-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
IMIIKE1998
őstag
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
jjeahh
nagyúr
válasz 6030D #127957 üzenetére
Nabasszus... . Nyerget amúgy nem akarsz újat? Mert az valami acélpálcás kőnehéz gyári cucc lehet, erre a bringára karbonpálcás illik, azzal is spórolnál pár grammot, a végén leviszed 10kg alá. Vagy már most alatta van?
trialboj: Random szivacs nekem sem jött be, de a jó minőségű szilikon az nagyon.
IMIIKE1998: Nem pont ilyen, de hasonlóm volt.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
IMIIKE1998
őstag
válasz 6030D #127968 üzenetére
+trialboy:
[link]LINK
Az a baj, hogy ezek alapján a csavaros rögzítésű kiesik, mert jelenleg is olyan van, mint a linkelt darab, aminél vastagabb semmiképpen nem lenne jó. Esetleg az a szivacsos Spyral mennyivel tömöttebb ennél? Kesztyűvel használod vagy anélkül? -
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #127977 üzenetére
jó, azért 95%-a kijött sima vízzel, de olyan sosem lesz, mint újan - nem halok bele, csak a kraton, vagy milyen markolatokkal ugye nem volt ez. Meg csak ezeken a színeseken látszik ennyire, sár színűt kell venni mindenből, az a megoldás! ;-)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
válasz 6030D #127991 üzenetére
Benne van a pakliban. Cube-okat nézegetem most (SL Road talán?), meg Ghostot (Square Cross ?), gondolom ezek már olyan gyártók, ahol az alapmodellek is megbízhatóak.
De majd tényleg körbe kell járni pár üzletet, végignézni a kínálatot, meg hol mi akciós, talán tavaszra beindul most a piac. Nézem a helyi apróhirdetéses oldalakat is, hátha valaki valami alap dolgot lecserél valami komolyabbra, de ez rizikós, mert ugye fogalmam sincs, mit kell nézni a használt bicikliken. Meg majd körbekérdezek ismerősök között is, a futós társaságokban is van pár triatlonos/bicajos, hátha valaki váltana, és lesz valami eladó cucc.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
jjeahh
nagyúr
válasz 6030D #127991 üzenetére
És tényleg, nem néztem végig a képeket. Nekem egyáltalán nem tűnik rossznak az a geo, max az effektív felsőcső hossz picit szokatlan, de láttam már hosszabbat is, pl. 2017-es Kellys Gate/Thorx. Na ezeknek tényleg el volt cseszve kissé a geoja, túl hosszú volt az eff. felsőcső, a 71 fokos fejcső már nem menő (az enyém is ennyi ), a láncvilla is 10mm-vel hosszabb volt, mint a Btwin-é. Mégis jól fogyott anno ez a bringa, tudtommal a topikban is volt (van?) pár... és miért is? Pont a jó ár/érték arány miatt, ami a Btwinnek is az erőssége
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #128027 üzenetére
+(#128030) jjeahh ...csak kíváncsiságképp mértem le,az alkatrészek súlya sem eddig nem volt,sem ezután nem lesz meghatározó az alkatrész pótlásnál,cserénél. Nem versenyzek,a másodpercek,de még a percek sem számítanak,így a megbízhatóság,minőség és ár az ami meghatározza mit mire cserélek majd ha kell. Pl. pedálnál sem érdekelt a súlya,a hátsó sort pedig legutóbb éppen nehezebbre cseréltem a tartósság érdekében.Azt gondolom,hogy a kerékpár még mindig csak ötöde,hetede az összsúlynak,és ha nem vagy egy alultáplált versenyző a kerékpározással nemcsak erőnlétedet növeled,hanem fokozatosan súlyfölösleget is leadhatsz,méghozzá ingyen. Három kilót bármikor,de ötöt is le tudok adni magamról,ami a kerékpáron alkatrészeknél már csilimilliómba kerülne,gyakran egyéb tulajdonságok,mint teherbírás,ár stb. kárára. Uff én beszéltem.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
StLui
veterán
válasz 6030D #128035 üzenetére
Én az élversenyzéssel vonom össze. Pont te amúgy, legalábbis rólad tudok, tényleg komolyan tolod, edzést is komolyan veszed, ez már az a határ ahol el tudom képzelni van értelme. Master, Elit, ezeket sosem tudom megjegyezni melyik az erősebb. Szóval rajtad kívül nem olvastam másról, hogy ilyen komolyan venné.
Országutisoktól bocs, azokat a a hsz-eket nem követem, lehet pl Napfénysüti is így tolja.Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
StLui
veterán
válasz 6030D #128043 üzenetére
Nálad föl sem merült a hencegés gondolata részemről, és ahogy írtam nálad el tudom képzelni, hogy jelentősége van a súlynak. Másnál sem gondolom hencegésnek a súlyon pörgést, csak nem érzem reálisnak ezen matekozni ezen a szinten, de a gyártók meg ennek örülnek persze.
Inkább az a kérdés részemről, hogy van e még valaki akinél számít 1-2 kg. Én érzem, hogy nekem sokkal fontosabb, hogy előző este bezabáltam-e, vagy épp jól érzem-e magam stb. Engem az sem érdekel, hogy volt már, hogy 1,5 liter vizet hazavittem a 2 literből amit a púpba töltöttem, mert épp mégsem kellett. Ráadásul a súlyom is ugrál 1-2kg-ot. Ha épp van otthon és beflefér a hátizsákba, bedobok még két belsőt is simán.
Én megnézem egy alkatrész árát, egyáltalán nem biztos, hogy az XT szett XT-re lesz cserélve, valószínűbb az SLX szint. Utána a minőség, hogy elfogadható e számomra, szerintem pl SLX bőven elég lesz, de majd kiderül. A látványos dolgoknál (hajtás, fék nekem nem az) meg, hogy tetszik-e. Nálam sehol nem szerepel a súly, semmiről nem tudom milyen nehéz, bringámról sem.Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #128035 üzenetére
Jelen állapotában 3x8, amit szeretnék 1x8-ra redukálni, de a tegnapi próbakör alapján nem kizárt, hogy érdemes lesz megtartani az első váltót és legalább a két kisebbik tányért... Majd ez kialakul, de az egyértelműen látszott, hogy irgalmatlan hosszú neki a 170-es kar, szóval már megrendelve a rövidebb.
Aztán úgy járunk ezzel a generációval, mint ahogy a telefon ikonról sem tudják, miért úgy néz ki, az első váltóról sem lesz fogalmuk ;-)
/sajna fékváltókarok vannak, amiket nem szeretek, de nem sietünk sehova, majd alakul a bevételek függvényében /Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #128064 üzenetére
Sógoromnak ígértem,így kábé egy hónap és vége a vallásosságnak.Mennek fel a krenk testvérek.
#128067) ivana...mennyire megbízhatóak ezek a fura nevű kici óccó alkatrészek?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-=RelakS=-
veterán
válasz 6030D #128062 üzenetére
Becsatolás.
Kezd az az érzésem lenni, hogy ha húzom is a lábamat tisztességgel, akkor magasabb fokozatra kell kapcsolnom. Nem vicces, mikor 110-es fordulat körül kap észbe az ember, hogy még 10+ kilométert azért kéne tekerni XDMás:
Ha végre rászánom magam, hogy nyeregbe üljek, és éjszaka, akkor remélem, hogy távfény gyanánt a Convoy C8+ XP-L HI (U6-3A) jó szolgálatot fog tenni
Nagyon komoly fénye van a kis dögnek. Falon nézve nem nagyon világítja túl a Bumm Ixon Space-t, cserébe van jó nagy szórt fénye lelógó faágak ellen, meg ennek messze is kell vinnie, hogy ne legyen olyan közel a sötétItt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #128141 üzenetére
Érdekes,mert bringámon mindkettő tömör,egyik sem "küllős",ugyanakkor a cikkszám stimmel.Biztos könnyítettek rajta mert olvassák ezt a topikot és elkapta őket is a grammánia Egy percig sem aggódtam,hogy esetleg nem talál,minden mérete rendben van,csak hihetetlen volt számomra,hogy egy nem kínai,hanem igazi made in japan terméken ekkora bakit követtek volna el.Sőt,ez nem valami amit minden darabra rá kell külön írni valakinek,hanem az egész matrica sz@r,amiről ezrével nyomják .
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #128169 üzenetére
Igaz váltóm 781-es,de akárhol kerestem rá az XT görgőre,ezt a 773-ast dobta fel,na meg még ott is ahonnan gyorsan és egyszerűen (Bike Pro,Káposztás Megyer) el tudtam hozni.
(#128177) Runner_fxr ...vegyes érzésekkel nézem ezeket,saját gyerekemet biztos nem engedném.Más 3 nyelvet beszélni és más nyaktörő mutatványokat végezni ilyen zsenge korban,mikor még agyilag nincs teljesen tisztában egy esetleges komolyabb bukás lehetséges hosszútávú következményeivel.Persze tudom,hogy így születnek a profik,de azokat a Red Bull Rampage arcokat is csak modern kori gladiátoroknak tartom,akik életüket kockáztatják szórakoztatásunkért (hírnévért,elismerésért stb.) és gyerekemet lehetőség szerint távol tartanám ettől.Saját vélemény hangzott el.
(#128178) Zsohi...a gyerekek nem ismernek félelmet Pontosan ott a nagy büdös kutya elásva,a felnőttek felelőssége vigyázni rájuk.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Toobee
veterán
válasz 6030D #128185 üzenetére
Lehet spórolni. Érdemes úgy gyártani őket, hogy még melegen át tudják adni a kisebbnek
https://barbieripnk.hu/
-
Runner_fxr
Ármester
válasz 6030D #128185 üzenetére
Szerintem pont egy ilyen volt a kis srácnak, és benne is van a cikkben: Propain Yuma 24"
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz 6030D #128210 üzenetére
Elvileg körbe lehet pörgetni, de majd meglátjuk. A tyúkláb nem karcolja meg a festést? Én a helyedben lehet tekernék valamit rá akkor is, ha mondjuk gumírozott, mert pl. az Abus bringazárban is bíztam, de nem kellett volna . A specifikációkban ugyanis azt írja, hogy gumibevonatot kapott, ezért nem bántja a festést, mégis teljesen szétcseszte.
Más, el is felejtettem: vettem a helyi boltban egy újabb montis nadrágot is ettől a márkától, még sosem hallottam róla, de m*rhajó, jobban tetszik mint az Endura. Sajnos már nem kapható, a weboldalukon sincs fent, valszeg ezért kaptam meg féláron. Az egész nadrág sztreccs, nincs túl sok zseb rajta de ami van nagyon jó, ahol a nyereg éri ott erősebb vastagabb anyagból van. Viszont a méretezése ennek is furi, nekem általában az M-es 32-es nadrágok jók, ez meg L-es és jó, sőt, a hátsómon feszül, szal slim fitnek mondanám.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Runner_fxr
Ármester
válasz 6030D #128249 üzenetére
A BMX kicsit más tészta, ezek se normálisak. Terepen esni más azért, egy ismerősöm dupla könyök törést szenvedett el, pont előttem, mert egy előrebukást követően ő úgy gondolta, hogy erőből megfogja azt az esést. Soha nem szabad erőből megfogni az esést. Nem könnyű dolog ez fejben, mert ezek hirtelen reflexes mozdulatok, hogy véded magad ahogy csak tudod. Nekem is volt olyan, hogy estem egy nagyot, tudtam, hogy ha ezt most megfogom, eltöröm a kezem, és nem fogtam meg, hanem szándékosan hagytam, hogy összemenjek az esés alatt, fájt mindenem így is, de nem lett törés sehol.
sebgutkopf: Nekem biztos nem kéne zip-es térdvédő. Szerintem jobb a csak gumis. Annyira nem rosszak, egész jól el lehet benne tekerni.
Én azon gondolkodom, hogy egy nyakcsigolya védőt veszek, mert szeretnék idén párszor menni bikepark-ba és ott tényleg bármi megtörténhet.Az biztos, hogy számít mikor kezded. Én nagyjából 12-13 éves koromba mentem fel először ide a Budai-hegységbe, konkrétan terepezni. Persze akkor még nem voltak ilyen gépek mint manapság, mert 1992-93 körül jártunk. Nagyjából a full merev Cro-mo Schwinn montival kezdtem, utána jött a GT karakoram 95 körül, amivel anno CC-ben kezdtem versenyezni, ma ezt XC-nek hívják ugye. Visszagondolva már a full merev bicajjal is elég őrült dolgokat műveltünk, de azért nyilván nem tudtunk olyan tempót menni, mint a mai gépekkel. A versenyzéssel felhagytam, de a bicajozás megmaradt, utána szép lassan lépkedtem felfelé a "ranglétrán" MTB szempontjából, cserélgettem a bicókat, jött a FR/DH őrület, volt vagy 4-5db Konám. Egy Chute, ez egy merev vázas FR/Dirt gép volt, már komolyabb RS villával, aztán vagy 3db Stinky, ezek már komoly össztelós FR bicók voltak, 180-as rugóutakkal, aztán végül egy Stab Primo, 200mm-es DH szörny. Utána kicsit mérséklődtek a rugóutak, és egyre inkább elmentem a tekerhetőség irányába, Trail/Enduro kategóriában már nem is emlékszem rá pontosan hányféle bringám volt. 2014 körül meg váltottam elektromosra, de ugyan úgy Trail/Enduro kategóriában. Ez idő alatt nyilván sok mindent megéltem, de azt nem mondanám, hogy valami profi lejtőzős lennék, mondjuk úgy az átlagnál gyorsabb vagyok, lavírozok a még biztonságosnak vélt és az őrült tempó között. Szerintem a bikeparkozás sokat tud segíteni, mert az ugrásokat jól el lehet sajátítani rendesen karbantartott, különböző nehézségű pályákon.
dunkel: Ebben bízunk mi is, ezért idén lesz nagyobb mennyiségben ruha.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #128243 üzenetére
Egyszer én is úgy jártam.Miután gondoltam láncbontó,pumpa,belső és néhány folt elég lesz sosem maradni az út szélén,azzal szembesültem,hogy kicsavarodott a szelepmag,és hiába fújta elengedte a levegőt.Azt akkor ott 2 kis fadarabbal sikerült meghúzni,de azóta mind2 kerekemen ilyen szelepsapka van.Elég nehezek,de biztonságot nyújtanak.
(#128245) Ákkk...szerintem ő sem üldözi,csak ösztönösen mozgásban marad,aminél jobbat az adott helyzetben én sem tudnék.Ha megállsz és visszafordul,esélyed sincs a menekülésre,már lefele sem,nemhogy felfele,egyetlen esélyed nagy sebességgel elhúzni mellette.Szerintem.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #128260 üzenetére
Szerintem minden autószelepben szelepmag van és az kicsavarható.Volt olyan dekás belsőm melybe nem lehetett eléggé becsavarni ahhoz,hogy ne engedjen egy keveset. Most defektnél is használom,ha le kell engedni a kereket,kitekerem és egyből megy a levegő,nem kell a tűt nyomogatni.
Ami a bordatörést,vagyis inkább elmozdulás nélküli repedést illeti,azt általában lábon hordod ki,a pihenésen kívül sem sokat tud javasolni a doki sem.jjeahh...régebb a bringákon mind ilyen volt,a műanyag az újkori találmány.Nézz egy tanyabájkot és ha nem szelepgumis szelep van rajta akkor ilyen sapka lesz a végén. Amúgy a legtöbb sufnituning műhelyben fellelhető.
(#128250) jjeahh...enyém is olyan,hogy mind2 szeleptípus tudja,mégis inkább átalakítót használok mert a presta szerintem egy olyan elcseszett találmány,hogy csak!(#128256) bexinho23...az a sok kis redő,varrás,ránc majd gondot okoz mikor sáros lesz és meg kellene takarítani.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz 6030D #128263 üzenetére
Mert a legutóbbi belsőmből többször kicsavarodott ez a rész a szelepsapkával együtt és mivel nem tudtam rendesen visszacsavarni végül kilőtte magából. Mivel nem találtam meg, nyakig sárban, -1 fokban cserélhettem belsőt . Meg ahogy Hasaggymeg is írja, ha defektet kapok és belsőt kell cserélni, kitekerem és egyből megy a levegő,nem kell a tűt nyomogatni.
ZolkoW: Azt én is hordok, de sajnos nincs rajta ilyen bizbasz.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz 6030D #128267 üzenetére
Ja, ilyent vettem, de ez sem lehet rossz.
Hasaggymeg: Ja, nekem prestára kell, meg drága a posta is
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Runner_fxr
Ármester
válasz 6030D #128260 üzenetére
Kezek, lábak, igen, leginkább erre. Hogy az izmaid amúgy megfeszüljenek, az alighanem kb elkerülhetetlen az esés pillanatában. De kézzel lábbal, erőből megfogni bármit, az mindig egy komoly veszélyforrás.
Azt én sem mondtam, hogy szándékosan el kell esni, de ha soha nem esel, akkor nem is tanulod meg a helyzetet kezelni.Bikefun bolt? Nem, csak áruljuk a termékeiket is, de nem kizárólagosan. Teszt center sem leszünk, arra ott van Merida Concept Store.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #128273 üzenetére
Próbáltam csőbe húzni 2 kőnehéz szelepsapkával,de nem állt kötélnek.
(#128264) flash-...A legszarabb,de még mozgó rugó is jobban csillapít a karbonnál,melynek csillapítása szerény véleményem szerint inkább placebo,mintsem mérhető tény.Az meg,hogy kotyog,nehéz,csavarodik és még isten tudja milyen egyéb rossz tulajdonsággal rendelkezik egy ilyen alsó kategóriás teleszkóp más történet,amiért valóban célszerűbb lehet egy merev karbon,vagy más villával helyettesíteni.
(#128273) 6030D...szerintem a parafa könnyebb,még ha használhatatlan is.
Na elég volt a hülyéskedésből,megyek megtanulni esni!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
StLui
veterán
válasz 6030D #128356 üzenetére
Mert ő abból indul ki, hogy a mostani divat szerint zsírégetésre kiderült, hogy a rövidebb, de intervall edzések hatékonyabbak, mint a zsírégető pulzus zónában hosszan edzeni. Csak ugye másról beszéltek Maratonista nem leszel a rövid intervallozástól, ezt még sehol nem olvastam.
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
6030D
Ármester
-
StLui
veterán
válasz 6030D #128366 üzenetére
Rendeltem 1-1-et gyereknek meg nekem mindkettőt 43-ast, de szerintem shimano kicsi lesz nekem (remélem nem mindkettő) térdvédőt is egyet. Elég komoly akció van most 50-70 % de tényleg sok a maradék cucc, meg menet közben már el is fogy amíg nézelődtem.
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
-
G@ben
addikt
válasz 6030D #128612 üzenetére
Az van beállítva, ami kell. 26x1,9 egyébként, de otthon lemérem, kiszámolom. Legkisebb fokozatban (22x32) nem emlékszem, hogy mennyit értem el, de 15km/h fölött volt, az biztos, persze csak rövid ideig. Rövid távon nagyon tudom pörgetni, aztán jól elfáradok, és csak gurulok.
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz 6030D #128642 üzenetére
Lehet, hogy az lesz, bár a fülembe ültettétek a bogarat, hogy folyton fejlődik a geo, egyre jobbak lesznek. Bár talán egy tavalyi sem olyan rossz.
És ez egy jó kör, a jobb oldalát többször megcsináltam már! A bal oldalt csak gyalog.
StLui: esküszöm, ha meglesz az új bicaj, csinálok egy pörgetős videót a legkisebb fokozaton, hogy mennyire gyorsan tudom!
[ Szerkesztve ]
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
jjeahh
nagyúr
válasz 6030D #128658 üzenetére
Ja, ez a srác durván nyomja, remélem egyszer én is eljutok olyan szintre, hogy be merjek vállalni vele egy lightos kört . Karbon Meridája van amúgy a gumik meg tubeless Maxxis Ikon-ok. A környéken kb. az összes KOM az övé, így itt KOM-ot szerezni teljesen esélytelen
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
cdl
senior tag
válasz 6030D #128655 üzenetére
Lejtőkön a GPS-es sebességmérést Én mindig fenntartással kezelem.
Sípályákon az AP-ok tudnak vad értékeket mutatni csúszkálás közben.
Csak a kerékszenzoros, jó gumiméretet megadott mérés hiteles szerintem.Aki olcsón outit keres, a Bikemagra felkerült egyTriban 520 'M"-es méretben.
Szvsz ár értékben a nagyon jó vétel.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen