Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
PociAti
senior tag
válasz donchicco #26194 üzenetére
"Törölnöm kéne elötte a Xiaomi Home appból?"
Nem hinném. Azért mert a gyári app látja, attól még a másikak is láthatják. Nem ezen múlik.
Arra tudok tippelni, valahogy máshogy kommunikál ezért a többi App még nincs felkészítve rá. Ami idővel változhat.
2024-01-31-es verzió újdonságaihoz ezt írták:
Basic Support for G2/F2/E2
Bugfixes for P/GT/D/F Series
Added compatibility for new BLE
Added more AMOLED themes to save battery
Added Beta Support for E22/E25/E45/T15
Added Beta for the new m3651S/Lite/Pro2 protocol
Added Beta for Ninebot S(Mini),S-Plus,Minilite/Z
Added light setting (ES2/S,S-Plus,Minilite)
Added Speedlimit Setting(ESx G30)
Change the scooters dashboard to miles
Added theme for AMOLED screens to save battery
Export Tracks to CSV and GPXA Mi 4-es nincs közötte, pedig már nem annyira friss megjelenésű, de amint látható elég sok új fejlesztést belepakoltak és még a régebbi modellekhez is visszanyúlnak.
-
PociAti
senior tag
válasz Thunderzolee #26200 üzenetére
Nagyon dicséred a zselés kereket, de a szervizes szerint azzal is akadhatnak gondok. Az én rolleremnél a gyári zseléréteg összetolódott a szelepnél, ezáltal elkezdett a roller vibrálni / ütni. Ennek következtében nem csak a köpenyt, de a csapágyakat is cserélni kellett. (Az eredeti tulajdonos szívott ezzel.) Pedig a képek alapján a zseléréteg elég masszív anyag, úgymond csak egy bevonat, de lehet megolvadt, vagy gyártási hibás volt.
Bár a jelen állapottal sem vagyok teljesen megbékülve. Most is van még egy kis vibrálása. Amit a - Xiaomihoz 2. szériához képest - hosszabb kormányrúd csak felerősít.
A külső nem teljesen szimmetrikusan fut. Most próbálom kicsit helyére pofozni.
Amíg két kézzel fogom, addig szinte fel se tűnik, vagy csak alig zavaró. De egy kézzel fogva már látványosabb.Most próbálom helyére pofozni a 10"-os Ninebot márkájú köpenyt (állítólag ez nem zselés, hanem külső + belső felosztású páros). Bár olvastam róla, hogy gyártási pontatlanság miatt nem mindegyik tökéletesen szimmetrikus.
Lehet, hogy az első - azaz a hajtott - kerékre PMT e-Fire 10" x 2.125-ös gumit rakatok fel. 20k körül van. Nagyon mozgatja a fantáziám. Csak még pár dolognak utána kellene néznem, pl. hogy passzoljon rá, ez tényleg előrelépést jelentsen, és eléggé le van gömbölyítve, ami kanyarodáskor előny, viszont egyenes vonalú mozgásnál valószínűleg kevésbé stabil.[ Szerkesztve ]
-
enginev3.0
félisten
Tudom srácok
És sokat olvasok a témában, és látom hogy legtöbben teljesítmény alapján választanak, emelkedő miatt stb...
Nekem 0 emelkedő van amire én használom, napi max 6km, vagy ha ezt az utat megteszem kétszer esetleg akkor 10-12 (edzés + bolt), egyetlen hátizsákkal
Teljesen sík úton, 90%ban hibátlan bicikli úton
10%ban aszfalton (kicsit rosszabb minőségű mint a bicikl út)
Ezért nem szükséges a teleszkóp sem25km/hnál egyik sem megy többet, max hackkel vagy ha nem EU verzió, de megelegszem a 25tel ilyen kis távra, pár perc alatt megvan
Szóval innentől az egyetlen dolog ami számomra fontos az a külső, hogy a szememnek tetszen
Másodsorban hogy gyártói km legyen 40km (ez megtesz kb 30at töltés nélkül), így ha egyszer vagy kétszer nem rakom töltőre akkor sincs gondAz már csak hab a tortán ha defekt mentes vagy defekt tűrő kerekek vannak
És esetleg 10"Nézegettem az F szériát is, de a narancssárga kábel nagyon nem jön be
A fekete piros az viszont szerintem rohadt jól néz ki2 pro-t tényleg ki lehet fogni 110-120 körül
Most is van pár hirdetés, de mikor látom hogy milyen környezetben tárolják őket, elgondolkodom hogy ki lehet a tulaj és milyen igényes lehet a rollerre is, ha már a saját környezete olyan amilyen a képeken
Vannak 2000km-t megtett darabok, ezeket szintén nem szívesen
Van aki írni sem tud bár ez mellé általában társul az első pont4 pro vagy 4 pro gen2-t vinnem 150-160 körül, csak ebből még 0 db van
Remélem így érthető az hogy miért ezeken gondolkodom
Jó megoldás lenne még hogyha scooter 4-et lehetne mondjuk 2 akksival használni (nem external akksi), csak nem tudom elfér e benne
Vagy esetleg venni bele egy nagyobb akksit, de olyan akksi árak vannak hogy akkor már elenyésző a különbség a gyári 4 pro gen2höz képestA sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
enginev3.0
félisten
válasz Thunderzolee #26198 üzenetére
[ Szerkesztve ]
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
addikt
válasz enginev3.0 #26204 üzenetére
F25 szxr.
Hiába akciós.
Az F sorozat összes előnyét nélkülözi.
Belsős kerekei vannak, gyenge motor.
Akksi egyedül ami "elmegy".[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
FőDudu
addikt
válasz enginev3.0 #26203 üzenetére
Most ujitottam fel a fiam 2 Pro rolleret.
~2200Km van benne. Uj fekbetetek, uj (tomor) gumik, uj csapagyak, uj gazkar, uj sarvedo tarto, kormany csapagyak megzsirozva, gumi nyeszeges vedo az osszehajtasi pontban (van beleole vagy 5 meret, ez a 4-es a 8-as skalan) - az egesz volt vagy 60 Euro.
Valoszinuleg jobban jar egy ilyennel aki erre hajt, mint egy 15-20 km megtetelere kepes kisebb akkus geppel. (nem elado)
Az akkuja olyan mint az uj. A megtett kilometerbol (szerintem) kar kiindulni. Allapotot vasarolsz.
[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
Silentfrog
veterán
Segway MAX G2 tulajtoktól kérdezném, hogy mennyi lehet a roller valós hatótávja, sik terepen?
Nemrég vettem a G30-at és én hülye kipróbáltam egy G2-őt.
Nagyon tetszik a dinamika a G30-hoz képest, a rugózás, és az irányjelző,a magasabb kormány , lehet lecserélném . Sajnos sehol nem tudtam kipróbálni eddig, most volt rá alkalmam, viszont a tulaj azt monda hogy nem megy el 40 km-t sík terepen. ( sport mód, 25 km-es sebességgel)
Ez igaz lehet?[ Szerkesztve ]
-
pescara
aktív tag
válasz Silentfrog #26207 üzenetére
Ne kapkodd el! Nagyon sok a panasz ra , foleg a lengescsillapitas miatt, rovid ido utan elkezd ,, lotyogni, kotyogni" , a gariban meg visszadobjak, hogy ez ilyen. Tele vannak ezzel a kulonbozo, kulfoldi forumok is. A G30 az egy jol sikerult modell.
-
DigitXT
nagyúr
válasz FőDudu #26206 üzenetére
Az akkuja olyan mint az uj.
Ez amúgy nagyon gyorsan megváltozhat tömör gumis használat mellett.
Nem egy embertől hallottam, hogy csere után tönkrement az akkuja...A magyarázat egyszerű, elpattan a ponthegesztés (vagy a nikkelszalag).
Teljesen igazad van, nem csak a km számít, hanem a használat módja...
(Ha tömör gumival lesz +1-2000 km, kíváncsi leszek az akku állapotára.)Szerk: lehet, neked szerencséd lesz vele, mert olyat is hallottam, tulajtól.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
PociAti
senior tag
válasz pescara #26210 üzenetére
Egyet értek, + elmegy az embernek az életkedve tőle. Vagy legalábbis attól a kedve, hogy hosszabban guruljon.
Pedig úgy tudom, hogy FőDudu-nak eddig is tömör gumi volt fenn a Pro 2-n. Csak azt nem értem, hogy az eredeti köpeny után hogy kopott már el egy tömör gumi is 2200 km alatt???
A Xiaomi 1S-en én is már 2.000 km fölött vagyok, és teljesen jó állapotban vannak a gumijaim, nem véletlenül becsülik 4.000 km-re a tartósságukat, most azt mondanám annyit simán bírni fog. Plusz még ott van a új tartalék gumi, amit adtak hozzá. -
Silentfrog
veterán
válasz pescara #26208 üzenetére
Tudom, elég sokat olvastam róla, elsőnek én is ezt kérdeztem tőle hogy lóg e a eleje. 1000 km volt benne, tudom nem olyan sok de nem éreztem semmit.
Annyira jobb volt menni vele.
Egy srác állt meg mellettem bicikliúton és kérdeztem milyen a G2.
Tetszett neki hogy felismertem, mondta hogy próbáljam ki.
Engem megvett ez a roller . -
pescara
aktív tag
válasz Silentfrog #26212 üzenetére
En biztos kivarnam a kovetkezo, javitott valtozatot!
-
FőDudu
addikt
válasz PociAti #26211 üzenetére
A hatso meg jo volt, de az elso az mar slick lett, igy inkabb csereltem.
Dombon lakunk, lehet ugy jobban kopik amikor felfele maszik.Az eredeti - felfujos - gumit parszaz kilometer utan csereltuk, amikor egyszeruen nem tudtam kiszedni a szelepet a feszekbol. Annak a muanyag feszket - ami szerintem egy megnyomorodott gumi darab volt - most hajitottam ki a motorbol, mert most szetszedtem a csapagy csereje miatt.
[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
DigitXT
nagyúr
válasz FőDudu #26215 üzenetére
Természetesen: tükörsima aszfalton egy malomkővel is simán gurul.
pescara: én egyszer macskaköves útra tévedtem a tömörgumis szarommal.
Ott helyben meghalt az akku. És ez nem vicc, konkrétan eltört és kikapcsolt.
(Persze ezt akkor még nem tudtam, csak sejtettem. Később be is igazolódott.)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
FőDudu
addikt
válasz pescara #26219 üzenetére
Nekem akkora szivas volt kiszedni a lukas gumit (a szelepnel valami iszonyatosan el van ott kefelve), aztan megprobalni vissza eroszakolni a gyarilag adott cseret a szelep feszekbe (pedig meg dremellel ki is csiszoltam ahogyan tobb helyen javasoltak), majd persze a pot gumi is kicsipodott a visszarakasnal (pedig van gumi szerelo szerszamom is es nem csavarhuzoval estem neki) - szoval olyat biztosan nem csinalok soha tobbe.
Inkabb megforrasztom az akkut - ahhoz tutira ertek (pont hegesztes helyett jo lesz a forrasztas is)
Pedig nem vagyok fakezu - de ilyen nogyogyaszkodos szivast inkabb nem vallalok tobbe.Eddig az akkunak semmi gondja. Lehet az elso szeriaban meg oda figyaltek a dolgokra.
Ennek a szeria szama 422, szoval eleg korai darab lehet.Amugy a motort taplalo saruk eleg kis vekonykanak tunnek. Nem igazan komoly aramra terveztek azokat.
[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
PociAti
senior tag
válasz FőDudu #26221 üzenetére
Szélsőséges a tűrőképességed, mondom ezt az alapján, hogy 8,5 hüvelykes tömörgumis Xiaomiba kb. 2.000 km-t bele tudtál tenni.
Gyakori jelenség, hogy defekt után áttérnek tömörre, aztán maguk sem értik miért, de már nincs kedvük azzal a rollerral menni, mert kiesik a fogtömés a szájukból, annyira keményen "rugózik" a roller. Úgy látszik nálad a szeleppel való kínlódás emléke mentálisan annyira megerősített, hogy ezt az "apró hibáját", a rossz rugózást sokkal jobban elviseled másoknál. OKAI-ra váltva volt olyan érzésem, a Xiaomi váz geometriája jobban átadja a rázkódást. De ez csak egy gyanú. Érzésre minden sokkal közvetlenebb a Xiaomin, sokkal jobban átadta az út minden rezdülését.Vannak dolgok, amiket megéri szakemberre bízni. Nem szabad ebből ego kérdést csinálni. Mások hibáját nem mindig neked kell kijavítani. Ha a szelep, vagy szelep hézag rossz volt, akkor foglalkozzon vele egy olyan szerelő, aki már túl van sok hasonló műtéten. Számára ez csak egy újabb rutin feladat.
Ha valaki maga végzi a munkát, akkor az csak akkor van ingyen, ha semmire sem értékeli a szabadidejét! Persze ha élvezetet talál benne, az más, de ha szívás és nem mazoista, és még nem is nagyon van mit tanulni az esetből, akkor csak önszopatás + időpazarlás.---
Peacekillernek csodás ez a megfogalmazása:
"Tömör gumi az maga nemében csoda, hogy kevésbé tapad, de jobban kopik."Merevsége, rugózatlansága miatt elpattog az úttól, ilyenkor lendületet veszít. Illetve eldeformálódik, "kenődik" amikor betapad. Ez is energiaveszteség, ami hővé alakul. Nem csoda hogy jobban fogy.
Végeredményként a hatótáv is érezhetően kisebb lesz. -
alphamooncam
őstag
Skacok !
Futómű tuning !
Elsőt cserélném legpuhábbra
[link] 25k +szállításEz ugyan a hátulja, de az elsőt cserélném. (* A bordás tengelyen egy ricnivel lejjebb engedtem a hátulját, hogy az utánfutást növeljem, szöget csökkentsem)
Kérdés ! Kompatibilis-e vele a Victor patronja.
Lehet-e ennél jobb áron ilyen alkatrészt kapni?
Stb.
THX !
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
addikt
Vettem egy ilyen visszapillantó tükrös csuklóizét.
Nem rossz.
Már mentem vele egy kört, néha bele-belepillantottam. Nem kell hátranézegetni.
Mondjuk ez csak nyári viselet lesz, vékony a csuklópántja, kabátra nem lehetne ráhúzni.
Volt rajta egy védőfőlia, h ne karcolódjon. Elsőre nem vettem észre, azt hittem már ahogy postázták, összekaprcolódott, már épp az értékelést akartam írni, h sérült, de valaki más is értékelte, és rakott be képet, és élesebb volt, azt akkor vettem észre, h van egy fólia rajta, és az sérült csak.
Hát bem gondolnám, h ezek a kínaiak még erre is gondolnak, h lefóliázzák.[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
senior tag
válasz Thunderzolee #26226 üzenetére
ha valaki megpróbálna űberelni...
Θ[Everything that has a beginning, has an ending.]Θ GRP
-
alphamooncam
őstag
Kormányvégen lévő tükör meg megakadályozza, hogy a gyomrod átszúrd! ( mostmár minkét oldalon van tükör* )
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
bkiky01
senior tag
válasz alphamooncam #26231 üzenetére
Ez ér a legtöbbet.
-
addikt
válasz DigitXT #26229 üzenetére
A fxszt vágja fel.
Egy fém óra nagyobb sérülést okozna, mint ez a fröccsöntött műanyag szxrság. Nyilván nem tükör van benne, egy fémgőzölt homorú foncsor, olyan igazi vékony szxr lágy műanyag az egész, h amíg tekergettem, h beállítsam végre, attól féltem eltörik.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz bkiky01 #26232 üzenetére
Igen, ez így van, csak én nem akartam a kormány végeire tükröt. Nemtom miért. Csak.
Pont ettől a Storetól rendeltem Alin mást is, gondoltam kipróbálom, még a végén jól jön.
Egyszer láttam hasonlót valami roller teszt videóban a fazonnak volt a kezén. Nem látszott benne semmi, mert nem úgy állt a kamera, de kiszúrtam már akkor is.[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz geryboro #26227 üzenetére
Amúgy kipróbálnám ezt is.
Ez a csuklós nagyon "lent van", autóban is az embernek nem kell félre néznie, mert a tükrök szinte a pofámba tolják azt ami a hátam mögött van.
Erre meg le kell pillantani. Pont egy kátyúnyi idő míg lenézek rá. Igaz, többnyire mindig ugyanazon az úton megyek, tudom hol vannak úthibák. :/[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
pescara
aktív tag
válasz FőDudu #26221 üzenetére
Hat megertelek, nekem most g30 max van a 10-es belso nelkuli gumikkal, eddig tobb mint egy ev utan 1700km el nagyon elegedett vagyok. Igaz eleg jo utakat talaltam a napi rutinomhoz es nem fujom 46 psi nel kemenyebbre. Egyelore tok ujnak neznek ki a gumik, kopasnak sincs semmi nyoma, nem is ereszti a levegot.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz bkiky01 #26232 üzenetére
Amúgy igen, biciklin nekem is bevált ez, rolleren viszont sehogy nem adja ki a látószög sajnos, de lehet, hogy a kollégának kiadja, mert ülve hajtja, nem állva.
Amúgy lehet hülyéskedni a (roller/bicikli) kormány által okozott sérülésekkel, de sajnos gyerekeknél gyakori az esésnél keresztbe forduló kormány miatt bekövetkező lép sérülés, aztán ha szerencséje van, akkor jöhet egy lépmegtartó műtét, ha meg pech, akkor rögtön elbúcsúzhat tőle. Lehet élni nélküle, csak nem olyan vidám már: mínusz 10-15 év várható élettartam, fokozott fertőzésveszély, stb.
Megjegyezem, nekem nem a roller kormány okozta a lép sérülésem, hanem maga az aszfaltba becsapódás, amikor "mellesleg" 9 bordám eltört (csak ez sem rögtön derült ki, mert - szerencsére - nem mozdultak el, ellentétben a kulcscsonttal). Mellékhatása lett viszont a légzési elégtelenség miatt egy kétoldali tüdőgyulladás, szóval végül pár nappal többet töltöttem bent a sebészeten... Szokták úgy mondani, hogy "leszakadt a lép" a (legtöbbször motoros) baleseteknél... Na, ez nálam is elhangzott, az ultrahangos vizsgálaton: kicsit lesokkolt... Aztán pár napig kaja nélkül vártam a csodát az őrzőben (vagy ugye az azonnali életmentő műtétet, ha úgy alakul)... Végül aztán csak javulni kezdett a vérképem, azaz megszűnt a belső vérzés, úgy, hogy nem szakadt fel a lép tokja. Megmaradt. És nagyon remélem, hogy ebből véglegesen meg tudok gyógyulni, és elfelejthetem az egészet. Persze azt a részét nem felejtem el, hogy én többet nem állok rollerre (erről rendőrségi határozatom is van). Miért? (Kérdezte a nővérke...) Mert legközelebb talán nem lenne ilyen szerencsém (ha már eleve szerencsétlenül jártam) ami a túlélést, felépülést illeti. Mindezt úgy, hogy akkor és ott nem csináltam semmit, nem "száguldoztam", gurultam hazafelé munkából ~25-tel. Ennek ellenére beütött a szar.
Hoztak be mellém az őrzőbe biciklivel "jaszkarizó" (mondta, hogy hülye volt, túl gyorsan ment, emiatt esett el a Petőfi hídon, ott meg oszlopok vannak: egyiket elkaphatta) manust, neki nem volt ekkora szerencséje, aznap éjjel már tolták a műtőbe, reggel meg mondta neki a felesége, hogy muszáj volt megműteni, mert szétszakadt a lépe, baromira vérzett. Mellesleg nem volt sisakja (minek az, pláne ami védené az arcot): arccsont törést is szenvedett. Ezeket csak azért mondom, mert mindenki nagyon vidám, amíg neki nem üt be a szar, utána viszont már késő rájönni, mit kellett volna másképp csinálni. Már ha tudja, mit rontott el, és nem a semmiből gázolták el mondjuk. Motorozásnál mondtam anno, hogy alapelvem, hogy "nem kell elesni", de mivel nem mindig rajtad múlik, "célszerű" használni a védőfelszereléseket, mert ha beüt a szar, talán nem lesz súlyos következménye. Nem garantált, de jobbak az esélyek. Fordítva viszont, sisakra kamerát? Kizárt... Raktam fel, de olyat, ami fekszik, és tépőzár tartja, semmi fém tartó állvány: Schumacher óta tudjuk, hogy mennyire nem játék az ilyesmi, aminek védeni kellene, az védjen, nemhogy még sérülést okozzon, vagy a súlyosságát fokozza. Ilyen szempontból egyáltalán nem volt vicc, hogy egy szemüvegől kiálló tükör az... Fasság a négyzeten. Szerintem.
Ui: elnézést a sok OFF-ért, de ilyen a C'est la vie. Tapasztalatokkal tudok már csak segíteni, meg még akkut is tudok építeni (másnak), de amúgy végleg meg kell szabadulnom ettől a roller témától (többek között csillió alkatrészemtől), mert ez, ebben a formában (amilyen minőségben jelenleg gyártják őket) egyelőre marhára nem a "jövő", hanem egy össznépi hazárdjáték... Pláne, ha éppen egy "típushibás" rollert veszel, és nem mondjuk az új verzióját (a visszahívás után), ami talán nem hullik szét... És ezek előfordulnak a milliós kategóriában is, sőt, csak ott inkább kiderül (és készül az erősített gyári alkatrész), míg az ilyen kínai tucat másolat másolatánál már egyáltalán nem biztos: inkább megszűnik a márka. Az ilyenek néha fillérbaszásból a hegesztést is lespórolják, elengedi magát és cumi.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
PociAti
senior tag
válasz FőDudu #26224 üzenetére
Aha, szóval nem a te gerincedet rázza szét, hanem a fiadét. Kezdem megérteni hogyan tudott belemenni tömör gumiba annyi km egy lengéscsillapító nélküli Xiaomin. (A másik lehetőség a nagyon lassú tempó lett volna.)
Fiatalok szervezete még egész jól tolerálja azt a rázkódást, amit a tömör gumi okoz, de szerintem akkor is ártalmas az egészségre, ha ő most még nem érzi meg azt. -
FőDudu
addikt
válasz PociAti #26238 üzenetére
12 eves. Meg novesben van. Meg nem sokat hasznalta - ez kb 3-4 ev alatt ment bele (nem tudom mikor vettuk, de meg nagyon a Covid eleje volt).
Mellette van egy dragabb Giant bringaja - s most kap majd egy 50cm3-s (de 25 KM/h-ra korlatozott) motort.
Itt Szloveniaban mar van hivatalos jogsijuk - kolesarski izpit - amivel 25-re korlatozott motort vezethetnek 12 evesen. Kell ra rendszam, muszaki, biztositas - gondolhatod, hogy onnantol a roller nem lesz vonzo.
[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
pontyos
senior tag
Sziasztok!
Eladás előtt hogyan kell teljesen uninstallálni a KickScooter E2 E Plus t rollert az app ból?
Nincs ebben rutinom, köszi ha van segítség! -
PociAti
senior tag
Hát már ilyen is van:
Ninebot Max G30 másolatMÁSOLAT! Nem szabadna meglepődni rajta, de elég hamar eljutottak odáig hogy már ezeket is másolják.
Ha a kicsi "szarokat" másolják, amikből tényleg nem lehet 25-30 km/h sebességnél többet kihozni, (főleg tömör gumival nem), még azt mondom elmegy. De ha egy ilyen, rosszul összerakott, hanyagul hegesztett példánnyal valaki balesetezik, az már súlyosabb következményekkel járhat. -
addikt
-
enginev3.0
félisten
Na, alzából rendelt Xiaomi 4, "bontott" megy is vissza
130km-t mentek vele, és itt ott még használati nyomok is vannak a vázon, amit nem értek, mert én kb úgy vigyáznék rá mint az állatA kerekek nem voltak felfújva, lehet úgy is használták (vagy visszaküldés előtt leengedték)
Szóval ha valaki azlán újra látja, akkor kb erre készüljön
Első sárvédőn voltak pici karcok, amit szintén nem értek hogy sikerült összehozni
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
Peaceliker
addikt
-
addikt
válasz enginev3.0 #26248 üzenetére
Ezt nem értem.
Ezt ujracsomagoltként hirdették?
Vagy hogyhogy használtat kaptál?A kerekek van, h leeresztenek, ezért kell hetente megmérni a keréknyomást. Van akinek havonta elég fújni bele, van akinél hetente kell.
Tessék, ezt vedd meg:
https://www.facebook.com/share/p/jizDGVHxAT56BfCU/[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
Új hozzászólás Aktív témák
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- War Thunder - MMO Combat Game
- Mobil flotta- ajánló keresés belépéshez
- Érdemben megoldódik a zajos Noctua NH-D15 G2 léghűtők problémája
- Autós topik
- Elektromos autók - motorok
- Gránit az asztalon: teszten az AMD új platformja
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Formula-1
- Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen