-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Kempetlen
tag
válasz Teasüti #160215 üzenetére
Ami különbség biztosan van: az átütős tengelyek sokkal merevebbek, de ez már észrevehető akkor is, ha a gyorszárat lecseréled erősített gyorszárra. Stabilabb lesz a kormányzás, egykerekezés stb. A Novatek-nek vannak ilyen agyai pl. (első / hátsó ... aztakurvadedrága), amik még épp beférnek a szokásos montis gyorszáras villákba. Ez elöl 9, hátul pedig 10 mm-t jelent. 100+ kilóhoz mindenképp tudom ajánlani, alatta talán annyira nem számít.
[ Szerkesztve ]
-
bardi
aktív tag
válasz Teasüti #160291 üzenetére
Bár papíron ez így van, de valahogy az agyam mégis máshogy gondolja. Merevfarún SPD-znék, pont a lefele rázás miatt, de fullyn nem gond abszolút. Tényleg meglepett mennyire jó, pedig a pedál se high tech, egy bbb mountainking talán, egyik legolcsóbb cserélhető szegecses. Nehéz is, mint a kő
Egykerekezni én is meg szeretnék tanulni, meg az 5-10 centis bunnyhoppot kicsit magasabb szintre emelni. Az amúgy pont egyszerűbb SPD-vel, mert lehet csalni és húzni a bringát a pedálon keresztül.'92 Honda VFR 750
-
Zsohi
őstag
válasz Teasüti #160420 üzenetére
Az összes levegős villám csinálta ezt, egyik jobban, mint a másik. A Pike-ban nem olyan rég cseréltem le a Solo Air légrugót Debonair-re és majdnem teljesen eltűnt a jelenség, a 36 meg konkréten néhány órás állás után úgy leragad, hogy ha nem ráugrom a bringára meg se mozdul. A saját meglátásaim szerint a túl szoros tömítés és a túl sok zsír okozza a jelenséget, ha Rock Shox villád van és elérhető hozzá a Debonair légrugó mindenképpen ajánlom a beszerzését mivel olcsó és jelentős mértékben javít a villán, érzékenyebb és ezáltal aktívabbá is válik, középtartományban is érzésre jobban tart, ha pedig nem, akkor szedd szét és takarítsad ki a villát és használj minimális mennyiségű zsírt(vékony filmréteg). A légrugó cseréje nélkül viszont ne várj nagy csodát. Ha valami más villád van akkor esetleg a Vorsprung oldalán nézzél körül. [link]
Esetleg utolsó mentsvárként ott a zöld SKF szimering ami szintén javít a villán, de a te esetedben a leragadáson lehet nem sokat.
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
ZolkoW
őstag
válasz Teasüti #160466 üzenetére
Van, amire jók, de úgy képzelem, hogy az nem az ugrálás
Egyet épp elhagytam
Arra készülj, hogy ehhez nem jár a stopli, tehát külön gondoskodnod kell róla. Aztán a súlya miatt mindig lefordul alulra. Ez elviselhető, ha fagyizni mész vele strandpapucsban, de trükközéshez nem hangzik jól. A lefordulás feltételezem, hogy a féloldalas pedálokra is ércvényes.. Egy alap platformpedál nem drága, ami szóba került egyik nap, a BBB-től, az pl. tök jó, csak kissé nehéz.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
őstag
válasz Teasüti #160472 üzenetére
a műanyag adapter is ugyan olyan, mint ez az alu adapter: elmozog(hat) a rögzítésben. és ha a nagy trükközés közben egyszer véletlenül kiold, akkor garantált a sípcsont sérülés
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
maximilian4
addikt
válasz Teasüti #160603 üzenetére
Egyáltalán nem hintaló. Azért gondolom a focus-nál sem teljesen hülyék a mérnökök. Nyilván nem merev a hátulja mászásnál, viszont nem is sokat rugózik. Amit meg rugózik akár jól is jöhet tapadás szempontjából. Nem pattog el a köves, gyökeres talajon. Egyébként manapság megint kezdenek divatba jönni a single pivot vázak🤘🏻
Maxi
-
Zsohi
őstag
válasz Teasüti #160605 üzenetére
Az izopropil alkoholon(+70%) kívül én még soha semmi mást nem használtam, gyártok is ezt ajánlják. Veszel egy palackot amivel be tudod fújni és egy tiszta, szöszmentes anyaggal kitörlöd. Az olajat tökéletesen leoldja és a mocsokkal együtt a nagyja alul kifolyik, végül meg kitörlöd.
szerk: Wd40-et én nem raknák bele, azért se mert nagyon rühellem a cuccot.
[ Szerkesztve ]
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
Massmurderer
őstag
válasz Teasüti #160623 üzenetére
Passz,de komolyan.Igy hogy benthagyod a szimeringet nem tudok olyat ami tisztitószer ne ártana neki,de használna is a zsír eltávolitásába.De most ha azt mondom wd40el kitakaritod,utána féktisztitó,akkor az kiszedi a wd40t ami bentmaradt .De azért hátha ir valaki itt valami használhatót
-
Massmurderer
őstag
-
bardi
aktív tag
-
X2N
senior tag
válasz Teasüti #160672 üzenetére
Ahogy írták előttem is Németországban készül, nem távol keleten, ezért kerül annyiba. A vázra 5 év gari van, alkatrészekre 10. Akár méretre is csinálnak neked vázat. Radikális a geo-juk ilyet máshol nem kapsz, és hozzá még jól is van megtervezve. Agyon lehet állítgatni a vázat, a lánchossz-t lehet állítani a hátsó lengőkar hosszával, 2 külön méretű rugóstagot is beletehetsz aszerint változik a hátsó rugóút. Persze színt, felületkezelést is választhatsz stb. Ez nem sorozat gyártott cucc ennyire egyszerű. De mondjuk itt van a BTR, kis angol manufaktúra akik csak sima acél vázas mtb-t építenek ők se sokkal olcsóbbak.
[ Szerkesztve ]
Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100
-
-
robee19
tag
válasz Teasüti #160709 üzenetére
Megértettem, ellenben ha valaki nagyobb tételt szeretne, akkor segítségnek szántam.
Más: megjött a Keo 2 Max. Át is cseréltem gyorsan munka közben, viszont csak egy 50m-et gurultam vele még. Első benyomás:
-sokkal jobb kontakt a pedállal
-a leírtakkal ellentétben sokkal jobb benne sétálni, mint puritán spd-vel (oui cipőről van szó)
-sokkal lágyabb, hangtalan be és kicsatolásEgyenlőre nagyon tetszik, de a becsatolást meg kell szokni, már hozzászoktam az spd-hez.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Teasüti #160950 üzenetére
Kormánycsapágyat addig húzd amíg nem kotyog, majd még utána egy minimálisat rá és kész, utána felemeled az elejét, megmozgatod a kormányt, ha semmi szorulás, könnyen is mozog, akkor szuper. Mit értesz az alatt, hogy készre szerelt fékcső? Légtelenítő szett, olaj mindenképpen kelleni fog, és egy hidraulikus fékcső vágó szerszám sem ártana, meg satu.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Teasüti #160958 üzenetére
Hát nem egészen. Szinte biztos, hogy vágni kell a vezetékből, épp ezért nincs olyan, hogy készre szerelt fékvezeték. Utána meg fel kell tölteni olajjal.
Agyalok, hogy mi legyen az eone sixty utódja, a szempontjaim alapján körvonalazódik az új gép. Csak még azt nem tudom honnan szerzek ilyet, mert fogalmam sincs, hogy épp van e magyar forgalmazója, és még külföldön sem nagyon látok belőle. Jobban szeretek bringát itthonról vásárolni, de lehet ezúttal külföldi webshop lesz belőle.
[ Szerkesztve ]
-
Massmurderer
őstag
válasz Teasüti #160958 üzenetére
Nálam mind a 2 fele banjo csatis.Fékcsö márkától,tipustol 900ft/m .Ha nem banjócsatis akkor csavar,kompressziotüske,roppantogyürü ami kell rá.Készre szerelt az olyan van hogy pl. elsö 85cmes ,hátsó 120cm.Na az ilyenek nem jó mindenhez.Vagy rövid,vagy hosszú,jobb ha méretre van vágva otthon.
-
Massmurderer
őstag
válasz Teasüti #160945 üzenetére
Na ma énis szétkaptam a tagot,mondom meglesem,meg mint irtam,ez szuszog.xfusion o2rl.Szerinted mi volt benne?
A dugattyun volt egy müanyag gyürü,2 gumi,meg alul,a becsuszonál egy gumigyürü.Ennyi volt a belseje Kitakaritottam,adtam neki kenést,összeraktam,szuszogás megszünt.Igaz most 160psi helyet 200kell bele,de tökéletes lett.Hangja semmi.Azért majd kap rendes szervizt ha kapok hozzá szerviz kittet[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Teasüti #161041 üzenetére
lehet vele mit kezdeni igen, megfelelő lánckeréksort használni
a jelenség annak köszönhető, hogy az adott hátsóváltó nem képes gyárilag ekkora sort kezelni.
vagy sürgősen váltófület kell cserélned. de inkább az első“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Massmurderer
őstag
-
Massmurderer
őstag
válasz Teasüti #161056 üzenetére
Pedig a legtöbbnél ilyen van már.De énis azt ajálom amit Runner irt,új váltó kell.Régi váltóm nekem is olyan volt.1 esés ami a váltót éri,vagy leesik a lánc és elakad,széttépi a váltótartófület.Az a pár cm,ami az adapter hossza,ép elég arra hogy a görgö ne érjen a fogaskoszorúhoz.Igen,a régieknél még olyan volt.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Teasüti #161056 üzenetére
a 760-asra nem megy fel ez az adapter, nem arra való.
a lánckeréksor nem véletlenül 11-34?
illetve még mindig lehet, hogy az a váltófül nem megfelelő, a Cube-nak is van olyanja, ami ránézésre hasonló, fel is megy egyik helyére a másik, de eltérő a hosszuk. (azt hiszem a 123-as meg a 106-os)“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Teasüti #161058 üzenetére
Jobban jársz akkor egy váltó cserével, a sor legnagyobb fogszáma mennyi? 32-nél nagyobbat nem nagyon tud az a régi XT váltó, max 34. Ha a sor oké, akkor a rugóra gondolnék, ez esetben cseréld ki a váltót. Őszintén szólva én nem cseréltem ezekben rugót, elméletileg ez nem cserélhető rugó, ha elfárad, akkor csere a váltó. Még ha valahogy ki is cserélnéd, egy új, modernebb váltó jobban fogja feszíteni a láncod.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Teasüti #161064 üzenetére
Ha jól tévedek,akkor nem a váltókanál feszességéről van szó...csak mert annak feszítőrugóját 600 forintért cserélni lehet.A másik rugónak szerintem nincs is csak egy feszítése,míg ezen (legalábbis az XT 786) van 2 feszítési lyuk.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Politika
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- 3D nyomtatás
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen