-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZavaBalazs
őstag
válasz Hasaggymeg #225871 üzenetére
miche primato, gondolom még a gyári, amivel kb 10-12 évvel ezelőtt forgalomba került a bicikli.
#225809 ISThun: a hungaroring felé vezető útvonaladat meg tudod osztani? a héten lesz alkalmam nagyobbakat biciklizni, de valami mást is kipróbálnék, mint a dunakanyart.
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
Wombath
HÁZIGAZDA
válasz Hasaggymeg #225873 üzenetére
Pontosan, minek sietni? A kajajegyet már indulás előtt odaadták...
Ha lenne bringás rovatunk, akkor most úgy indítanám a cikket, hogy:
Bükk Marci: A maraton halála
A hétvégi versenyben ott van minden, ami miatt a magyarországi XCM évek óta zuhanórepülésben van.
Na és akkor a beszámoló: a Bükk Maraton korábbi verziójával az volt az egyik legnagyobb probléma, hogy borzasztó helyről indult, egy mező közepéről, ahova csak a legmegátalkodottabb versenyzők hoztak magukkal családot, hogy aztán ott aszalódjanak a napon órákat, minden nélkül. A pálya sem volt túl érdekes, de azért voltak benne izgalmas pillanatok. A tavalyi módosításokkal egyfajta no pain no gain állapot lett: egy kicsit, de tényleg csak egy kicsit jobb az infrastruktúra, viszont a pályából kiöltek mindent, ennél érdektelenebb XCM menet szerintem legfeljebb a Superiorosok etyeki köre lehet. Egy viszonylag hosszú aszfaltos mászással kezdődik, ami normál esetben arra lehetne jó, hogy az eleje lemeccselje, ki jut elsőként a nehezen előzhető egynyomos részre, ám itt gyakorlatilag NINCS ilyen, pár métert leszámítva bárki bárhol bátran előzhet. Technikás lefelék nincsenek, a legnagyobb kihívás az, hogy ha 40-nel mész be egy nem belátható kanyarba az erdészeti utakon, akkor nincs-e egy halom laza sóder vagy homok középen, hogy szépen kicsússz. Technikás felfelék nincsenek, én egy alkalomra emlékszem, amikor a nyíl egyenes nyomvonalról kicsit le kellett térni, hogy kikerüljek pár nagyobb követ, amik esetleg megakaszthattak volna. Két komolyabb (értsd: nekem le kellett váltani a legkönnyebbre, de ez az én aktuális gyengeségem ) meredekségű rész van, de a komolyabb meredekségről annyit, hogy tavaly a szakadó esőben a fattel leszállás nélkül fel tudtam menni rajtuk. Apropó, szakadó eső: a tavalyi verseny attól volt ugyanezen a pályán emlékezetes, hogy a vége felé van úgy másfél-két km, ami az a klasszikus "deathmud", azaz kerékre ragadó agyag, ha nem vagy résen, akkor beállt kerekű, 40 kg-ra hízott bringa vonszolása lesz belőle pillanatok alatt. Ez természetesen most nem fenyegetett senkit, tökéletes volt az időjárás.
Mindent egybevéve, számomra egy kellemes kardiós edzés lett a Bükk Maraton, semmivel sem nehezebb, mint a tavalyi budapesti GravelJam pályája volt, csak rövidebb . Nem tudom, hogy ez a szervezők vagy az erdészet miatt van-e így, kétlem, hogy a Bükkben ne lennének ennél jobb nyomvonalak. Nekem egyébként ezen a téren a Bakonyerdő Maraton volt az etalon, és a Mátra is több izgalmat hozott, de a Zselic is egész jó volt idén. -
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #225885 üzenetére
Van, amikor a lábad ég, mert nem bírja, meg van, amikor kezdesz fáradni, és a lábad még nyomná, csak nincs erő. Olyankor kell megpróbálni enni, inni valami gyorsan felszívódót, mert (jelen esetben) vagy kibírod így a végéig, vagy jön a kalapácsos, és megállsz. Eddig kétszer éheztem el edzésen, érdekes dolog. Azt hiszed, hogy még hazaérsz, nem kell már enni, majd otthon. Aztán hopp, lefordulsz a bringáról. Mindkétszer Verőcén fordult elő, onnan 20 perc a hazaút. Aztán eszel, a gyors cukor bemegy a vérbe, és újra tudsz tekerni. Csak nem úgy. Ezért nem kell megvárni.
ZolkoW: miért nem rakod át a 9er-ből? Amúgy a hadiút után azt fogod kívánni, bárcsak fattel jöttél volna.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Mr. Erikszon
senior tag
válasz Hasaggymeg #225885 üzenetére
-
stickermajom
addikt
válasz Hasaggymeg #225900 üzenetére
Rockrideren nekem is szokássá vált indulás előtt fújni, mert mindkettő eresztett egy kicsit a gyári Sun szalagozással. Most a DT Swissnél ügyesebbek a gyári munkások, jobban bírja.
Hétvégén majdnem eladtam a rókát, de lemondta a vevő az utolsó pillanatban. Valaki meggyőzte, hogy inkább autót kéne venni a pénzből. A francnak adnak az emberek értelmes tanácsokat másoknak?
[ Szerkesztve ]
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Hasaggymeg #225900 üzenetére
Amúgy olyan 4 havonta szerintem rá lehet tölteni harmadát a kezdeti mennyiségnek.
Teljesen igazad van abban az esetben ha nem volt tünetmentesen kezelt defekt.
Én ebben a konkrét esetben másfél hőnappal ezelőtt töltöttem fel az abroncsot.
Miért nem találnak már ki egy wifi-s szintmérőt az abroncsba?Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #225900 üzenetére
Ezt tervezem majd kipróbálni tl szalag helyett.
Lapított gumigyűrű.
Párszor volt már itt ajánlva, h rendben van.Newmen Tubeless Strips 29" Rim Tape Set
- Érdekes a videóban ahogy a helyére igazítja.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Black Smile
csendes tag
válasz Hasaggymeg #225893 üzenetére
Hasaggymeg és Gaben92, köszi a válaszokat! A javasolt módszerrel próbálkoztam, negyed fordulatot tekerve, és párszor le/fel váltogatva most már nem ugrál a lánc, csak a legnagyobb fogaskerékre váltva pattog, nincs vonalban a görgő és a fogaskerék. Gondolom a szélső pozíciót kellene beállítani, de azt hiszem inkább elviszem szervizbe mielőtt jobban elrontom, amúgy sem ártana, ha egy hozzáértő teljesen átnézné...
-
Lacerta
aktív tag
válasz Hasaggymeg #225941 üzenetére
Valami OEM cucc, nincs brandingelve. Nagykerből volt zsákos kiszerelésben. Kinézetre, tapintásra rendben volt.
Annyiba nem került, mint a Sram, de a sima felhúzóshoz képest még mindig sokszoros az ára. -
Redneck
veterán
válasz Hasaggymeg #225954 üzenetére
Nem is akarom, de hiányzik, mert nagyon szerettem. 250-300 lenne egy hasonló szintű 29-es új Cube, amit soknak érzek és nem akarok várni amíg feljebb megy, sem gagyi bringákkal szenvedni. A szezonban, a megmaradt 3 hónapban 50-60 rongyot égetnék el, ha autóval járnék.
Később még jó lehet barátnőmnek, én meg veszek egy másik komolyabb hardtailt, vagy egy gravelt...
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #225976 üzenetére
Így van. A váltókar eggyel magasabb kategóriás, illetve a bowdenház teflonos Acor, a bowden meg köszörült, rozsdamentes huzal. A bowdenház hossza meg ideálisan lett beállítva. Az is segíti a dolgot, hogy ez még nem rejtett elvezetésű, így nincsenek benne indokolatlan törések, az összes bowdenház hossz egy ívvel leírható utat tesz meg.
De ez alap lenne, ezen sokkal több múlik negatív irányba, ha nem adott.
[ Szerkesztve ]
-
Lacerta
aktív tag
válasz Hasaggymeg #225945 üzenetére
Great. Onnan tudom, hogy ez nem jobb, hogy elforgott.
A körömlakk nem rossz ötlet, de nincs itthon. Meg azt akartam elkerülni, hogy le kelljen venni a gondosan beállított szarvakat.
Így, hogy levettem őket, kentem alá B7000-et.
Érdekes, hogy a bilincses tartó hüvely része is gumis tapintású a külső felületén. Persze ha kinyúlik a hab markolat rajta, sz*rt se ér. -
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #225976 üzenetére
Meg arra is jó, hogy gyereküléssel guruljon egy órát a bringaúton. Szerintem két éve nem nyúltam hozzá, mégis átteszi a láncot a sebességek között. Igen, gödörnél csattan, terhelésen nem vált, az X01-et tényleg jobban szeretem. De az drágább, mint az egész bringa gyerekülésestől.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
XenHai
senior tag
válasz Hasaggymeg #226016 üzenetére
Aha de a recon már MTB ba való.
A x-fusion rc32 ? Mitől függ egyébként? -
krono.
tag
válasz Hasaggymeg #226019 üzenetére
Igazából tipik gravel terep, keményre taposott de poros földút, erdei ösvény, némi aszfalt, ilyesmik. Napokkal előtte még mentem a régivel ott, semmi baj nem volt. Csere után 2/2 alkalommal defekt. Persze lehet csak korábban szerencsém volt.
Rózsa szerű tüskék voltak a hibásak minden alkalommal.#226022Fall-N Igen, amit láttam kifejezetten belsőhöz való. De azt írták a gördülési ellenállást nagyon megnöveli, nem tudom ebből mennyi igaz. 8000/db nekem totál megéri, ahhoz képest, hogy kukázom a 18ezer/dbos gumikat.
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Hasaggymeg #226037 üzenetére
2019 októberétől tubeless. Ez idáig megtettem ezzel a kerékszettel ~17000 km-t országúton és könnyű terepen. (Lásd Szentende útjai )
Ebben az abroncsban 9300 km van. Eddig nem volt egyetlen esemény sem. Ez az első.
Még mindig nem látod értelmét a tubeless-nek?
Ui: alumínium kormány, rágcsálnám egy darabig.Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
nagyúr
válasz Hasaggymeg #226037 üzenetére
Miért? Kisebb defekteket megfoghat (nekem is volt hogy észre se vettem a defektet, csak némi tej fröcskölt a vázra abból láttam), illetve alacsonyabb nyomáson lehet menni ami a hazai utakra jobb. Nálam például a belsős 7/8 bar helyett tubelessel elég az 5/5,5 bar.
Egyedül a szerelés az amiben hátránya van (na meg drágább a rendszer).[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
inf3rno
nagyúr
válasz Hasaggymeg #226050 üzenetére
Ja az igaz, hogy utána nem gurul olyan simán.
Buliban hasznos! =]
-
nagyúr
válasz Hasaggymeg #226048 üzenetére
Nekem komfortban ad pluszt leginkább az meg megéri. Illetve nem kell félnem felütéses defekttől.
Túl sok defektem nem szokott amúgy lenni nem emiatt váltottam tubelessre.Més que un club!
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #226048 üzenetére
Igen, amire emlékszek, két vágás (éles szikla) és két nagyobb szúrás (nagy rozsdás szög). Felénk tényleg gyakoribb a durvább nagyobb defekt, mint az apró szúrásos, szal viszonylag ritkán kapsz defektet, de akkor szívás. Szal ide nekem vágás elleni védelem és szmötyis tej kell. Meg kukac, biztos ami biztos
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Redneck
veterán
válasz Hasaggymeg #226060 üzenetére
27.5-ös. Hiányzik a nagyobb kerék, de ezt sikerült értelmes áron, és alig használtan szerválni. Egy darabig marad, aztán megint egy 29-es lesz, vagy gravel.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #226057 üzenetére
A kukacozás outin nem olyan tuti, jó pár ismerősöm pont ezért használ inkább belsőt, mert sokszor nem maradt bent. Montinál egyértelmű, hogy csak a tubless-nek van értelme, de országúton nem egyértelmű a dolog.
-
zsolti72837
őstag
válasz Hasaggymeg #226058 üzenetére
Új állapotban én se hiszem, hogy fogok találni már. Főleg, hogy még méretben is jó legyen, ahogy Te is írtad.
Használt is szóba jöhet. Jófogáson érdemes nézelődni?
ELADÓ KONTROLLER JOYSTICK VÉDŐ KUPAKOK!! Zsolt XBOX ONE GAMERTAG: TenthCentaur291 ツ 223 pozitív értékelése van és 0 negatív értékelése ELADÓ termékek http://hardverapro.hu/tag/zsolti72837
-
addikt
válasz Hasaggymeg #226057 üzenetére
Mintha cementtel kennéd be, annyira "nem" gyógyul össze a gumival. Volt szerencsém 2x is csavarba menni a kocsival. Egyszer gumis csinálta, utána már én. A lyuk tágítása után a kukacot be kell kenni a vulkanizálóval, és utána belenyomni. Ha megköt, az atombiztos lesz. Bringás kukachoz nem adnak ragasztót?
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
zsolti72837
őstag
válasz Hasaggymeg #226075 üzenetére
Köszönöm a segítséget!
ELADÓ KONTROLLER JOYSTICK VÉDŐ KUPAKOK!! Zsolt XBOX ONE GAMERTAG: TenthCentaur291 ツ 223 pozitív értékelése van és 0 negatív értékelése ELADÓ termékek http://hardverapro.hu/tag/zsolti72837
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #226102 üzenetére
ez jóval veszélyesebb mint egy átlag kerékpárosdi, miért nem viseltek könyök térd védőt? valamit használna nem? (nyilván nem fékez meg egy borda stb törtést, de más esetekben segít nemde?)
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #226102 üzenetére
Fullface + trikó... Instára pont jó.
megtörténik a nagy májerekkel isfulton: 50-nél csak első féket húzni. Te vagy itt a legbátrabb szerintem.
A másik bringa elmélkedős dolgot meg vidd el a kocsik irányába. Ugyanazt nyújtja a Mazda 3, mint egy régebbi kocsi? Pedig lehet, hogy egyforma a súlyuk, és ugyanúgy 4 kerekük van.
A vázanyaggal kapcsolatban meg én mindig a csöves témát hozom fel: fogj 1-1 darab 1 méteres vas-, alu-, vékony falú alu és műanyag csövet (ha van otthon karbon cső, az a legjobb). Egyik sem fog eltölrni, ha téglára rakod, és ráállsz a közepére. Viszont a kezedben fogva mindegyikkel kezdd el ütögetni a betont. Melyiktől fájdul meg jobban a csuklód. Na, kb ez a különbség. Használt karbon bringától meg annyira kell félni, mint a használt autó vagy ingatlan vásárlástól.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Toobee
veterán
válasz Hasaggymeg #226140 üzenetére
Aztán mire a plakátos, 11,69M Ft-os XC40-et konfigurálod magadnak, gyorsan lesz belőle 18M.
https://barbieripnk.hu/
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #226140 üzenetére
értem én, nagyon jó áron van jó cuccokkal,. de igen jól írod, nem ez a ligám azért sokallom.
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #226167 üzenetére
szokott lenni cargobikera pályázat, de hogy a deka részt vesz-e benne, azt nem tudom.
-
Csokicsibesz
tag
válasz Hasaggymeg #226167 üzenetére
Én nem akarok politizálni csak elmondom tényeket.
A forint 12 év alatt az értékének az 50%-át elvesztette.
Emellé jön az a tény, hogy a jelenelgi kormányzat 12 évig prociklikus gazdaságpolitikát folytatott, ami miatt most tök üres az államkassza. Tehát az állam nem tud most segítséget adni (direkt juttatás vagy adócsökkentés formájában), mert nincs neki miből.
(Itt megjegyezném, hogy a Német állam épp most csökkent adókat ill. ad gázár támogatást.)Egyszerre lesz így drágább minden termék és szolgáltatás, vesznek el kedvezményes adózást (KATA), valamint állítanak beruházásokat.
Ezek együtt pedig recessziót fognak eredményezni vagy már eredményezik is. (Érdemes megnézni, hogy az Eurózóna maginflációja 4-5% között mozog míg a Magyar 16%. Az infláció nem idén kezdődött, már tavaly novemberben 4-5% között volt a magyar infláció).
Amíg ezek a folyamatok tartanak semminek nem fog csökenni az ára és csak még nagyobb lesz a különbség nyugat és közöttünk.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #226217 üzenetére
Az igazi a micro ratchet campa az gyakorlatilag frikciós, rákötöd és megy.
(#226208) acsati: Váltót mindig úgy állítunk, hogy alsó végállásban jó legyen, utána addig feszíted a bowden, hogy pont jó maradjon. Ha ez megvan és jó a rendszered akkor végig kell váltania szépen.
[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
válasz Hasaggymeg #226268 üzenetére
nyár elején szoktam elkezdeni tekerni mikor már 25+ fok van, de hát a rollerezés ellustitott..
aztán 2 hete itt nálunk 35-40km/h-es szél volt, szóval ugy nem nem akartam
de hát kifogás az mindig van szép lassan rászedem magamumm bicajozás után
120/64 vérnyomás a 64es érték nem alacsony picit?
111 pulzus
mennyire normális?
a pulzusom szerintem csak akkor fog lenyugodni ha elmegyek aludni, általában mindig igy van, nem tudom h ennyire tulhajtom magam vagy idk[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
válasz Hasaggymeg #226215 üzenetére
Váltót én menet közben is csak a kicsin használom, ne dolgozzon szegény rugó.
-
nagyúr
válasz Hasaggymeg #226279 üzenetére
Bejárattam csak.
Amúgy a féket kellett megcsináltatni de próbáltam és most fog.Més que un club!
-
stickermajom
addikt
válasz Hasaggymeg #226276 üzenetére
Ott még a hajtást is kímélem azzal hogy tolom.
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #226292 üzenetére
Jah.. képzeletben edzek egy jó kis canondaláréval csapatós szerpentinen ilyenkor jó nincs nagy forgi
-
Toobee
veterán
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #226314 üzenetére
Reba??? Miért cserélted le a Judyt? Kíváncsi vagyok mennyivel lesz jobb (?).
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #226337 üzenetére
Amúgy az már Token-kompatibilis, szal azt is rakhatsz bele, ha kellene .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Kiskopika
senior tag
válasz Hasaggymeg #226332 üzenetére
Próbáltam szemre is de hátul annyira bent vannak a fékpofák kb 0.5mm mindkét oldalt hogy szemre esélytelen volt. Próbálkozok holnap még, köszi a tippeket
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #226337 üzenetére
Jöhet a Sram hajtás!
Nullás szerviz vó't?Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Csabahun
senior tag
válasz Hasaggymeg #226349 üzenetére
Pedig, lehet nem ártana egy szervíz, én most vettem egy Revelationt(2021.12.20-as gyártás)de a szivacsokban kb negyedig volt olaj.Zsír volt benne, alsó lábakban olaj is. Most jött meg az új Maxima dynamic lube olaj hamarosan megy egy nagyobb szervíz.De ezt most a dynamic grease zsírral próbálom ki.Kéthavota kenem a telót, 1 évet nem várnék vele.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #226349 üzenetére
Na, akkor ideje megtanuld a teló szervizt is. Az enyém gyárilag nem mozgott tökéletesen és ha szárazak a szivacsok, az bizony koptatja a becsúszók bevonatát, ami fekete, szal sajnos idővel meg is látszik . Egy jobb telón nem annyira, mind a Judyn, de azért látszani fognak a karcok.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
stickermajom
addikt
válasz Hasaggymeg #226349 üzenetére
Runner mutatta a képet, a Spectralban a tag konkrétan porszáraz volt gyárilag. Ezek után én is azt mondom, hogy érdemes egy kis szervizt csinálni új korában.
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #226349 üzenetére
A gyárban nem a mérnök meg a dreambuild videós emberke rakja össze, hanem a betanított munkás, aki egy nap lehet, hogy 500-at is megcsinál, és hibázhat (mint mindenki, aki dolgozik). Nekem az XC32-n volt meggyűrődve a szivacs. Jobb a nyugalom, nem egy lánc ára, ha baja van.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #226358 üzenetére
- Régi vs mostani "minőség"
szerelésre is igaz.
https://9gag.com/gag/amgEqQy【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
lsebestyen
addikt
válasz Hasaggymeg #226383 üzenetére
Nem állsz ki, akkor hátraesel.
-
Kiskopika
senior tag
válasz Hasaggymeg #226394 üzenetére
Istenem, hogy miért nem lehet csak ráülni és hajtani.
Tehát akkor felül megnyitom olajjal, lent a duggattyukat kitágítom, berakom a kereket, beállitom a féktestet, közbe huzogatom a fékkart is hogy minden jó legyen. Majd ha jó felül visszazárom. Kb igy?
És mire végzek nyakig olajos vagyok -
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #226349 üzenetére
Ez volt stickermajom tagja, újonnan, először szétszedve. Ott vastagon kéne állnia a zsírnak. A légkamra belseje is szinte száraz volt. Ha ezt így elkezdi használni, az egy dolog, hogy pocsék szarul fog mozogni, de könnyebben bejut a kosz és elkezdődhet egy kopásos folyamat. Villák esetében is láttam már hasonlót, bár az igaz, hogy ott ritkább, de 10-ből 6-7 esetben az a visszajelzés, hogy sokkal jobban mozog a teló az első szerviz után, mint újonnan. Ettől még simán lehet, hogy igazad van, mert ha szépen mozog a villa, nem tapad, könnyen indul, valószínűleg van elég kenése és semmi baj nem lesz ha fél vagy 1 év múlva lesz szétszedve egy karbantartásra. Viszont azért ne beszéljünk erről úgy, mintha nem egy létező jelenség lenne, mert látom, hogy az. Főleg tagok esetében van nagy trehányság, sokszor a csillapítás is levegős és szörcsög már újonnan. De a villák esetében sem bánnak bőkezűen a kenéssel a gyárakban. Szóval nyugodtan ajánlható a 0-ás szerviz a villákra és főleg a tagokra. Ha az új villa szépen mozog mint a tiéd, akkor nem kell kapkodni, hogy szétszedd, de ártani akkor sem árt. Viszont az kifejezetten árthat ha valaki kifog egy száraz belű telót és nekiáll csapatni vele 1 évet. Szóval érdemes ezt azért átgondolni, drága alkatrészek ezek.
Új hozzászólás Aktív témák
- bambano: Bambanő háza tája
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- World of Warships
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- E-roller topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Wuthering Waves
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs