Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz flash- #226708 üzenetére
Lényegében ez szerintem wax, valamilyen oldatban. Nem igazán feketedik, annyira semmiképp, mint olajjal. EZ olyan 100 km utáni állapot. 200 km-t is kibír, nem kell bringamosás vagy eső után újrakenni. Ha hangosodik a lánc, az jelzi, hogy ideje ismét bekenni, de az sem egyik pillanatról a másikra, mint pl. Muc Offal eső után. Azt egyből kimossa az eső. Mivel én közlekedésre is használom a gépet, nekem ez megváltás volt: nem kell aggódnom az eső miatt, nem kell magammal hordanom.
Hátránya szintén a tapadós tulajdonságából adódik, hogy, ha akarod, sem könnyű lemosni. Emiatt a fogaskeréksor nem fényes, hanem matt. Idővel inkább olyan piszkosszürke lesz. De ezekkel én bőven együtt tudok élni az előnyei miatt.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
andrisbandi
őstag
válasz flash- #226727 üzenetére
Muc off dry lube
Soudal Dry wax
- Ezekkel wax-okkal van pár alkalmas tapasztalat montin.Egy nagy előnyük van; nem kell szinte takarítani a hajtást.
Pár perc a portalanítás, ha úgy van.
Rongy, kefe. Szerek nélkül.
- Itt korrektül bemutatja a csóka;
Why I'm OBSESSED with Wax based Chain Lube | Full Guide
A forró víz (autómosó> csak óvatosan! A csapágyakat, telókat kerülve.) teljesen leszedi a waxmaradékokat.A teljesítényük elmarad bármelyik olajtól.
Hangosabb nekem vele a gép, szokatlan is a lánc hangja. De még elmegy, nem zavaró.Smoove-ot rendeltem "előrelépésként".
Remélem azzal tényleg kevesebbszer kell waxolni.
Nem nagy dolog amúgy, csak nálam nagyon fogy. Ezzel talán spórolósabb lesz.Dell 5580 - i7 -akku 5ó _ https://hardverapro.hu/apro/dell_latitude_5580_15_6_fhd_i7_8gb_ddr4_512gb_ssd/friss.html
-
addikt
válasz flash- #226981 üzenetére
ITT egy jó lánctisztítási videó, amit szoktak linkelni. Benzin, zsíroldó, majd denaturált szesz a sorrend.
Én brigeciolt és zsíroldót (Motorex) használtam, nekem bevált. Most esedékes nekem is, mert új láncot vettem, és azt is ajánlott letakarítani.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
Toobee
veterán
válasz flash- #227111 üzenetére
Egy réteg nem jó. Minimum 2 rétegből öltözz fel. 10-15 fok az mondhatni még meleg idő, én vennék egy ilyet:
Férfi hosszú ujjú mez országúti kerékpározáshoz RC100, UV szűrő
Az aláöltöző tök jó, amit linkeltél, meg vegyél egy szélmellényt
A gatyából normálisat vegyél, ezek nem túl jók. Azt te tudod, hogy mennyire vagy fázós, van, aki 10-15 fokban még rövidben teker, meg olyan is, aki már meg akar fagyni és előkerül a téli gatya (mondjuk azok valószínűleg nem sportolnak, csak nézelődnek). -
Fall-N
veterán
válasz flash- #227123 üzenetére
Az a baj, hogy nincs egységesen jó nyereg, ami mindenkinek megfelelő. Másrészt még azonos felépítés mellett is ugrik a dolog, ha változik a bicikli beállítása. Például jó egy adott nyereg, de az ember vált biciklit és sportosabb a kormány beállítás (előre dőlősebb). Sajnos itt tényleg a próba ami eldönti, hogy hosszú távon beválik vagy sem.
Az jó irányvonal, ami itt is felmerül tanácsként, hogy ne legyen agyonpárnázott, hanem keményebb. Átlagember pont fordítva hiszi, hogy puha legyen meg zselés. Utána pár óta múlva az a puha átvált kényelmetlenbe.
Nekem például most Selle Monte Grappa Argo van, de ez sem teljesen 100 %-os nekem. (Valószínűleg ez is túl puha, de amikor széttört alattam az elődje SOS kellett valami). Kisérletezni még nem kísérleteztem ki, inkább más alkatrészeket vettem.
-
Csokicsibesz
tag
válasz flash- #227331 üzenetére
Volt már 3 hetesen (Giro) 3x is. Szóval 3 hetes versenyt végig tud menni.
A Jumbonál a Tour az nem a végigmenésről meg az esély adásról szól, ők oda győzni mennek és egyértelműen a legerősebb embereiket viszik. Ha abba a sorba befér, akkor az már elég jót jelent. De kétlem, hogy Ő lenne jövőre a Jumbo főembere akármelyik nagyobb versenyen, főleg a Touron.
Azt reálisabbnak tartom, hogy mondjuk Vueltán menjen jövőre a Giro helyett. -
ZolkoW
őstag
válasz flash- #227536 üzenetére
ha PC-re másolsz, számíthat, hogy milyen progival másolod. Én Total Commander hívő vagyok, de úgy rémlik, anNál is van beállítás erre vonatkozóan, alapból mintha a lassú lenne, sima explorerrel asszem, gyorsabb, de már nem emlékszem. Ha vinyóra akarom eljuttatni, kábelen csinálnám, ha felhőbe, akkor wifin De mikor mostanában másoltam HDD-ről HDD-re, adatmentés céljából, én meglepődtem, miért tart órákig, aztán kiszámoltam, hogy ja, mert már nem 1-2 GB amit másolunk, mint 20 éve..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
gulupeti
senior tag
válasz flash- #227560 üzenetére
Bár én csak egy fitness biciklivel tolom nem outival, eddig kétszer sikerült 30 feletti tempót mennem, annyira mondjuk már nem is vagyok fiatal. 30-as átlaghoz b@sszus már taposni kell rendesen.
Ehhez az átlagtempóhoz, 150-155-ös átlagpulzus tartozott (ez akkor sok?), a teteje pedig ilyen 171-172 volt. 25-26 km-en tudtam ezt megvalósítani.
Hosszabb távon, mondjuk 90 km-en 133 volt az átlagpulzus, max. 166. -
gulupeti
senior tag
válasz flash- #227573 üzenetére
Heti 4 alkalommal megyek, jó lenne többet, de nincs rá idő. Kb. 25 km az alap, ettől kevesebbet soha, néha valamivel többet 35-40 km környékét, havonta 1-2x van ezektől hosszabb. 3 év trekkingezés volt a fitness előtt, fejlődést mindenképpen tapasztaltam magamon, ilyen 145-150-es pulzus környékén már egyáltalán nincs az, hogy nem kapok levegőt, sőt, egész normálisan lélegzem. Most visszanéztem jó néhány korábbi kerékpározást, 28,5-ös átlagokhoz ilyen 143-144 környéke az áltagpulzus, szóval a 30-as átlaghoz a 150-155 kb. normális a részemről, úgy gondolom.
-
patyil
tag
válasz flash- #226464 üzenetére
Sziasztok,
Köszi mégegyszer a tanácsokat, főleg neked flash végül ahogy írtad a használtpiacon kezdtem el nézelődni, és sikerült is kifognom az eredetileg tervezett shimano 105ös van rysel edr-t az új ára töredékéért.
Szerdán meg is járattam a buba egy 50km szakaszán és a 15kilós trekking után szinte repül, tényleg mintha egy teljesen másik sport lenne, már így munka közben is csak azon jár az agyam hogy hol fogom küldeni vele legközelebb és ez még mind csak a hozzá kapott taposópedállal, a cliplesst még fel se szereltem.
és így utólag látom én is hogy felesleges pénzkidobás lett volna újonnan megvenni ugyanezt, köszi hogy ebben megerősítettetek.Illetve még egy szakmai kérdésem lenne, egy ilyen 2x11es rendszernél (11-32 ill 50/34) hány hátsó sebesség használható az első nagy tárcsával? az alsó 6 hátsó fogaskereket tudom használni kb, a hetediknél más surlódik picit a lánc az első láncvezetővel, ez természetes viselkedés vagy beállítás kérdése? (még nem volt állítva a vásárlás óta ez ráférne)
hol érdemes vagy mi alapján elváltani elöl a kisebb tárcsára egy mászásnál? van erre valami hüvelykujjszabály?
-
patyil
tag
válasz flash- #227926 üzenetére
Igen, a trim funkciót nem ismertem ezért voltam megzavarodva kicsit, de működik és így teljesen jó a váltóbeállítás.
A trekking után annyira jól és direkten adja le a tekerésem az aszfaltra hogy 10/10szer azt érzem hogy én vagyok a kevés, és nem a bicó, erre volt szükségem! most jöhet az edzésmás: tegnapi tekerésen elkapott egy nagy eső, hogy érdemes ilyenkor tisztitani a felvert saras bringát ha hosszú életet akarok neki? nagynyomásúban öblítettem a lágyvizes öblítőn óvatosan, van még valami amit érdemes csinálni? gondolok itt csapágyak lánckenés stb? bocs ha amatőr a kérdés vagy túlgondolom
[ Szerkesztve ]
-
addikt
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz flash- #228764 üzenetére
Nem annyira releváns, hisz akár én is, aki ugyebár nem az extrém sokat bringázok közé tartozok, évente többet megyek 5e-nél amiből sokat terepen, ahol teljesen más a fékek terhelése...mint pl. hosszú percekig csak fékezés. Síkon nem lehet elégetni a tárcsát, felfényesíteni a betétet, vagy ne adj isten, felfőzni a fékfolyadékot. Már itt a nyamvadt pár 100 méter magas fóti Somlyón is mikor buktam egyet ráégett a tárcsa a hozzáérő alkaromra, úgy felforrósodott.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz flash- #228781 üzenetére
Sokat fékezel, a NHH-ról lefele valami 40km/h átlag a KOM, így esélyed sincs.
Csokicsibesz...az RT76 ~egyel van fentebb a 64-nél de jóval drágább, nekem meg az elsővel még nem volt bajom. ... ha mégis lesz nem fogok habozni lecserélni, ahogy mondod, ez már nem minősül számottevő változásnak. 🤭
Más... betekertem nejem kormányát (szép fehér... volt 2 hétig ) ocsó tízpróbás fehérrel, ha már folyton cserélni kell és #csakafid... vagyis fehér, legalább legyen olcsó. 🤭[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz flash- #228827 üzenetére
Bátorság és tudás kérdése, felfele (többnyire) előzök/lefele előznek érzés már megszokott nálam.
#228831andrisbandi...a tömény élmény keresése a lehető legkisebb fizikai befektetéssel...tisztelet a kivétel, de ezt látom benne. Megkockáztatom, hogy az XC-n szokványos 100 mm teló is lassan inkább 120, vagy több lesz, pláne ha a versenyek pályái is leginkább egy nagy sziklakerthez kezdenek hasonlítani.
#228841andrisbandi...bár ritkán ülök a nyereg mögé ezzel már egyenesen a önkiherélést kockáztatnám.
#228836jjeahh...na jó, ez nem nálatok van hanem kissé fennebb. Mitől lesz az a fülgyulladás?
#228839fulton...ja, az isten is orosz, mi és a Z valójában Zeus?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
válasz flash- #228906 üzenetére
én a decába simán visszaviszem, nem küldözgetem (1 évig vissza lehet, szóval ráér, 1-2 nap után visszakapod a pénzed amúgy), rendelek egy újat, nem várok cserére.
van 3 féle szabás, abból neked vsz. a relaxed fit kell.
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
őstag
válasz flash- #230050 üzenetére
Szia, jó elgondolás a komplett hátsó kerék edző gumival...
Ha ugyan olyan sort keresel rá mint a mostani, elvileg állítani sem kell majd...
Keress használtan szerintem olyan 10 körül vannakAmikor nekem volt aldis görgőm, én nem is nagyon használtam a mágnesféket, mert nagyon furcsa volt, vagy ,max az 1-s fokozaton, és inkább a váltással próbáltam nehezíteni/könnyíteni a tekerést.
Kb innen indulnak az okos görgők... [link] de marketplacen is szoktak hirdetni használtakat...
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
fulton
addikt
válasz flash- #230163 üzenetére
Én itt tornáznám magam felfele(seb.), és visszafele megyek már a matek is kevesebbet mond, hm-- "boldogok a lelki szegények" mondá vala...
Voltam tekerni egy 60 kilát. Erdőben is jártam stb...
Vittem magammal mezt (jut eszembe mivel ez a dekás rc100asa, ezért ebből kivételesen XL visszavittem és cseréltettem L -esre. passzentosabb, ugyanakkor kényelmes továbbra is, és alul végre normálisan zár.Az van hogy kint 16-17 fok volt nap sütött és a mezt le kellett vegyem. Egy 130-140 pulzus tempó mellett. Izzadt rám az egész nem volt jó, most vagy a mez sz* ahogy van(mert passzentosabb), vagy a hőmérséklet miatt sok volt együtt az új aláöltözettel. Így levettem a mezt és úgy volt a jó. Ha megálltam kicsit, majd indultam el - akkor fáztam vagy mi, de utána ez megszünt.
Ez az aláöltözet nagyon egyben van, minden testrészemnél simul + amit megemlítenék: ha felveszem a tekerő poziciót a kerékpáron, ellenben a dekásoknál a mellkasomnál mindig elállt az aláöltözet, és menet közben ha oda nyultam éreztem a hideget, itt nincs ez, hiába dőlsz előre simul a mellkasnál is semmi hideg érzet nincs - nem bántam meg.
Menet közben volt hogy lehajtottam a fejem és akkor éreztem csak ahogy a hátamnál bevágott a hideg levegő hogy milyen hideg is van, amint vissza hajtottam a fejem normál poziba, minden a helyére került és melegség. (kiváncsiság: Volt hogy behúztam a hasam és így az anyag simulása megszünt, rögtön fáztam ott).
Nem tudom hogy az aerodinamika vagy mi de eskü jobban tudtam menni utána.
kb 28 as tempó (és még táskát is vittem szatyrot lobogott)
(vagy tudattalanul is jobban tekertem hogy ne fázzak) érdekes mert a pulzus tartomány meg nem változott meg hiába a nagyobb tempó . Azt nem kell mondanom sem hogy nem izzadtam bele (elvégre más nem volt ugye rajtam).
Volt hogy felvettem a kabátot de az úgy sok volt. (azt reggel próbáltam az aláöltözővel együtt 10 fokban, ott nagyon jó volt)
Hogy meddig elég ez az aláöltözet magában pas, tapasztani kell. Egyelőre 1 réteggel kevesebb kellett mint korábban 16-17 fokon.
Picit para am, mert olyan tök vékony cucc, és oké nem éreztem hogy fázok meg tök jó volt, de mégis nem lesz baja a testnek hogy ennyi védi? már úgy vagyok vele.
Alul nem a kerékpáros nadrág volt most hanem a régi.Vettem egy ilyen alsót tesztelni, jobb mint az olcsóbb párja (az állandóan felcsúszott tekerés közben és az nem volt kényelmes ..aztán visszahuzigálni...) ezen van egy passzentosabb végződés a két combvégen, az út alatt egyszer sem kellett megállni emiatt hogy felcsúszott volna combtőbe.
Sapka továbbra is, aki keres valamit a fejre a sisak alá, próbálja ki, nem bánja meg. Nagyon kényelmes (fülre is kényelmesen rá húzható, nem zárja ki a külvilágot, széltől véd). Pár sapkát néztem már de mindet veri. Többek közt a dekás van rysel kerékpár sapka- szorított, a fülem nem tudta egészben lefedni(füllcimpa kilógott, felcsúszott rajta stb...), vékonyka..nem jó (fejmérettől is függ).
Pár szót a kabátról: megnéztem ismét az XL - az van hogy ez való igazán rám. Váll nyak..látszik hogy ez van rám szabva, ennek ilyen fit a szabása (jómagam 185cm 81kg és olyan 103-105 mellbőség). Annyi hogy nem olyan érzet mint egy meznél, ez keményebb vastagabb anyag, merevebb is. Az biztos hogy fűtött mert amint rávettem az aláöltözetre, 1 perc és folyt rólam a viz. Míg a 2XL nél nem. Lehet meg fogom bánni de maradtam a 2XL nél. alul zár, karnál is , nyaknál csősál. Picit kukacos dolog, de pl az XL nél csősállal, ha felvettem a tekerő pózt, nyomta a torkom a gallér zavaróan. és olyan tul passzentos is volt, mint mikor körbe bugyolálnak mint egy babát úgy éreztem magam 3 réteggel. Ellenben a 2XL nél "szabadabb érzet". Majd a tél mondja meg hiba volt e.
Picit hosszú lett, hátha valaki kamatoztat belőle valamit.[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz flash- #230169 üzenetére
Igen. De vajon 10 fokig is elég az a mez magában? Tapasztalat?
. Azon gondolkodom hogy legközelebb visszaveszem a dekás alá öltözőt és ezt az L-re kicserélt mezt, megnézem 10 fokig van e változás illetve hogy nagyon fogok-e izzadni mert ha igen, akkor lehet az a baj hogy cseréltem, bár szerintem most azért nem fért el a 2 réteg mert a NW aláöltöző eleve melegebb. -
fulton
addikt
válasz flash- #230504 üzenetére
Jaja e lehetett.
Am max 95 psi, én meg 91 en tolom hátul elől 90 en. Eddig maxon toltam javarészt (de sztem ezt tulgondoltam). Az kétségtelen hogy olyan nagyon nagy szél nincs haladva, de van azért. Én a ruhában is hiszek ,akarok hinni számítson az a aerooság
Én meg vagyok 80 +14(17 mikor mennyi). De egyálom közlekedni így, nagyon élvezem az egész tekerést így télen, teljesen más mint nyáron.
Eddig csak beöltözve póló pulcsi kabát beöltözve tekertem 9-10 km-eket de nem lehet össze hasonlítani azt az érzést, és most. Mindenkinek csak javasolni tudom hogy szánjon az öltözékre, mert sokat tesz.
Picit cseszte a csőröm hogy 2XL vettem a kabátból fog e működni, de lenyugodtam hogy jó, meleg is ha lezárjuk amit le kell menet közben. (lásd csak kabátban éjszaka 9 fokban tökéletes volt sőt) és ami nagyon király, pont annyival lazább hogy abszolút nem "bántó" a feszülése, de nem is lobogós pont jó. Lesz egy mezem is és le van tudva reményeim szerint. -
fulton
addikt
válasz flash- #230509 üzenetére
Találtam egy nagyon jó kis teszt videót, ahol azonos teljesítmény mellett vizsgálnak ruhákat, miként gyakorol hatást a sebességre.
Ez alapján a "sima utcai viselet kontra kerékpáros testre simulós ruha",
nem placebo volt amit én éreztem (ha az ember már összenő a bringájával, akkor megérzi azt a leheletnyi sebesség változást is akár) tehát körülbelül még nem! aero pózban is kb 7 % al gyorsabb egy 28 as tempó körül haladva az ember. ami teszt alapján kb 2 km/h nagyobb sebességet ad ugyan olyan erőbefektetés mellett, ergó könnyebbnek érezzük a haladást. Ezt éreztem én akkor
Érdekes kis tanulmány.[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz flash- #230936 üzenetére
Az öreg gyakran túlzásba viszi, mint Sickbiker. Legutóbb féktisztítóban mostam ki a láncot, azelpőtt benzinben, itt brigéciolt vagy motormosót is szoktak ajánlani. Szvsz elég ha valamelyik hatékonyabb löttybe beledobod, párszor megrázogatod és megtörlöd.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
andrisbandi
őstag
válasz flash- #230936 üzenetére
Bármilyen benzin jó, pl festékboltos folttisztító is.
Éjszakára ázhat benne.A brigéciol kihagyható.
Vagy rövid időre érdemes csak rázogatni benne a láncot. Mar.Igen, denaturált szesz.
Jó cucc. Másra is lehet majd használni. Alkohol, pl féktárcsa tisztításra.A láncnyúlást érdemes ellenőrizni, ha amúgy is cserés szinte, inkább új lánc. Azt szépen meg lehet tisztítani. A régi koszost sokkal nehezebb.
A lényeg; a nem látható részeken is fémtisztának kell lennie, akkor a legjobb a waxnak.Nagyon ajánlott ezt a zsírtalanítást rendesen megcsinálni. Csak egyszer kell.
Utána már csak portalanítani, pl rongy, kefe. Esetleg forró víz, ha nagyon maximalista az ember.Smoove
Keveset használtam még, de nagyon bejön. Simán hozza az olaj teljesítményét.Dell 5580 - i7 -akku 5ó _ https://hardverapro.hu/apro/dell_latitude_5580_15_6_fhd_i7_8gb_ddr4_512gb_ssd/friss.html
-
-=RelakS=-
veterán
válasz flash- #230936 üzenetére
Ja, 95-ös egy kannába, az rengeteg cuccot kiold a láncból.
Ha zavar, hogy benzines leszel, akkor spéci kesztyűt is kell hozzá venni, mert a sima konyhai gumikesztyűt is oldjaandrisbandi
Áztatni? Kell egy icetee-s flakon, mert abból könnyű kiszedni a láncot, párszor rátölteni tiszta benzint, hogy épp hogy elfedje, jó megrázni, kiönteni.
Ha másik flakonba öntjük a benzint, ülepedés után újra lehet használni. Sokszor újra lehet használni.[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
jjeahh
nagyúr
válasz flash- #231053 üzenetére
"fogyás a legjobb teljesítményjavulás,kockás hasig legalább nem szabad megálllni"
Eddig én is így érzem, meg persze a sok tekerés. A nyáron nekem is kockás volt a hasam, cserébe már ijesztően sovány voltam . De jöttek a KOM-ok is rendesen, nem csak a PR-ek.
Amit még észrevettem, hogy az egész net arról szól, hogy lassú tekeréssel, alapozással lehet gyorsulni. Ez rám nem igaz és talán más amatőr/hobby bringásra sem. Úgy érzem állóképesség növelésében a minél hosszabb körök, ha meg gyorsulni akarok, a minél több terepezés magas intenzitáson, meg a csőmax interval terepezések segítenek. Ergo, ha gyors akarok lenni, ki kell menni terepre és minimum emelkedőkön nyomni mint állat. Igen, ettől ki lehet égni, de az én szintemen még tuti nem, legalábbis nekem nem sikerült, valszeg senki sem fog kiégni, aki évi 5-10.000km-t teker max, valszeg inkább csak pro szinten fenyeget a dolog.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
-=RelakS=-
veterán
válasz flash- #231053 üzenetére
Én meg nem bírom utolérni az évekkel ezelőtti, 10+kilóval nehezebb formámat.
Mondjuk idén feltűnően hamar fáradok valamiért. Az meg kész katasztrófa, hogy egyik körön csodálkozok, hogy mit megyek bizonyos emelkedőkön, a másikon meg alig haladok érzésre.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
parandroid
nagyúr
válasz flash- #231152 üzenetére
Az alapozás másra való. Nagyon leegyszerűsítve arról szól, hogy lejjebb nyomja a pulzusodat normál, meg alacsony terhelésnél, és így ‘helyet csinál’ a magas tartományban a nagyobb teljesítménynek.
Ha nem vagy rendesen beedzve, akkor minden edzéssel gyorsabb leszel, egyszerűen azért, mert olyan sok még benned a tartalék. Kezdők ezért élvezik, hogy minden egyes alkalommal gyorsabbak, mint az előző alaklommal voltak. Aztán jön a túlterhelés, túledzés, meg a kiégés. Kezdőknek azért is ajánlott az alapozás, mert a kardio mellett az ízületeket, meg az idegrendszert is felkészíti a ‘valódi’ edzésre. Csak ugye uncsi, meg csak hosszú (akár több éves) távon van eredménye.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
itouchfan
senior tag
válasz flash- #231152 üzenetére
Ez így nem helyes, mert egy idő után, ha túlságosan eltolódik az arány az intenzív, anaerob munka irányába, el fogod veszíteni az aerob alapot, és baromira nem leszel hatékony utána bármilyen 1-1,5 óránál hosszabb távon, és egy idő után csökkeni fog a teljesítmény, vagy megáll a fejlődés. A 80-20 szerintem teljesen jól működik már heti 8 óra esetén is, ha belegondolunk, az 480 perc, amiből 96 perc, tehát több mint másfél óra az magas intenzitású, szerintem ez még sok is. Ez azt jelenti, hogyha simán belefér egy 5*6 perces VO2 max edzés és egy 3*15 perces tempó edzés és marad max két alapozos tekerés aminek a végét szintén meg lehet tolni 5-10 percet és még így sincs kimaxolva egyáltalán a 96 perc, szóval bőven sok ez..
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
Ringman
nagyúr
válasz flash- #231191 üzenetére
inkább zavar trekking után az a kicsi wheelbse, olyan rövid a bringa nekem, nem a kormány távra gondolok it hanem az effektiv hosszra (a hátsó keréktől az elsőkerékig) nem ad olyan nagy stabilitást,
endurance v gravel esetében 4-5 cm-rel is hosszabb lehet a wheelbase, M-nél 1040-1050 mm is modell függvényében.Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
fulton
addikt
válasz flash- #231191 üzenetére
Van egy dolog amivel nem számoltam, ha tekerek x helyre, akár hogy is de az aláöltöző átnedvesedik, megpihenek ez az...aztán indulok tovább/vissza - beesik a hőmérő, és nagyon nem olyan lesz a komfort, mivel eleve nedves mez van rajtad és hűvösebb az idő, este is..pár órája kint..ezért át is hültél...(mez+ aláöltözet kombó esete)
Ti hogy oldjátok meg, egyáltalán terveztek e ilyen utat mint amit vázoltam.
(mert ugye ha nem állok meg és egyhuzamban tekerem le nincs gond, melegen tartod magad, de ha leállsz teszem azt 1 órára séta ez az vagy beültök valahova, utána elindulni..necc...talán egy szél mellény ami tud segíteni, hogy sikeresen bemelegedj és véd az esti hidegtől zsebben elfér[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz flash- #231260 üzenetére
Meglátjuk. Ilyen 1 2 órás útra ha jó jó annyit sztem fog adni h nem lesz rideg az ital benne. ( Mondjuk az zavar hogy nem látok bele Nem tudom mennyi van még benne)
Megjöttek a cuccok.
NW surface meg vettem egy NW ceramic téli zoknit.
A mellény ilyen, végül ebből meg az L est hoztam el, az XL nagyon bő volt lobogott volna. Az L pont jó (na meg a nyillás is pont oda esik ahol a meznek van). Ilyen pici saját zsebébe hajtható. [kép]Az aláöltöző nagyon finom cucc. Sokkal finomabb mint a dekás. Felvéve mindenütt passzent es q kényelmes viselni. Meglátjuk élesben. Vékony anyag am. Így rávéve a mezt szépen működik a thermo.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen