Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ivana

    Ármester

    válasz Redneck #122995 üzenetére

    Ez kb. az utolsó merev villás felső kategória. Duplán húzott tange csövekből. A nyeregvázcső ovális. Oversized csövek, headset és kormány befogó. Már a felső csöve sem egyenes hanem van egy enyhe lejtés. Van egy emelt láncvillás vázam is [link] De sajnos annak a festése gatya (ez könnyen orvosolható), a villa egy kuka marzocchi, abba is kéne egy ilyen merev villa, meg repedt a nyeregvázcső azt meg kéne forrasztani.

  • Runner_fxr

    Ármester

    válasz Redneck #122995 üzenetére

    Csalóka a kép, mert nem sík úton fényképezte, előre lejt. Egyébként meg egy gombnyomásra lemegy a nyereg, ha meredek részhez érsz ezzel a bringával. :) De amúgy ott a leírásban a válasz is, leírta, hogy ez egy L-es váz, ami neki kicsi, XL-t szeretne helyette, azon nyilván nem kell ennyire kihúzni a nyerget.

    1,5 milla egy használt bringáért, azért annyira nem áron aluli, de persze ez egy komoly gép.
    Azt nem tudhatjuk honnan van neki, valószínűleg nem idehaza vásárolta Trek forgalmazótól, számlával, garanciával. Rengeteg bringa jön be külföldről, ki tudja honnan, bizonytalan eredetű a legtöbb, ezért vannak sokszor piaci ár alatt.

    Hétköznapi kerékpárosok körében lehet még újdonság, de amúgy a mtb-os világban, főként a Trail/AM/Enduro világban ez már egy viszonylag régi fejlesztés. Talán úgy 2012 körül jelent meg először a dropper post, vagyis az útállítós nyeregcső.

    Simán el tudom képzelni, hogy nagyon jó áron jutott hozzá, és ezért bevállalta úgy is, hogy valószínűleg kicsi lesz neki. Azt azért nehezen tudom elképzelni, hogy 2-3 milliós kerékpár vásárlása előtt valaki ne nézne utána pontos geometriának. Szétdobni meg azért szokták a bringákat mert így könnyebben el lehet adni. Ilyen árkategóriában nehéz eladni kompletten a használt bringát, viszont külön a váz, villa és egyéb alkatrészek jó áron elkelhetnek.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák