Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
válasz Peaceliker #16594 üzenetére
Az súlyos film. Most azonnal meg kell néznem (megint).
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
válasz Peaceliker #16659 üzenetére
Nem jó a link.
-
válasz Peaceliker #16661 üzenetére
Most jó.
-
DigitXT
félisten
válasz Peaceliker #16659 üzenetére
FID-nek volt erről egy videója, tetszetős, de eléggé szopóroller: [link]
A magam részéről pár éve láttam egy értékelő videót, és elég rossz
véleménye volt az embernek róla: csörög-zörög, nem rugózik túl jól.
(Ha megtalálom, belinkelem, de nem ígérek semmit. YT-on volt...)Szerk: de persze ezek nem saját tapasztalatok, videóban meg azért
mindig ott van, hogy őszinte a mosoly, vagy sem? Emlékeim szerint
egy Kugoo S1-es kolléga ilyet rakott a gépbe, miután a gyári "kidőlt",
bár végül nem számolt be róla, hogy bevált-e. (Remélem nem azért,
mert újból összetörte magát valamelyik alkatrész törése miatt...)[ Szerkesztve ]
-
Peaceliker
őstag
válasz Peaceliker #16664 üzenetére
Néztem jó pár yt videót is. Van aki szerint szar, van aki szerint faja... Kommentek hasonlóak, bár ott több a dicséret, hogy "de nekem jó". De ez lehet önigazolás is
Annyi gyanús, hogy erősebb rugó kellhet bele, mert aki nehezebb annak túlságosan beül. És lehet épp ebből adódik, hogy kinek jó és kinek nem.
Szomszéd városban van rugó gyártó, majd lehet rákérdezek mennyi az annyi... De lehet az egész cucc ára lenne két másik rugó"Oh my Goa'uld!"
-
addikt
válasz Peaceliker #16713 üzenetére
Nekem is tetszett az a vékony kis szál, de pl az is eltántorít, h azzal mindig le kell a földig hajolni, lezárni, kinyitni.
Ezzel meg nem kell, többnyire derékmagasságban oda tudom kötni valamihez.Ilyen a tartója:
Bár ha nem a keréken fűzöm át, akkor végülis azzal is lehet a kormányrudat is odakötni valamihez.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
Casseius
tag
válasz Peaceliker #16729 üzenetére
1 motornál nem sokat ért nálam a motorfék, viszont 2 motornál, pláne ha szabályozható is az erőssége... Én azóta mióta dual van 1x satufékezéshez használtam a mechanikust, minden másra bőven elég a dupla motorfék
Don't Worry, Be Happy
-
DigitXT
félisten
válasz Peaceliker #16732 üzenetére
Én 15K-ért szórtam ki a 6Ah gyári akkukat. Azért az annyira nem drága.
Építeni se veszélyes ilyen kicsiket, a cella költségük minimális (500 Ft/db
ha sikerült jó áron venni). Legutóbb nekem sikerült. Csak minden másból
fogytam ki, pl. BMS, ezért sem épült belőle 13s5p akku megrendelésre.Amúgy az ilyen eBike dobozokban látok fantáziát. Elvileg vízálló, simán a
kormányoszlopra lehet fogatni/nem olyan ormótlan, mint az én dobozom
anno, ill. ami most is, mivel most abban van a 13s7p akku (koppra kitölti).A dobfékes motor nélkül is el lehet lenni, ha valaki túlélt 1000 km fölött is
gyári S1-en, életveszélyesen kevés fékhatás mellett, akkor a dupla fékerő
pont sokkal biztonságosabbá teszi a dolgot, bár még mindig bejöhet egy
olyan szituáció, amikor sok az a 10 méter, bár segíthet hátsó taposófék...Ui: igen, Kugoo S1 akku 10s3p, 15x2 elrendezésben. A Pro is, csak abban
nem a leggagyibb 2000 mAh cellák vannak, hanem 2600-asok. (Samsung
35E cellákból bele lehetne tolni egy 10.5Ah pakkot, és kb. az a maximum.)(Amúgy igen, a fenti képen fent van két fékkar, de mechanikus féket egyik
sem üzemeltetett akkor, csak független elektromos féket... Ekkor már egy
eBike vezérlő hajtotta a hátsó kereket, és az tudott komolyabban fékezni.)Casseius: én az első 21700-as akkumat 800 Ft/db áron építettem.
Most ezt a nagyobbat 700 Ft/db. Szóval akkor ezért volt annyira kedvező...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Peaceliker #16736 üzenetére
M365 Dual projektben semmi tanácsot nem tudok adni, csak az S1.
-
DigitXT
félisten
válasz Peaceliker #16767 üzenetére
Ha tuningolnod a gépet, akkor tempót akarsz menni. Ha pedig tempó
van, akkor nagyon nagy valószínűséggel jó ötlet a full face bukó. -
Somatom
veterán
válasz Peaceliker #16767 üzenetére
Olyat kell venni, ami full face is, meg nem is. Én másfél hónapja vettem egy ilyet. Igaz, nem pont rollerre, de tulképp ahhoz is felvehetem.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
DigitXT
félisten
válasz Peaceliker #16830 üzenetére
Nekem ilyen van pár éve, hibátlan, precíz. Szép-e? Nem feltétlen.
De nekem első a funkció. Amiben köröket ver egy hüvelykujjas rettenetre:
mondanom se kell, hogy vezethetetlen egy erősebb roller rossz gázkarral. -
őstag
válasz Peaceliker #16838 üzenetére
Még az őskorban 601 -es elektronikai műszerészként végeztem, ahol tanultunk mechanikai dolgokat is. Ez nagyjából hobbinak megmaradt, de annak is szántam. Soha nem akartam ebben dolgozni.
Anno építettünk, javítottunk erősítőt, lemezjátszót. A telefonokat (okostelefon) pár éve engedtem hardveresen és szoftveresen is. Még a Motorola 7200 -zal kezdtem a mókolást. Mostanában már inkább csak konzolokat és hozzá kapcsolódó eszközöket javítok szintén hobbi szinten. Főleg magamnak, néha tovább is passzolom. Bár ezekből is inkább a retro áll hozzám közelebb. Javítás, felújítás, egyebek.
Szóval amit lehet megtanultam. Még ha nem is mindent professzionális szinten. Az tuti, hogy rollert nem építenék magamnak, mert annyi kapacitásom nincs (meg helyem sem). Plusz egyszerűbb is hátradőlve kérni a segítséget. Kb. 25 év alatt már eljutottam oda, hogy nem akarok mindent én megoldani...de azért lehet pár dolgot szívesen orvosolnék.
Csináltam már életem során én is pár hülyeséget, amiért nem hibáztathatok másokat. De ugye régebben nem is volt ennyi infó mint manapság. Nekünk kellett egy csomó mindenre rájönni.
ZX Spectrum - Commodore 64
-
Somatom
veterán
válasz Peaceliker #16840 üzenetére
Na, én ezzel pont fordítva vagyok. Van flexem és nem félek használni. De, az ilyen elektronikai izéket nem szeretem. Ez kicsit fura egy autóvillamossági műszerésztől, de ez van. Tudok forrasztani, ha muszáj, de inkább flexelek, heggesztek, csavarozok.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
őstag
válasz Peaceliker #16840 üzenetére
Népszerűbb pálcikákhoz lehet kapni már legyártott, megbízható (visszajelzések alapján) kiegészítőket, tuningokat. Ráadásul nem minden esetben mondható az, hogy a ráfordított összegből hasonló minőségű és hatótávú eszközt veszel.
Így ha valakinek nincs igénye a nagyobb teljesítményre, sebességre, akkor szép lassan (nem egyben kifizetve) átalakíthat magának egy jobb rollert komolyabb tudás nélkül is.
Komolyabb dolgokba már én sem nagyon mennék bele. Esetleg gázkar csere, csengő leszedés, esztétikai változtatások (pl. taposó) még belefér.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
DigitXT
félisten
válasz Peaceliker #16842 üzenetére
Pont a roller miatt örültem meg, hogy újra használhatom az állványos fúrómat:
Más kérdés, hogy sokáig tart a projekt, többek között érdeklődés hiányában.
(Nem voltam rákényszerítve*, hogy rollerezzek a sok home office mellett ugye.)Szerk: a hegesztőt is a roller miatt vettem anno: az a hátsó villa be is vált.
Meg ugye a klasszikus első villa nyak törést is elkerülhettem volna én barom...Szerk2: amúgy ha már mindenki írja, én alapvetően mérnök informatikus volnék,
az elektronika inkább csak hobbi, a fémmegmunkálás meg pláne. Viszont poén
volt saját kijelzőprogramot írni, más kérdés, hogy ha bugos, akkor kell még "pár
iteráció", mire valóban használható lesz. (Meg az optocsatoló, hogy ha lefagy a
retekbe az egész, attól ne rontsa el a vezérlést a hall szenzor megfogásával.)*: viszont amikor kitalálták, hogy heti egy napot kötelező bemenni (értelmetlen),
és az ember azzal szembesül, hogy a motorja műszakija már vagy 2 éve lejárt,
roller darabokban, kocsiba ülve meg 3000 Ft parkolási díj alatt nem ússza meg,
az azért ad némi motivációt... Nem eleget, de valamennyit feltétlenül...[ Szerkesztve ]
-
Peaceliker
őstag
válasz Peaceliker #16851 üzenetére
Arra esetleg van valakinek hack, hogy lámpa ne a levegőbe világítson? Ugye telo elől emelt pár cm-t, míg hátul nem vagy még lejjebb is ült.
Mennyivel nagyobb egy 10 colos kerék átmérő? külső méret a col, igaz, nem úgy mint más járműveknél. Akkor majd 4cm-t emelne a hátulján ha csak hatol 10" lenne?"Oh my Goa'uld!"
-
addikt
válasz Peaceliker #16852 üzenetére
Sztem a "hack" az, h hátra is kell lengéscsillapító.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
DigitXT
félisten
válasz Peaceliker #16863 üzenetére
Azért óvatosan/ésszel a mókolással. Én beraktam anno próbából egy
125 mm-es rugóstagot a gyári 100 mm-es helyett. Hát nem kellett volna:
Utcára ki se vittem, állandóan ki akart lőni a legkisebb fékezésre.
Viszont kellett az emelés, mivel addig belevert a sárhányóba a 80/65-ös
gumi, ami egy picit nagyobb volt, mint a gyári terep gumi (80/60). Végül
a két rugóstag kombinációja oldotta meg a dolgot (mm-ek számítanak).
Ja és nem csak rugó utak, hanem az erőssége is, hatványozottan...A kombó először szar volt, gyenge volt a rugó, max. előfeszítésen is, így
a másik rugót kellett végül belerakni, úgy lett jó. Most előre bekerült egy
olajos villa (nulla állíthatóságú, de legalább van benne csillapítás), ezzel
az eleje magasabb lehet, a hátsó traktus meg ugye átépítés alatt van.
Célszerű lenne úgy kialakítani, hogy egy sima, 125-ös légrugót fogadjon.Szerk: a tengelytáv is meg fog nőni vagy 15 centit, ami a fordulékonyság
ellensége, cserébe az egyenes futás talán még jobb lesz: eddig is jó volt.
(A kormány se szitált 45-nél se: remélem megtartja ezt a jó szokását is.)[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Peaceliker #16870 üzenetére
Ez azért kicsit kiemeltebb probléma. Bár nem mondom, hogy a drónozással nem kellene foglalkozni.
Szerk.:
Ettől függetlenül én is azt mondom, hogy "hiszem, ha látom". Viszont az tisztán látszik, hogy már nem csak a médiumok foglalkoznak a problémával.[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
Peaceliker
őstag
válasz Peaceliker #16865 üzenetére
Na körbe jártam a gépet. Rugóstag felső felfogatási pontját alacsonyabbra tenni pofon egyszerű lenne. De most megneztem a lámpát. Ez gyári állapotban (vízszintes trepni) is marha messzire/magasra világít. Nem is értem...
Szóval hagyom ezt a gyári lámpát sztem. Max kap valami tompítást, hogy a szembe jövőt ne vakítsa. Ha kell, majd kap külső lámpát.Amúgy 1-2 fokos emelkedése van trepninek első telo miatt ... Kivéve ha gyárilag nem vízben állt
"Oh my Goa'uld!"
-
őstag
válasz Peaceliker #16879 üzenetére
Ez így van.
Már látom magam előtt, ahogy megszaporodik szervizek munkája, mert a júzer nem tudja visszaállítani (pl. ST-Link) a gyári FW -re a gépet. Aminél max. 25 -tel megy a pálcikája.
Sokan még rolleren sem álltak soha, de már úgy keresnek, hogy ki lehessen csapni a pálcikából a korlátozást.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
őstag
válasz Peaceliker #16881 üzenetére
Sima FW csere sem megy mindenkinek. Meg nem egyszer látom, hogy D régióban ragad nekik a roller. Sajnos annak sem nagyon néznek utána, ha egy moddolt szoftver nem százas, aztán jön a meglepetés, hogy pl. nem marad kikapcsolva.
Azt hiszem itt is írtam múltkor, hogy a belvárosi közlekedésem (BP) során nagyon meglepődtem mennyire figyelnek az autósok is. Azt a pár gyökeret leszámítva, aki parkolónak használja a bringa és a busz sávokat. Margit-szigetre mentem ki aznap.
ZX Spectrum - Commodore 64
-
DigitXT
félisten
válasz Peaceliker #16881 üzenetére
Nem az a baj, ha egy roller képes nagy sebességre, hanem ha valaki
csak a nyélgáz állást ismeri rajta, 50 fölött repeszt a szűk bicikliúton
akkor is, mikor konkrét tábla + felfestés hívja fel a figyelmet, hogy itt
óvatosan, mivel beláthatatlan kanyar következik: fékkészenlét sincs,
maximum elveszi a gázt, levágja a kanyart. Perszehogy jönnek, csak
a tempó miatt elveszíti a kontrollt és zakózik. Instant karma, s óriási
szerencse, hogy nem verte telibe a szembejövőt. Viszont semmit se
tanul belőle, ugyanúgy folytatja az esés után... majdnem elgázol egy
gyalogost a következő (szintén beláthatatlan bár itt nem kitáblázott)
jobbosban... Ebbe az egy perces klipbe ennyi fér... de rossz nézni az
egész útját hazafelé. Kommentek alapján már visszafogta magát.
Annyiban hihető is, hogy ebbe a vezetési stílusba kódolva volt, hogy
nem sokáig tud írni: kórház, vagy hullazsák, vagy börtön lesz a vége. -
Revolit
senior tag
válasz Peaceliker #16895 üzenetére
Nem ez volt a tobbseg allaspontja, sot, egy valaki irta, hogy gyalogosnak szamit. Tobben irtak, hogy nincs besorolasa a rollernek. Azert, mert Pinter boffent, nem lesz SMKP. Mert nem az a jelenlegi torvenyek/kresz szerint.
Valaki meg azt is irta, hogy Debrecenben elso, masod fok mas iteletet hozott hasonlo szituert, es vegul az itelotabla hozott a ketto kozott valamit.
Amig nincs szabalyozas, ez ugy nez ki lutri, ami nem jo. Az ittasan kozlekedes sem, de a tortenet iroja mondta is, hogy nem reszeg volt, "csak" ivott. Kerekpart miert lehet ittasan vezetni? Mennyivel masabb egy palcika roller, amit csak az a bringas nem hagy le, amelyik nem akarja?
Illetve donstuk mar el, hogy "huzzal a kerekparutra buzi rolleres" idezet egy budapesti autostol, vagy SMKP...
[ Szerkesztve ]
-
Revolit
senior tag
válasz Peaceliker #16908 üzenetére
Azt milyen lakattal hagyhatom a Corvinnâl?
-
DigitXT
félisten
válasz Peaceliker #16994 üzenetére
A BMS sosem veszi el a gázt. Az lekapcsolja az akkut, ha úgy gondolja.
Esetedben ha jól tudom az a 13s valójában 10s + 3s két külön BMS-sel.
Ami el tudja venni a gázt lemerülő akku esetén, az a vezérlő maga. -
Peaceliker
őstag
válasz Peaceliker #16996 üzenetére
Külső akku volt a fing... Vagyis az összeépítése...
"Oh my Goa'uld!"
-
DigitXT
félisten
válasz Peaceliker #17002 üzenetére
Azért egy 3s4p akku nem akkora tudomány, mit sikerült rontani a kinek?
-
Peaceliker
őstag
válasz Peaceliker #17076 üzenetére
7-9 fokos, akkor az elvileg 12-15 % os. Ez 3m hosszan, majd 7m hosszan olyan 5%. Most eco módban néztem, amit most vissza vettem, gyengébb mint gyári állapotban (10A elvileg most a beállítás) és ilyen 5-7el mászott fel, 4m gyorsítás után (akkor 7el ment ). Akku 75% olyan 31-32V. Szóval ha igaz a 10A akkor ez a 300W durván. De most ez így gyengébb, mint a gyári eco állapot volt. Ha gyári körüli beállításon van (20A a progi szerint) 13ra gyorsít, a meredek részén tartja kb a 10et és lankásabb részén 11,5 re gyorsít a tetejére.
Szóval egy hosszú 10 % osan lehet nem megy fel értelmesen önerőből 600W al"Oh my Goa'uld!"
-
őstag
válasz Peaceliker #17087 üzenetére
10-20-30-40 lakott területen belül. Attól függően hol halad. 40 km/h csak az úttesten és a kerékpársávban van.
Amúgy lehet azt mondani, hogy a 25 km/h kevés, akkor legyen inkább 30 km/h. Csak ha meg 30 km/h lenne, akkor jönne az hogy miért nem 35 km/h?
Lassan szerintem minden európai ország el fog oda jutni, hogy 20-25 km/h maximális sebességre fogja őket korlátozni.
Szerk.:
Utóbbit úgy értem, ha nem az úton közlekedik.[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
addikt
válasz Peaceliker #17083 üzenetére
Na, hát pont erröl beszélek. Ne essen már vissza a sebesség 15-re. Ez nonszensz, h "ez ilyen".
25-el is eléggé feltartja egy rolleres az autós forgalmat, hát még ha csak 15-el vánszorog.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz Peaceliker #17107 üzenetére
Hát ez nem úgy van, h kimegyek, nem megyek ki.
Ha nincs bicikliút, nemigen lehet máshol menni, mint az út szélén, akárcsak kerékpárral.Az említett emelkedőn egyébként (Esztergom) kétsávos az út felfelé, így a kapaszkodósávban nem gond a felfelé haladás.
A lejtő alján nincs csak két sáv, de terelősziget középen az úttest két oldala közt persze van, h nehogy meg tudjanak előzni. Ezen a ponton szoktam érezni, h feltartom azt, aki mögöttem jön. Utána már kétsávosra vált, akkor már nincs gond.Sajna még járda sincs, vagyis annyira keskeny, h egy gyalogos elég, h blokkolja teljesen, illetve a villanyoszlopok is a járdából nönek ki, valamint több helyen is kb 5 centis aszfalt felgyűrődések vannak a járda teljes szélességében, szóval abszolút nem alkalmas a közlekedésre. :/
Pedig hát nyilván azt választanám inkább az úttest helyett.Nem is az bosszant, h nem megy fel érdemben, vagy, h mennyire lassul be, hanem, h a Xiaomi is, meg a Segway is gátlástalanul ráírja a rollereire, h ekkora, meg akkora emelkedökön képes felmenni, holott ez egyszerűen nem igaz.
Írjanak kisebb százalékokat, mert ez azért kimeríti számomra a megtévesztés fogalmát:
"20%-os emelkedőn felmegy akkor, ha a töltöttség 70%, vagy afeletti és maximum 75kg-mal van terhelve, valamint a lejtő alján legalább 15km/h a sebesség. Az emelkedő végén legalább 6km/h marad a sebesség."
Ha 10-12-vel haladunk felfelé, az már majdnem olyan, mintha eldőlnénk oldalra a rollerrel. Most komolyan van pofájuk odaírni, h 6km/h a sebesség az emelkedő tetején?[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz Peaceliker #17110 üzenetére
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
Aaron14
őstag
válasz Peaceliker #17122 üzenetére
Nem. Kell hozzá belső.
Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB
-
ktgeri
tag
válasz Peaceliker #17137 üzenetére
Igen, lehet.
Teljesen amatőr vagyok a témában. Megmondom őszintén, hogy én akkora előrelépést nem látok a PRO2-hőz képest, hogy megérje az extra pénzt.
Szóval jó lenne valami guru segítségeVagy ha tudtok mondani más BB e rollert 200-300 között, az is megfelelő
-
addikt
válasz Peaceliker #17140 üzenetére
Az új firmwaret aki felrakta a global verziós F40-ekre (amiket DHGateről vettek), azoknál tette gyakorlatilag használhatatlanná a rollert az új szoftver.
Kíváncsi leszek mi lesz a vége.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
rep3at
őstag
válasz Peaceliker #17166 üzenetére
Nem nagyon merek hozzányúlni de csak találok valami hozzáértőt a városban aki jobban ért hozzá.
Forward thinking. كرر
-
Revolit
senior tag
válasz Peaceliker #17177 üzenetére
Felrakok egy BMW emblémát
-
őstag
válasz Peaceliker #17177 üzenetére
Igazából mindegy hogy melyik milyen, mert hátulról, oldalról és elölről is jól kellene látszania. Az meg akkor jön össze, ha több helyre raksz indexet. Azokat is egymástól jól elkülönítve, megfelelő fényerővel és normális magasságban.
Néztem már én is egy csomó opciót, de végül maradtam a lábamnál....
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
PociAti
senior tag
válasz Peaceliker #17177 üzenetére
Ha aktív a tempomat, akkor kézzel. (Ezért vettem le 3 másodpercre az aktiválási idejét, hogy minél előbb bekapcsoljon.)
Amúgy sehogy.Vannak más halva született ötletek, mint pl. kormányvégre szerelt irányjelző, sárvédőre épített irányjelző, kormányszárba építhető irányjelző, de amíg nappali fényben nem látni egyértelműen, addig nem sokat ér. Ja és a mögötted / melletted haladó jármű vezetője se tudja hol keresse az irányjelzést. Legrosszabbak a talaj közeli megoldások, azt amúgy se látja a sofőr a kitakarások miatt. Szóval eléggé halott ügy.
Amúgy is elsősorban a mozgásod is viselkedésed alapján tudja legkönnyebben kikövetkeztetni a mozgásod.
Pl. az út vezet egyenest és balra is, és te lassítasz, meg elkezdesz hátrafelé nézni, abból elég egyszerűen kikövetkeztethető, hogy nem egyenest szeretnél továbbmenni, hanem balra szeretnél kanyarodni.[ Szerkesztve ]
-
P3Dr0
senior tag
válasz Peaceliker #17137 üzenetére
Sajnos már az ST Link V2 se mindíg segít ugyanis a gyártók (Segway biztosan) az ST32 chip-et AT32-re cserélte így a programozása tök más viszont a két chip lábkiosztása ua. így ki kell szedni az új AT32-t és betenni helyére egy régebbi ST32-t és akkor már megy az ST LINK és mehet vissza a regebbi FW.
Nem könnyű művelet elég jó kézügyességet és felszerelést igényel. Én most várom kinabol az ST32 chippet ha megerkezett megcsinálom a cserét majd jöhet a régebbi de jó drv aztán teszem is be a controllert a rollerbe es ismét lesz tempomat meg kraft. (F40 esetében kérdéses az akksi és ezáltal a hatótáv sajnos) -
őstag
válasz Peaceliker #17181 üzenetére
Én lábbal szoktam, azt elég jól tudják értelmezni az autósok is. Bár igaz, hogy én nagyon aktív, forgalmas utakon nem használom. Meg ugye itt fontos az út minősége is...mert ha szar az út, akkor mondjuk pálcikán elég rossz "egykezezni".
Abból is egy rosszabb rész van, egy kb. 50-80 méteres szakasz, ahol nincs se járda, se kerékpárút, a végén pedig balra kell kanyarodnom, ahol szinte egyből vasúti átjáró van. Ott alkalmanként felsorakoznak az autók, de szemből közben jönnek, akár kocsisort kerülve is.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
őstag
válasz Peaceliker #17190 üzenetére
Szerintem jól működik. Esetleg kisegítőnek lehet használni/felszerelni egyéb index megoldásokat...de szerintem ezek kiváltásra nem alkalmasak. Ahogy ezt feljebb PociAti is írta, meg én is.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
Casseius
tag
válasz Peaceliker #17187 üzenetére
Igen az újabb gyártású Xiaomikban (nem csak pro 2) már GD32 van ami már fizikailag se ugyanaz szóval chip cserével se lehet megoldani
Don't Worry, Be Happy
-
Kozma jános
újonc
válasz Peaceliker #17183 üzenetére
A bmsnek jónak kellene lennie , hisz tölt az akkumulátor , és eléri az 53 voltot. ráadásúl egy másik 25 A os bms- el is ez a probléma.
-
DigitXT
félisten
válasz Peaceliker #17234 üzenetére
De arra rá lehet jönni, hogy semmi köze a(z esetleges) cella hibához...
Szerk: a kerékből jövő ütemes kopogás valószínű, hogy mechanikai hiba...
De ha hajtáslánc problémára gyanakszik, elég ha elveszi a gázt: szabadon
gurulás esetén nem pofázhat bele a Hall szenzor, a vezérlő, meg semmi.[ Szerkesztve ]
-
phoenix1989
őstag
válasz Peaceliker #17237 üzenetére
persze.kilométereken át kormányfogás nélkül önvezető üzemmódban guggolva várom telefonnal a kezemben hátha történik valami.
amúgy nincs. hogy lenne, nem mindig jön elő. egyfajta rángást lehet érezni( rángás ,akadás, döccenés ) a talpon meg tompa koppanó hangot hallani. pár fordulat erejéig aztán meg is szűnik. van hogy 6km en belül 2-3x tapasztalni van hogy 40km át semmi.
#17238 DigitXT
Hát gurulás közben nem nagyon szoktam észrevenni. Bár ritkán gurulok csak úgy magában. talán egy alkalommal mintha lett volna ilyen guruláskor. Na mind1 mert ezek nem nagyon akarták szétszedni meg mindenfélét magyaráztak, én meg nem annyira akarom szétszedni mert nincs helyem ahol basztathatnám, másfelől meg akkor vennem kell tömítő anyagot, menetfúrót, csavarokat stb. és pont ez miatt akartam inkább szervizzel megcsináltatni, mert amennyi cuccot meg kell vennem annyiból már ők is szophatnak vele helyettem. mert van egy szar menet a tárcsaféknél. a hasán az első két csavar ahova pont felveri a mocskot 1 kivan szakadva a másik elvan ferdülve.[ Szerkesztve ]
-
Bensid
tag
válasz Peaceliker #17159 üzenetére
Köszi a választ mindkettőtöknek, tömör gumim van, szóval azzal nem lehet gond, egyelőre a sebesség állításával sem oldódott meg. Talán megszokom.
-
válasz Peaceliker #17265 üzenetére
Én Segway-el teszteltem, feleségem telóján beléptünk az én fiókommal annyi történt, hogy engem kidobott az én telefonomon az appból, de ő tudott állítgatni mindent.
Xiaomi-nél nem tudom mi a helyzet ilyenkor.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vicces képek
- Crypto Trade
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Path of Exile (ARPG)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Építő/felújító topik
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen