Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
aujjobba
addikt
válasz enginev3.0 #26800 üzenetére
Koszi!
A dechatlon cuccrol van esetleg velemeny?
Utolag irtam hozza a kommenthez.
Xiaomi-hoz elerheto alkatresz es szerviz? -
PociAti
őstag
válasz aujjobba #26799 üzenetére
Létező legegyszerűbb válasz:
vegyél Segway-Ninebot rollert, vagy Xiaomit. 200k-ig elég jó lehetőségek vannak, és még használtan is sokkal tartósabbak, mint bármely más hasonló gyártó termékei.Konkrét típust igazából csak az igények tükrében lehet mondani, de a legfontosabb vízválasztónak a már sokszor beharangozott 350 W-os névleges teljesítményt tartom. Ha nem nagyobb 350 W-nál, akkor szabályozás szempontjából szinte biztosan "jövő álló" lesz, tehát úgy és ott használhatod, mint a kerékpárt. Ebben a 250-350 W-os sávban is van elég jó roller.
A típusoknál számítanak az utótagok.
A Ninebot KickScooter F2, F2 Plus és F2 Pro az három különböző roller.
- Akkumulátor: 367, 460 és 460 Wh,
- motor névleges teljesítménye: 350, 400 és 450 W.
- Illetve az F2 és F2 Plus nem rendelkezik lengéscsillapítással, F2 Pro igen.Illetve még a nemzetközi jelölésre is oda kell figyelni: F2 = globális piacra szánt modell (vagy amerikainak is szokás mondani), sebessége 30-32 km/h.
F2 E = európai verzió, 25 km/h a végsebesség, F2 D pedig a német piacra szánt verzió, max 20 km/h.Decathlon rollere meglehetősen új, nem igazán van tapasztalat vele kapcsolatban. Én bizakodó vagyok, mert a cég elég komoly piaci szereplő lett a kerékpárok területén, amit csak megfelelő gyártási háttérrel érhettek el (Kontra podcastben beszéltek róla). Viszont szerviz háttere zárt, nem sétálhatsz be vele bármelyik roller szervizbe, nem tudsz majd hozzá olyan egyszerűen alkatrészhez jutni, mint az említett márkák esetében.
Szerk: Részben módosítanám az előzőeket, rákerestem a cégre, és az Oxelo bár Decathlonban előforduló termék, valószínűleg ők csak esernyőt (gazdasági és kereskedelmi segítséget) nyújtanak a cég fölé, de ettől még most elég apró piaci szereplők:
"Névjegy
Az észak-franciaországi Lille-ben található 40 fős csapatunk városi mobilitást biztosító kick rollereket, inline görkorcsolyákat, gördeszkákat és freestyle rollereket tervez és fejleszt."
A termék lehet jó, de probléma esetén azért nagyon meg lenne kötve a kezed. Nem tudnád magad olcsón szervizelni, leírás is kevés lenne hozzá.[ Szerkesztve ]
-
PociAti
őstag
válasz aujjobba #26799 üzenetére
Gyereket inkább ne vidd magaddal.
Nem szabályos, de ez legyen a legkisebb gond, fokozottan balesetveszélyes. Ha a gyerek a kormány és közötted van, akkor bukáskor a te tömegeddel préseled a kormányrúdra.
Láttam esetet, amikor anyuka leszállt a rollerről, mert kisebb gödör volt előttük, így elkezdte tolni, de mivel nem volt már hátul súly, így a gödörhöz érve előrebukott a gyerek.Decathlon Oxelo R900E rollerben vannak tetszetős dolgok, főleg a design területén, viszont a paraméterei nem tetszenek.
- tömör gumik (előny, hogy legalább nagyok, 10"),
- csak 250 W-os motor, 10% emelkedő mászási képesség,
- relatív kicsi akku: 262 Wh, LG cellák. "Az akkumulátort kb. 300 alkalommal lehet feltölteni."
- gyakorlati hatótáv kb. 18 km. Leírás szerint: "Az R900E maximum 25 km-es üzemtávolságot biztosít egy 60 kg-os felhasználó számára, sík terepen, 15 km / h állandó sebesség mellett, ECO módban. "
18 km × 300 alkalom = 5.400 km, ez nem túl jó érték.És a kijelzőbe épített kapcsoló se tűnik jó ötletnek, a menő megjelenés oltárán feláldozták a megbízhatóságot. Beázásra, elromlásra sokkal hajlamosabb, mint a masszív kapcsolók, és vizes időben valószínűleg nem is működik.
"Rollerezhetek az R900E-vel esőben?
Nem, az R900E elektromos roller IPX4 védettséggel rendelkezik, ez azt jelenti, hogy csak a felfröccsenő vízzel (pl: víztócsa) és porral szemben ellenálló. Használata esőben fokozottan nem ajánlott!"
Pedig van úgy, hogy ez ember jó időben indul el, aztán a műszak végeztével már esik az eső, vagy a semmiből jön egy nyári zápor. -
enginev3.0
félisten
válasz PociAti #26803 üzenetére
Sajnos ez ennyiért nagyon gyenge
Bár itt biztos benne van az az előny az árban hogy lehet helyben egy Decathlonban megjavitjak neked ha szükséges
Bár nem tudom mennyi ilyen szerviz van az országban
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
PociAti
őstag
válasz enginev3.0 #26804 üzenetére
Ha csak a motor + akku csomagot nézzük, akkor ár érték arányban nagyon rossz.
Viszont agglomerációból beutazva, utolsó pár km-t megtenni, tömegközlekedésre felvinni jó lehet. Más rollerek is egész magasról indultak, 150k környékén elfogadható utazós roller lehet, ami esztétikájának köszönhetően kicsit magasabb árcédulát elvisel.
De csak olyan városban, ahol tükör sima utak vannak, mert azok a 10"-es tömör abroncsok egyszerre nagyon vékonyak és keskenyek. Mint egy versenykerékpár gumija, ilyet se sokat láttam még. Szinte semmi rugózásra sem képes. (Elől van valami felfüggesztés, de ennél lábbal hajtós roller volt a kiindulási alap.)
És igazad van, az árazásban benne kell lennie a decathlonos szervizgaranciának. Leggyakoribb javításokat egy rutinos kerékpárszerelő megoldja. Alkatrész pár nap alatt megérkezik.
-
veterán
válasz aujjobba #26795 üzenetére
Ahogy írták már, vannak 200alatt is rollerek, csak az Aovo pont egy a sok Xiaomi klón közül, ráadásul tömör kerekes. Az ilyen noname másolatokat valaki vagy bevállalja, vagy vesz inkább egy Xiaomit, Segwayt.
Ezt a listát láttad már?
Kb ezek a legjobb ár/érték arányúak:
20km-re:
Neon Lite - akciós egy ideje, 120ezer
Ugyanazt tudja, mint egy Mi 3, csak jóval kevesebbe kerül.E2 Pro - 150ezer
Ugyanennyibe kerül az ugyanekkora hatótávú a Xiaomi 4 is, csak az kisebb felszereltségű.25km-re:
F230-35km-re:
F2 Plus
Xiaomi 4 Pro (2nd gen)40-45km-re:
G30, G2Nagyjából ennyi a választék.
Nem kell többszázezres. Azok már nagyobbak, ill inkább 40-50km/h-t tudnak, nem csak 25-öt.
Egyébként ezek a pálcikarollerek után jön az E-Twow, majd a Mantis, aztán a nagy rollerek akár másfél millióért.A Kugoo pedig amolyan izé márka.
Ha nincs pénz Mantisra, jó a Kugoo is, azt szokták mondani.A Xiaomi Mi 3, és a Pro 2 újonnan szerintem nem éri meg, de használtan jó vételek, 110-130ezer között vannak állapottól függően, kevés km-el, akár garanciával, dobozával.
Xiaomi 4 Pro (2nd gen) 48V-os, nagy súlyhoz talán hatékonyabb.
F2 Pro helyett már inkább G2-t vennék, nem sokkal drágább.
G30 a legnagyobb a pálcikarollerek között, és ahogy írták már, használtan is nagyon megéri, (160ezertől indulnak kb).
A Neon Litenél meg kell még említeni az esetlegesen előforduló garanciális problémákat, ill. a gari intézése körüli anomáliákat, Facebookon a rolleres csoportokban horror sztorikat lehet olvasni a különféle indokokkal elutasított garanciális problémákról. :/
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
Aldorfin
tag
sziasztok, okai neon lite az alany, hátsó gumi csere vált szükségessé. próbálnám azt a verziót megkeresni, hogy ezt emberi áron menne. Kaphatnék ötletet, vétel hol? esetleg sufni szervíz? köszi.
-
d@vee
őstag
válasz DroiDMester #26791 üzenetére
Köszi, linkeket elmentem.
Amit linkeltem, több félét lehet választani belőle, van egy rakat variáció.Amúgy ma full véletlen elfelejtettem tölteni (mióta megvan), pedig reggel azzal akartam indítani a munkanapot.
Meló végén haza, de valahogy bennem volt a félsz, villamosoztam 3 megállót, majd leszállva a maradék távot épp csak sikerült hazagurulni vele gyári töltöttséggel ( háromnegyeden volt a töltöttség ikon) így kerek 30km-et gurultam vele.Ja
-
PociAti
őstag
válasz Aldorfin #26807 üzenetére
Először rákerestem a neten, tudjuk miről van szó:
https://okai.co/products/es10-front-or-rear-tire-each
ES10 Front or Rear Tire (Each),
SKU: 2021600114
$29, ami jelenleg 10.503 Ft-nak felel meg (+ szállítási költség).Viszont a legegyszerűbb a hazai forgalmazó oldalán szétnézni:
Tartozékok között csak töltőt árulnak, 10k értékben,
viszont a szerviz menüpont alatt jön a lényeg:
https://okai.hu/szerviz/
Szerviz partnerünk a Tanfield Technika, a rollered javításáról ők fognak gondoskodni.https://tanfield.hu/szolgaltatasok/okai/
Szervizszolgáltatásaink árai:
◦ Gumicsere munkadíj 8,5″ kerékméret felett / kerék 10.000,- ft
◦ Gumicsere munkadíj 8,5″ kerékméretig / kerék: 8.000,- ft
◦ Minden megkezdett mechanikai vagy elektronikai munka óradíj: 12.500,- ft
◦ Bevizsgálás, hibamegállapítás: 6.000,- ft (amennyiben kéred a javítást, ingyenes)
◦ További javítási tételekről árajánlatot e-mailben, telefonon vagy szakszervizünkben tudunk adni. -
nagyúr
válasz aujjobba #26799 üzenetére
ha nem akarsz sokat rá áldozni, jó választás lehet a Xiaomi 4 Lite (2nd gen)
-
nagyúr
néztem a linkedet, de ott az összes ugyan olyan(bal oldalt csatlakozik a olaj vezeték) csak színben térnek el, esetleg még annyiban hogy jobb vagy bal fékkarral akarod az első kereket fékezni!
linkeltem már a képet mi a lényeg a féknyereg nem mindegy milyen amit előre kell tenni!(ezért csak elég kevés választási lehetőség van gyártókat nézve)
Amúgy neked már a legújabb verziót(enyém ilyen már) küldték, tehát nem a kulcs alatt van a bekapcsoló gomb hanem bal oldalt a duda mellett!
egyébként lehet állítani azt is a menübe hogy mennyire gyorsuljon mikor meghúzod a gázkart 1-5.ig gyárilag 5.ön van a PA menüpont alatt találod!
[ Szerkesztve ]
-
d@vee
őstag
válasz DroiDMester #26812 üzenetére
Aha, értem. Én is végigkattingattam, de elvesztem akkor bennük.
Van valami normális apllikáció a rollerhez?Ja
-
nagyúr
-
intuicio
aktív tag
válasz PociAti #26422 üzenetére
Sajnos valóban nem lehet csak úgy Bluoetoothal kapcsolódni, és módosítani a szoftvert
Kérdeztem RollerPlausch fórumon is, hogy van e bármi lehetőség módosítani a Ninebot MAX G2 E, és ezt írták:
(DeepL fordítóval)Bár a G2-hez nincs SHFW, a maximális sebesség beállításához használhatja magát az SHU v2.5-öt. (A v2.5 changelog szerint) Ezt a vezérlőkön keresztül lehet beállítani.
Sajnos nem tudom pontosan megmutatni, hogy hol van, mivel nincs G2-m. De viszonylag könnyen meg kell találni.
Pontos linkeket itt találsz (SHFW utasítások linkje). Kérlek, ezt csak forrásként használd az alkalmazáshoz, mivel a firmware-hez még nincs hivatalos támogatás.
Alternatívaként van egy .zip a ScoterHacking Telegramról, ami kibontja a G2 teljes sebességét, ha SHU-val van flashedelve. Ott találod a kitűzött üzenetek között.
Más lehetőségről nem tudok.
Talán valaki, akinek van G2-je, többet tud mondani. -
Redlight2
tag
Sziasztok!
200k körül nagyobb teherbíràsú ajànlott roller? 135kg körüli. Sík terepre, kb napi 13km ingàzàsra. Közlekedőedénynek lenne csak. Vagy ennyiért nincs és engedjem el a dolgot?
-
PociAti
őstag
válasz Redlight2 #26817 üzenetére
Nem nagyon van ilyen.
Az ajánlott márkák rollereinél 100-120 kg-os maximális terhelhetőséget adnak meg. Úgy, hogy közben az abroncson 75-80 kg maximális terhelhetőség szerepel.
Nem csak arról van szó, hogy 140 kg környékű tömeghez erős motorra van szükség (főleg emelkedőnek felfelé), hanem a váznak bírnia kell a dinamikus terhelést. Ez a legszűkebb keresztmetszet.Ismeretlen gyártók termékeiről nehéz szkepticizmus nélkül nyilatkozni, mert sok csúnya esetet láttunk. Pl. amikor hirdetésben nagyobb érték szerepel, mint amit a gyártó ígér. Pedig a törött vázak láttán a gyártó ígérete is erősen fölé van lőve a valóságnak.
-
veterán
Nah megjött a töltő a Xiaomi pro 2-höz. Ma ha lesz időm feltöltöm. Én kb 69 kg vagyok plusz ruha és cuccok olyan 75 kg. Mennyire érdemes felfújni az első/hátsó kereket? (psi-be kellene az adat a xiaomi aksi pumpa is azzal számol)
-
veterán
-
veterán
-
veterán
válasz Thunderzolee #26823 üzenetére
akkor a 45/55 psi jó lesz nekem. Köszi.
-
veterán
válasz INGJOKE #26826 üzenetére
Xiaomiknál van az, h 2 bar alatt elkezdi kidörzsölni a belső gumit a külső, mert nem elég a nyomás.
Ezért kell ellenőrizni rendszeresen, h ne legyen ilyen alacsony sose. Vegyél egy Xiaomi pumpát.A másik: jobb a lengéscsillapitó hatás, ha csak ~3 Barra fújod, de a jobb defektvédelemhez meg 4-5 Barra szokták felfújni. Mármint olyan kemény lesz így a gumi, h nehezebben kap defektet.
Az más kérdés, h a lengéscsillapitó hatása igy már nem olyan jó.Ennyivel jobb egy zselés Segway, azt nem kell túlfújni ahhoz, h ne kapjon olyan könnyen defektet.
Kár, h a Xiaomi ezeken a 8.5"-os kerekű rollereken nem akarta bevezetni a zselés kerekeket. :/Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
veterán
válasz Thunderzolee #26827 üzenetére
"Vegyél egy Xiaomi pumpát."
Az van, csak nem tudom a pontos típusát. (talán 1s)
-
nagyúr
válasz Thunderzolee #26827 üzenetére
És hogy fújod 4-5bar-ra ha a kilső gumi(50psi/~3,45.bar) még 3,5.öt se bír gyárilag?
-
pescara
aktív tag
válasz DroiDMester #26829 üzenetére
Ezt ossze vissza irjak a tobbinel is, a segway 34-38-at ajanl max a g30- ra, a gumira, kinek mi a fontos. meg max 55 van irva. Itt nincsenek kobe vesett szabalyok, ahogy olvasom es a szervizesek is mondjak. Sok mindentol fugg, peldaul milyen utakon hasznalod, mekkora sullyal, vegsebesseg, hatotav, kinek mi a fontosabb. Itt csak okos kompromisszumok leteznek es mindenkinek maganak kell kitalalnia. Amugy az egy hulyeseg, amit a xiaomi kulsore mondtal, mert evek ota a tobbseg 55 psi-re, vagy joval meg fole is fujja es az a tapasztalat, hogy sokkal kevesebb akkor a defekt. Az mas kerdes, hogy a legkisebb uthibakon is szetrazza az embert, meg magat a rollert is.
-
bandigyerek
senior tag
A Segway Ninebot max g2 ajánlott nyomása 42 - 48 psi ergo 2,9 - 3,3 bar.
-
pescara
aktív tag
válasz bandigyerek #26831 üzenetére
Xiaomit kerdezte eredetileg, ott teljesen mas, mert belsos gumi.Az ha nincs kajakra fujva, akkor megeszi a belso a kulsot es forditva
-
Redlight2
tag
válasz pescara #26825 üzenetére
Az sem lenne rossz megoldás, de ott is azt olvastam h 200k körül csak hulladékok vannak. Igazából nem akartam erre nagyon többet költeni,mert csak a tömegközlekedést akartam kiváltani a munkába járáshoz. Ennyit ért még volna
(használtban mit ajánlanál?)
PociAti: Sejtettem, hogy valami ilyesmi dologba fogok futni
drr ; Thunderzolee : ránézek, köszi -
fradi81
veterán
A ninebot d28 kerekeit 40psi-re fújom kb havonta 1x, lehet elég lenne a 35 is. 1930km van benne.
moto g72, Ninebot d28e
-
hurjup
csendes tag
Asszonynak (50 kilo, poszt covid, 250m hatotav sikon) impulzusbol vettem egy palcikarollert hatotavnovelonek (1.2km egy viszonylatra a rekord eddig, hogy extrapolalhato legyen mire kell). A suly volt az elsodleges szempont, az hibatlan. Az utobbi 100 bejegyzesben aktivan ekezett aovo "egy masik" klonja (bogist m1 elite) jott epp szembe, laikuskent azt vettem, hiszen ugyis mind ugyanazt tudja, mert ugyanaz a vas mas matricaval. Nos, nem igy van, ennek az appjat valoszinuleg egy csimpanz irta. Ellenben kiderult hogy az aovo a menet kozben feltart igenyeket is tudja (gyorsulas es lassulas hangolasa, max limit, firmware update, talan meg a setalo modot is; egyeb nemigen kell).
Kerdesek. Sok kerdes: Ezek kozott a klonok kozott lehet atjarhatosag? Ha felbontom es megnezem milyen kontroller van benne, mukodhet egy aovora atflasheles akar hazilag (sokat gyurmaztam oviban, talan ez is menne)? Vagy kerdezzek meg par rolleres szervizt ahol halomban allnak a kettetort aovo-k, mennyiert vagnak hozzam egy vezerlot? Van valakinek helyismerete, melyik szervizekkel erdemes probalkoznom? Vagy otlet technikai forumra?
(Meg mielott ize: Ez a poszt a kalandos megoldasrol szol, nem a "buktaval eladom es veszek egy masikat"-rol. ...ami valoszinuleg a konnyebb es olcsobb megoldas.) -
DigitXT
nagyúr
válasz hurjup #26836 üzenetére
Ha kontrollert ÉS kijelzőt is cserélsz működnie kell... vegyesen nem valószínű:
semmi garancia nincs rá, hogy egyáltalán át lehet alakítani egyiket a másikba.
(A legjobb, mikor olyan vezérlő/kijelző kombót küld a kínai, ami saját magával
sem kompatibilis, aztán lesz a fejvakarás, hogy ezekkel mit lehet kezdeni...)[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz DroiDMester #26829 üzenetére
Hogyne bírna.
Egyébként nem én találtam ki ezt, szervizesek köréből indult, h a 4-5Barra fújt gumi a jó, az legalább nem kap defektet.Én nem értek vele egyet, nekem fontosabb volt a lengéscsillapitó hatás, meg pl, h kanyarban is tapadjon.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
veterán
válasz Redlight2 #26833 üzenetére
Használtban is az Inmotion S1-et ajánlanám.
Idönként szoktam látni a hirdetések között, és 200ezer körül szokott lenni.
Ezért irtam, h nem éri meg már megvenni újonnan.
DHGateről amig lehetett venni, ott is 200ezer körül volt.Újpesten a SkyRide-ban forgalmazzák, csak 300ezerért. Esetleg menj be, kérdezd meg tényleg van-e náluk, mert hallottad, h az neked lehet jó lenne, és lehet, h vennél egyet, lerakod a telefonod, kiprobálhatod, elmész vele egy körre, visszaviszed, h hát jó lenne, de még gondolkodsz rajta, mert 300ezer az sok pénz.
Igy már tudni fogod, h megfelel-e a számodra a roller.
Bár ha még sose mentél rollerrel, nem biztos, h elsőre ki tudod tapasztalni.Mindenesetre ha valahol látsz később használtat, akkor meg veszel egyet ~200-ért.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
veterán
válasz hurjup #26836 üzenetére
Újpest SkyRide.
Ők legalább nem bunkók. Segítökészek, de nem biztos, h tudnak adni vezérlőt, viszont technikailag el tudják magyarázni, h működni fog-e amit kérdeztél, vagy nem.
Egyszerűbb Aliról rendelni kijelző + vezérlő kombót.A halomba állnak a kettétört Aovok azért túlzás. Nem jellemző ez rá, inkább csak tájékoztatás miatt tettük be a képeket, h ha van pénz lóvéra, akkor inkább Xiaomit vegyünk, ne klónt.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
nagyúr
válasz Thunderzolee #26838 üzenetére
Nem mondtam 1szóval sem hogy te találtad ki!
Csak fura hogy egy gyárilag 3,5bar.ra tervezett gumit arra buzdítanak hogy 5bar nyomással használjunk.
Amúgy sz.tem se jó ez a 4-5bar.ra tolt kerék, én a ~100.kilómmal is csak 3,1.re fújom, de még így is azt érzem hogy nagyon pattog az aszfalton!
-
veterán
válasz DroiDMester #26841 üzenetére
4 Bar volt az általánosan ajánlott.
De az egyik nagy nevű rolleres szerelős szaktekintély kirakott tavaly tavasszal egy posztot, h jön a nyár, elő lehet szedni a rollereket, fújjuk fel a kerekeket 5 Barra. (!)Nem írom le a nevét, de híres roller szerelő.
Természetesen senki se akart vitatkozni egy szaktekintéllyel, de azért a kommentek között kapott hideget-meleget.
Én is ott hallottam először az 5 Barról.
Nekem már a 4 is soknak tűnik.Mondjuk azt meg tudom érteni, h ha valaki már a harmadik defektet kapja Xiaomival, az feladja az elveit, és felfújja 5 Barra, vagy tömör kereket vesz. :/
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
veterán
válasz pescara #26834 üzenetére
Esetleg ezt is kipróbálhatod:
https://hardverapro.hu/apro/navee_s65_brutal_jo_aron_karcmentesen_80km-t_futot/friss.htmlA motor nyomatéka nagyobb, mert másképp müködik. De cserébe hangosabb. Viszont nagy súlyhoz jobb a nyomatékosabb motor.
Az más kérdés, h ekkora súlyhoz hogy viszonyulnak majd a nem ekkora súlyhoz tervezett lengéscsillapítók.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
h1mpi
félisten
válasz Thunderzolee #26842 üzenetére
Nagyon megoszlanak erről a vélemények. Nekem szintén egy roller szerelő ismerősöm meg 2.3-2.5 Bar-on használja a G4-et is... Én felfújtam 3.5 BAR-ra, Nekem jobb érzés menni vele, mert 2.3-on nagyon "tapadt" kanyarban. Ha nincs belső, akkor nyugodtan lehet játszani vele, ha van, akkor ajánlott a 3.5-4 BAR.
[ Szerkesztve ]
Fully electric lifestyle!
-
veterán
-
donchicco
tag
Hali!
Valakinek sikerült már az új Xiaomi Electric Scooter 4-et a ScooterHacking vagy XiaoDash vagy akármelyik progival összekapcsolni?
Nekem a Xiaomi Home-on kívűl még csak nem is látják ezek a progik.
(csak és kizárólag a cruis control bekapcsolása miatt próbálkozom)Gigabyte B650 Gaming X AX (AM5), AMD Ryzen 7 7800X3D, G.Skill Trident Z5 Neo 32GB 6000MHz CL30, MSI 3080 Gaming X Trio, EVGA 750W, Kingston M.2. 500GB SSD, Asus TUF VG27AQ1A, (+1TB SSD-k,+5TB HDD-k)
-
PociAti
őstag
válasz Thunderzolee #26842 üzenetére
2021-ben, tehát már 3 éve posztoltam itt a fórumon a "Xiaomi owner's guide v2.5-1"-ban található táblázatot:
https://logout.hu/tema/kis_roller_topic/hsz_8802-8802.html
A roller 100 kg-ig terhelhető, ebben a tartományban az alábbi értékeket javasolja:
8 × 2" kerékméret esetén
testtömeg első hátsó | első hátsó
70 kg alatt 3,5 4,0 bar | 51 59 PSI
70-90 kg 4,0 4,5 bar | 59 66 PSI
90-100 kg 4,5 5,0 bar | 66 73 PSI
Az 5 bar a szélső érték. Érts, akár indokolt is lehet 5 barig fújni (a hátsó, kevésbé terhelt kereket). De nem mindenki esetében, és nem az elsőt. (120 kg-nál már 6 bar jött ki ajánlott értéknek.)A kiadvány valószínűleg még az első generációs rollerekhez készült (Xiaomi M365 sorozat).
Azoknál a leggyakoribb panasz a laposra fújt, majd önmagát ledaráló belső gumi. Sokan szívtak vele, talán túlkompenzálás volt az 5 bar érték, de még azzal is sokkal komfortosabb a tömör guminál, ami "alternatívát jelentette" volna.Az újabb kiadványokban, és a felhasználói kézikönyvben is a 45-50 psi, azaz 3,1-3,5 bar értékkel találkozni külső + belső összeállítás esetén.
10 hüvelykes rollereknél is találkozni külső + belső párossal, pl. Ninebot F25i, D18E, D28E, D38E.
Nincs általános érték. Eltérő felépítésű rollerek eltérő értéket igényelnek, első eltérhet a hátsótól, valamint a rolleres tömegétől is függ az érték. Meg a hőmérséklettől ... meg az egyéni igényektől. -
h1mpi
félisten
-
Sirtaky
csendes tag
válasz Redlight2 #26817 üzenetére
Inmotion S1 használtan. 140 kg a hivatalos terhelhetősége és erős is. Dombokkal is elboldogul. Hatótávra is a legjobb pálcika roller.
75 kg alatt D fokozatban hétvégén 73 km-t elment 1 töltéssel Balcsinál sík kerékpárúton.
( 24 km/h ami valós GPS szerint 22 km/h sebességgel )[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest