-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
arcitec
addikt
válasz
Hasaggymeg #204867 üzenetére
Az csak fikció amit állítasz. Nekem semmi ilyen problémám nincs, meg szerintem annak sem akinek van, max. annak, akinek nincs.
De nem akarok vitázni, csak jelzem a tévedésed.
No meg ki iszik ragacsot? Megfelelően kell összekeverni és megfelelő minőségű ISO-t kell használni.
#204880xy.zsolt: Részemről semmi flanc, csak jó pár kulacsot elhasználtam már, eleddig ez a legjobb. Nyilván nem kötelező használni, kinek mi ...[ Szerkesztve ]
-
bardi
aktív tag
válasz
Hasaggymeg #204899 üzenetére
Nekem nincsen mosogatógépem, kézzel mosva sehogy se jön le, viszont van ilyen gőzös tisztítóm, karcher, az elég prímán leszedi a rászáradt iso/penész maradványokat, és át lehet fújni rajta. Bicikli alkatrész mosásnál is jól jön, meg a lakás felmosása is megvan vele 6 deci vízből, vegyszerek nélkül.
'92 Honda VFR 750
-
arcitec
addikt
válasz
Hasaggymeg #204899 üzenetére
Miféle kosz és ragacs? Továbbra sem értem. Szerintem túltoljátok ezt a kérdést. Pláne, hogy nem a használatán van most itt a hangsúly, hanem a nem létező ragacs eltávolításán. Eszem faszom eldobom.
Egyébként meg ott a mosogatógép.
Részemről ennyi és ott ragacsoztok amivel és ahol akarjátok...[ Szerkesztve ]
-
arcitec
addikt
válasz
Hasaggymeg #204908 üzenetére
Kedves Topikgazda. Miért kellene nyugtatnod?
Nyugodt vagyok én, nem megfelelően érveltem? Legfeljebb színeztem ...
-
sebgutkopf
őstag
válasz
Hasaggymeg #204802 üzenetére
Korábbi Öhlins használóktól én is ugyanezt az információt kaptam, hogy a "SBS (~kishupliérzékenység)" a fox és legújabb RS (charger és debonair) villákhoz képest nagyon kemény, nem elég érzékeny, ráz.
Versenyzőknek való, akik olyan durván veretik és annyira erősen tudják terhelni, hogy kis ütést nem is kapnak. Mi meg hozzájuk képest muglik vagyunk.Más kérdés, hogy a két nagy márka felfüggesztését is lehet keményre hangolni, ha valaki épp arra vágyik.
Ami figyelemre méltó az az, hogy még a world cup futamokon is, amikor még ismerkednek a pályával, akkor lágyabb beállításokkal mennek, majd amikor elkezdik összerakni a pályát, hol emelnek, hol érkeznek, hova préselik be a bringát, akkor kezdik el keményíteni a platformot és végül a versenykörön már kimondottan kemény felfüggesztéssel mennek, amit az a tempó már igényel is. Viszont amíg nem tudnak a pályán olyan gyorsan menni, addig a kemény felfüggesztés használhatatlan. -
Sefter
veterán
válasz
Hasaggymeg #204935 üzenetére
Félre váltott, láncot dobott. 2-3 kirándulásonként szerelgetni kellett
SpaceJam
Ez már vagy 10-15 éves cucc, azt mondod a mostaniak megbízhatóbbak?[ Szerkesztve ]
Psn ID: sefter_hun
-
sebgutkopf
őstag
válasz
Hasaggymeg #204931 üzenetére
Ja ja, hogy mondod. Azok a hátsó tagokat a ráírt max psi-re fújják az ilyen durva freeride igénybevételhez, nagyon más világ mint a dh world cup.
1-2 éve volt, hogy egyik mókus megérkezett az Audid nines-ra egy hátul spirálrugós taggal, de mivel tudta, hogy nem létezik olyan kemény rugó hozzá, amivel nem ütik ott fel, ezért a helyszínre rendelt egy levegős hátsó tagot, amit max-ra fújt.
Cserébe valószínűleg nem sokat pogózik tekerés közben -
Toobee
veterán
válasz
Hasaggymeg #204961 üzenetére
Méretek, ár, itt található. Nekem szélesek a 143-as nyergek.
https://barbieripnk.hu/
-
jjeahh
nagyúr
válasz
Hasaggymeg #204961 üzenetére
Én nem értem a gyorszáras boostnak mi értelme, szal van a gyorszáras, van a qr15 átütős, van a boost és a super boost, amit asszem kb. csak a dh bringáknál használnak. És akkor néhány gyártó gondol egyet és piacra dob 1-2 gyorszáras boost vázat, amihez kb. kerékszettet sem lehet kapni
( ha jól gondolom). A Marinnál láttam még ilyen vázat anno, én nem merném megvenni.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Hasaggymeg #204987 üzenetére
Szombaton (túrázás után mert hazautazás napján már nem bringanap volt) még ott ebédeltem a teraszon (a lépcsőn fel) és annyira sütött a nap, hogy bentebb kellett húzódjak az árnyékba mert kellemetlen volt.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
szimpláncsak
tag
válasz
Hasaggymeg #204989 üzenetére
-
Toobee
veterán
válasz
Hasaggymeg #205008 üzenetére
Mer' a dekatlonos biciglikk' szarok
Hasaggymeg kedvéért:
https://barbieripnk.hu/
-
lorcsi
veterán
válasz
Hasaggymeg #205008 üzenetére
Ja, h nyúlt...nem hiszem, allitolag szerviz utan van
De azert ranezek egy nyulasmerovel valahol -
bardi
aktív tag
válasz
Hasaggymeg #205015 üzenetére
Szerintem ez is elég változó, csomószor volt, hogy az erdőben egy párba futottam bele, és a csaj nagy mosollyal köszönt, a srác meg ránézésre megfojtott volna, de azért visszaköszönt
Viszont futottam már bele ilyen igazi fapina társaságba, egész messziről láttam már őket, még egymással sem beszéltek, csak sétáltak ilyen igazi búvalbaszott arccal, ránézésre akár otthon is maradhattak volna.'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz
Hasaggymeg #205023 üzenetére
Ha ennyire tetszik neki, igazán jöhetne velem tovább, eskü sétatempóban tekernék tovább
Toobee: Tavaly, amikor bringát kerestem, új is szóba került egy bizonyos árig, és felszereltségben ég és föld volt kb a különbség a nagy márkákhoz képest azonos áron... Nagy nevek 100-150k-val több pénzért adtak csak átütős vázat, villát. Aztán végül használt bringa lett, amit abszolút nem bánok, imádom, de ha újat vettem volna, biztos decás bringa lett volna a választás.
[ Szerkesztve ]
'92 Honda VFR 750
-
Ringman
nagyúr
válasz
Hasaggymeg #205030 üzenetére
de vsz. ellene sem, a titánváz elég rétegtermék szerintem ahhoz, hogy ne pont a decás legyen rosszabb, mint a többi, nem hiszem hogy sok cég gyártana ilyen vázakat.
személy szerint én nem akarok karbonvázas bringát (villa, nyeregcső ok. karbonból), mert nem vigyáznék rá úgy sem, a Ti váz azért kevésbé odafigyelés-igényes. (meg jobban is tetszenek a sima csővázas formák)
-
SpaceJam
aktív tag
válasz
Hasaggymeg #205033 üzenetére
Illetve nagy előnye még – főleg az aluhoz képest –, hogy sokkal nagyobb fokú hajlást kibír maradandó károsodás nélkül. Amellett, hogy rugalmas, gyakorlatilag immunis az elhasználódásra, ami a fémeket idővel már kicsinálja. A témában egészen érdekes videó a 787-es új, karbon alapú repülő felépítése.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
rétisün
veterán
válasz
Hasaggymeg #205048 üzenetére
fura egy hybrid (
) megoldás, elől FM felfogatás, hátul PM (?)
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
venember83
nagyúr
válasz
Hasaggymeg #205054 üzenetére
Ádám, 30 és 39 év közötti férfi felhasználó megvette, majd értékelte:
Ár érték arány verhetetlen szerintem. Sajnos a COVID miatt a készlet jelenleg üres, de amint kapható érdemes lecsapni rá(nekem is sikerült). A váltó pontosan vált, a váz könnyű és merev! Egyetlen “szépséghibája” a neve, de ezt tükrözi az ára! Ugyanilyen felszereltséggel nagy márkák kerékpárjai 2-3x drágábbak és semmivel nem jobbak, ráadásul nem adnak 5 év garanciát a vázra! Ajánlom, nagyon jó választás aki 29” monti vásárlásban gondolkozik.
[ Szerkesztve ]
-
Maximum1
őstag
válasz
Hasaggymeg #205054 üzenetére
Remélem etetek a parton lévő szomjas csukában, jól főznek.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Hasaggymeg #205054 üzenetére
...ha utánaszámolok az alkatrészek piaci árának akkor megközelítőleg 4-500 euró az árkülönbség a sziklalovas javára, ami egy összesen ~1700 eurós kerékpárnál számottevő árelőny. (váltóm szerintem picit jobb, fékem szintén, de a hajtás többi része, a kerékszett és villa mind-mind a Rockrideren jobbak). A kérdés ami fennáll így már csak a geo (azt azért nem gondolnám elcseszettnek, bár nem értek hozzá) és főleg a váz pontossága (csapágyházak, papucsok), továbbá az összeszerelés minősége. Ha ezek rendben vannak akkor tényleg csak a sztereotípiákat kell már ledolgozni, amihez szerintem nagyban hozzájárul a nagyáruházi üzletpolitika mely egészen alacsony kategóriájú kerékpárokat is gyárt, illetve forgalmaz. Amíg ilyenek is vannak a kínálatban (ami üzleti szempontból teljesen rendben van) addig szerintem nehéz lesz a "nagyokkal" versenyezni.
Maximum1...2x is voltunk ott, de (most) csak 7végén vannak nyitva.
venember83...láttam, de nem egy harcore bringásnak tűnik az értékelése szerint...nézd meg jjeahh kollégát aki fotósként jött ide, most meg csak úgy keni-vágja a százalékokat, grammokat és szögeket.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
válasz
Hasaggymeg #205033 üzenetére
a karbon sok szempontból jobb (pl. könnyebben formálható - "aero" vázak), viszont rideg, ami nem éppen kedvező tulajdonság egy közlekedési eszköznél.
és igen, az acél és az alu izotróp anyag, a kompozit meg nem, a szénszálak csak saját szálirányukban erősek.
-
tisn
addikt
válasz
Hasaggymeg #205057 üzenetére
Amíg ilyenek is vannak a kínálatban (ami üzleti szempontból teljesen rendben van) addig szerintem nehéz lesz a "nagyokkal" versenyezni.
ugyan nem ez, de a legkisebb rockrider mtb a 13 eves fiam alatt 1.5 eve jol szolgal, barminemu szerviz nelkul (a lancot neha lefujom lanctisztitoval es megolajozom)
pedig amit az a szegeny bringa mar kapott...nagyon pozitiv csalodas
-
Toobee
veterán
válasz
Hasaggymeg #205054 üzenetére
https://barbieripnk.hu/
-
Csokicsibesz
tag
válasz
Hasaggymeg #205057 üzenetére
Az az igazság, hogy a kerékpár árak iszonyatosan elszálltak.
Már a Covid előtt is igen magas árak voltak, mind az alkatrészek esetében, mind pedig a egész kerékpárok esetében. Covid után mindenre rájött még 15-25% ár növekedés.
Egyszerűen túl vannak árazva a termékek. Nem hinném, hogy egy csúcs bringánál, amiben nincs elektromos motor megmagyarázható a 12 ezer euró feletti ár címke. Ennyi pénzért újonnan motort lehet venni.
Az a baj, hogy a gyártók az elmúlt időben semmilyen szinten nem voltak érdekeltek az ár versenyben. Mindenki szépen stórfolta felfele az árakat, a fogyasztók meg sznobságból megvették. Nem véletlenül van az, hogy az USA-ban a kerékpározás a középkorú fogorvosok meg ügyvédek sportja.Igen is jó lenne, ha lenne a kerékpár gyártóknál is konkurencia. Valószínűleg a Decathlonnak van erre megfelelő tőkéje és érdeke is, hogy ne mások termékeit árulja a boltjaiban, hanem a sajátjait.
A prémium kategória bevezetésével pedig feljebb tudja pozícionálni a saját termékeit.Lássuk be aki drágább kerékpárt vesz az nem nézi meg, hogy 50-150 ezres kategóriában mi a felhozatal egyes gyártóknál. Hanem azt nézi, hogy amikor meg egy verseny közvetítés, akkor a csapatok milyen gyártó gépein mennek. Hiszen ha egy TdF-et lemennek ezek a bringák, akkor egy Average Joe alatt is jól lesz.
-
Toobee
veterán
válasz
Hasaggymeg #205065 üzenetére
A váz az biztos ugyanaz XC900 920 szinten, tehát valószínűleg van belőle piros is. Maximum nem minden piacra jutott el.
https://barbieripnk.hu/
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz
Hasaggymeg #205103 üzenetére
Az alap 1900-as DT-ben van csak kalapácsos megoldás, attól jobbakban ratchet
-
ZolkoW
őstag
válasz
Hasaggymeg #205103 üzenetére
van valaki a kulacsodban
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
J.C.G.
aktív tag
válasz
Hasaggymeg #205103 üzenetére
Pinkibike cikk [First Look: DT Swiss' New 1900 Spline Wheelsets]
Most kapta meg a 370-es agy is a racset rendszer egy módosított változatát. Eddig igen csak a 350-től fölfelé volt ez a rendszer. Én mondjuk nem hallok semmi rendellenes hangot, de ez lehet az érzéketlen fülem miatt is.bardi
Támvillára helyezett villogónak ez egy tökéletes megoldás. Negyed fordulattal le és feltehető, a tartója mindig a helyén marad. Könnyű, jól látható és elég hosszú az akku üzemidő is.
[INFINI LAVA 260R] -
MPowerPH
félisten
válasz
Hasaggymeg #205131 üzenetére
A Shimano -nal tudtam a sorrendet, es ahogy latom a tesztekbol, az M9100 -as mar ujra Sram -ok szintjen van. Bar en a mostani XTR -el is elegedett vagyok.
Gondnak gond, de elhataroztam, ennyibe kerulnek a bicajok. Jeti, Specik -nel ennyi a belepo modell ara. Cube ezen a szinten eleg olcsojanos edition, aminek az okat nem ertem. Ugyan ugy karbon, full boost, suly rendben van, dicserik is, es a korites ugyan az. Fox tag,villa, jo hajtas itt 6000EUR, az emlitetteknel meg 9-12000.
Egyetlen problemam, hogy nincs raktaron. 2020-2021 -es modell is jo lenne, azokon Sram X01Eagle volt, es XTR fek. Es meg a narancs, sotet szurke szin is szebb volt.
Ahogy nezem, a geomatria itt nem valtozott.Szoval ha outletbol, barhonnan talalnek egy ilyet, nekem az is jo.
A bringa az Öhlins telokkal 1.8 lett volna, es 2012 -es modell. Azota szerintem oregedett a geo annyit, hogy ennyiert nem szabad megvenni.
A Bike-discount -on kivul milyen boltokban erdemes meg nezelodni?
Csak mert talaltam boltot, ott Majusra igerik.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz
Hasaggymeg #205144 üzenetére
Megnezem majd geprol.
Kozben raakadtam a fahrrad-xxl.de -re, itt van valasztek, bar sok csak in shop vasarolhato meg. Ezt megvennem, groupset -et ledobnam rola, eladnam, vennek ra olyat, amit elkepzeltem. A fek meg jo, MT7 -et akartam eredetileg is.
Don't Tread On Me
-
jjeahh
nagyúr
válasz
Hasaggymeg #205148 üzenetére
Első Pfizer, szépen hazavágott
. Remélem holnap már tekerek
. No nem versenytempóban, csak alapozó.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz
Hasaggymeg #205157 üzenetére
& Ringman: a nyáron nyugi volt, nem volt értelme oltani, mostmár van. Tavasszal még akartam, de akkor pont elkaptam volt a családtól és majdnem egy hónapig tönkretett
. Valszeg ezért vagyok most rosszul, van bennem még antitest vagy mi. Remélem amúgy az oltás nem befolyásolja a pulzust, talán most vagyok a legjobb formában (magamhoz képest), kb. minden tekerésen jönnek a KOM-ok, kupák, PR-ek, nem kéne lerombolni
. Jobb érzés lazán kitekerni ott, ahol a haverok megdöglenek, vagy tolják
. Szeptember-október az én időm, novemberben már kezd romlani a forma, aztán egész április végéig szenvedek. Nem is értem, akik télen is versenyeznek pl. cx-el.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
bardi
aktív tag
válasz
Hasaggymeg #205191 üzenetére
Mikrométer, bár kicsit megviselt darab, még 1 fontért vettem egy bolhapiacon. De ennek hamarabb elhiszem az 1 százados pontosságot, mint bármelyik tolómérőnek.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz
Hasaggymeg #205193 üzenetére
Működéséből adódóan ez nagyon pontos eszköz, a tolómérőnél sokkal pontosabban lehet vele mérni. Ha esetleg érdekel a téma, ez egy jó videó róla.
Az enyémnek annyi hibája van, hogy nullára tekerve egy századdal el van tolódva az érték, illetve ezeknek a végén van egy rugós, racsnis tekerő, azzal kéne ráhajtani a mért darabra. Nekem sajnos szorul annyit a menet benne, hogy azzal nem forog el. Emiatt túl tudom húzni, és kisebb értéket mutat, mint a valós.
Most kíváncsiságból kipróbáltam, hogy egy hézagmérő lapjait lemértem, 0,05-0,70 mm között, vagy pontos, vagy mindkét eszköz ugyan annyira rossz[ Szerkesztve ]
'92 Honda VFR 750
-
jjeahh
nagyúr
válasz
Hasaggymeg #205221 üzenetére
Haver bringáján tapasztaltam, hogy a rövid láncvilla és az 1x trendek külön-külön mind jól hangzanak, együtt viszont azt eredményezik, hogy a lánc amikor "keresztben" fut, jobban megtörik és darál
. Ha távolabb van a fogaskoszorú a hajtókartól (hosszabb láncvilla), akkor nem annyira.
erhas01: köszi, ezután bátrabban megyek erdőbe
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Ringman
nagyúr
válasz
Hasaggymeg #205233 üzenetére
amúgy így van (én is írtam, h nem biztos hogy érdemes), lehet hogy valami kenda kellene ~3k-ért
-
jjeahh
nagyúr
válasz
Hasaggymeg #205223 üzenetére
Azért ez is megtörik rendesen, de a darálás meg láncleesés függ attól is, hogy mennyire hajlékony, oldalirányban mennyit enged a lánc. Valahol olvastam, hogy több Shimano érzékeny erre, KMC nem annyira.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
bazsimano
őstag
válasz
Hasaggymeg #205237 üzenetére
tökéletes! köszönöm szépen!
-
Maximum1
őstag
válasz
Hasaggymeg #205237 üzenetére
Kivéve az outin, ott a 28 a gyorsabb a 25 ellen, ez köztudott.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Hasaggymeg #205248 üzenetére
Van egy ilyen XX1 Eagle groupset, csak 10-52T hatso sorral. Ez most nekem €750 EUR lenne. Kb. az az ar, amiert hulye lennek nem cserelni azonnal, amint ideer.
Sram X0 van a bringan... Azt tovabb adom ujonnan, majdnem nullas a csere.
Don't Tread On Me
-
tisn
addikt
válasz
Hasaggymeg #205065 üzenetére
Jó-jó, de itt nem rólad beszélek, hanem olyanokról akik hajlandók 1500 euró fölött is bringát vásárolni.
ez ilyen elvi dolog, ne erjen tobbet, mint az autom -
MPowerPH
félisten
válasz
Hasaggymeg #205263 üzenetére
Nem, de a groupset az mindennel egyutt jon, azert kerdeztem, csapagyat is beleertve. Es ahogy nezem, nem kicsi osszeg, jo lenne ide valot valasztani, akkor lesz tartalek.
Am, XX1 nagyon serulekenynek nez ki elso es masodik blikkre is a review -ek alapjan. Sram is XC -re ajanlott kategorianak irja... Kozben meg egy csomo Enduro bringa jon XX1 -el, a legmagasabb kiepitesben, az AM -eknel meg az osszes top tier 10k EUR es a folott azt kapta.
Egyedul az miatt lenne jo, mert ennyire olcso, meg jol nez ki a gold set, de a heten el kell dontenem, kell e.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
jjeahh
nagyúr
válasz
Hasaggymeg #205275 üzenetére
Melyik az a gombolós csősál?
Ha már itt vagyok, most mértem nyugalmi pulzust (egyebek mellett), végre 45
. Általában ha elérem a 45bpm-et, akkor vagyok a legjobb formában... magamhoz képest. Csőmaxosokkal így sem bírnám, mert utálok csőmaxon menni
.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Ringman
nagyúr
válasz
Hasaggymeg #205277 üzenetére
sok-az-egyben megoldásként én tavasztól őszig ezt használom, kb 0 helyet foglal: [link]
-
jjeahh
nagyúr
válasz
Hasaggymeg #205277 üzenetére
Vérnyomást meg testsúlyt
. Ja, hogy a kabáthoz jár a sál.
#205280 velizare: menő, csak nekem fura, hogy olyan hosszú hátul.
#205281 Tyler Durden: ültél már olyan nyergen ami bevált? Esetleg olyanon, ami egyáltalán nem? Mert akkor legalább van kiindulási alapod, hogy milyen formájút vegyél és milyeneket kerülj. Ami szerintem lassan alap kéne legyen, az a kivágás a közepén, az enyémmel az az egyetlen problémám, hogy hosszú 15-30km mászásokon zsibbad a bizbaszom. Másképp hosszú távon is bevált és iszonyat tartós, pedig filléres tétel volt, asszem akciósan valami 15-20 euróért vehettem
. Balaton kör előtt meg ajánlom a Sudocrem használatát
.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
válasz
Hasaggymeg #205294 üzenetére
Sose tagadtam, hogy hurka vagyok
Nevetni fogsz én emiatt (is) vettem zselés nacit. Megnézem az összefoglalót, illetve beruházok szerintem erre a nyeregre, aztán majd reflektálok, hogy mennyire vált/nemvált be.
Köszi mindenkinek a hozzászólást/tanácsot!
"It's only after we've lost everything that we're free to do anything." Télen snowboard, nyáron bringa + LEGO® PSN ID: oORastaMaffiaOo
-
válasz
Hasaggymeg #205296 üzenetére
Nálam ez vegyes, mióta megvettem az MTB-t azóta nyomatom erdőben/terepen is amennyit időm engedi. Az van, hogy nem döntöttem el még mennyire fogok tekerni télen /főleg mikor mínuszok vannak/, így ha görgőzni kell bent, akkor mindenképp nyeregcsere kell, mert ezzel egy benti szezont nem élek túl (:
Illetve jövőre pár nem terepes kanyart is tervezek, ahogy írtam /Balaton kerülés, Fertő-tó kerülés/, ezekhez meg mindenképp olyan nyereg szükségeltetni, amiről nem kell leszállnom 20km után és tolnom a bringát"It's only after we've lost everything that we're free to do anything." Télen snowboard, nyáron bringa + LEGO® PSN ID: oORastaMaffiaOo
-
jjeahh
nagyúr
válasz
Hasaggymeg #205294 üzenetére
Ezzel egyetértek, viszont ha nagyon nyomod, a hátsód helyett fáj egyéb
. A múltkor kipróbáltam milyen végig megállás nélkül sweet spoton tekerni, az nálam kb. 165bpm átlagpulzust jelent. A combom szakadt le, 30-40km-nél tovább síkon sem bírnám
. Érdekes, hogy amennyire utálom aszfalton és úgy általában síkon a csőmaxolást meg sweet spotozást, nehéz terepen emelkedőn annyira imádom, azt sem bánom ha felmegy a pulzus max közelébe, mert izgalmas, kihívást jelent.
Tyler Durden: kipróbálhatsz több betétes alsót is, hatalmas tud lenni a különbség.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
J.C.G.
aktív tag
válasz
Hasaggymeg #205294 üzenetére
Vannak rajta szellőző lyukak, két hónalj alatt és a háton is kettő. De mondom a nyári sapkám is vizes mindig ahogy a hajam is, mintha hajat mostam volna és csak megtöröltem.
Ja segg fájás. Nekem a gerinc végződés fájt folyamatosan, de annyira, hogy már ülni se tudtam puffon se. Aztán valamiért hátrébb forgattam a kormányt a jelölés középállásáig és elmúlt a fájdalom.
Azóta tekertem már le az első 💯-am.