és 1,4 crdi volt
Az 1,4 t-gdi még relatív új motor kevés vele a tapasztalat, az 1,6 szívó 135 ló helyett van elvileg[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Én nem tudok másról, közvetlen befecskendezéses, mint általában a turbók, egr az van, a részecske szűrőről nem tudom van-e
Minden tesztben dicsérik, azt, hogy mennyire lesz tartós az idő eldönti, amíg garis nem agódnék
Én egy #szarolaszt vettem most, fiat tipo-t, 12500km van most benne én imádom, nem bántam meg. Kia ceed, i30 sw és i20 volt előtte, amit írtam annyi bajuk volt nálam, mindent gariban cseréltek kivéve egy nyest által lerágott antennát.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Szerintem már nincs olyan kis motor amit többre terveznének, emlékszem a skoda fabia 2006! 1,2 használati útmutatóban is benne volt, hogy ennyire van tervezve (250 ekm)
A blokk nem reped meg, akkor biztos lehet generálozni, csak valószínűleg drágább, mint egy bontott motort venni.
A hyundai-t leszámítva 200ekm-nél senki nem is ad több garanciát az autóira
A flottákat se nagyon szokták tovább megtartani.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Dare2Live
nagyúr
"hanem ez a kategoria ilyen..."
Igazából nem. A kategória átlaga tud ennyit. Van ami kevesebbet, ennek tipikus pldaj a "prince" motor de az első gen TSIk se szoktak ennyit tudni. Másik oldalró meg ott van pl a jelenlegi TSI amit dicsérnek.
Gamma Hyundai/Kia motorokat nem szokták felújítani, jellemzően olcsobb a cseréjük. 1.4es Kapparól fogalmam sincs.
Ha a Ceed az ami bejön nagyon evvel nincs mit csinálni. Járasd be, cserélj rendesen olajat aztán ennyi.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
nagyúr
A HAHU-n 6,5-ért vannak fent ilyen előre összekonfiguráltak ( egy példa , még egy példa ), de gondolom erre még ráugranak az üzembeállítás költségei is.
Sajna az excel tábláim azt mondják, hogy a törlesztővel, casco-val, kötelezővel, stb. együtt ez havi 100 ezres nagyságrend, plusz a tankolás (ami még egy 50 ezres tétel havonta) és persze a kötelező karbantartások. Ezt így együtt kissé már sokallom.Ezzel együtt azért bennem van, hogy kipróbálok egyet majd.
Hozzáteszem a Toyota például kissé megkérdőjelezhető módon lelkesen 35 ezres törlesztőt propagál, azzal, hogy hát a maradványérték 1,6 misi. Az már csak az apró betűs résznél van, hogy a maradványérték az kvázi egy végtörlesztő részlet, tehát az 5 éves futamidő végén még ki kell csengetned 1,6 misit, a 2,3 milliós kezdő önrész után.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Egyebkent nekem pont ugyanilyen Micron Grey szinu erkezik, mint amit linkeltel :)
Nekem is nagyon tetszik ez a szín.
Az uzembehelyezes kb 180K, ennyibol mar a nevedre kerul.
Hát, ha hitelre veszi az ember, akkor nem kerül, csak üzembetartó lesz.A poen hogy arban nem jossz ki rosszabbul ha 4 teli gumi helyett 4 komplett acelfelnire szerelt 16-os teli kereket veszel :D
Ez most a kereskedő ajánlata volt végül?
(A Toyotánál ugye a 232 ezerért adnának négy acélfelnit és négy elég gagyi Semperit téli gumit... )
A Toyotanal valamiert meg mindig megy ez a nyilt vegu lizing, de naluk is lehet kerni a normalis, megszokott zart vegut.
Hmmm, ha adnak zárt végűt (pláne fix törlesztőset), az még szimpatikus is lenne, valamiért mindenhol ezt a nyílt végű változó törlesztőset ajánlják...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
bajnokpityu
félisten
igen, meg benne van a gari fenntartás, assistance, de igen, elég drága egy majdnem karbantartás mentes kocsin.
van bent dolgozó ismerős, ő egyébként tényleg át szokta nézni a kocsit, futómű,fék, ilyesmi terén, erről mindig tételes listát is mond, h mi hol tart.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
-
Tomics
addikt
Állítólag jobban eszi az E10 a tömítéseket, gumicsöveket, de gondolom ez években mérhető. Mondjuk az is igaz, hogy a mai motorokat kb 200 ezer km-es élettartamra tervezik (asszem a ford egyik mérnöke nyilatkozta, hogy igen, sajnos az ezres turbós motoruk kb 120ezer km-re elég, ez van. Fogyasztói társadalom+magas környezetvédelmi előírások betartása, de versenyképes is legyen az ára…na mindegy ez már más téma), szóval valszeg nem emiatt fog tönkremenni a rendszer és ez csak az én túlaggódásom
[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
-
ginola
addikt
13 éves. Általában független szerző vittem, hiszen ott volt ismerős, gumis csápos emelővel emelték. Nagyon vigyáztak rá.
A gumisnál is az volt, mégis valahogy nem jött össze jól az emelés. ...
Még tél előtt le fogom én is kezelni köszönöm szépen a tippeket.
Amúgy érdekes hogy maga az alvás egyáltalán nem rozsdásodik, viszont minden ami rá van szerelve az azért tud. -
A gördülési zaj is magas benne, de ez egy surlódó hang, nem 2Ft volt a csere, mert egyben van ott minden, de nem akartam úgy eladni
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
nagyúr
-
scavy
tag
Azért ezzel vitatkoznék, hogyha turbó van, turbólyuk is van. 0.1-0.5 mp késés még rendben van, de nem 1-2 mp. És az érdekes az, hogy van a családban több KIA, többek között egy 2016-os szintén GT Line Sportage, 2.0 crdi, 6 fokozatú automata (nem 8, mint a Sorento) és az hiba nélkül működik, késés szinte semmi, úgy ugrik mint a vadállat.
Az adaptív tempomatot ne bánd, jóformán használhatatlan, még legkisebb állásban is már elképesztő messziről befékez a kamion előtt.
A "nem lehet" kifejezésen azt értettem, hogy miért nem rakta bele a gyártó. Továbbra is felháborítónak találom, hogy egy 10+ millió forintos autónál a vevőnek órákat kell 'guglizgatni' ilyeneken. De nem én vagyok ezzel az egyedüli, mondom, külföldi fórumokon is ugyanúgy probléma ez, mind a start-stop, mind a turbólyuk, mind a többi baromság és pittyegő használhatatlan új extra kikapcsolási lehetőségének hiánya.