Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
nagyúr
Úgy biztos. 24 km/h-hoz nagyon nem kell 400W, inkább csak 300W.
Azt meg több, mint két órán keresztül le tudja adni az akkupakk, így
kijön, hogy 48 km-t simán tudnia kell. És lásd a tesztben: tudja is.
(A 400W-ot 30 km/h-hoz saccoltam, olyankor már a légellenállás is
erősen kezd számítani, ha feljebb megyünk, egyre inkább dominál.) -
bexinho23
őstag
Szerintetek a roller akkunak mennyire tesz rosszat, ha meloban csak egy 13-15fokos futetlen irodaban tudom tarolni napi 9 orat? Otthon szobahomersekleten van szobaban.
-
addikt
-
Peaceliker
addikt
válasz Thunderzolee #17944 üzenetére
Annyit mondtak testben, hogy kormányszög fura és hogy nem volt kényelmes a komának. Persze lehet neked meg pont az lesz, fene tudja
"Oh my Goa'uld!"
-
gergo5991
őstag
[link] aki nagyobb kerekü rollert keresne, elég sok van a cseh piacon, de ez ránézésre kényelmesebb mint a többi nagy kerekü aminél végig előre kell dőlni a nagy kerék miatt, erről nézve videókat elég kényelmes a pozició rajta. Bár 60-72volton 30-35ah-s aksival meg legalább egy 2000w-al jobban el tudnám képzelni
-
gergo5991
őstag
válasz Peaceliker #17958 üzenetére
ennek 20 inches kereke van annak meg gondolom 10-11, meg amit már fentebb is irtam, annyi pénzért olyat veszek amin állitható a rugózás, nem egy vacak gumidarab van oda bevágva mint egy sufnituning..
ennek ellenére ami gumi cartridges rugózásu csak az inokimeket dicsérik, bár azt is kikéne próbálni, pont multhéten lett volna egy jó 2022es oxo vétel 2 év garival meg csak 300km volt benne 1700 ojróért de elvitték[ Szerkesztve ]
-
Nordik
őstag
Ez így mennyire jönne ki? -39$ kupon felhasználható teljesen? Mert ha jól számoltam 150ezer lenne kb átszámítva kuponokkal az egész jó ár érte.
-
Peaceliker
addikt
válasz gergo5991 #17959 üzenetére
Én is mindig nézem oxo-kat, de tech spec alapján bazi drága. És tesztek alapján nem is harcos a gyorsulása sem. Ha bele akarnék rakni 800-1000k huf ot a hobbiba akkor jóval combosabb gépek vannak. Persze lehet felfüggesztése ennek a legjobb, de azért csak amiatt erősnek tűnik nekem az ár
Mondjuk ennyit nem rakok bele sosem, ahhoz spúr vagyok, szóval ilyen formán nekem mindegy is mi mennyi
Laotie lenne ár ügyben az én márkám, de attól még nagyon fázom, nincs kedvem újra építeni egy gépet meg pénzt locsolni a gyári szar javításába főleg"Oh my Goa'uld!"
-
CHIPman
nagyúr
Üdv.
Mi 1S-en sikerült kiakasztanom a gázkart egy kátyúval, instant 14-es hibakód. Érdemes próbálkozni a javítással, vagy mindenképp csere? Illetve ha cserélem, akkor gariban mennyire szólnak érte? Nem tudom most nélkülözni egy 4k-s gázkar miatt.
Lehet valahol gyárit venni, vagy mindenhol utángyártottat árulnak?hardverapro.hu/tag/chipman - Asus RX 6600 XT eladó
-
DigitXT
nagyúr
válasz gergo5991 #17959 üzenetére
Nem, a City az pont nem 10-11 rollercolos, hanem 15. Pont az benne a pláne,
hogy nagyobb a kereke az átlagnál, de természetesen nem ér fel a 20-hoz.Peaceliker: OXO-nak a gázkar görbéje van gyárilag iszonyat elszúrva, amiért
az első métereken kb. egy Xiaomi legyorsulja. Aztán megjönnek a lovak, csak
emiatt a tesztek első felén, meg a felhasználói "húvazze" érzésben lemarad.
(Én nem bírnék elviselni egy olyan gázkart, ami okoskodik, és nem azt teszi a
vas, amire utasítom, hanem amit kitalál magának. Ha odahúzok induljon el, ha
meg elveszem, akkor vegye el. Ez nem nagy kérés, mégse minden vas tudja.)Szerk: a közhiedelemmel ellentétben a gázkar egy kétkerekűn nem kizárólag a
sebesség megválasztására szolgál, hanem az irányítás aktív eszköze. És mint
olyan, nagyon nem mindegy, hogy hezitál-e, amikor kéne az erő, vagy fordítva,
továbbra is hajt, amikor már nem kéne. Balesetveszélyesnek tartom az ilyet.
Minél erősebb a roller, annál inkább. Talán alap pálcikán elmegy "csak" zavaró.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Peaceliker #17956 üzenetére
Nekem nem volt kényelmetlen. Ilyen "fura szögre" nem emlékszem, magas az tény, de nekem pont ezért jött be.
A Lime/Tier kormánya is magas.
De hát kinek mi tetszik, ugye. Ez erősen szubjektív, nézőpont kérdése: a Xiaomik kormánya meg alacsony, ha úgy veszem. A G30 magasabb kormánya is felüdülés volt a Xiaomikhoz képest, pedig csak 176 magas vagyok.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
veterán
-
Peaceliker
addikt
válasz DigitXT #17964 üzenetére
Én olyan tesztet néztem, ahogy egy hosszabb szakaszon mentek és időt mértek. Táv most már nincs meg fejben, de egy 52v os zero 10x rá vert oxo ra, ami meglepő. Másik két 60v os gép (4 ment összesen, egy vsett 10 volt még, negyedik már nem tudom mi volt) meg szépen rávert oxo-ra és zero-ra. Ettől simán lehet annyi erő ös elég, csak ez nagyon megmaradt bennem. Mondom akkor biztos azért ilyen drága, mert marha nagy az akku és kimegy a világból... Hát nem marha nagy az akku sem. Persze ha nem idegbeteg, akkor hatótáv jobb is lesz valamivel, de na. Nem értem ennek a gépnek az árát. Lehet simán ennyire jó, nem tudom, csak én nem értem
"Oh my Goa'uld!"
-
veterán
-
addikt
válasz Thunderzolee #17968 üzenetére
Külföldi FB csoportban volt az egyik post. Kevin Luigi.
VESC -et írta csak, meg az Xtech -ről volt szó, de utóbbi látszik a képen is.Csak a VESC volt 600 ausztrál dollár, szóval nem 2 forintos tuning.
Szerk.:
Jah és rakott fel két videót is. Van hangja a gépnek.[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
veterán
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz Thunderzolee #17970 üzenetére
Néztem én is múltkor a tesztversenyt és az eSC -t. 100km/h végsebességet tudnak azok a gépek, ami 70 százalékra van korlátozva.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
gergo5991
őstag
válasz Thunderzolee #17970 üzenetére
elkap az ideg ha látom hogy kiteszi a lábát kanyarban.. a súly még jobban befele fog dőlni még jobban azt éri el hogy bedőljön, de pont az ettól való félelemtől teszi ki a lábát..súlyát úgyse tartja meg, egyből összerogy majd a lába ha rádőlne aztán majd mehet ilyen olyan szalagot meg meniszkuszt operáltatni..
-
DigitXT
nagyúr
válasz gergo5991 #17972 üzenetére
Uh, ezt gondold végig még egyszer. Bőrszerkóban versenyző emberek,
és szerinted attól fél, hogy bedől a kanyarban? Épp ellenkezőleg. Pont
a súlypontjának befelé mozgatása miatt lógatja be a lábát... nem azért,
mert támaszkodna rajta! Szinte nem is ér az aszfaltra. A motoros sem
azért "ül ki" (mindig befelé a kanyar irányába), mert a dőléstől félne, lol.
(Azzal tudja befelé mozgatni a súlypontját, így az adott sebességhez a
motorkerékpár kisebb ledöntése is elég. Ami nem azért jó, mert félne a
nagyobb döntéstől, hanem mert mondjuk nem lehet nagyobbat dönteni,
mert a motor felakad a kipufogón, vagy a lábtartón... A versenyen minél
inkább a tapadás határán kanyarodnak. Aki nem így tesz, az lemarad.)Ui: ebből is látszik, hogy a téma teljesen OFF topik, hiszen senki nem
fog soha így rollert vezetni közúton, és ez így teljesen rendben is van... -
Vicoo
senior tag
Sziasztok !
Bekövetkezett ami sajnos nem egyedi probléma : eltört a Xiaomi M365 Prom kormányrúdja . Mit javasoltok? Új rúd és csukó mechanizmus ,vagy csak a mechanizmus cseréje és a rúd újrarögzítése hozzá? Illetve jól értem hogy monorim X lock vagy hasonló használatával a törött rúd is rögzíthető hegesztés vagy újra ragasztás nélkül ?
-
Vicoo
senior tag
válasz Peaceliker #17976 üzenetére
-
Reggie0
félisten
válasz Peaceliker #17978 üzenetére
Logikus. A silift is azert szakad le neha, mert raulnek, nem tudjak, hogy nem szabad
-
PociAti
őstag
Én is arra vagyok kíváncsi, hogy sikerült ezt összehozni?
Ha a Xiaomi törik, akkor a noname szaroknál, akiknek nincs nagy számú gyártási tapasztalatuk mégis mire lehet számítani?Sokat ugrattál vele padkánál, és korábban estél is vele? Vagy esetleg 2 ember szokott rajta utazni, vagy egy, de az bőven 100 kg felett? Az már elindíthatott olyan repedéseket, amit egyetlen elem cseréje nem oldana meg.
Viszont ha Casseius által említett csapszeg lett túlfeszítve, az lokális probléma, akkor a roller relatív gazdaságosan helyrehozható és utána is megbízható szerkezet marad.
-
Quqesz
nagyúr
Láttam neten elvileg márkás cuccokat (aprilia, ducati, sharp). Jól sejtem, hogy csak a matrica fedi a márkát, a beltartalom meg nem?
Vicoo
Esetleg itt kérdezz utána: https://www.facebook.com/100082983590091/posts/pfbid0LF4nJ81jNRqdds7HojZZeMHVsKZ8nQNiQjnfsm3zqJMnuUEkKLFqMBmTop7RLyxTl/[ Szerkesztve ]
Fotóban nincs gixer, ha van nálad egy Pixel! 7pro
-
Vicoo
senior tag
válasz PociAti #17982 üzenetére
A roller szervizben mondta a szerelő,hogy ez tipikus hiba a Xiaomi esetén. Gagyi a fém,törik néha. A csapszeg se volt rendben az tuti ,de azzal nincs baj most sem,egyszerűen a kormány oszlop tört el ott ahol a nyitó mechanizmus van,lehet nem jól látszik,elég szar a kép.
-
Reggie0
félisten
válasz PociAti #17982 üzenetére
A femeket nem a tapasztalat tartja egyben. Egy tapasztalatlan ceg megbizhatosagahoz boven eleg, hogy ne akarja az utolso 10 fillert is megsporolni, bar ez inkabb pont a nagy cegekre jellemzo, mert a tobbmillios eladott tetelszam eseten fog szamitani az a 10 filler.
[ Szerkesztve ]
-
PociAti
őstag
válasz Reggie0 #17986 üzenetére
Magas gyártási darabszám szükséges feltétele annak, hogy megfelelő mennyiségű adat jöjjön össze.
És pont a nagy darabszámmal dolgozó, régóta a piacon lévő cégek nem engedhetik meg azt, hogy a hírnevüket kockáztassák. Ők (az első 2 generáció során) már jó eséllyel kinőtték azokat a gyermekbetegségeket, melyekkel a többiek még csak most szembesülnek. -
veterán
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
Reggie0
félisten
válasz PociAti #17987 üzenetére
A magas gyartasi darabszam a szukseges feltetele az eszetlen sporolasnak es hogy megfelelo mennyisegu adat jojjon ossze, hogy tesztelni tudjak meddig mehetnek el a sporolassal(azaz addig probalkoznak amig lyukra nem futnak vele). Es pont a nagy darabszammal probalkozo, regota piacon levo cegek probalkoznak vele.
[ Szerkesztve ]
-
PociAti
őstag
válasz Peaceliker #17989 üzenetére
Lehetséges, hogy 120+ kg teherbírású, 25-30 kg-os tankokhoz hasonlította, ahhoz képest tényleg szerénynek hatnak a pálcika rollerek.
A legelső Xiaomi M365 széria valamelyik sorozatánál előfordul a kormányszártörés. pontosan 4 évvel és kb. X százezer példánnyal ezelőtt. (Jó ég tudja mennyi jót gyártottak már azóta belőle*.) Valószínűleg ennél a korai hibánál leragad a szerelő, vagy most is néha belefut működő példányokba.
Visszahívás a webarchivumban megtalálható, eredetileg mi.com-on jelent meg: Mi Electric Scooter (M365) Recall Notice
"A közelmúltban a Xiaomi Mi elektromos rollerrel (modell: M365) kapcsolatban egy lehetséges biztonsági problémáról szereztünk tudomást, mivel megállapítottuk, hogy korlátozott számú gyártási egységnél az összecsukható készülék egyik csavarja meglazulhat, ami használat közben a függőleges alkatrész eltörését okozhatja a fő testről. Az érintett egységek száma 10257 darab, ezeket 2018. október 27. és 2018. december 5. között gyártották, és elsősorban az Egyesült Királyságban koncentrálódnak (7406 db). További érintett régiók a következők: Németország (613 db), Spanyolország (509 db), Írország (443 db), Dánia (258 db), Kazahsztán (200 db), Mianmar (175 db), Kolumbia (97 db), Törökország (80 db), Laosz (79 db), Olaszország (37 db), Magyarország (34 db), Görögország (31db), Korea (30db), Makaó (25db), Egyesült Arab Emírségek (22db), Belgium (17db), Portugália (16db), Szingapúr (14db), Oroszország (1db) , Thaiföld (1db) és azonosítatlan (169db). (A fenti adatok a különböző régiók közötti szabad átadás miatt eltérhetnek.)Az érintett sorozatszámok (S/N) a következők: 21074/00000316 - 21074/00015107 és 16133/00541209 - 16133/00544518.
A potenciálisan érintett készülékekre vonatkozóan proaktív termékbiztonsági visszahívást adtunk ki. A visszahívási program 2019. június 26-án kezdődik... "
* Akkor 39 nap alatt 10.257-et gyártottak, és amennyiben ugyanezt a termelési ütemet tartották, akkor az elmúlt 1438 nap során kb. 400.000 példány jött le azóta a futószalagról. És ha a másik két modell is ide vesszük, akkor 800k és 1 millió között lehet ez a szám.
-
Reggie0
félisten
válasz PociAti #17992 üzenetére
Latom nem erted: megeri majdnem selejtet gyartani. Emiatt futnak bele, hogy neha aztan selejt lesz. Autogyaraknal is csak a nagy gyartoknak eri meg, hogy egy mernok egy evig azon dolgozzon, hogy egy lengokarbol gyartasan hogyan tud 10 centet sporolni, mert a sok millios darabszamnal mar kijon belole a bere is tobbszorosen. Egy kis gyartonak meg olcsobb benne hagyni az anyagot, biztos ami biztos alapon. Na igy keszul a tulmernokolt selejt.
-
bajnokpityu
félisten
válasz Reggie0 #17993 üzenetére
Hát ez nem így működik... Az optimalizálás azt jelenti hogy adott élettartamot tud minden. Ez nagy gyártóknál jobban összejön. A kicsiknel meg random hol alul hol felül becsul.
A xiaomi ninebot statisztikája kiemelkedő,és egyre jobbak. Haverom pl 3eve heti 3x tolja végig a várost oda vissza egy akkori darabbal. És a hátsó lámpa egy forrasztasa adta meg magát. Ennyieladó topping dac
-
Reggie0
félisten
válasz bajnokpityu #17994 üzenetére
Hat, de pont igy mukodik.
"Az optimalizálás azt jelenti hogy adott élettartamot tud minden."
Boven keves ez igy. Az elettartam csak egy tervezesi parameter. Mint ahogy a terhelhetoseg is, stb.. A vallalt erteket probaljak minel jobban megkozeliteni a sporolast szem elott tartva. -
PociAti
őstag
válasz Reggie0 #17993 üzenetére
Ha az ideális értéket "majdnem selejt"-nek nevezed, akkor nagyon rosszul látod.
Az autógyáraknál ez egyik legértékesebb tudás (know how), amikor a tartós, azaz nem kopó alkatrészek élettartamát össze tudják hangolni.
Amikor a jármú főbb szerkezeti elemei 15 évre vannak tervezve, de egy elem 30 év hosszú életciklussal rendelkezik, akkor azt jelenti hogy rosszul lett megtervezve. Jellemzően több anyagmennyiségből áll, ezáltal a gyártási költségek magasabbak az ideálisnál, és a tömeg is. Ez utóbbi sokkal-sokkal fontosabb, mint az általad "10 centként" feltüntetett gyártási költség.
Ha dugattyúhoz hasonló mozgó alkatrészről van szó, akkor a tömegen spórolva a fogyasztáson is spórolni lehetett volna, az őt tartó tengely vagy egyéb elem tömegén is, és ez végigmegy az egész láncon.Próbálod beállítani a kis cégeket jónak, miközben nekik néha halvány lila gőzük sincs arról, hogy az adott elemből milyen szilárdságút kell gyártani. A tudáshiány miatt kényszerülnek ráhagyásra - ami nem érdem, hanem kényszerű pazarlás - de még így is sokszor vakon tapogatóznak. Legalábbis ha azt nézzük, arányaiban nézve mennyivel több hiba van a kis gyártóknál, mint a Ninebotnál.
-
addikt
E-rollerek: nem csak a szabályozással van gond
A cikk alján van a hanganyag.
ZX Spectrum - Commodore 64
-
Reggie0
félisten
válasz PociAti #17996 üzenetére
Cuki a naivitasod A fogyasztoi tarsadalom pont arrol szol, hogy minel tobbet adjanak el es nekik minnel olcsobb legyen a gyartas. A gyartot baromira nem erdekli az elettartam alatt megsporolt par liter fogyasztas, ha eppen nem az adott orszag bunteti a hatarertek felettit. Nekik a gyartason/fejlesztesen sporolas a lenyeg es az, hogy gari utan ujra vasarolj toluk vasarolj a leheto legdragabban(amennyire a piac engedi).
[ Szerkesztve ]
-
Peaceliker
addikt
Úgy alakult, hogy hozzám került egy Kugoo Kirin G2 pro (2022-es változat). Elcseréltem a boosterre egy garis darabot, mert érdekelt, eladni meg mindegy mit adok el.
Bele rakok majd pár km-t, mielőtt megy piacra, utána írok még, de így első ránézésre meg pár 100 méter után, az az érzésem, hogy nem értem miért nem veszik, mint a cukrot. 300k eleje (boltból garis mondjuk 350-370) és elég jól össze van rakva. 600W 15ah, 35km-t elvileg tud 3as fokozatban is, szóval 30-40kmh között hajtva. Rugózik elől hátul (állítható rugóstag), elég masszívak tűnik a váz, van elég jó lámpa, világot oldalt (fontos, hogy lássanak), indexel (az mondjuk úgy ahogy), dudál, ülés, kormány beakad sárvédőbe, szóval lehet cipelni értelmesen, stb. Szerintem még pofásan is néz ki. Kijelző méri a wattokat, az jópofa
Kormány csukó mechanika jó kérdés hogy bírja majd, de így elsőre jónak tűnik, persze majd elválik hosszabb távon mit tudnak, de ha itt nem csészék el, akkor tényleg jó gép.Amit negatívum (lehet) :
-nincs app (pálcika kategória felett csak nagyon prémiumban van bármi ami bt)
-nehéz, 26 kiló vagy mennyi. Ha sűrűn kell cipelni akkor ez mondjuk erős negatívum lehet.Ha valaki nem akar 25nel gyorsabban menni és cipelni kell sokszor, akkor lehet nem ez az ő gépe. De ha mondjuk tömegre nem viszi fel az ember akkor szerintem elég jó lehet ez a gép.
Na de majd mesélek, nekem szimpi.
"Oh my Goa'uld!"
Új hozzászólás Aktív témák
- Felmerült az Intel és az AMD egyesülése
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Lexus, Toyota topik
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- ZIDOO médialejátszók
- További aktív témák...
- DJI Air 2s FMC (Fly More Combo) drón - 5,4k video, 1" SONY CMOS - 3 akku (2S2)
- Tripltek 9 Pro masszív drónos táblagép 1300 nit tartós fényerővel!
- DJi Mini 3 Pro + Rc
- DJI FPV Fly more combo + sok tartozék
- DJI Mavic 2 Pro drón két távirányítóval- 2 akku +Smart Controller +szűrőkészlet +táska +landing pad
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest