-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
zodo
nagyúr
válasz Hasaggymeg #122712 üzenetére
Köszönöm, kíváncsian várom az útmutatást!
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #122723 üzenetére
Ha ennyit beletekertél és még működik, akkor jó cucc, csak hát csodák nincsenek, a kotyogás én úgy érzem a golyóscsapágyas megoldással együtt jár, olyant még nem láttam, ami ne kotyogósodott volna meg. Engem mondjuk különösebben nem zavarna, kivéve amikor tolom a bringát és minden kátyúnál meg járdaszegélynél zörög a pedál mint egy kisértetkastély . Mondjuk, ha jól teletömöd zsírral, akkor egy ideig elhallgat... A haverom viszont a kotyogástól és pattogástól már sikítófrászt kap, neki olyan kell, ami lapos, harap, 30-max 35 euró és évekig működik karbantartás nélkül.
Enyémben a siklócsapágyasban csak 12000km lehet max, de eddig nem kotyog egy tized milimétert sem és még szétszedni sem kellett. Cserébe nem tudom ezek a műanyag kompozitok mennyire bírnák a strapát egy 90-100kg+ ember alatt, szerencsére én csak 66kg vagyok.N.GÁBOR: Én wax hívő lettem, de télire jó lehet az olaj is, mert a hó és a víz amúgy is állandóan lemossa. Arra, meg hogy heti/havi hányszor kell kenni, majd rá fogsz jönni sztem, ez teljesen egyénfüggő, meg nem mindegy az sem, hogy milyen körülmények között tekersz és mennyi víz, sár, por éri. Ha látod, hogy retkes már vagy érzed, hogy darál, akkor érdemes lemosni-letörölgetni és újrakenni.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #122723 üzenetére
Nem kell szétszedni, az a titka. Tavaly tavasszal vettem az 520-at, azóta nem volt szétszedve, nem is kotyog és úgy forog, mint újonnan. Idén vettem használtan a 770-et, patika állapotban, az van a fókán, kap sarat, vizet, ahhoz se nyúltam, hibátlanul megy. Kérdeztem a szerelőt, hogy érdemes-e megbontani, ő is azt mondta, hogy alapból nem, max majd a következő nagy generálkor. De akkor is szerintem csak ezt a gyors kenést csinálom meg rajta, így nem kell utána a hézagolással tökölni.
Az 530-at anno többször szétszedtem, akkor meg is utáltam ezt a kónusz beállítósdit, hogy 3x kell kiszedni a pedáltestből a tengelyt, hogy aztán mindent összezsírozva húzzál a két pici anyán... Ráadásul ha menetrögzítőzöd, mint gyárilag van, akkor még finomabb a dolog, mert azt ugye csak a száraz meneten tudod megcsinálni.jjeahh: azért ha 14 hónap alatt tekertél 12e km-t (terepen), az elég kemény...
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #122733 üzenetére
viszont a régit ki kell szednie, ahhoz lehet, hogy jól jönnek
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #122733 üzenetére
Én úgy emlékeztem, hogy valamiben kimossa a tengelyrészt, és úgy rakja vissza, de aztán inkább rákerestem a videóra. Viszont én is így csinálnám: áztatni mondjuk brigó 2000-ben, utána mosás, papírtörlővel rázogatás, majd mehet neki a zsíros cucc. Mindig a sok zsír szigetel a legjobban.
Reggel téma volt, ki a hörcsög, jelentem tegnap kipróbáltam, én. Nézegetem a bringákat, és (sajnos) a legtöbb esetben 1x hajtással lehet kifogni a fincsi darabokat. Ami nem feltétlen baj, csak ódzkodik tőle az ember, amíg ki nem próbálja. A legtöbb gyári 1x hajtás 30, 32 vagy 34 tányérral van szerelve. A mászós fokozat nem okoz gondot, határ már a csillagos ég (vicces, ahogy egymásra licitálnak a gyártók, Sram 50, XTR 51, Sunrace 52...), a másik végen viszont marad a 10 vagy 11 (a 9-et most hagyjuk az e13-nel, 60e-ért nem fogok venni sort a 9 miatt). Ha síkon erős az ember és haladni is szeretne, esetleg lejtőn beletekerni, akkor félő, hogy kevés lesz.
Szerencsére a középső lánckerekem pont 30-as, a sor 11-36, így tegnap kipróbáltam, meddig bírom. 3-an voltunk, én voltam hátul, így az erő másodlagos volt, a lényeg, hogy meddig tudom elpörgetni a 30/11-et. 38-40 km/h-nál volt az, amikor már nagyon pattogtam, nem bírtam teljesen körbe forgatni. Ez a kalkulátor szerint 110-es pedálfordulat. 32-es lánckeréknél ez ~43 km/h, 34-nél 45 km/h lenne. Viszont egy 32/10-nél is 47 km/h. Nyilván ezek már borzasztó sebességek erdőben, de egy 90pf/38 km/h azért élhető, és van még hova gyorsítani, ha nagyon kell. Ja, és 29"-nál ez +2 km/h...
Lényeg a lényeg, jó ez, egyszerű, könnyű, aztán majd kiderül milyen. Váltót meg bármikor fel lehet rakni.
Na fotelbringázásnak vége, folytatódhat a topik.[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #122733 üzenetére
Ne bánd, szükségem van rá, mert ahogy ZolkoW is írta, a régit le kell szednem
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #122744 üzenetére
Csak azt felejted el, hogy nem mindegy hol van az a plusz súly. 100g-al könnyebb külsőt is meg lehet érezni. Persze ez csak top gépek esetén igaz. Egy sár nehéz bringa esetében nyilván nem fogsz megérezni ilyen különbségeket.
-
Toobee
veterán
válasz Hasaggymeg #122746 üzenetére
Runner már megválaszolta előttem, nagyon nem mindegy, hogy hol van az a tömeg. Ugyan az én gépem nem 8 kg-os, de a maga nemében szerintem könnyűnek számít, ezt nem is akartam elbaszni. Pedálból például pont nem érdekelt, hogy 380, vagy 500 grammos, de kerék, gumi, sor nagyon is fontos ilyen szempontból.
https://barbieripnk.hu/
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #122746 üzenetére
Szerintem a lendkerék megindításához hasonlóan kell nézni, tehát egységként. MInél nehezebb valamit akarsz megpörgetni, annál nehezebb. Ha a kereket nézzük: kerék 900 g, gumi 600 g, tej+szelep 100 g. Ez 1600 g. Erre jön még a sor, és ha itt nézed a 150 g különbséget, akkor az majdnem 10 % (össz 7,5%). Fizikában jártasak biztos kiszámolják, ez mennyivel több energia, főleg, ha a gravitáció is ellened dolgozik. Nyilván más, ha a +1 kulacs vizet kell csak felcipelni.
500 g-ot meg egészséges embernek reggel 10 perc alatt változik a súlya. Még többet is!
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
bringasisti
őstag
válasz Hasaggymeg #122746 üzenetére
Egy adott gramm többlet a keréken 3* annyira terheli a hajtást mint ha a vázon lenne mivel nem csak vinni hanem pörgetni is kell
BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
őstag
válasz Hasaggymeg #122750 üzenetére
Ez tökéletesen így van , azért írják rá a gumi tömegét az igényes katalógusban.
BENEFON DELTA--------N8
-
emiki6
veterán
válasz Hasaggymeg #122750 üzenetére
Igen, minél messzebb van a tömeg a forgástengelytől, annál nehezebb mozgásállapot változásra bírni (gyorsítani és lassítani) az említett tömeget. Viszont egyenletesen haladva elvileg mindegy, hogy nehezebb e a gumi vagy +1 kulacs.
+ még annyi, hogy minél nagyobb a kerék forgási energiája, annál jobban stabilizál.Runner elültette a könnyebb gumi gondolatát a fejemben, ha elkopik a hurrikán, akkor kipróbálok majd egy olyat.
[ Szerkesztve ]
Kívánom neked, hogy mindent megkapj az élettől, hogy rájöjj, nem elég. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Quad Era-1, Grado Hemp & Neumann NDH-30 "salesman"
-
Zsohi
őstag
válasz Hasaggymeg #122775 üzenetére
Nem rossz, de az hogy ugyan annyiba kerüljön, mint a korábban említett Nukeproof elég nevetséges... A Horizon viszonylag olcsó, megbízható, nem nehéz, nagy, sík a felülete, és iszonyatosan tapad. Az is árulkodó, hogy Sam Hill közreműködésével készült.
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #122781 üzenetére
+emiki6: gyárilag egy van hozzá és vennék még egy tartót, hogy mindkét bringán legyen.
Elég merev az a fogazott műanyag, amit vissza kell hajtani, majd bedugni egy résen, félek, hogy egy idő után megadja magát, főleg ezekben a hidegekben.
A vicc, hogy 5-6 dollár körül van a tartó, ami a lámpa 16 dolláros árához képest is megmosolyogtató, de így meg főleg, hogy komplett lámpa lesz annyiért.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #122784 üzenetére
Szerintem ezt a pedált is a HT gyártja, nekem picit átdizájnolt HT pa030-nak tűnik . Csak azért mondom, mert a HT nagyon sok gyártónak csinál pedálokat és ugyanaz HT logóval rendszerint jóval olcsóbb
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #122784 üzenetére
Kettőt nem fogok felrakni, mert felesleges. Eggyel is látok.
Nem mobilos nézetben viszont rendesen mutatja a szállítási díjat, ami + 12,3 dollár, így annyira nem nagy biznisz.Gaciron üzemidő: fullra töltve indultam szerdán, maxon világított 3 órát, a hőmérséklet 8 fok volt, amikor elindultunk, a hegyen 1 fok, itthon 2-3 fok. Tegnap 5-6 fokban elindultam szintén max fényerőn és 1 óra után vette vissza a fényt a közepes, majd további fél óra után a kicsi állásba. Ez amúgy nagyon tetszik benne, hogy nem nullára fogyasztja magát, hanem szépen visszavesz. Gondolom a legkisebb fényerőn is fél órát ment volna még. Jó cucc ez és kompakt. Azt csak halkan jegyzem meg, hogy szerda este a két fotonágyúval ugyanúgy szívtak a srácok, mint mindig. Az egyik nem bírta végig a túrát a másikon meg kapcsolgatni kellett a fényerőt, hogy bírja. Mondjuk 8-10-zel mászáshoz nem tudom minek az 1000 lumen...jó, a vaddisznót előbb észrevenni.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Toobee
veterán
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Hasaggymeg #122826 üzenetére
Lánchossz, elöl hátul a legnagyobbra, ott kifeszíteni a váltót és ahhoz még 2/3 szemet adni.
[ Szerkesztve ]
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
deny330
aktív tag
válasz Hasaggymeg #122826 üzenetére
A hatoson levő derékszöges dolgot megpróbálom, köszönöm!
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #122817 üzenetére
Megmértem, a mérleg meg sem moccant, nullát mutatott, szal nagyon könnyű . A kajamérlegemnek meg tuti túl nehéz lenne, arra rá sem próbáltam... mindegy majd a bringával együtt megmérem.
6030D: Igen.
pittlaren: Ja, ha mindent összelőttem tekerek egy jót, ha a térdem engedi, amióta elfogyott a térd tablettám megint fáj és még nem juttam oda, hogy újat vegyek
Mindenki: Ha teljes felszerelésben 67-68kg vagyok, hány psi-re (vagy bar-ra) fújjam kezdésnek a telót szerintetek? Amúgy nagyon durva, hogy ha egyet sóhajtok is bemozdul, a rugós után szokni kell
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
emiki6
veterán
válasz Hasaggymeg #122846 üzenetére
Te városba milyet tennél a bringára? (Ha narancssárga, az előny )
Kívánom neked, hogy mindent megkapj az élettől, hogy rájöjj, nem elég. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Quad Era-1, Grado Hemp & Neumann NDH-30 "salesman"
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #122863 üzenetére
Ha nem pumpálok, folyamatosan... bár az a fura, hogy nem száll el az összes levegő a telóból. Gondolom ha eleresztené az összeset, akkor beülne teljesen.
bringasisti: Ok, kösz!
trialboj: Gondolom, ha lecsavarom róla, mielőtt visszamenne a mánus, akkor nem ereszt el semmi levegőt. Meglátom még, hogy mennyire használható, annyira azért nem sajnálom azt a 20 ajrót, bár tényleg ritkán lenne használva.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
emiki6
veterán
válasz Hasaggymeg #122865 üzenetére
Szóval a jelenlegi wellgo-m lényegében tökéletes városi közlekedésre?
Kívánom neked, hogy mindent megkapj az élettől, hogy rájöjj, nem elég. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Quad Era-1, Grado Hemp & Neumann NDH-30 "salesman"
-
Jester01
veterán
-
SSJmeszes
senior tag
válasz Hasaggymeg #122899 üzenetére
Az igaz, hogy vannak bunkó bicósok is. Ez is lehet amit írsz tulajdonképpen.
Csak én 6030D példájából indultam ki.
"Egy magánvélemény: 10 emberből 9 elenged. 5 mosolyog. 3 mondja a Hajrát!-t (gyermeki vigyor a bónusz ). Mindegyiknek megy a helló/jó napot, és a köszönöm. Az az egy meg kimegy farmerban, fehér cipőben, mobilt nyomkodva (cigizve, szemetelve stb....) a természetbe, és nem tud mással együtt élni."
Ha már ebből a 10 emberből 5 nem azzal piszkálja, hogy húzzál innen zavarsz minket, csak is arra tudtam asszociálni én is. De igen, felesleges találgatni, hogy ez hogy fajult el eddig.YT:youtube.com/user/Meszes89 |Insta: ssmeszes |
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #122899 üzenetére
Ha másképp nem jön ki akkor igen... holnap még megpróbálom fejreállítani, kiszedni a középcsapágyakat és a nyeregvázcsövet alulról teleönteni valami oldószerrel... WD40, csavarlazító (?). Ha ez sem műkszik, akkor megvárom a keményebb téli időket, amikor -20 fokok vannak és körbepakolom hóval. Tudom, attól inkább összemegy, mint kitágul, de hátha... szvsz pont attól szorult be, hogy télen kemény mínuszokban is használtam és utánna mindíg bevittem a melegbe.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Massmurderer
őstag
válasz Hasaggymeg #122923 üzenetére
"rögzítő anyát pedig egy-egy erősebb rándításszerű rátehénkedéssel szoktam meglazítani" Ez jó volt rátehénkedéssel
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #122923 üzenetére
Összeraktad? Kinyomja a dzsuvát?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
StLui
veterán
válasz Hasaggymeg #122952 üzenetére
Futva kaszálni, az szép mutatvány lenne
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
StLui
veterán
válasz Hasaggymeg #122969 üzenetére
Közeli hely: el kell menni messzire, hazafelé megállni és enni, legalább bekajálva már nem kell annyit tekerni
Régen Patak volt az ideálisnak tűnő célpont Dunakesziről, ott bekajáltunk, ittam esetleg 1-2 sört, és már nem is akaródzott annyira visszatekerni, kéznél volt a vasút[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
emiki6
veterán
válasz Hasaggymeg #122969 üzenetére
A legutóbbi google táblázatos ötletem bukásán felbuzdulva arra gondoltam, kellene csinálni egy táblázatot, ahova a tapasztaltak összeszedik a jó kajáldákat, mert ha más miatt nem is egy jó étkezésért érdemes messzemenni és ha lenne egy lista (kajálda neve, hol van, mi volt finom, esetleg árfekvés és mennyiség), akkor bármikor elő lehetne venni és csemegézni belőle, bevenni a tervezésbe.
Kívánom neked, hogy mindent megkapj az élettől, hogy rájöjj, nem elég. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Quad Era-1, Grado Hemp & Neumann NDH-30 "salesman"
-
bunddog
tag
válasz Hasaggymeg #122946 üzenetére
Ilyen hamar? nem 30k után szoktad?
-
StLui
veterán
válasz Hasaggymeg #122988 üzenetére
na jól van lehet, hogy idén nem lesz karbantartás nekünk sem
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #122988 üzenetére
Hm, közben rájöttem, hogy van egy konyhai mérlegünk is, amiről nem tudtam, holnap én is megmérem a recon 2019-et, de úgy érzem nehezebb lesz mint a manitúd, asszem a 2018-as modell is kb. 400 (!) grammal nehezebb volt, mint a marvel, de remélem tévedek .
Érdekes amúgy ez a forma, olyan a telód mintha valami kézműves cucc lenne.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Redneck
veterán
válasz Hasaggymeg #122994 üzenetére
Biztos van valami köze a szerkezeti merevséghez. Ha nincs, csak szimplán dögös.
ivana:
Tetszetős az az alpinestars.Szerk:
Facebookon találtam ezt a hirdetést és több dolgot nem értek. Hogy lehet ilyen üléspozícióval tekerni? Ráülve beül annyit hogy ne legyen ilyen idiótán magas az ülés? Miért éri meg áron alul szétdobni ezt a kerékpárt?[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
bunddog
tag
válasz Hasaggymeg #122988 üzenetére
Tőlem azt kérdezte amikor odaadtam neki a paragont, hogy ez volt egyáltalán használva?
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #123001 üzenetére
Ja, úgyis ki kell szereljem, mert valamiért maradt egy kis rés a villanyak meg a váz között... no meg a nyeregcsövet megpróbálom satuba fogni ma, hátha ki tudom szedni, ezért a kerekeket, villát meg ilyeneket leszedek mindent róla, nehogy sérüljön.
Amúgy meglepően egyszerű ez a bringaszerelés dolog, úgy általánosan mindennel kapcs komplikáltabbra számítottam valamivel, főleg a középcsapágy-hajtókar kiszereléstől féltem. Mondjuk még az első-hátsó tengelyek hátra vannak, azoknak nem merek nekiállnibunddog: Jó nektek, sajnos felénk az itteni hegyeken nem igazán lehet kímélni a villát, főleg ha sárban is szeretsz csapatni.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #123004 üzenetére
Szerintem pont ilyenem van
deny330: Kösz!
Más: Massmurderer, Yahhher kollégának külön köszönet a satus tippért, sikerült kiszedni a beragadt nyeregcsövet. Kiszedtem a középcsapágyakat és feltöltöttem a nyeregvázcsövet alulról wd40-el, oszt egész éjjel hagytam ázni. Reggel leszereltem róla szinte mindent, beleraktam a satuba a nyeregcsövet és nekifeküdtünk ketten a váznak... nem történt semmi . Aztán öntöttem csavarlazítót a nyeregvázcsőbe, nekifeküdtem és akkorát reccsent, azt hittem valami eltörött, de nem, nagy nehezen elkezdett forogni a nyeregcső a vázban. Végül sok-sok csavarlazító és egy órányi szenvedés után végre kijött. Tanulság: ezután télen minimum hetente kiveszem, megtakarítom, alaposan bezsírozom és úgy megy vissza... Most rendeljek új nyeregcsövet, mert a régi szétroncsolódott .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #123012 üzenetére
Ja, láttam, elvileg helyesen raktam össze, de majd még ránézek. Végül bikediscount-ról rendeltem Cube nyeregcsövet meg egy új stucnit és kulacsot is, elég durva árak vannak most ott, a két alkatrész együtt került annyiba mint máshol egy legolcsóbb nyeregcső. Remélem amire elolvad ez a 10 méteres hó, arra megjönnek a cuccok, mert kívánok már tekerni...
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
nagyúr
-
bringasisti
őstag
válasz Hasaggymeg #123036 üzenetére
Azért nem véletlen hogy a kocsik fékrendszere alkoholt tartalmaz a hideg idő okán. Aki télen megy az gondolja meg mikor választ egy rendszert.
BENEFON DELTA--------N8
-
deny330
aktív tag
válasz Hasaggymeg #123036 üzenetére
Hm, érdekes megoldásnak tűnik. Valamelyik nap neki esek, sokat nem veszítek vele. Köszönöm hogy leírtad!
(#123039) Runner_fxr: Az a vicces, hogy csak reggel tapasztalom vagy este, amikor már párásabb, hidegebb a levegő. Úgy tudnám leírni, mintha felkeményedne a fékkar a hideg levegőre reagálva, és ezzel teljesen oda veszne a fékerő is. Napközben nagyságrendileg rendben van / volt eddig. Kipróbálom ezt is, remélem felújító szetthez nem kell nyúlnom azért. Köszönöm neked is!
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #123045 üzenetére
Nem rossz ez a cubé, a tiéd nem 27.5-ös?
Remélem az én RS-em nem fog megkotyogósodni, egyelőre nincs róla szétszedős videó jutubon, így fogalmam sincs milyen lehet belül.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Redneck
veterán
válasz Hasaggymeg #123048 üzenetére
Kis pénz, kis foci... A kék legalább megy a paripához, és Cube kesztyű nem volt. A márkája annyira nem érdekelt, inkább az ár/érték arány számított.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
trialboj
őstag
válasz Hasaggymeg #123045 üzenetére
Én szappanos vízzel törlöm a becsúszót, ha sáros v havonta egyszer. Amúgy a gyűrűk felett megálló port egy kis pemzlivel szoktam lesöpörni. Nem tudom hogy ezzel tolok-e port a szimeringekhez, de gyors művelet és annál csak jobb mint hogy ott maradjon rajta napoking.
Na most ez érdekes nekem van 13as és 16os rebám is, mondjuk azt nem tudom melyik a könnyebb, de a 16os
szebbenbriliánsan működött, miután kapott még 2 tokent.Sokkal jobban hangzik a könnyítésre fogni, de igazából spórolni akarnak rajta h száradna le a nemesebbik felük. Egy kotyogós teló még nem a világvége, de rettentően zavaró tud lenni, főleg erdőben ahol pl traktornyomban mész, és az apró vibráció tökéletesen érezteti hogy gond van...
Tavaly végigtoltam a persely cserés bohóckodást egy Talas-al, kv drága volt, és ugyanúgy kotyogott utána is, szóval ahogy te is kiszámoltad lentebb, ha már zavar, akkor az egyetlen járható út ha eladod, egy (kirakatbringásnak) és veszel egy másikat.
szerk.
Karácsonyra kérj egy fekte/fehér/kék kulacsot, ez a sárga kiveri a szemem azon a szép sötét szin kombón. És a kulacs tartó sem egy árnyalat a bringa kékjével, de ettől még tudok aludni, szóval maradhat[ Szerkesztve ]
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
gabro0
őstag
válasz Hasaggymeg #123037 üzenetére
Na tessék, topikgazda uram már nem lát a sok sártól. Országútisok meneküljetek, amíg tudtok
-
emiki6
veterán
válasz Hasaggymeg #123067 üzenetére
Jól értem, a sárga és kék neked lényegében 1 szín?
Kívánom neked, hogy mindent megkapj az élettől, hogy rájöjj, nem elég. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Quad Era-1, Grado Hemp & Neumann NDH-30 "salesman"
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #123067 üzenetére
Nekem is volt hasonló Powerbar kulacsom, az enyémnek szivárgott a szelepe. Az anyaga amúgy jó puha volt, szinte gumiszerű, cserébe hamar szétroncsolódott. Most ilyen Duuti-m van, a haveromnak is vettem nagyobbat, ezeknek viszonylag kemény az anyaga és picit hozzá kell igazítani az alu kulacstartót, de cserébe van porvédő sapkája és ez az első kulacsom ami egyáltalán nem szivárog... igaz amikor kinyitom a szelepet képen fröcsköl , de valamit valamiért, valszeg az összes ilyen, aminek rendesen szigetel a szelepje.
szerk, nem is tudtam, hogy van ilyen teszt, gyorsan le is futtattam
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #123075 üzenetére
A megszokás nagy úr, az én lovamon is voltak ilyenek gyárilag, én szerencsére azonnal leszereltem őket, így most nem szívat senki vele . Amúgy ha neked tetszik és kényelmes, szerintem sz*rd le, hogy ki mit mond, szvsz a kormányszarv nem olyan fura, mint mondjuk egy kormánytáska karbon endurón . Amúgy az ízlést leszámítva én úgy érzem, hogy rövidebb kormányon kényelmesek a szarvak, de 700mm+ kormányon már nem igazán, szal nálam már ezért sem játszik a kormányszarv, mert a rövid kormányt nem tudtam megszokni, a gyári 660mm-t hamar lecseréltem 720mm-re.
A telóban a levegőnyomás érdekes téma, én úgy érzem egy ideig el fogok szórakozni vele . Nemrég felfújtam a súlyomhoz ajánlott minimum nyomásra, de nagyon nem tetszett, hogy szinte olyan lett, mint a régi rugós Tora, ezért most visszavettem belőle, így jó lágy a rugózása, de attól tartok durva terepen csapatva gyakran fel lesz ütve... valszeg a kettő között lesz ideális, valahol az ajánlott minimum nyomás alatt picivel.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
emiki6
veterán
válasz Hasaggymeg #123075 üzenetére
Csinálhattad volna azt, mint itt valamelyik fúrumtárs, hogy a szarvat belülre teszed. Vagy annyira azért nem széles a kormányod?
Amúgy meg csapassad a húzódzkodást kormányszéles, felső fogásban, hogy a transzferhatás miatt jobban menjen a mászás.Nekem ugye szinte egyenes a kormányom, nem annyira ergonómikus, szóval amikor tehetem (ahol nem kell sűrűn váltani, sokat fékezni, nem hepehupás az út stb. Jó, nem csak akkor, mert nekem elég stabil ez a támasz), akkor én így szoktam támaszkodni:
Runner aszonta vegyek ergo gripet, de már jön kínából egy sima, szóval marad a sima grip. Meg a kormányszár is. Annyira nem elviselhetetlen, hogy kormányszárat cseréljek.Kívánom neked, hogy mindent megkapj az élettől, hogy rájöjj, nem elég. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Quad Era-1, Grado Hemp & Neumann NDH-30 "salesman"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen