-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #179432 üzenetére
Egyik haverom is erre panaszkodik amúgy, hogy felfelé képtelen nyomon tartani a bringát vagy nyomvonalat választani, nekem szerencsére ezzel semmi gondom nincs már, 1km/h-val is tudok tekerni, 15% fölötti emelkedőn 7km/h-nál gyorsabban viszont nem, ahhoz gyenge vagyok . Hogy ne menjünk messzire, nézzük csak a tegnapi körömön a sebességeket:
Látszik, hogy a legtöbb szegmensen 7km/h alatt vagyok, igaz nem erőltettem meg magam, hogy ne szálljon el a pulzus, de na... . Vannak olyan 15% körüli szegmensek, ahol nagyjából soha nem megyek 7km/h fölé .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #179435 üzenetére
A súlyát valahol írtam, most nem tudom, hol tart pontosan gyárilag 12,5 vagy 12,6 Kg rémlik pedál nélkül. A jó hír, hogy ez csupa nehéz alkatrésszel jött össze .
A Judy az gold. Tegnap azzal szüttyögtem, hogy szétszedjem, hátha kispórolták belőle a kenőanyagot, de csak összekentem a féktárcsát valószínűleg, amit nem is sikerült rendesen megtisztítanom, pontosabban addigra nyilván a betét is olyan lett, szóval ezzel még lesz köröm*.. A gyári ajánlás szerint 100-120 psi kellene a súlyomhoz, már 90-re engedtem, na most kezdtem úgy érezni, hogy csinál valamit, de most meg csattog, vagy tudom is én... mindegy, végülis a helyén tartja az első kereket, nem olyan sürgős pont tél előtt beruházni valami komolyabba.*nem is mondtam, az elöl 4 dugós SLX azért elég komoly kis fék lehet, ha légtelenítés nélkül is fog mint állat - ez nem zárt rendszerként érkezett, hanem a fékkart nekem kellett bekötni, miután méretre vágtam a vezetéket. Csak akkor még nem ért ide a feltöltő szett, utána meg kiment a fejemből . Szóval simán használtam, és nem volt rá panaszom . Csak most, hogy összekentem. De igazából még így is megállít, csak már kompromisszumos. Meg kéne csinálnom még hétvégén, vagy rendelni betétet mielőbb, mert aztán az lesz, ami szokott lenni: felülök, hogy akkor van 2 órám, és eszembe jut hogy nem jó a fék...
szerk: már más is mondta, hogy ha gyorsabb lennék, nem volnék olyan lassú .
Nálam rendszeres a 3-4-5 km/h, de a trackstand nem megy, szóval nem jókedvemben.. jó, ebben a tartományban a GPS is elég pontatlan, meg a mágneses szenzor is hitetlenkedett, amikor épp volt fent.[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #179438 üzenetére
Igen, hátul ugyanez szimplában (7100).
Ja és kérdezted, mi van a másikban, az egy régebbi ('14 talán) Reba, még dual air-es. Nem tudom, az milyen távol van az igazán jótól, de biztos vagyok benne, hogy valamivel közelebb
Meg az ha nem is tökéletes, legalább 1700g-ból tudja ezt.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #179435 üzenetére
Az a bajom nekem, hogy ha az első 2 emelkedőn 170 a pulzus, akkor utánna nagyon nehezen megy le és az egész körön ok nélkül el lesz szállva, miközben gyorsabb nem leszek. Mivel nem versengek csak hátránya van nálam a magas pulzusnak és a csőmaxon tekerésnek, hamarabb fáradok, hamarabb éhezek el, nem élvezem annyira a tekerést és a kör végén olyan vagyok, mint a mosott káká . Persze azért meghajtom én is ha muszáj, de általában próbálom a körülményekhez képest alacsonyan tartani. A jelenlegi montis haveri körben is van egy aki szereti hajtani ahogy kifér, amikor vele megyek, muszáj én is hajtsam .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
bardi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #179443 üzenetére
Nem, de Rockshox, feltételezem hasonlóan vannak megadva az adatok mindhez. Meg 32-es becsúszós, gondolom a légkamra hasonló átmérőjű azonos becsúszó átmérő mellett.
Szerintem amúgy az az oka ennek, hogy agresszívabb használatra vannak megadva a nyomásértékek, akkor ugye nagyobb nyomás kell, hogy ne üsd fel. Egy hozzám hasonló súlyú dh versenyző villa biztos, hogy lényegesen keményebb, mint ahogy én használom.
'92 Honda VFR 750
-
IMIIKE1998
őstag
válasz Hasaggymeg #179448 üzenetére
És belefutottam megint egy beállítási problémába. A fékkart nem tudom eléggé betolni a kormányon, hogy egy ujjal lehessen használni, mert a váltókarok túl nagyok, beleérnek a fékbe. Fordított sorrendben megint nem jó.
-
xy.zsolt
őstag
válasz Hasaggymeg #179461 üzenetére
Kicsit nagy volt a kontraszt....minden értelemben IS
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
p87
senior tag
válasz Hasaggymeg #179468 üzenetére
Tudom, hogy azért nem erre lett tervezve és ésszel használom, ritkán megyek 60 fölé és azt is csak olyan terepen ahol nincsenek váratlan gödrök, autók, traktor által kreált nyomvályúk, gyakorlatilag csak sík, kijárt füves, vagy földutakon, gátakon, húzom oda jobban neki.
Nem DH-zok vele, amire amúgy is lett tervezve, ott meg elég nagy az igénybevétel, és szerintem elég erős és jól összerakott bicó ez, nem vagyok profi, csak amatőr kerékpáros és próbáltam olyan alapot választani ami elég erős és még átalakítható is.
Amúgy szeretek csak rásegítéssel tekerve menni vele.[ Szerkesztve ]
-
bardi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #179478 üzenetére
Én Sram váltóval vettem a biciklim, szóval nekem érdekes emiatt, csak egy váltókart kéne vennem.
Edit: meg a fékeket is shimanora cserélem majd valamikor, szóval azzal is jobban passzolna a váltókar.
[ Szerkesztve ]
'92 Honda VFR 750
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Hasaggymeg #179480 üzenetére
...ezt a two way release-t még tudnám nélkülözni,hisz mutató ujjam szinte mindig a fékkaron van,de a többszörös lefele váltás és az egykattanásos váltás megérheti a cserét.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
INTELligent
senior tag
válasz Hasaggymeg #179446 üzenetére
Akkor rajtam a sor, ki kell találnom valami mentális technikát, hogy észben tudjam tartani könnyen a váltó állását, aztán jól megosztani itt a fórummal. Azért hatéridőre nem vállalom .
Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #179483 üzenetére
+1, szerintem kötelező kéne legyen már a fokozat kijelző. Soha nem értettem, hogy a gyártók (nem csak bringa alkatrészeknél, hanem mindenben ez van) miért hagynak le folyton az új termékekről olyan dolgokat, amik a régieken beváltak és hasznosak voltak. Gyakran az aktuális trendek győzedelmeskednek az ergonómia, praktikum fölött. Lásd.: tok nélkül használhatatlan üveg hátlapos mobilok, agyonvékonyított kompromisszumos laptopok, terepjárónak kinéző városi autók stb.
A kormány tépéshez: szerencsére ezt én nem így szoktam meg, mászáskor törzsből tartom magam és a kormányt lazán fogom, ilyenkor nagyon ritkán kapaszkodok bele izomból. Viszont van amit én sem csinálok jól, az a becsatolva tekerés, az SPD húzást még gyakorolni kell, mert ugyan gyakran húzom is, de nem eleget, erre a múltkor 6030D ébresztett rá .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #179483 üzenetére
Nem, mert a terep és az időjárás is változtatja a pulzust. Amúgy szerintem mindegy, hol a lánc, nem azért fogok annyin pörgetni, mert a 4-es lánckeréken van, hanem mert azt kívánja a helyzet. Felfelé ha elfogy, akkor meg mindegy, hogy látom, hogy nincs több vagy kattintok de nincs.
Keresztbe váltás sem akkora démon, dh-n ugye ajánlott is a láncfeszesség miatt, utána ha beletekersz nem történik semmi, mire meg kiállva kell tekerni, úgyis kattintasz.jjeahh: üveglapos mobilt használhat-e üzletember, aki csak a zakó zsebébe teszi, meg az asztalra? Jobban néz ki, mint a műanyag? Tehát értelme van, csak nem mindenkinek. Mindennel így van, csak sokan mindent akarnak használni minden helyzetben.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
válasz Hasaggymeg #179497 üzenetére
Direkt tréner hasonlóan működik amúgy. Így egy-két hét után még nem teljesen értem, de ahogy a flywheellel az útellenállást, és az emelkedőket szimulálja, az valami hasonló rendszer. Gyakorlatilag ha alig váltasz, akkor is hasonló érzetet kapsz hegymenetben, mintha rendesen visszakapcsolgatnál - sebességben, ellenállásban, és leadott teljesítményben is. Persze ez egy 20+ kilós szerkezet, de az alapok már megvannak.
Váltani azért itt is kell, de érezni, hogy okos(kodik) a technika alattad.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
bardi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #179502 üzenetére
És még stucnit se cserélgetheted egyszerűen a knock block miatt
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #179504 üzenetére
Nekem bejön a gumicukor festés is. A sajátom full fekete, jó, de valami elborult színvilág jobb lenne. Kitudja, talán majd egyszer kap egy rugós marzocchi villát piros színben? Kár, hogy 800 euro...
'92 Honda VFR 750
-
flash-
veterán
válasz Hasaggymeg #179508 üzenetére
mondjuk a trekking az érdekes dolog. sokszor vékony'(37es) túragumi(energizer plus,marathon,stb), ami ugye nem sima úton elgurul valahogy de gyorsan semmiképp tehát fékezni kell egy kavicsos hosszú(sok km-es pl nagy hideg hegyről lefele duna irányába,hiába aszfaltos,de kavicsos vagy mi a fene hogy nevezik..murva?) lejtön folyamatosan mert 20 felett már taknyolsz.,na ezt a shimano br m395(belépő shimano olajos tárcsafék) nem bírta, ezért jött helyette a deore fékrendszer +180 tárcsa előre+fél fémes betét. legalábbis 90 kilómmal elhasalt.csere óta hibátlan.
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
flash-
veterán
válasz Hasaggymeg #179512 üzenetére
ez igaz, a gumi vélgülis igazán a meghatározó
haver ugyanott (ahol én "terepen" a trekkinggel) 2x olyan gyorsan megy le,cube hyde al ami ugyan 29er "városi" ként van aposztrofálva a cube oldalán(bár szerintem inkább 29es cross trekking ) de ballonos nagy mtb kerék belefér.
pedig azon asszem nem is a shmano alap olajos féke volt hanem a Tektro-é,
tehát végtére igen a gumi a meghatározó, de én azt nem akarok cserélni nem tudom mennyit vesztenék aszfalton (na meg mire? smart sam örült gyorsan kopik, valami jobb alternativa?)[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
MODERÁTOR
válasz Hasaggymeg #179497 üzenetére
Akkor az elmondásod alapján a minősége rendben lesz. Még ennyi befektetést akarok a MATTS 500-ba tolni után pedig egy 29-es lesz a téma.
Viszont az 1x10 tetszik. Nem megyek terepen főleg városban aszfalton - ezért is gondoltam oda jó lehet!
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
meri
aktív tag
válasz Hasaggymeg #179478 üzenetére
Igen, próbálkozom én is. Full SRAM NX Eagle 12-vel jött a bicaj, axtán cseréltem a hátsó váltót XT-re (NX shifter maradt), tegnap pedig a pöcögtetőt is XT-re, (NX sor még mindig maradt) és szépen dolgoznak együtt. Gondolom, fordítva is menne. Több YT videó alapján is kompatibilisek a Shimano és az SRAM 12 sebességes rendszerei, gyártók között is.
[ Szerkesztve ]
uff
-
xy.zsolt
őstag
válasz Hasaggymeg #179525 üzenetére
A rizses módszer sikeres volt mégis elkúrtam a kütyüt véglegesen.....inkább hagyjuk is az okokat hülye voltam, na. Szóval, ma a mobillal mértem így véletlenül már a lakásban kezdtem mérni a tekerést Na oké, utólag látva ezt legalább az utca elejéig visszavágtam
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
bardi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #179533 üzenetére
A lidl ledes lámpája elég gyengus volt ma, de hazajönni majd a rendes sötétben remélem elég lesz.
Én még egy fejlámpát várok kínából, meg az akksikat hozzá (igaz azt most találtam hétvégén bele, másik lámpában működik ), és lehet menni sötétben az erdőbe.'92 Honda VFR 750
-
INTELligent
senior tag
válasz Hasaggymeg #179533 üzenetére
Majd számolj be mindenképp . Sisakra lesz amúgy? Mert ha jól tudom, akkor ezeket gyárilag olyan rögzítővel szállítják, amivel fel lehet rakni sisakra. Ha kormányra megy, esetleg akkor is tudsz írni nekem arról, hogy ha felrakod sisakra, mennyire húzza a fejed? Mert a Convoy lámpa eléggé nehéz volt a sisakon és azt cserélném valami másra.
Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
Foose
addikt
válasz Hasaggymeg #179561 üzenetére
Hát, az előző fékpofa csere előtt is alkohollal töröltem a tárcsát, illetve vettem féktisztító sprayt, nem segített. Mondjuk most nem tudom milyen pofát tettek bele, de valami egyszerűt. Nyilván másabb az a pofa amit linkeltél. Városban lakok, nem sok lejtő van a közelben na, majd meglátom megcsinálom-e amit tanácsolsz, durván két hónap után megint pofát vegyek....
Lehet ismersz régebbről,Nrg néven :) Mostanában SirDannyL
-
MODERÁTOR
válasz Hasaggymeg #179561 üzenetére
Ez nekem is problémám. Hátul cseréltem de nyikorog a tárcsám ugyan úgy ahogy a koléga leírta. Ha féktisztítóval nekiesem az Aligátor tárcsáknak akkor jó egy napig.
Majd cserélek pizzákat és meglátjuk... marha idegesítő tud lenni néha.
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #179564 üzenetére
Nem az alkohol a megoldás a problémákra, ezt hangsúlyozzák a tévében is.
Mobilos computer: nem ragoznám, de az lenne mobilban, mint az "egy bringa mindenre". Legyen normális kijelző, párosodjon mindennel, de fényképezni is lehessen, ja ahhoz tárhely kell, de bírja mobilként is 1 napig az akksi, meg még a sok funkció, ami mondjuk nekem nem ugrik be egy mobilról, de másnak igen. Ja, és legyen 150 eur alatt, ugye, mert annyiért már van bringás comp is.
De a legnagyobb baj, hogy nincs olyan app, ami mindent lekezelne, de nem is fognak csinálni, mert kicsi az a réteg, aki egy ilyet igényelne.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
MODERÁTOR
válasz Hasaggymeg #179564 üzenetére
Jó oké, akkor a féktisztítót nem erőltetem... házi pálinka jó lesz?
Amúgy én tuti cserélek tárcsát, mert mint az egész gép azok is legalább 10 évesek.
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
Foose
addikt
válasz Hasaggymeg #179564 üzenetére
Aham.... Már korábban is akartam másik tárcsát. Lehet ez lesz, másik fajta tárcsa és hozzávaló betét. Mert ezzel ami most van, csak küszködök.
Lehet ismersz régebbről,Nrg néven :) Mostanában SirDannyL
-
sticky35
tag
válasz Hasaggymeg #179582 üzenetére
Én is úgy látom hogy még futtatják ezeket a külön céleszközöket a gyártók amíg tudják, de hamarosan átveszi ezeknek is a szerepét a mobiltelefon, mint ahogy történt a diktafonnal, fényképezőgéppel, navigációval. Ha nálad a telefonod ahhoz tud csatlakozni minden szenzor bluetotoothon, GPS úgyis benne van, és igény szerinti kijelzőt aggatsz rá, pl: [link] [link] [link] [link] . Esetleg egy kis bárkácsprojekt: [link]
Addig is amíg ezek elterjednek én kihúzom telefon+cyclemeter kombóval.[ Szerkesztve ]
-
Foose
addikt
válasz Hasaggymeg #179564 üzenetére
Ilyen most a tárcsa elől-hátul. Jelzem mégegyszer, kb másfél hónapja lakásban állt a bringa, előtte pedig amikor hajtottam, csendes volt, nem volt baja, hisz akkor jött ki a szervízből. Hát ettől nyekereg ennyire. Olaj folyásnak semmi nyoma otthon, ahol állt. (Ezek még az új pofák, kb 2 hónapja vettem)
Lehet ismersz régebbről,Nrg néven :) Mostanában SirDannyL
-
Alg
veterán
válasz Hasaggymeg #179592 üzenetére
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #179600 üzenetére
Imádom
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #179600 üzenetére
Amúgy aszontad tetszik ez a terep. Csináltam neki ma egy szegmenst, úgy látom mindenki komoly tempót megy ott
És igen, ki lehet hajtani, de kvára nehéz . Egyszer sikerült végigtekerni, de max pulzuson és sajnos a Garmin nem mérte, mert elvesztette a műhódakat . Majd még megpróbálom, tuti KOM-om lesz
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #179608 üzenetére
A 2,2 az 6 éve volt, akkor lehet, hogy még autópálya volt ott. Két tippem van, az egyik, hogy cikk-cakkban lehet haladni, tehát 4-5tel megy, de nem jut annyival előre egyenes vonalban. A másik, hogy valami hiba van a szegmensben, mert a KOM az 8:24 ugyanannyi moving és elapsed time-mal, míg jjeahh-nél 19:37/3:11-gyel. Tehát vagy dumáltak közben negyed órát, vagy hiba, vagy ha egyszer nekiáll KOM-ozni, akkor ráér fele annyival felmenni, akkor is első.
jjeahh: van egy hidden kupád is a maiban.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
szimpláncsak
tag
válasz Hasaggymeg #179609 üzenetére
Az Országos Kéken mentél le Bánkútról? Az gyalog is durva felfelé. Bár a legdurvább része pont a dédesi vár előtti kereszteződésnél van.
Az ördög oldalra ezt írja a Strava.
Amiről én beszéltem ott nincs szegmens, de térképen így néz ki . 420m-ről felmegy 560m-re olyan 500m alatt. Gyalog is szörnyű .[ Szerkesztve ]
-
szimpláncsak
tag
válasz Hasaggymeg #179616 üzenetére
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #179616 üzenetére
Ott mi is vótunk! bár már írtam szerintem.
Tegnap épp felfigyeltem rá, hgy még a céges udvarban a fű is tele van gombával, de vagy tintagomba, vagy fonnyadt őzláb
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
sebgutkopf
őstag
válasz Hasaggymeg #179608 üzenetére
Szerintem a strava csak horizontális 2d sebességet ír ki ebben a statisztikában és nem veszi figyelembe a szintemelkedést és a valós felületen megvalósuló tényleges 3d sebességet. Ugye nem mindegy, hogy a háromszög átfogóját nézzük és abból számolunk sebességet, vagy csak a befogót.
-
sebgutkopf
őstag
válasz Hasaggymeg #179631 üzenetére
Mostanában én is sokat néztem a pedálokat, mert lesz új paripa és ki szeretnék próbálni rajta valami más pedált. Most nekem is pont CB stamp 3 van (az új stamp 3 egyébként egész érdekes, mert magnézium és könnyebb mint ami nekem van).
A chester egy nagyon népszerű pedál, nézegettem sokat, de végül elvetettem. A bajom a formával van. Nincs érdemi konkáv formája és a tengelynél középen kiáll a pedál síkjából, vagy legalábbis nincs mélyebben mint a platform széle, míg a közepéhez közel álló szögek alig érnek magasabbra mint a tengely. Ezzel ugye az a bajom, hogy ezzel az elrendezéssel az én felhasználásomhoz vélhetően nem ad valami jó tapadást és stabilitást, az meg nem vicces, ha a levegőben, vagy a köveken lecsúszik a lábam a pedálról. Szóval nekem kell a konkáv forma, míg ez általános igényként nem mondható el. -
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #179653 üzenetére
HT sok márkának gyárt, valszeg a legtöbb pedáljukat nem saját logóval adják el. Gyakran ugyanazt a pedált több márkától is lehet kapni, pl a Spyral Branch NYC Pin Light, Nukeproof Electron Evo, Deity Compound alapja elvileg a HT PA12A, a Chester valszeg nagyjából ez, csak picit át van dizájnolva, persze lehet tévedek, erre nem esküdnék meg. Viszont valahol tényleg olvastam, hogy azt is a HT bérgyártja. A lényeg az, hogy ami a kezük közül kikerül, az általában jó cucc és legtöbbször HT logóval olcsóbb.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
sebgutkopf
őstag
válasz Hasaggymeg #179655 üzenetére
Így van a platform azon se konkáv csak ahogy te is csináltad a csavarok magassága tehetők azzá. Most pedig szeretnék egy anyagában konkáv pedált kipróbálni. Aztán lehet az meg sok lesz, de beszélni tapasztalatból lenne az igazi.
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #179663 üzenetére
Persze, ez nyílt szabvány, aki akarja, használja, vagy hogy. Már nem olyan új, ez abból is látszik, hogy már élőben találkoztam is vele
Az acélvázamon sikerült az egybe-papucsot úgy feltekernem, hogy kb. 180 fokot elfordult az egész, és emiatt nem is működött a szokásos visszahajlítás, javíttatnom kellett. Mondjuk jobb lett mint előtte, és még a porfestés színét is kiválaszthattam, szóval..miért is ne költöttem volna el a váz új árát mégegyszer, nemigaz?
Egyébként SOS "univerzális" váltófül is létezik, de szerintem csak gyorszáras tengelyeken működik, az arra van, ha baj történik út közben, akkor oda tudod szorítani a gyorszárral, és tartja valami a váltód. Mondjuk én ezzel kapcsolatban vagyok eléggé szkeptikus, hogy ha olyan baj történik, akkor mi marad a váltóból, az enyémnek a kanala akkor csúnyát összegörbült.
Nem is tudom, a Planet-X-et hogy nem én írtam be a listáraBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #179659 üzenetére
Szerintem igen. És ha már írtam, összedobom az eddig ajánlottakat ide:
bike24
bike-components
bike-discount
alltricks
chainreactioncycles
wiggle (nem ajánlott)
evans cycles
merlin
rosebikes.hu (én a .ro-ról rendelek)
hibike.com
cyclesuk
r2-bike
rutlandcycling
zweirad-stdler.de
bikester.at
cyclestore.co.uk
tweekscycles
bikeinn
planetx, on-one
4thebike.de
starbike.com
tredz.co.uk
sigmasports.com
s-tec sportsAz aláhúzottakat ajánlom, ismerem, többször rendeltem onnan.
Más: ma felragadt a gumimra valami izé, alig tudtam lekaparni
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #179670 üzenetére
sehol nem találom a képeket (~2014), de ha előkerül mégis, jövök...
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #179707 üzenetére
Kuka mellett készült, nincs a bicaj harmadolóban vagy aranymetszésben, a fények lehetnének jobbak és nem látszik a hajtás . Amúgy ez az első kép a bringáról, ami terepen készült, ami már hatalmas pozitívum, eddig mindegyiken a ház oldalának volt támasztva . De következőben azért legyen már a hegy tetején, lehetőleg sároson .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
szimpláncsak
tag
válasz Hasaggymeg #179712 üzenetére
Poénból írtam, azért volt ott az a hiányos fogsorú fej . Eddig amúgy volt rajta, mert a mangobike ahonnan vettem rakott rá én meg nem foglalkoztam vele.
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #179731 üzenetére
nem inkább a Shimano újabb direct mountjára? Csak így nem nagyon tartja a tengelyt..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
balazs1022
őstag
válasz Hasaggymeg #179728 üzenetére
Miért ne érte volna meg? Ami hobbi és szórakozás az mindig megéri, főleg ha tanul is az ember belőle. Kb ez volt a 2. kerékfűzésem. Festék meg úgy is mindig van itthon.
Valóban van egy kis felütés a (a bal oldalon), de nem zavaró.Még sok minden hátra van. De igazából működőképes a cucc.
Majd később még írok. Nagyon sok infom van, ami hasznos lenne a topikban.
Pl.: Sok Aliexpress-es cuccről beszámoló, mivel kb senki nem írt még ezekről véleményt itt a topikban.
Pl.: Kínai levegős teló teszt, vagy Narrow-Wide lánctányér, kormány. De majd írok, arról is, hogy hogy lehet olajos telót rendbe rakni, ha ereszti az olajat és nincs már hozzá gyári szimering (csak arany árban).
Egy kis előzetes:Egyébként a bringa dirt bicaj volt 16 évvel ezelőtt. Elég rossz állapotban került hozzám. A terv az, hogy új életet leheljek bele és XC stílusú legyen.
https://fototrend.hu/fotok/fotos/balazs1022/index.html
-
rednifegnar
senior tag
válasz Hasaggymeg #179728 üzenetére
azt nem tudom, de nekem nem is olyan kell, hanem ami idozitve alszik el (pl 3 perc utan vagy ilyesmi de ne azonnal).
ez a feklampasag viszont nagyon nem kellene, ezt nem tudom minek eroltetik.A camera does not make art, the artist makes art.
-
G@ben
addikt
válasz Hasaggymeg #179746 üzenetére
Bekentem, de így sem ugrik a helyére. Valami Dee... gumi, javasolni fogom, hogy cseréljék le normálisra. És műhelypumpával fújtam, de semmi.
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Ukrajnai háború
- Politika
- Milyen légkondit a lakásba?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Robot fűnyírók
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Autós topik
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen