-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mr.Csizmás
félisten
válasz Teasüti #1624 üzenetére
esetleg a tarcsa feluletere hiteles szalat valahogy applikalni, es ellenallasalapon merni a homersekletet.
Doki-HUN1978 vasuti tarcsafekek temajaban tudok hozni anyagot, ha leosztjuk a sebesseg/tomeg/anyagvastagsag/fekezo felulet tenyezoket, talan kozelito erteket kaphatunk a kerdesre
[ Szerkesztve ]
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
Mr.Csizmás
félisten
válasz Teasüti #1628 üzenetére
metallurgiabol az ilyen vizsgafeladat szokott lenni, nem?
btw. van egy homerseklet, amikor mar elveszti a jellemzo fizikai tulajdonsagait, es joval e folott van a vorosizzas.
de tartom, hogy a fekpofa elobb menne tonkre joval, minthogy kihevuljon a tarcsa.
a visszahules az gyors, mert a tomegehez kepest nagy a felulete a tarcsanak (bevagasok, lyukak, stb.)
[ Szerkesztve ]
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
Mr.Csizmás
félisten
válasz Teasüti #1630 üzenetére
enis csak erdeklodes+hobbi szinten foglalkozok ilyen technikai dolgokkal, mert erdekel.
vasuti fektarcsakrol annyit, hogy telen hidegebb idoben/hoban eloiras az, hogy kb. kozep allasban fekezve kell vontatni (nem allandoan persze, csak megiteles szerint), hogy ne rakodjon fel jeg. na kepzelheted, hogy 1-2000+ kW mozdonynal mit kaphatnak a vagonok fektarcsai, hogy tartjak az utazosebesseget.
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
zoo8800
veterán
válasz Teasüti #1614 üzenetére
Erre kiváncsi lennék én is. Az egyik tárcsámat (amikor még kistárcsát használtam elöl) jópárszor megsütöttem, de semmi baja. Azóta is teljesít, csak a hátsó keréken
Normál fékbetéttel fékezve egyébként előbb lesz 0 a fékhatás, minthogy baja legyen a tárcsának.[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
Toomy
senior tag
válasz Teasüti #1606 üzenetére
A POLAR WEARLINK BT-t gyorsan felejtse el mindenki!!!
A gyári PANASONIC elemmel 8 órát ment a specifikációban megadott 150 órával ellentétben. Mondom biztos sokat állt a polcon. De nem, mert az új VARTA elem is csak 7 órát tudott. Elég elszomorító!!! Mikor visszavittem csak vonogatták a vállukat a ZERGE-nél, hogy már sokan panaszkodtak rá, de nem tudnak mit tenni. A mellkaspántja is fél év alatt gallyra ment! Nem tudtam hogy arra csak fél év gari van és amikor visszavittem 1-2 héttel a fél év lejárta után. Akkor szembesültem vele, hogy lehet új pántot venni 5500-ért. Persze nálam extrém használatba van, mert napi 2-3 -órát min. rajtam van, de persze a 24 óra sem kizárt
Azóta Mansi kisilabizálta, hogy a DURACELL elemmel elmegy 40-50 órát, de csak azzal. Neten lehet kapni 200-250 Ft-ért.
De én most már ANT+ os rendszert használok, így odaadtam a páromnak a POLAR-t. -
Toomy
senior tag
válasz Teasüti #1669 üzenetére
Az ANT+ egy külön szabvány, pl. a GARMIN-os kütyük is azzal kommunikálnak. Még a magasfeszültségű kábelek / adók sem tudják megzavarni! Haver sokszor megy el a lakihegyi adótorony mellett és ott is tökéletesen mutatja az aktuális BPM-et.
A sebesség/pedálcsapásmérőmet majdnem egy éve vettem és megszámlálhatatlan üzemóra van már benne a gyári elemmel. A mellkaspántomat valamikor január február környékén vettem és azt mondták, hogy 2 évet simán el fog menni 1db elemmel.
Szóval a hatalmas előnye, hogy nagyon keveset zabálnak! Konkrétan csak emiatt a technológia miatt cseréltem le a tökéletes HTC HD2-met egy XPERIA ARC S-re.
Ezekbe a telókba van beépítve ez a technológia.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Teasüti #1669 üzenetére
Nem gyári, fűzött, ott álltam a szaki mellett, amikor készült. Egyébként 32 küllőből ez a max, amit ki lehet hozni. Onnantól már a fűzes és az alkatrészek minősége határozza meg a kerék erősségét. És persze az is számít, hogy 24-es 26-os vagy nagyobb kerékről beszélünk.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Teasüti #1789 üzenetére
Kb. a kukáig nem vinném el ezeket a borzalmakat, ja. 148 mm rugóút, acélrugó+MCU, 4640 grammos tömeg. Nagyon finoman fogalmazva, ez egy rakás sz*r. Ezt az 1000 dollárt áruld már el, honnan vetted (vagy azt, hogy milyen dollárra gondoltál). Újonnan 50-100 USD-ért adják ezeket a valamiket a kínaiak, ha eleget rendelsz belőle. Itt egy használt, Manilából 70 dolcsiért. Vagy itt egy remek duplavállas Zoom újonnan 15 USD-ért. Ugyanennyiért a DH1000 nevű rémség. DH, érted, közben annyit mozog, mint egy CC villa. Jajj. Ezek ipari hulladékok a gyengébb fajtából.
Biztonsági tartalék? 4640 grammos villa? 148 mm út? Ilyen alapon zártszelvényből is készíthetünk vázat, lesz 15 kiló, és tele lesz biztonsági tartalékkal, bár pont olyan használhatatlan lesz, mint a Zoom nevű izék.[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Zebu
addikt
válasz Teasüti #1829 üzenetére
Szerintem azt kell megnézni, hogy mennyire áll befelé, vagy éppen kifelé a végtagod és ahhoz mérten kell a stoplit belőni. Nekem pls a jobb lábam szerintem kicsit befelé áll. Nem látszik, de ha full szimmetrikus a stzopli a 2 lábamon, akkor a jobb kényelmetlenné válik egy idő után.
Amúgy az mitől lehet, hogy a lábujjaim egy idő után elkezdenek zsibbadni? És tök érdekes, mert az SPD SL-el és az SPD-vel is érzem. Cipő nem szorít...
Mondjuk inkább akkor veszem észre, ha nem terpen megyek, hanem statikusan hajtok mint egy gép sokat...
-
Zebu
addikt
válasz Teasüti #1829 üzenetére
MTB-re sajnos nem találtam még ilyet. Ott szerintem ennyire nem is lényeges, mint országútin, mert ha tényleg terepen mész és olyan körülmények között használod, mint amire kitalálták, akkor kevesebbet vagy nyeregben, mint országútin Továbbá jóval technikásabbnak kell lenned, szóval nem hinném ,hogy ennyire kritikus ott pár mm ide, vagy oda.
-
Zebu
addikt
válasz Teasüti #1834 üzenetére
Jó ötlet! Kipróbálom! Köszönöm a tippet!
Jajj de várom már az új országútimat Ha minden rendben megy akkor 14-én hozza egyik kollégám! Még élőben nem is láttam. Remélem nem lesz csúnya! És szépen fog működni... problémás lenne Bonnba visszavinni.
Bár tök jó fejek, mert igazából méretprobléma miatt 4 héten belül visszaküldheted a gépet és akkor cserélik másra ha akarod. Azért ez elég méltányos. Sőt 14 napig elállhatsz a vásárlástól. Visszaküldöd és pénz vissza. Még indokolni sem kell.
(#1838) fi:zi'k: Pont ezt szoktam csinálni én is
[ Szerkesztve ]
-
gmatti
csendes tag
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Teasüti #2019 üzenetére
Bizony, de az össze rohadást meg szakíthatja. Szedtünk már így szét reménytelenül berohadt villa - diós stucni párost.
Meg szerintem azért nem viselkednek ezek ennyire egyértelműen, mert a stucni lényegében majdnem tömör, az acélcső meg egy cső, annyira nem értek ezekhez a hő tágulásokhoz hogy mikor hogy merre, de szerintem ennyire nem egyszerűen viselkedik az a két "idom" egymással.[ Szerkesztve ]
-
bubi92
őstag
válasz Teasüti #2275 üzenetére
két tépőzár tulajdonképpen, meg kirángatni a pedálból. de amúgy én kb. mindenhol lezártam már a biciklit, és még nem tűnt el. elég sokat látok utcán, állapotukat tekintve elég időseket is.
3500 újonnan egy pár, 1500 vihető az enyém fele, kicipénznagybiznic.akkurva más a hun meg az en árképzés egy cseppet
ennek fényében módosítom 3ezerért vihető a fele
[ Szerkesztve ]
-
bubi92
őstag
válasz Teasüti #2315 üzenetére
enyém MÉG.
anno kipróbáltam egy strapos biciklit és nem bírtam kivenni a lábam, szépen eldőltem. ezért nem lett felrakva. ami egy igen jó döntés volt tekintve, hogy még egy darabbal is sikerült már eldőlnöm piros lámpánál, mint egy zsák szar.
(hogyan bevan állítva a biciklizős cipők méretére, viszont az utcaimnak nagyobb az átmérője és beleszorult)
hipermenő lenne a biciklid -
superecneB
őstag
válasz Teasüti #2395 üzenetére
Bár még nem próbáltam ki soha sem, hogy 10-15 bar hogyan mit hogyan szakít át, de én arra gondoltam, hogy középcsapágyat, agyakat körbetekerni fóliával, elszigetelni akármivel, és a bringát lecsapatni, kétlem hogy bármi bemenne. Aki telibe akarja lőni a csapágyakat nagy nyomásúval azt nyilván nem tartja vissza ez a dolog, de én nem ezt írtam. Egyébként semmi értelmét nem látom, hogy elszigeteljek valamit, majd a szigetelésemet terheljem 10-15barral.
-
superecneB
őstag
válasz Teasüti #2399 üzenetére
Mi értelme? Elővigyázatosság. Több ismerősömben is felmerült már a kérdés akik nem kertes házban laknak, hogyan takarítsák le a bringájukat.
Én be szoktam rakni a kádba. Speciel nem mondanám ideális megoldásnak. Ezen kívül bátyáméknál van slag meg garázs és ott megoldható, de az is körülményes. -
Zebu
addikt
válasz Teasüti #2388 üzenetére
Megnéztem!
A gyári képeken is látszik hogy nem homogén a villán a festés. Hol ilyen hol olyan. Úgy néz ki a gyártás folyamán nekik ez így sikerül....
Nagyíts atok bele az utolsó képbe, vagy a 360 fokosnál pörgessétek meg nagyításban és nézzétek meg közben a villát: [link]
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz Teasüti #2433 üzenetére
Itt a testbike-os link.
Nekem mondjuk a 495-ös Silkworm (120 tpi?) verzió van. Defektet még nem kaptam vele, pedig megjárt 8 maratont is. Mintázata miatt elsősorban keményebb talaj és főként hátra javasolt. Az Ignitorral elég gyakori párosítás volt én is úgy vettem anno.(#2438) Zebu
Jó kis gép, simán elfogadnám.
A villáért meg kár.96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
Xantomas
őstag
válasz Teasüti #2459 üzenetére
Miért lenne az?
Nekem 19-es felnin van a 2.25-ös gumi.Gyárilag is ilyen mérettel szerelték az első 29er bicajokat, és a 26-nál is bevett szokás az ilyen súlycsökkentés, szóval nem gond.
Kicsit nagyobb nyomáson (fél bar, plusz, mint amit megszoktál) kell használni, és akkor tuti nem tud kanyarokban sem lefordulni."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz Teasüti #2464 üzenetére
Elvi hibás, de a gyakorlatban működik. Egy alkalommal volt vele bajom, mikor, első kerékre defektet kaptam, nem vettem észre, lassan kiment a levegő, és kanyarban elhasaltam.
A mai napig nem tudom, hogy lefordult-e a gumi, vagy csak, a már túl alacsony nyomás miatt volt a zakó.Ha már 1.5 bar van a gumikban, akkor nincs velük semmi baj, max felütöm sziklákon (ilyenre már rég volt példa)
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
superecneB
őstag
válasz Teasüti #2498 üzenetére
Télen nyáron bicajozom. A lehető legjobb bowdenezéssel szeretném megoldani ezt a problémát.
Alligator márkával kapcsolatban nem igazán van tapasztalatom, egy féktárcsám van tőlük. Semmi extra, működik.Én azt hittem, a jagwire komolyabb cég mint a BBB... ma is tanult valamit az ember...
Új hozzászólás Aktív témák
- Vicces képek
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Fűnyíró topik
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Hálózati / IP kamera
- További aktív témák...
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care
- Merida összteleszkópos kerékpár
- Eladó motoros kajak szett (Aqua Marina Tomahawk AIR-K 440+Epropulsion Vaquita)
- Giant Stance 29 kerékpár (L-es méret)
- Hamilton Aviation Khaki X Patrol Auto Chrono ETA 7750 automata óra! Full set!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen