-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
INTELligent
senior tag
válasz Toobee #159090 üzenetére
Na most pont annyi vagyok. Alapvetően eszembe nem jutna, gondolatébresztőnek köszönöm, hogy bedobtad, de egyelőre nem hiszem hogy belevágok; és ez, az alapján, utánaszámolás nélkül, hogy mondtad, hogy anyagilag megtérül, inkább nem racionális döntés. De a lényeg, hogy nagyra értékelem, hogy megosztottad a tapasztalatod.
Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Toobee #159680 üzenetére
Az én első Terrexem is még mndig állja a sarat [kép] ,pedig többnyire most is az elsőt használom,az újat csak zasszonyos városnézésre öltöm fel.Már van vagy 3 éves/20+e kilométeres és kapott Saint meg Stamp3-at.
Más... [link]
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
IMIIKE1998
őstag
válasz Toobee #159680 üzenetére
Köszi! Én eddig egy puha talpú, kopott Nike cipőt használtam, annál tuti jobb a 4k-es, decás cipő.(Remélem.) Viszont ezen a Terrex-en elgondolkodom, ha találok akciósan, lehet az lesz.
(#159684) Hasaggymeg: Erre most külön figyelni fogok, mert a mostaninak is teljesen puha a talpa.
(#159694) Runner_fxr: Kényelmi szempontól elhiszem , hogy jobb, de hatékonyság szempontjából nem feltétlenül. Aszfalton a merev villa alapból hatékonyabb, terepen meg lehet, hogy jobban ráz, de a geó meg a gumi miatt nem lassabb az XC bringa, mint a trekking.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Toobee #160877 üzenetére
Nekem a saint középcsapágyam fél év után már cserés lett volna, egy év után meg teljesen beállt, pedig azt agyondicsérték, hogy milyen jól bírja a sarat . Az előző kerékagyaimat is tönkretettem egy szezon alatt, szal nálam egy fullyt rengetegszer kéne szervizelni és drága mulatság. Ugyanakkor az egyik haverom 3 éve nem nyúlt hozzá a hátsó forgáspontokhoz és működik, de ő sokkal jobban kíméli a bringát, mint én, pl. esős időkben egyáltalán nem jön terepezni, én meg a legnagyobb mocsarakba is belemártom
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Toobee #160874 üzenetére
Hát igen, nem kérdés, hogy melyik a jobb.
X2N: A kettő összefügg! Az e-bike (pontosabban az E-MTB) terjedése miatt terjedt el a plus-os kerék is! A nagyobb súly miatt kellett. Analóg bicóban valóban nem annyira elterjedt, mert hamar rájöttek, hogy oda felesleges. 27,5" x 2,8 és 29" x 2,6, ezek váltak be leginkább mint plus-os kerék. Analóg bicóba ez viszont sok, ezért nem terjedt el, oda egy-két mérettel keskenyebb is elég.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Toobee #161262 üzenetére
Lassan már olyan merev lesz a kerékpár,hogy rugó kell a nyeregbe. Amúgy tovább növeli a Q faktort és beütheted sarkad is a láncvillába,ami nálam már most is meg szokott történni 165 bpm fölött,pedig a hátsó agyam csak 132cm széles.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
6030D
Ármester
válasz Toobee #162183 üzenetére
Hát akkor gratula. Boltból van, a Specit beszámították?
JoinR: hány kg vagy? Ebből az eredeti is ropogott el a 80 kg-os emberek alatt, ez a kínai meg gondolom merevebb, ezért még inkább. ez mondjuk vicces: Load: 200kg
Az eredeti Tioga Spydernek egyébként az a lényege, hogy a rácsszerkezet rugózik, az csillapít. Ha ez itt nem működik, akkor még kényelmetlen is lesz.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz Toobee #162185 üzenetére
Komoly, semmi több hónapos fórumos huzavona, rákészülés, csak úgy csendben váltottál pillanatok alatt . A 27.5 a 29er után és az SLX 12 sebi az Sram után én is kíváncsi lennék milyen. Mondjuk Sramból csak NX-et próbáltam, neked nem tom milyen volt.
cdl: nekem is majdnem király NW lett, de sajnos ahonnan meg akartam venni ERROR-t meg piros X-eket dobott a webshop fizetéskor és hiába írtam nekük, hogy vásárolnék de nem lehet, későre válaszoltak. Kicsit sajnálom, hogy nem azt sikerült megvenni a Shimi MT7 helyett, de már ez van... Nagyon tetszik még a Northwave Razer is, de sajnos az ára nekem so(k).
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Zsohi
őstag
válasz Toobee #162200 üzenetére
Ja, szép kis történet ez és remélem szépen végződik.
Amúgy ma kaptam egy mail-t a bike-components-től:
"Hello Miklos,
unfortunately we read your email too late.
We currently have a high volume of emails and inquiries, which is why we cannot read the emails in time.
The order has already been canceled and refunded. Sorry for the inconvenience we have caused you.
Best regards,
Alexandra
return and claim department"Ezt pedig egy héttel ezelőtt küldték:
"Hallo Miklos,
Your order has been returned to us.
Due to the current world situation, a shipment to your country is currently not possible.
Here is a link from the DHL, under to FAQ "Are there any restrictions to international mail and parcel services?" you can see that your land is also mentioned. (https://www.dhl.de/en/privatkunden/kampagnenseiten/coronavirus.html)
I had to cancel your order, we will refund the entire amount back to you.A reshipment is right now not possible.
I'm sorry for the inconvenience.
Mit freundlichen Grüßen
Alexandra
Service"Azért sajnálom, hogy abból a Liteville vázból nem lett semmi, tele volt jó elgondolásokkal és jó megoldásokkal. A másik oldalon viszont ez az Intense papíron jobban megfelel annak amit kerestem és nem mellékes, hogy valószínűleg meg fog állni a súlya éppen csak 14 kiló alatt.
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
Zsohi
őstag
válasz Toobee #162204 üzenetére
Árban az Intense jobb volt, erősen leértékelve vettem közvetlenül a gyártótól. Amúgy nem is igazán értem, 2017-től kezdve a mai napig semmi nem változott a színen kívül és közel 40%-ot ellengettek az árból az "idei" modellhez képest és ugyan az a garancia jár mellé. Jó persze ez a neon narancs és citrom elég meredek, de 1500$ maradt a zsebemben ezáltal.
[ Szerkesztve ]
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Toobee #162191 üzenetére
Faxa! A súlyáról mit tudsz mondani? Azoktól a lógó tyúkbelektől a Spéci alján mindenképp jó,hogy megszabadultál. Mindenképp el kellene gyere erre a Naszályba vele mostanság,olyan a betonná keményedett,sziklás,kavicsos földút,hogy a tegnapelőtt lefele azt hittem leszakad a vesém.Olyannyira,hogy még én is elkezdetem álmodozni milyen lehet egy össztelóssal.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Zsohi
őstag
válasz Toobee #162365 üzenetére
A váltókart cseréld le XT-re, nálam határozottan teszi a dolgát és a karok se lötyögnek, nemhogy összeakadnának. A váltó méretét mikor megláttam én is felhúztam a szemöldököm, gigantikus az M8000-hez képest, de súlyra azonosak és a váz síkjából se lóg ki, annyira nem féltem én. Váltás minőségében meg eddig mindent lepipál amit valaha próbáltam, teljesen mindegy hogyan erőlködsz fel-le lehet váltani zavartalanul.
Amúgy rohadt jól néz ki ez a gép!
(#162375) Runner_fxr:
Szerintem erről [link] lehet szó, RS ezt használja a lábakban és árulja átcímkézve, mint kenőanyag.
[ Szerkesztve ]
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
sebgutkopf
őstag
válasz Toobee #162373 üzenetére
Max félrekopik picit a betét a belső peremnél, ha ott meg a betét ér túl a tárcsán.
Egyébként furcsa is, hogy a shimano hajtás mellé miért sram fék került, egymásra max ezekkel a machmaker-ekkel lehet rakni, kevesebb bilincs csak jobb a kormányon.
Egyébként gratulálok szép bicó! Sok és élvezetes kilométert vele! -
ZolkoW
őstag
válasz Toobee #162400 üzenetére
az I-spec témáról írhatnátok, sosem vonzott igazán, meg most is úgy látom, hogy én elég távol pakolom egymástól a két bilincset, ráadásul Sh fék+Sram váltókar, de hátha valami olyan tutiság a közös bilincs, ami nélkül fél életet élek!
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Zsohi
őstag
válasz Toobee #162400 üzenetére
A felső kategóriás Sram váltókarok sokkal precízebb és minőségibb érzést keltenek, mint a Shimano bármely terméke, ez biztos. A termékskálán felfele haladva csak még inkább durvábbá és vulgárissá válnak, a 11 sebességes XTR váltókar mikor kiengedi a bowdent konkrétan az egész váz beleremeg és húzásnál is erőteljes visszajelzést ad a váltás megtörténtéről, mintha egy Rolls-Royce és egy versenyautót hasonlítanánk össze.
[ Szerkesztve ]
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Toobee #162489 üzenetére
Nem semmi tárcsája van elől!
Predator...madaras teszkóban vásárolt kerékpár fejlesztésével csak csínján,az aztán tényleg kidobott pénz.Ha belelendültél a kerékpározásba inkább add (ajándékozd) el és vegyél valami jobbat,minimum Decathlonost.Vélemény hangzott el.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Toobee #162489 üzenetére
Gyönyörű az a Last és a súlya sem semmi.
nrg.960: mintha láttam valahol, talán szervizben egy hengerre feltekerve több tíz (száz?) méternyi shimano láncot egyben, aztán abból mindíg annyit "vágtak", amennyi épp a bringára kellett.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
őstag
válasz Toobee #162720 üzenetére
a Giyo a világ legnagyobb pumpa gyártója, nagyon sok márkás termék is náluk készül bérgyártásban, plusz az ilyen saját márkás cuccok meg a private labelek (mint a Bike+ volt anno, vagy a Spyral most) nagy része is. azt mondják, hogy ha kínai pumpát akarsz venni, akkor nincs esélyed, hogy a Giyo-hoz ne menj el. hasonló, mint a velo vagy a DDK a nyergeknél
[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
jjeahh
nagyúr
válasz Toobee #162750 üzenetére
Ja, ilyen szempontból én is örülök ennek, szerintem szénné könnyíthetném a bringám hajszálvékony alkatrészekkel, akkor sem törne semmi alattam
szerk: mondjuk azt vettem észre, hogy az integrált hajtókar a lánctányérba beleharap néha, mert látszik rajta a nyoma, a hajtókar belül meg van karcolva .[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
- Robogó, kismotor
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- Azonnali processzoros kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Androidos tablet topic
- Diablo IV
- Vezetékes FÜLhallgatók
- LEGO klub
- Vigneau interaktív lokálblogja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen