Új hozzászólás Aktív témák

  • trialboj

    őstag

    ROSE bike webshoppos élmény.

    Első rendelés volt, és sanszos hogy az utolsó is.Fizetés után másnap már fel is adták, de 1 kulacs nem volt stockon, írtam hogy akkor azt stornózzák, mert nem fontos, mondták hogy ha megjön küldik és ők állják a postát.

    A fő csomag 9 napig keringet össze vissza a célországban, többször kellett írnom a rosenak hogy nézzenek rá és szóljanak hogy gond van, mert inkább távolodott tőlem mint közeledett volna. Aztán egyszer csak megérkezett, kiderült hogy egy helység sem stimmelt a trackingen.
    Csomgaból hiányzott két nagyobb elem, futár mondta hogy náluk nem történt hiba.
    Boltal ismét beszéltem, mondták hogy hát előfordul, elnézést, küldik megint. Ez gyorsan meg is érkezett. A kulacs amit nem kaptam meg az elsővel ebben sem volt, azt írták hogy már nem kapnak többet, de ne aggódjak mert nem vonták le a számlámról. Megnéztem és nyilván levonták. További levelezés, és elismerték hogy ismét hiba történt és igyekeznek visszatéríteni az árát, ez meg is történt.

    Az utolsó 2 levélben megmelítettem hogy nevetségesen amatőren intézték az egészet, és az lenne a minimum hogy adnak legalább egy 10 ajrós kupont, ezt meg sem hallották, nem reagáltak rá.

    Lehet ez egyszeri eset volt, de akkor is rendkívül zavaró hogy ennyire lazán veszik az egészet. 10 éve vásárolok neten, soha az életben nem maradt még ki termék egy csomagból, és ennél jóval kisebb hibákért is kaptam már részleges visszatérítést, ami szerintem alap főleg, ha ennyit szívatnak. Annyi pozitívum hogy gyorsan reagált a support, csak kár hogy ha őket is be kell vonni az már eleve nem pozitív.

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

Új hozzászólás Aktív témák