-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
andrisbandi
őstag
válasz
6030D #230121 üzenetére
60 tpi
Lehet rátapintottál valami érzékeny tulajdonságára.
- Az oldalfal védelme minimális, sziklás terepre nem való, azt írják a tesztben.
Ezen kívül jó.Dícsérik még az oldal bütyköket, kicsit nagyobbak a mindenes gumikhoz képest, jobb kanyarban
- V. Mezcal-t használok, nem régóta, bevált.
Nem hiányzott még, h bütykösebb legyen.... átlag bringás képességei fölött van magasan a teljesítménye.Jó részletes teszt;
https://www.outdoorgearlab.com/reviews/biking/mountain-bike-tires/vittoria-syerra
Syerra is a pretty lightweight tire with a relatively thin casing. It has a 60 tpi casing along with an added Anti Pinch-Flat (APF) insert closer to the bead. The sidewalls are very pliable in hand, and there simply isn't a lot of material there to prevent against pinch flats and punctures. On one of our first test rides, we came into a small rock garden a little hot and slammed it into a blunt rock edge on the rear wheel. Air started leaking slowly, but the puncture was just a little too big for the sealant to handle.Value
Mountain bike tires aren't exactly cheap, and the Syerra falls around the middle of the pack in terms of price. We feel these tires will be the best value for the rider that Vittoria is specifically targeting. If you ride a lightweight bike and you want a light, fast, but still fairly capable tire to complement your down-country exploits, these could be worth their weight in gold.Conclusion
If you're looking for a lightweight and fast-rolling tire for your down-country rig, the Syerra is definitely a compelling option. This tire's standout features are its low weight and rolling resistance, yet it still manages to hold its own in the corners and in the right conditions. The ideal candidate rides generally smooth and hard-packed trails with occasional moderately loose and chunky sections to spice things up a bit. If that sounds like you, check out the Syerra.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
6030D #230284 üzenetére
Amúgy milyen Cube lehet az, mert így inkább valami gnóm, nehéz megállapítani miként forgalmazhatták eredetileg.
sebgutkopf... az analógból kiesik és a villanyosnál nem ér.
... nálatok a descentet kell számolni mint teljesítmény.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
6030D #230324 üzenetére
Ráküldted a tehén wattokat?!
🤭... kímélni kell az iJen kincset kérem szépen!
fulton... itt tulajdonképp semmi sem változott, vagyis továbbra is minden út Rómá... vagyis a vázcsere szükségessége felé vezet.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
RexpecT
addikt
válasz
6030D #230762 üzenetére
Ritkán jelentkezik, mostanában nem is emlékszem, hogy fordult-e elő.
Amúgy elemcsere után sem szűnt meg teljesen. Anno nekem is Magene HRM-H64 volt, de azt meg a Zwift dobálta el elég sokszor (BT-n keresztül Zwift Companion appon keresztül), a Garminnal nincs vele gond. -
nrg.960
tag
válasz
6030D #230797 üzenetére
…és tényleg
ez most tűnt fel nekem is.
A matricát egy nyíregyházi ismerős csinálta, tervezte. Ha gondolod privátban megadom a kontaktot.Ez lett a kiválasztott. Bár ha napfényben láttam volna a vázat biztos kicsit narancsosabbra kérem a matricát, mert a váz elég rikító neon élőben.
Nem vagyok a szavak embere..
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
6030D #230762 üzenetére
Az, hogy a pánt bringán célszerűbb nem is volt kérdés, itt csak arra reflektáltam, hogy továbbra is tartja magát a tévhit mely szerint a csuklós xarul mér...ez így egyszerűen nem igaz, legalábbis én próbáltam egyszerre a kettőt (legalább 3x, terepen, izzadtan, meglehetősen szőrös adottságokkal, ugyanakkor persze rendesen rátéve csuklóm fölé, úgy ahogy azt kell ahhoz, hogy rendesen mérjen egy nem hiper-szuper valamit, hanem egy szinte olcsónak mond6tó Polart) és nem, hogy számottevőt, hanem semmilyen különbséget nem tapasztaltam...vagyis igen, azt, hogy lassabban reagálja le a hirtelen pulzusváltozásokat, tehát 1-2 másodperccel később láttam az órán mint a Brytonon a változást. (Ezt futás közben is tapasztaltam, vagyis elkértem zasszonytól és feltettem, mire a durván az én ~10 dobbanás/perccel kevesebbemet nem azonnal vette fel, hanem csak fokozatosan, másodpercenként csökkentve 1-2-vel a pulzusszámot míg beállt.)
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
fulton
addikt
válasz
6030D #230900 üzenetére
Nyilván nem attól van a több mint 2 km/h átlagnövekedés 4x km-en, de az tuti hogy a komforthoz, jobb erőkifejtéshez kellemesebb haladási érzethez is hozzájárul, és némileg légellenállásban is jobb az ember szemben a lobogó rövidnadrág és pólóval (ezeknek summája adja). innen az hogy "gyorsultam"
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
6030D #231074 üzenetére
Csajos kívánságok hogy hogy kimaradtak, olvassa nejed is a fórumot?
#231073avl...az összefoglalóban találsz apróhírdetési oldalakat, ha új kell akkor meg a Decathlon...keress, mutass és itt majd (jól lehurrogjuk
) megszakértjük neked.
Amúgy meg...ezért ilyen lassú ez az óramozgatás kivezetése, ha még itt, hasonló hobbit űzők sem értünk egyet mit várunk teljes Európa mindenféle népétől?!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz
6030D #231309 üzenetére
Nem vázcsövet, nyeregcsövet. Pl: [link] [link] stb. Akár a fent linkelt Trifox SDY20. Gyárilag az én bringámon is hátrahajló nyeregcső volt, cseréltem is egyenesre, még így is gyakran kiülök a nyereg orrára mászáskor.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz
6030D #231312 üzenetére
Ja, elvileg lehet, gyakorlatban én nem vettem észre különbséget, egyenetlen terepen sokkal többet számít a vastagabb betét a nadrágban, vagy egy hajlékonyabb nyereg. Szal lehet csak nekem fura, hogy érzékelhetetlenül kevés plusz komfortért elcseszik a geot, de a Speci csak jobban tudja
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz
6030D #231507 üzenetére
Aszfalton engem sem érdekelnek a szegmensek, de terepen a hátszél nem igazán számít, csak az erődben bízhatsz. Ha a terep változik, hát ez ilyen, sors, szerencse, de talán annyit nem is tesz, mint az erőnlét. Pl. egyik helyi emelkedőn úgy lettem idén negyedik, hogy iszonyat köves volt, kimosta az eső, még sár is volt bőven. Korábban ugyanott szinte aszfaltszerűen sima volt sokáig, mégsem tudtam ilyen tempót menni max pulzuson sem. Szal más, ha valaki szándékosan vagy hanyagságból teszi tönkre a szegmenseket e-bike bringával, mert ugy-e ha már garminozik, stravazik, plusz egy klikkbe nem halna bele, hogy átállítsa a tekerést e-bike ride-ra. Az ilyen emberek mások kárán habzsolják az életet, mint amikor valaki szemetel az erdőben, mert kényelmesebb eldobni, mint hazavinni.
Ennyi lenne az egész és mindenki elégedett lenne, tudtommal idővel a strava is automatikusan felkínálja az opciót
. Ha ráklikkel, onnantól a normál szegmenseken nem lesz rajta, viszont csinálhat magának e-bike szegmenseket, ha akar.
Zoliwrc: irigyellek titeket, felénk erdőn nincs semmilyen rendőrség, teljesen szabad a maffia
. Vajon miért támadja a bringásokat minden dombon 25 kutya? Mert nincs aki ellenőrizze őket, azt csinálnak amit akarnak.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Fall-N
veterán
válasz
6030D #231507 üzenetére
Szerintem ez is ugyanolyan függőség, mint minden más. Pont a teljesítmény hajhászás miatt marad el az élvezeti faktor a tekerésben. Szerintem mindig egy embert kell legyőzni, az pedig saját magunk. Így lehet fejlődni a legjobban. Persze lehet Straván KOM-ozni, ez is egy hobby.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
6030D #231516 üzenetére
Ársapkát rá, az anyja istenit!
Stickermajom... felmentél edge, nem lehet posztolni, irány le a zötgébe... és így tovább mígnem összejött a haCCáz méter szint.
jjeahh... neked semmi bajod a villanyossal amíg ott a kirakatban, akkor jönnek a bajok mikor a komvadász mugli meghágja, mi? 🤭
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
tknof1871
őstag
válasz
6030D #231617 üzenetére
mekkora részre akarsz fóliát?
Villák, váz, hajtókarok. A sárhányók azt hiszem műanyagból lesznek, azokra nem kell. Látom ahogy a kölcsönbringára más kerékpárokat rápakolnak a Stadler FLIRT személyvonaton, és a munkahelyen is néha elborítják. Van egy fedett nem zár kerékpártároló, de olyan, hogy inkább mindenki beviszi a csarnokba. Még a robogósok se használják.
Ha újat veszek az első, hogy befóliázom. Csak utána fogom összerakni és elkezdeni használni.Windows 10 Home 64 bites operációs rendszer; LG G4 6.0 Android verzió
-
Fall-N
veterán
válasz
6030D #231629 üzenetére
Én is azt mondom, hogy nem a váz, amit először ér behatás, hanem a kiálló alkatrészek. Kormány, fék- és válókar, hajtókar, gyorszár, tárcsák, teló lábai stb. Mindent sajnos nem lehet ez ellen kivédeni.
Más: nemsoká' meglesz az optikai tuning.
Úgy jött az ötlet, hogy cserélem a kopott Bontrager gyorszárat.
[ Szerkesztve ]
-
tknof1871
őstag
válasz
6030D #231629 üzenetére
Nem rossz elgondolás, de ha olyat akarsz, ami "nem látszik", az zsebbe nyúlós lesz, és valószínűleg nem te rakod fel (vagy elsőre nagyon ügyes vagy).
Akkor a getto megoldást választom. 35 év után lesz újra egy új biciklim. Lehet, hogy csak egy Riverside 120 de az sincs ingyen. Megbecsülöm, mert vacak munkával kerestem meg rá a pénzt. D-C-FIX ÖNTAPADÓS FÓLIA vagy átlátszó Gorilla tape megy rá. Ez eldőlt.#231630 stickermajom
Áh, kizárt. 5 számjegyű összeget nem költök el fóliára.Mindenkinek köszönöm a tanácsokat!
Windows 10 Home 64 bites operációs rendszer; LG G4 6.0 Android verzió
-
-
zsamiatt
őstag
válasz
6030D #231684 üzenetére
Az arak csak akkor tudnak csokkeni ha minel tobben utasitjak el az arat. Ez pedig elindult ahogy csokken a love az embereknel vilag szinten. A haza ingatlan egy masik teszta. Egy mestersegesen nagyrafujt lufi ami elobb utobb pukkani fog. Minel tovanb gorgetjuk a sz*rt annal jobban fog fajni. Egyebkent ismerek olyat alki ma r most 15%kal csokkentette az eladasi arat mert nincs erdeklodes a paneljere. Pedig nemreg meg slager volt. Szerintem sok ingatlannal lesz 20% feletti eses is. Lesz persze ami minimalisan esik vagy egyaltalan nem de azert az ingatlanok nagyresze esni fog. Foleg ha mely valsag lesz, nem lesz munka, penz stb.
[ Szerkesztve ]
Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- Érdeklődés privátban!
-
itouchfan
senior tag
válasz
6030D #232134 üzenetére
Semmi extra, a legalapabb alu Jealous. De arra jutottam, hogy ár-érték arányban ez a legjobb, 1000 euróért 1*12, nem noname kerékszett, nem a legalapabb MT200 fékek, hanem eggyel jobb.. Félmillió felett meg nem akarok alu vázas bringát venni... De ha tudtok jobbat szóljatok
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
balintbaba
tag
válasz
6030D #232175 üzenetére
Szerintem is itt lesz a megoldás, ez az acél- és titánváz hitbeli, de inkább identitás kérdése is. Ha meg saját outdoor cuccokat készítesz meg adsz el mint Mókus, csak különleges bicóval járkálhatsz.
Chiftain: érdekes elgondolás, totál szembemész az egész kerékpáriparral, ahol még mindig messze az aluminium a legnépszerűbb alapanyag, mikor vázakról beszélünk.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
6030D #232231 üzenetére
Kínosan vigyáz mindenki nehogy nagyon szépre fessenek valami 1500 euró alattit és esetleg elcsesszék a sales osztály év végi számait.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
andrisbandi
őstag
válasz
6030D #232315 üzenetére
Koppány!
https://9gag.com/gag/ajVqDgq【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY