Új hozzászólás Aktív témák

  • ---Lasali---

    Közösségépítő

    válasz 6030D #60866 üzenetére

    Mechanikusból az Avid BB7 mondjuk ami szóba jöhet, a többit úgyis le fogják cserélni, ha fejleszteni akarják a bringát.
    Egyébként van jópár olyan váz, amin belül fut a fékcső is, de elég szívás ha szerelni kell. Szép megoldás az kétségtelen, de nem praktikus.
    Pl egy shimano féket amit egyszerű légteleníteni, és általában gyorsan sikerül is, azt mondjuk meg lehet úgy csinálni hogy bent van a vázban a cső, még az olaja sem tesz kárt a festésben. De egy problémásabb avid, formula, hayes fék légtelenítése a vázon kb esélytelen, magura mt meg főleg esélytelen. Egyébként is szívás hogy a kormány nincs megrögzítve fixen, és a csövet sem lehet kiegyenesíteni. Plusz figyelni kell arra hogy a dot fékfolyadék ne terítse be a biciklit, mert annyira nem tesz jót a festésnek, műanyagoknak, ráfolyatod valami 700 ezres biciklire, nem veszed észre hova csöppen, ott marad hétvégére a bicikli a műhelyben, mire jön a tulaj addigra meg le van marva a festék, vagy az alumínium becsúszó?
    Még milyen esetekben gond.. pl ha a tulaj rövidebbre cseréli a stucnit, vagy lejjebb rakatja a kormányt, és túl hosszú lesz a cső, vagy csak simán kitalálja hogy hosszú, akkor ha le lehet szerelni a fékkart én 10 ből 8 szor meg tudom oldani légtelenítés nélkül a cső vágást, na ha nem lehet levenni, akkor kb esélytelen, és óriási nagy szívás.

Új hozzászólás Aktív témák