Új hozzászólás Aktív témák

  • 6030D

    Ármester

    válasz Hasaggymeg #85865 üzenetére

    + (#85866) WP14: nem akarok nagyon belemenni, mert biztos nem ugyan az a szitu, de: mi külföldről hozunk be magyar gyártáshoz alap terméket (az mindegy, hogy mit). Nekünk az a hasznunk, hogy eladjuk azt, amit kint megveszünk. Akinek eladjuk, nem tudná kint megvenni, mert ő vesz havonta 1 kamiont egy gyárból, mi veszünk 10-et ugyan abból a gyárból. Még ha ki is szolgálná a gyár, akkor is a mi hasznunkkal is megéri neki. Azon kívül a remek magyar gazdasági helyzet miatt külföldön sok helyen előre fizetéssel lehet rendelni, amit itthon 30-60...180 (!) napos fizetési határidővel adsz el. Egy bolt nem tud megfinanszírozni egy ilyet.
    Több száz kamionra szervezzük évente a fuvart, de nem saját fuvareszközzel, mert nem érné meg. Erre vannak a fuvarozó cégek. 900 €-ért eljön 1000 km-t egy nyerges, amire felraksz 24 tonnát. Ez nagyjából 800 liter üzemanyag, amivel egy furgon megy kb 4000 km-t (+sofőr díja, amortizáció, szervizköltségek, meg csak egy irányba közlekedett) és fér bele 1,5 tonna. Bringára vetítve nem tudom mennyi, kellene a doboz mérete meg súlya, de hasonlóak lesznek az arányok. Máris a kamionon spórolsz sokat.

    Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

Új hozzászólás Aktív témák