-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #131496 üzenetére
Sokat számíthat, hogy melyik fokozatban van a biciGli, mennyire feszes a lánc ezáltal..
Nem akarok téríteni, mert mindegyik tök jó, de annyira furcsa volt megint LX-et használni a Sram után - Először azt hittem, nem váltottam, olyan puhán és visszajelzés nélkül mozgott a kar, megszoktam, hogy határozott kattanás van
A lánc, lánckeréksor csereszabatos tudtommal akkor is, ha a gyártók mást állítanak, de értelemszerűen a hátsó váltót csak a saját karjával, erre figyelj! mármint márkán belül, más szint lehet természetesen, ha ugyanannyi fokozatú (ez alól talán nincs kivétel...) Régebbi, alsó-közép szinthez még gyártott a Sram Shimano kompatibilis váltókarokat, amik annyit húztak, mint a japán tesóké, de ezek szerintem kikoptak azóta.
Ja, és "természetesen" országúti és mtb alkatrészeket csak tájékozódás után szabad vegyíteni, de ott inkább nem kompatibilisek egymással márkán belül sem.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz robee19 #131509 üzenetére
látom,változtattak a szorító részeken, valószínűleg előnyükre. ha nyeregcsőnél fogom a tavalyiba,akkor nagyon meg kellett húzni elfordulás ellen a vízszintes rész szorítóját, és más a pofa gyorszárának karja is.
(négyszöges) középcsapágyat, pedált biztos eszembe sem jut ezen szerelni, ahhoz leteszem a földre de váltóállításhoz nagyon kényelmes, meg ezen tároltam a biciklit, amíg a villa szervizben volt.[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #131560 üzenetére
ha rendes cuccmániás lennél, akkor kihasználtad volna az alkalmat egy új zsebszerszám beszerzésére! ;-)
Nálam ritkán van a bringa "végleges" stádiumban, vasárnap is ropogott a nyereg (frissen volt felrakva, kellett még húzni a csavarokon, meg a szöge sem volt elsőre jó), aztán kilazult a kormánycsapágy is, ezek idővel elmúlnak, de megőrültem volna, ha nincs nálam legalább egy minikészlet.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #131609 üzenetére
na, jó, de biztos dugó nélkül annyi!
Engem még nem vitt rá a lélek, hogy ~6 ezerért vegyek egy szilikonhabból készült csőpárt, de lehet, hogy majd rájövök, hogy csakis ennyiért lehet jó markolatot venni.. addig tesztelem a pár dolláros változatokat. Azoknak mondjuk 30g is megvan párja, dugóval, szóval nincs ingyen leves
egyébként tiszta vicc, hogy második próbálkozásra sem sikerült zöld szilikonszivacsost szereznem a kínaiaktól, az első eladó "rájött", hogy mégsincs zöld, kiegyeztünk a feketében, a másik, a gyártói bolt visszakapta a csomagom sérülten, és állítólag az áru is sérült, cserébe már nem gyártanak zöldet. onnan két szett piros jön Na, biztos ennek az idegeskedésnek a hiányát kell megfizetni az Esinél! de bekaphatják, ha Esit veszek, akkor is Rockbros dugót nyomok a kormány végébe!Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Runner_fxr #131672 üzenetére
na, ez beteg, ezen már lefelé se mennék
tegnap épp megnéztem, a saját mérésem szerint 18,6%-os az a ~500m-es emelkedő, amit nem bírok abszolválni, mármint fölfele lefelé azért még megy..Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz sebgutkopf #131695 üzenetére
Én is szívesen venném, ha olyan áron lennének ellenfelek, de pl. 6-ért vettem náluk thermo mezt nemrég, ami az egyik kedvencem.. 18-ért már talán lehet találni más márkákból, de akkor én inkább veszek hármat, és lesz csere is. Azt nem vitatom, hogy van jobb, meg hogy elég össze-vissza tud lenni a szabásuk, az egyik modellből L-es kell, másból M-es nagy, meg ilyenek, de sok gondom nem volt eddig a szabásukkal sem. Tehát nem áll el, aminek nem kéne, stb. Kesztyűből mondjuk XXL-es kellett, ami elég fura, Shimanoból azt hiszem, L-est hordok. De szinte nincs olyan nap, hogy ne lenne rajtam 1-2 decás ruhadarab, utcán.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #131701 üzenetére
nadrágról jut eszembe, hogy negatívat is írjak: van egy biciklis térdgatyám tőlük, nem olyan rossz, de így utólag nem is értem az egész koncepciót, azt meg végképp, hogy mégis akkor miért vettem meg. Olyan az anyag, ami picit sem nyúlik - egy biciklis ruhadarabnál, aminél ez alap lenne. A dereka pont passzol, ami extrém szerencse, mert övet nem lehet bele rakni - jó, furán is mutatna, de ezen kívül még a nadrágtartót ismerem, mint alternatívát, ha kifogynék belőle, jöhet az
Más gond nincs vele, talán csak a zsebekbe tudnél belekötni, hogy akkor már csinálhatták volna úgy, mint az egyik régi nadrágjukon, hogy fordítva nyílik a cipzár, de ezen ráadásul gombos .Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz raggg #131712 üzenetére
érdemben csak annyit tudok hozzászólni, hogy a régi/használt/megmaradt/new-old-stock gumiborítások ugyanúgy szeretnek cseppfolyósodni, mint amit az ember maga használ, szóval nem kizárt, hogy amit kapsz, az is rossz állapotú lesz :/
De nagyobb webshopokban érdemes szétnézni, hátha még gyártják, és ha csak ezt rendelnél, akkor valakivel összeállni.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
-
ZolkoW
őstag
válasz Toobee #131727 üzenetére
Elhiszem, ezek szerint más a hab, gondolom a Rockbrost, meg a többieket hívják zárt cellásnak, ez meg nyitott.
A műtermi képen mondjuk máshogy mutat. Ez közös lehet eközött és a szilikoncsöcs között, de az ezirányú tapasztalatom elég foghíjas.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
Ja, és már csak elsejéig lehet pólós nevezést leadni Balaton marcira!
Már majdnem megtettem
A 40-es táv lesz a nyerő, a 60 semmiképp, a 20 meg rövid, a "mit keresek én ott" kérdésre pedig még nem tudom, mi lesz a válasz, de mondjuk tekintsük fizetett túrának, ahol a végén adnak enni.
yeah.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #131820 üzenetére
az a nullához közelített akkor
Legutóbb küzdöttem a 18%-os heggyel, erdei úton, elsőre gondoltam, majd jól leengedem. Baj nem lett, de sok eredmény se, nem ezen múlt sajnos Viszont mászkált össze-vissza a hátulja, felfelé gyökketővel is. Műszer nem volt nálam, de az lehetett másfél bar, vagy alatta, visszanyomtam 1,8-ra (fogalmam sincs, de 2 alatt lehetett), megszűnt a zavaró érzés, felmenni ugyanúgy nem tudtam, de nem azért, mert elkapart.
Ja, és baromi kíváncsi vagyok, ezen az alacsony nyomásos úszkáláson javít-e, ha mondjuk 21-ről felmegyek 25mm-es felnire - önmagában ezért nem cserélnék, de ha elviszik a másik bringámat, akkor inkább a montiba fejlesztek.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #131829 üzenetére
-neki kónuszos agyai vannak, amiknek a beállításán két hétig molyoltak a csapat gépészei!
-a nehezebb gép előnyei
-a kommentekben már lelőtték, hogy neki volt sürgősebb
-stb.. na jó, nem erőlködök inkább/alig várom, hogy a 40-es gumival kipróbálhassam, milyen a tyúblessz! /
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz -=RelakS=- #131849 üzenetére
szinte látom magam előtt, ahogy ez olcsó!
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #131857 üzenetére
A helyedben nem nyomásmérőt vennék, hanem műhelypumpát, amin van. De ha nem hiányzik, ki vagyok én, hogy megmondjam?
A tubelessnél amennyire nem szégyelled - ott a felni pereme sérülhet, ha komolyan felütöd, meg ha annyira lefordul, hogy már szökik a levegő, az is gáz, de már ez előtt zavaróan lapos és úszik szerintem, szóval tippem szerint ha eddig 1,6 volt belsővel, akkor tubelessel lehet hogy 1,4... VAGY 1,6, és kisebb súrlódás, nincs felütés, ilyenek. Azt egyébként máig nem értem, hogy a tubelessnek miért kisebb a gördülési ellenállása, és hogy tényleg-e. Mert nem súrlódik benn a belső? vagy miért?Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz trialboj #131870 üzenetére
nálam ez ritka, olyankor (1-2 alkalommal fordult elő) lehetőleg lakott területen hagyom, vagy annak a szélén, ahol járnak még emberek.
Én utálnám, ha igazodni kellene vonathoz...persze, ki lehet bírni, de ahogy magamat ismerem, nem élvezném annyira a tekerést, ha félnem kéne, hogy lekések valamit. És az autó pont időben jön ki jobban, nincs extra út az állomásig, akkor indulsz amikor akarsz...de 2-3 óra ténlyeg sok.
Viszont ez vonattal mennyi, 3-4-5 óra?
Ja, és azzal javítok az esélyeimen, hogy az autóm értéke szerintem a biciklimé alá kúszott időközben(#131871) Játékos : nem az lehet, hogy sugárirányban túl közel van a féktest, mondjuk helytelen adapterezés miatt? jártam így a 185/180 mm témakörben, aztán kellett még alátét. hidegen elforgott kis cicergéssel, fékezés után erősödött a kopogás
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
wow, mik vannak.... geó összehasonlító oldal/adatbázis
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Toobee #131884 üzenetére
ez elég beteg
Láttam hasonló kialakítású, hajtókar tengelybe megbújó típust egy havernál, ennél szerintem olcsóbb lehetett, meg ott kicsivel több a hely. de kormányvégbe rögzülőt is láttam, arra nem emlékszem biztosan, hogy egyben szarv is volt, vagy csak szerszám.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Runner_fxr #131995 üzenetére
gondolom nem célotok a megegyezés, mert az látszik,hogy semmi esélye
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
kicsit irigykedem, de holnap én is megyek, 99% !
Ma akkor jött a telefon, hogy mehetek a f*sós-hányós megbetegedés után a kórházba a lányomért, amikor csatoltam volna fel a pulzusmérőt, de így nem bántam annyira ;-)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz StLui #132064 üzenetére
nekem épp úgy tűnik, Runner sem akarja megérteni, hogy ezek annyira külön műfajok, hogy kár erőltetni mindkét irányban bármit is. Úgy kéne jól meglenniük egymás mellett, hogy egyik sem tukmálja az álláspontját. Pontosan, ahogy mondod: másik sport.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Runner_fxr #132081 üzenetére
Nem görgetném mégtovább ezt a témát, még úgyis elő fog jönni, meg már eleget ment róla a vita,csak nekem már sok egy kicsit, hogy a szegény e-montisokat mennyit kell védeni
Jó, elhiszem, biztos sokan vannak az analógosok között, akik tényleg lesajnálóak, de lassan abba csap át, hogy aki analógon nyomja, és ráadásul meggyőződésből, az egy májerkedős f*sz. Ezzel szemben szeretném képviselni azokat, akiket sem a DH, sem az E-monti nem érdekel, és nem tekintik a rásegítést egyfajta továbbfejlesztésnek, mert abban az irányvonalban, amiben tekerünk, egyszerűen értelmezhetetlen a rásegítés fogalma. Ahogy előttem is elhangzott, ha csak 40-et tudok tekerni, akkor nem az kezd motoszkálni bennem, hogy de jó lenne, ha pedelec-kel 60-at tudnék, hanem akkor ez van / legközelebb jobban összeszorítom a fogam / másfele megyek / szezon végére hátha megy / mégis kifúrt titáncsavarokra kéne cserélnem a féktárcsa csavarjait / nem kéne annyit sörözni / stb.
És nincs is szükségem semmiféle e-monti tapasztalatra, mert kívül esik az érdeklődési körömön. Cserébe nem is mondok véleményt róla, mert mondjuk hogy is mondhatnék, ha nincs vele tapasztalatom. De ugye én analóg endurózni sem akarokBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz StLui #132106 üzenetére
"ilyen példákról meg ne is beszéljünk: ha nem tudsz elfutni 40 km-t fuss kevesebbet ne vegyél igénybe kerékpárt mint segítséget, mert ugye az is segítség."
De beszéljünk, mert részemről nem az az irányelv, hogy nehéz legyen, és akkor sport. Nem is kell sportnak lennie, ez teljesen mindegy, de nálam az a biciklizés, hogy saját erőből túrázok egyet. De ez sem jelenti azt, hogy mástól elvárnám, hogy ugyanezt jelentse neki. Nem is értem, mit kéne indokolni azon, hogy futás helyett biciklivel mászok hegyre, egyszerűen ez tetszik, ez érdekel. Nem is várom mástól sem, hogy megmagyarázza, hogy miért jó lejtőn gyorsan gurulni. Elfogadom és kész
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Runner_fxr #132103 üzenetére
Nem a téma értelmezhetetlen, hanem az én felhasználásomban maga az e-hajtás. De mástól nem irigylem, csak rá szerettem volna világítani, hogy bizonyos szakágakban -ahogy te is írtad egyébként- alapjaiban ellenkezik az egésszel. Így aztán nem jelent előrelépést, hanem egy teljesen más tér-idő-kontinuumban van
De az én szemszögemből nézve -hátha ez segít megérteni engem- az analóg enduró és az e-enduró nyugodtan összemosható, nem is igazán kezelem külön őket, pont mindegyik egyformán távoli
Abban biztos vagyok, hogy több támadás éri az e-montisokat, mint fordítva, és jó iránynak tartom, hogy szerintem ez majd kisimul talán, biztosan a te működésednek is köszönhetően, legalábbis ebben a fórumban biztos. 10 (5?) év múlva ez már lerágott csont lesz.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
-
ZolkoW
őstag
válasz IMIIKE1998 #132141 üzenetére
korábban már tárgyalódott (vagy nem itt?), hogy ekkora teleszkópok helyére valamiért a pár centivel alacsonyabb mereveket gyártják.
Na jó, egy dolog a beülés, de úgy tűnt, hogy ahhoz képest is alacsonyabbak. Mindenesetre a 460 mm körüli már jó lehet, akár 440-ig lefelé. Ja, a tengelyközéptől a csapágyig mérik, de ez nem nagy diffi.
Az árra nem tudok magyarázatot, tippelem, hogy a gyártott mennyiség a titok. biztos vagyok benne, hogy többszázszoros, vagy mégnagyobb a különbség legyártott darabszámban.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz trialboj #132146 üzenetére
Először nem is értettem, milyen ösvényekre gondolsz, aztán leesett. Azok a hegygerinc "élei", ott annyira keskeny, és éles, hogy ott szerintem maga a szikla látszik ki.. Egyszer meg kéne nézni közelről, de inkább csak gyalogosan
ha google fotók linket linkelek, ami körpanoráma, az vajon működik ? [link] annyira nem fain a képminőség, de jópofa. Kint a semmi közepén van egy padocska, meg az az emléktábla, ami a bicó mellett lent van a földön. Nem is értem, ezek a dolgok hogy kerülnek ide, ide is, meg visszafele is volt olyan rész, igaz csak rövid, aminél lefele is le kellett szállnom, mert laza száraz erdei talajban nem kapaszkodtak az aprómintás gummák
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz IMIIKE1998 #132158 üzenetére
tudod,hányan boldogan fizetnének 16k-t egy kiló mínuszért? nemrég számolgattam a mínuszokat kerékfűzéshez, küllők,niplik,felni választáshoz. ott nem 16 Ft/g volt az árfolyam,hanem 100 fölött mondjuk én is a takarékosabb oldalon maradtam, esetleg nézz rá a Mosso villákra, nálam az nem számít nonémnek,és az enyém vámmal is 30 alatt maradt volna épp,de mivel átcsúszott, 22 körül állt meg. mondjuk beszéltük is akkor, szóval gondolom nézted. az alu,nincs trükk a technológiával.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #132171 üzenetére
bazz, tényleg, és ehhez válogatni sem kell. Én hülye meg még ellenőrzöm is a kettlebell és egy pontosabb mérleg segítségével... méréstechnikában dolgozom, munkaköri ártalom
Tegnap egyébként 2,1-es Michelin gummákkal tekertem, olyanokkal, amik szerintem egész jók, de magamtól eszembe nem jutott volna ilyeneket venni. Nem azért, mert nem jó (sőt, eléggé tetszenek), hanem mert magamtól meg sem néztem volna. Wild Race'r a típusuk, de ebből is láttam neten legalább kétféle mintájút, az enyém ilyen: [link]
A legelső 29-es használt kerékszettemmel jött (nem volt még nem használt kerékszettem...) , tök jól gördül, mondjuk előre valami durvább minta hiányzik, nem tudok fékezni a lazában.. hátulra is az alsó határ, amit még jónak tartok, de azzal száraz időben, keményebb talajon kibékülnék.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz trialboj #132176 üzenetére
Ilyen ismerősöm nekem is van, annyi a különbség, hogy ő a 20 éves 26"-os vassal minden erőfeszítés nélkül lehagy engem terepen is, majd 500 méter után eszreveszi, hogy a kényelmes tempója ellenére egyedül marad, én valahol kullogok Aszfalton nem mentünk a terepig vezető utat kivéve, mert ennyi emberség azért van benne .
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz trialboj #132186 üzenetére
Én azt figyeltem meg általánosságban, a teljes emberiségre vonatkozóan, hogy a legtöbben nem szeretnek zötyögni
Ezt látom abból is, hogy kevés a merevvilla terepen, de abból is, hogy mindenki, még a terepjárósok is lassítanak a fekvőrendőr előtt, pedig amiről már tudom, hogy nem vészes, ott én az előzést fontolgatom.. /de lebeszélem magam, mert nem illik, vagy hátha baleset lesz belőle, mert az egyik ilyen hely a Tesco parkoló/
Ezt félig komolyan gondolom, a terep azért más, ha nincs hozzászokva.A cimbi meg heti 5-öt edz, így közös bringázásra max hétvégén, ÉS téli szezonban juthatna lehetőség, de leginkább akkor sem, mert egyszerűen nem szokott összejönni hogy egyszerre erjünk rá. Szóval 2 év alatt 2-szer ha voltunk, pedig viszonylag napirenden van, most meg már megint nyár jön..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Ironizer #132193 üzenetére
Dede, az az. A térkép szerint is, meg a táblán is mintha az lenne, de nagyon el van mosódva már.
(#132194) trialboj: Ez trekking áttét, ha úgy vesszük, szóval tényleg kvázi mtb.
(#132191) FireKeeper : ez a méretváltás inkább tárcsásnál játszik, nem?
Amúgy igen, a tengelyhez közeledve jellemzően nőni szokott a villák szélessége, nem véletlenül szokták ezt csinálni. Utóbbi időben láttam is pár gyárilag "Road+"-os bringát.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz IMIIKE1998 #132206 üzenetére
Ja, tényleg, 26-osba kell.. akkor helyből a 440 körüli magasságot ajánlottam volna, a 46-49 centi már a 29-esekre jellemző.
Picit kapcsolódik, de azt fogjátok mondani, hogy áprilisi tréfa :[link]
Igen, megint a szokásos angol gyártóm
Ebben is elég alacsony vella van, mondjuk nem ilyennel tetszene, hanem valami modernebb karbonnal, és kicsi az esélye, hogy valaha visszatérjek az acélvázhoz, de a koncepció tetszik. (mondjuk ha a saját Inbredemben elférne valami jó ki duci gumi, eszembe sem volna eladni)visszatérve a 26-os villára: Hmm, még megszólnak a moderátorok, írok inkább privit.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #132211 üzenetére
hihetetlen árakon látok néha használt 26-os Foxot, RS villákat is, persze lehet, hogy ezek már szét vannak ütve belül, nem tudom. Meg tiszta kánaán van azoknak, akik szeretnének egy jobbféle 26-os vázat olcsón - Pyxis Teamek, Specik, stb..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #132215 üzenetére
Ó igen, én, mint az 1x11 avatott szószólója és fővédnöke, közjegyző jelenlétében kijelentem, hogy az 1x11 minden idők egyik... váltása!
Nekem valószínűleg sokáig maradni fog, sőt, a másik bicóra is azt tervezek. Sram 10-42-es sorral tud 420% átfogást - Ez vagy elég valakinek, vagy nem, én úgy állítottam be a 28-as lánckerékkel, hogy inkább a pörgetést próbálom erőltetni, és így a teteje nem olyan erős, bár 40-nél is bele tudok tekerni, ha kell. Nyilván országútra ez kevés, de oda más fogszámú nagytányért választanék.
A 12-es rendszer is már megvehető alternatíva, persze itt most a 2x11 átalakításáról van szó, nem egy régebbi rendszer felfejlesztéséről. a 12-től azért tartok, mert azért csak-csak drágább egy fogaskoszorú hozzá, és nehéz, és alu a nagy kerék, és hosszú kanalas a váltó, és kisebb a fokozatok között a bowdenhúzás, és hátha érzékenyebb, PEDIG a páros számokat jobban szeretem. (érdekesség: az XG1150-es sor csupa acél, és nekem elöl is acél a lánckerék, a lánc is acél, tehát tökéletes a homogenitás! )Ja, amúgy annyiból talán nem a legszerencsésebb 2x hajtóművet alakítani 1x-essé, hogy eltolódik a láncvonal, VAGY a jobb- és bal láb Q fucktora nem lesz egyforma.
És igen, ha megvan a tökéletes fogszám, akkor mindenképp érdemes N-W tányért szerezni a váltós rövid fogú helyére.még érdekesség: úgy tudom, Sramnál más a direkt 1x-hez tervezett hátsó váltó (X-horizon? ahol mindig ugyanonnan jön a lánc hátra) , mint a 2x-hez való, de ennek nem nagyon jártam utána, mert kevésbé érintett.
MÁS: vicces felfedezni, hogy fórumos ismerős is járkál az útvonalaimon, majd meglessük, hányszor 100%-ot verek rá időben...márhogy értitek: ZSCS-nek 3 és fél perc a Vár-völgy, nekem mondjuk 9, vagy majd meglátjuk, mert amióta van Brytonom, még nem jártam arra abban az irányban. A több a jobb, ugye?
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #132273 üzenetére
kormányból még nem mertem karbont venni (a márkás meg drága nekem), de alut simán vennék aliról. UNO márkából például, kettő db 85 grammos stucnijuk üzemel nálam évek óta hibátlanul, és nagyon okos is a kialakításuk, meg szépek is. 65mm hosszban van mindkettő.
El volt mentve egy UNO kormány-stucni kombó az apróról, de levették a hirdetést, épp egyik nap akartam megnézni... hozzáteszem, hogy újan is megvan annyiért (8e) , csak többet kell várni.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz IMIIKE1998 #132280 üzenetére
sajna a gyártó honlapján sincs mindig minden fent, de gyakran belefutok olyanba, hogy valamit meglátok alin, de kevés az adat, fellapozom a gyártó oldalát, még csak említve sincs hasonló termék... itt azért minimum gyanút fogok
Sok cuccnál bizony ráírják a márkajelzést, de direkt nem úgy fotózzák, csak a felhasználói képeken látszik a Speci/Bontrager/akármilyen felirat ;-)
Ez önmagában is gáz, de olyan is megeshet, hogy az ember jóhiszeműen vesz valami kínait, aztán valami nagy márkanévvel ellátott dolog jön, pedig nem is akart olyat, sőt, ha előre tudja, talán nem is veszi meg.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kés topik
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Politika
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Linux felhasználók OFF topikja
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Gaming notebook topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- BMW topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs