Új hozzászólás Aktív témák
-
PociAti
senior tag
Kiindulásnak nem rossz, de még most sincs halvány lila gőzöm arról, hogy nálad melyik verziójú App kezeli rendesen az új, azaz a 0224-es DRV firmware-ben lévő Cruise Control (tempomat) bekapcsolást.
Kereshetőség és linkelhetőség (ezáltal a fórum használhatósága) szempontjából úgy jó, ha egy hozzászóláson belül szerepelnek ezek az infók, és nem kell kutatómunkát végezni minden alkalommal.
Korábban talán csak FW downgrade esetén kapták vissza a felhasználók ezt a lehetőséget (bár lehet csak kevésbé voltak alaposak ahhoz, hogy az m365 Tools-ban kipróbálják ezt a funkciót). Én a roller finomhangolása miatt az egyedi FW mellett döntöttem. Gyakorlatban a garanciára nem tudom miként hat ez, de nem nagyon hallani arról, hogy garanciális problémák lennének a jelenlegi Xiaomi rollerekkel, pedig elég szép számmal adnak el belőle.
Egyedi (Custom) FW felrakása után a KERS teljesen kikapcsolható, ezzel szabad gurulás érhető el. Nem szokás alkalmazni, mert biztonságosabb az élet ha van energia-visszatáplálásos motorfék, ha esetleg elszállna a tárcsafék. (Amúgy még én se próbáltam ki a közepes és erős KERS funkciót, de majd tesztelni fogom).
-
P3Dr0
senior tag
Időközben az SHU val (link: [link] ) kicsit átformáltam a FW-t. Kiszedtem a 30km/h speed limitet a csipogassal együtt, Max speed sport módban 33km/h, (ez a max állítólag amit a motor gond nélkül képes kihozni magából), sima és a gyalogos módok is picit "gyorsultak" (pl. a gyalog az 5 ről 7 km/h ra). Azonkívül a "tempomat" 4 sec után aktiválódik 5 helyett, míg a motor 4km/h sebességnél indul az eredeti 5 km/h helyett.
Viszont az áram és feszültség értékekhez nem nyúltam az üzemmódokban mert egyenlőre fogalmam sincs a motor parameétereiről a vezérlőről és az akkupakról. Így inkább hagytam ezeket az értékeket gyári beállításon. Ez a xiaomi mi pro 2 egész jól "formálható" Az éles teszt majd megmutatja volt-e értelme ennek vagy sem. És persze kérdéses az élettartam is.[ Szerkesztve ]
-
PociAti
senior tag
Igen, a m365 Tools verziójára gondoltam.
Magyar lokációt beállítva nekünk már nyár elején a 0225-ös DRV-t telepítette fel a Xiaomi Home app.Az általad belinkelt weboldalon megtalálod a Google Playstore linkjét ugyanennek. Így közvetlenül mobil eszközről is szerkesztheted a beállításokat, és az Appból felküldheted a rollerra, nem szükséges plusz feltöltő programot beiktatni a történetbe.
Először csak használd a rollert, és ha úgy érzed jobban igényeidre lehetne szabni, akkor nyúlj hozzá. Nem egy rakétatudomány. Értelmesen végigmenve a lépéseken nehéz elrontani, és még akkor is van kiút, ha téglásítottad, mert filléres eszközzel helyrehozható, erre is vannak videók.
Megsütni akkor tudnád, ha végletekig ki szeretnéd facsarni a rollert.
Nekem Xiaomi 1S rollerem van, 62 kg-mal terhelem, és csak annyit csináltam, hogy
- a tempomat idejét levettem, 5-ről 3 másodpercre,
- és az app szerint alapbeállításnak tűnő 350 W-hoz tartozó 25 / 17 / 12 Amper értékeket átállítottam 30 / 19 / 12 Amperra,
- valamint a csúcssebesség korlátját is átállítottam 33 / 25 / 17 km/h-ra.
Ezzel a sport mód lényegesen erősebb lett, de ezt szinte soha nem is használom. Az elmúlt 100 km-ből ha 5 km-t mentem így (teszt jelleggel), a maradék 95%-ban a Drive módot használtam. Vagyis úgy pontosabb, hogy akkor szoktam a sport módot használni, ha biztonsági okokból minél előbb le szeretnék tudni egy kényes szakaszt, mert pl. védett kerékpárútról kénytelen vagyok autók által használt úton haladni. -
PociAti
senior tag
Örülök neki, hogy segíteni tudtam!
Te is segítettél azzal a közösségen, hogy megosztottad személyes tapasztalataidat. Mindenki más igényekkel rendelkezik, más a felépítésünk, és máshonnan jöttünk. Értem ez alatt azt, hogy a motorosok általában más habitussal rendelkeznek, mint akik gyaloglástól váltanak e-rollerra. A kerékpárról "átnyergelők" állnak talán a legközelebb az e-rollerhez, de ott is nagy a szórás.Úgy látom a beállításokkal hasonló eredményre jutottunk. A YouTube videókban tényleg 1200-1500 közötti Throttle current raising coefficient a javasolt érték, de az már őrület. Az alap 300 helyett kipróbáltam a 400-at, és 500-on kötöttem ki, és bár már ez is erős nekem napi használatra, de azért megtartom, mert ritkán jól jön ez a karakterisztika.
A lámpákon való spóroláson filóztam egy kicsit, de fogyasztásban nem jelentenek semmit. Elől 2 W, ebből kiindulva hátul (a villogás miatt) talán csak fél Watt lehet, miközben a motor 200-400 W között fogyaszt.
Úgy tűnik frissebb appot használsz, amikor én főztem FW-t, abban még nem voltak ilyen lámpa beállítások.Ja és lehet egy kicsit rizikósan frissítettél FW-t, mert látszólag viszonylag új FW-re tettél fel egy egyedit készítésűt, pedig régit szokás felülírni (pl. 221-et). De valószínűleg van valami védelem az App-ban, hogy ne lehessen hülyeséget csinálni. Végül is működött, szóval jól csináltad.
-
oszy
veterán
Most próbáltam hosszabb úton a rollert.
Az iPhone-ról letöröltem a rollert. Parkosítottam egy droidos telefonnal. Letölttötem rá az m365 tools programot. Bekapcsoltam a cruise controlt. A telefont itthon hagytam. A funkció nem működik. Bár az is lehet, hogy valamit rosszul csináltam. A cruise control bekapcsolásra gondolok. Esetleg a telefonnak nálam kell lennie párosítva a rollerrel?Szinte ÚJ Xiaomi légmosó E L A D Ó!
-
csabi94
őstag
Sziasztok. Alapvető, béna kérdéseim lesznek.
Egy vadiúj, 10 km-t futott Pro 2-n megcsináltam P3Dr0 tagunk beállításait én is. A rollerrel elindultam úgy, hogy 1 csík még fixen világított, 1 pedig villogott (azt gondoltam, ez ilyen 20-30% környéke, majd jött egy rövid, 50 m-es, 10%-os emelkedő, és megállt a roller. Újraindítás után ránéztem telefonról, már pirosan villogott, 3%-on volt az akksi. Nyomtam 10-el egy tempomatot, és haza döcögtem vele. D-ben mentem végig. Ebből azt vontam le következtetésképpen, hogy visszább kell vennem a teljesítményt.Kérdésem: mindenhol látom az Eco módot (alkalmazásban). Ez mit jelent, hogyan tudom ezt aktiválni? Először azt hittem, a gyalogos mód az Eco, de miután átállítottam a max sebességet, gyalogos módban nem ment úgy sem többet 5-nél. Utána, gondoltam majd 20%-os akkuval ő maga vált Eco módba, de ez sem történt meg.
Ebben kérném a segítségeteket, hogy mivel védhető ki az ilyen baklövés, hogyan érdemes hosszabb távon tartani az akár 28 körüli tempót, viszont a nyomatékot elvenni, illetve mi is az az Eco mód?
Köszönöm szépen!
-
PociAti
senior tag
Nagyon örülök, hogy meglépted!
A klónok összehasonlításának így van értelme, ha mellé teszed (veszed) az eredetit is.
Szerintem ott lesz még nagy különbség, hogy máshogy fog öregedni a kettő. Elég csak azokra az utángyártott mobil akkukra gondolni, melyek fele annyi ideig se szolgálnak ki minket.Én nagyon szívesen látnék még róla összehasonlításokat. Pl. mobil app, tömeg, gyorsulás, féktáv, hegymenet.
Meg érzésre az anyaghasználat a markolaton, az összehajtó mechanizmus, stb. és ugyanazon a kátyún milyen érzés átmenni egyikkel és másikkal. -
P3Dr0
senior tag
Pár apró dolog még. A töltő adapter egy univerzális már több webshoppban láttam, nem rossz minőség és tökéletesen működik. Azonkívül a lámpa fénye picivel halványabb és nem annyira irányított, inkább picit szort fényt ad. Végül az összecsukási pont ami különbözik de talán jobb, egyszerűbb mint a orig.
[ Szerkesztve ]
-
synar
őstag
Bár a Wish-ről elvből soha semmit nem vásárolok, azért erre most kíváncsiságból rápróbáltam, de a megadott akciós kód érvénytelen ( Legalábbis a kupon mezőre beillesztve) enélkül 107090 Ft szállítással együtt, ennyit már nem ér szerintem és ezért be lehet szerezni a Wish-nél megbízhatóbb helyről kis. Bár a vásárlást nem vittem végig lehet, hogy a bankkártya adatok megadása után van lehetőség az akciós kód beillesztésére ha még létezik egyáltalán, de azt várhatják, hogy az kedvezményes végösszeg ismerete nélkül megadom nekik.
-
lehella
senior tag
Konkrétan érezhető a 300->500 emelés is, képzelem mi lehet nagyobb értéknél Kollégáknak így is erős volt az S mód akik elsőként próbálgatták ma a vasat. Nekem a mai 10km volt az első nagyobb utam ezzel az új konfiggal, hazafelé lesz érdekesebb, az végig emelkedik majd.
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
lehella
senior tag
-
PociAti
senior tag
Nem az igények mennyiségével van a probléma, hanem ellentmondásosságukkal.
Az Essential akku és motorteljesítménye együtt zárja ki azt, hogy 103 kg-ot 27-30 km/h-ra gyorsítsa fel.Akkor inkább vegyél valami használt rollert ami szembe jön veled, aztán minimális bukóval add el. Még így is sokkal jobban járnál. Feltételezhetően minden évben egyre jobb rollered lenne, és még olcsóbban is jönnél ki.
Talán idővel kialakul a tartós bérlés lehetősége, hogy ne csak 1 körre tudd igénybe venni, hanem pár hétre. -
addikt
-
PociAti
senior tag
Én két weboldalt szoktam nézni:
Jófogás: https://auto.jofogas.hu/magyarorszag/elektromos-jarmu
és ennek a lapcsaládnak az ide vonatkozó (elég tág) kategóriája:
https://hardverapro.hu/aprok/egyeb/keres.php?stext=roller&minprice=30000&maxprice=300000&__buying=0&__buying=1
A preparált linket leszűkítettem 30k-300k árkategóriára, és meghagytam a jegelt termékeket, lásd milyen áron mentek el a rollerek.Például alig használt Xiaomi Essential 90-95k, míg új állapotban ez 125-130k.
Xiaomi Mi 1S 100k, ugyanez újonnan 140-150k körül szokott lenni, kifutó darab.
Elvileg egy Mi 3-as is 128k-ért gazdára lelt.Regionálisan is lehet szűkíteni a listákon.
[ Szerkesztve ]
-
Szintén zenész, szintén ugyanennyi kiló és F40E. Eddig elégedett vagyok vele maximálisan. Hatótáv tényleg kevesebb azért ilyen súlynál, de az úton van egy aluljáró ami után hasonló emelkedő van mint az itt belinkelt képen, ott 25 helyett 24-el megy felfelé.
Amit nem próbáltam, hogy hogy viselkedik 50% alatti töltéssel, ezt ma fogom tesztelni mert direkt nem töltöttem mielőtt eljöttem melóhelyre.
-
Én nem tudom, hogy ti selejtes rollert kaptatok vagy mi a helyzet, de én teljesen elégedett vagyok az F40E-vel pedig nem vagyok egy pehelysúlyú versenyző (106kg). Van már bent vagy 140km szóval nem csak az újdonság varázsa beszél belőlem. Saccra 10% emelkedőn úgy megy fel velem, hogy tartja a 25öt vagy max 24-re esik le a sebessége, igaz, hogy nem indulásból hanem lendületből.
-
addikt
Érdekes ez a probléma az F40-el.
Nemrég kigyűjtöttem melyikben mekkora akksi van:
..........................Wh..............mAh
Essential .........183 ............5100
1S ....................275.............7650
Mi 3 Lite ..........187 ............5200
Mi 3 .................275.............7650
Pro 2 ...............474...........12800F25 ..................275.............7650
F30 ..................367...........10200
F40 ..................367...........10200D18 ..................184.............5100
D28 ..................275.............7650
D38 ..................367...........10200G30 ..................551...........15300
G30LE ..............367...........10200Nem is értem a Ninebotnál ezt hogy gondolták.
Az rendben van, h az F30-asban nagyobb az akksi, mint a Mi 3-ban, ezért az F30 rendre hozza az elvárt hatótávot.
De mégis hogy képzelték, h ráírnak az F40-es adatlapjára 40km-t, miközben ugyanakkora az akksija mint kisebb testvérének, plusz egy fokozattal nagyobb a motorja is.Vagy ennyire frankó, nyomatékos motort sikerült alkotniuk, ami 350W-ot kér ugyan, de annyival hatékonyabban működik, h ugyanakkora akksival nagyobb hatótávot tud?
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
bajnokpityu
félisten
mi2pro 20%al nagyobb akku.
de amikor tele van, tök ugyanazt kell tudja emelkedőn nagy súly alatt, mint bármely másik 350Wos motoros versenyzőnek.nem, nincs olyan, hogy egyik 350Wos sokkal jobb, mint a másik, amikor akku tele...
mázsás embernek el kell fogadnia, hogy be-be kell segiteni a rollernek sok százalékos hosszú lejtőn. ennyi.egyébként az F40 kidolgozása hibátlan, szó nem érheti a ház elejét. és a kereke is pozitiv csalódás. kavicsos, meg nagyon rossz útfelületen is próbáltam, semmi gond nincs 30nál.
és stabil, nem akar kitekeredni kézből, mint egyesek.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
P3Dr0
senior tag
Még annyit,hogy az F-széria vezérlöje hitvány minöség, olyan vékony a nyomtatott áramköri rajzolat,hogy forrasztani sem lehet mert könnyen felszakad a rajzolat még egy höfokszabályzós pákánál is! Szóval a programozás szigorúan forrasztás nélkül "tüskézéssel" lehetséges biztonságosan.
-
-
Somatom
veterán
Már ahol. Ha jól tudom, akkor nálunk az index még nem kötelező SMKP -ra. De, válasszuk külön a pálcika rollereket, meg a többit! Én nem azt mondom, hogy a pálcika legyen SMKP, hanem azt, hogy kelljen rá biztosítás, meg rendszám. Azzal nincs sok meló. Küld egy mélt a biztosító, hogy ideje újítanom. Befizetem, küldik az új matricarendszámot, felragasztom és ennyi. Nem nagy foglalkozás.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
De, ennek ránézésre sincs semmi köze egy pálcikarollerhez. Kezeljük már helyükön a dolgokat! Megvettem a G30 -at és úgy, gyárin használom. Az ilyeneket tegyék kerékpár kategóriába és ennyi. Aki komolyabbat akar, az fizesse meg az extra járulékos költségeit! A Harley -m fenntartása is többe kerül, mint a Simsonomé. Mindkettő motor, ugyanúgy kell kezelni, mégis más kategória.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
PociAti
senior tag
Pedig Stockholmban több roller szolgáltató létezik (voi., Lime, Tier, Bird, Bolt, Link) látszólag jól kiépített infrastruktúrával. Twitchen néztem embereket, elég sokat használták ezeket a bérrollereket.
Hogyan vonatkozik rájuk ez az új szabályozás? Ezekkel a cégekkel most jól kicsesztek? -
Azie
őstag
WasingtonDCben, ahol életünkben először rollereztünk, szabály van a kölcsönzősökre, hogy csak lezárva (játékkábel) teheted le, úgy, hogy ha nincs mellette 1,5 méter gyalogosnak, akkor kapod a büntit. Plusz vannak NO-GO zónák a műemlékek körül, ahol simán lekapcsol a hajtás.
"Believe in the ideal, not the idol." - Serra
-
-
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Fűnyíró topik
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Hálózati / IP kamera
- ANNO 1800
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen