Új hozzászólás Aktív témák

  • l0s0

    újonc

    Helló!

    Csak most regisztráltam, de régóta követem a topikot. A tárcsafék beállításhoz lenne pár ötletem. Nekem sem nagyon működik a féknyereg kilazítás + fék behúzás + megszorítás módszere. Ez sokszor azért nem sikerül, mert a dugattyúk nem azonos mértékben mozognak. Ilyenkor meg kell tisztítani őket. Gond lehet még, ha nyolcas van a tárcsában, akkor azt ki kell egyengetni.

    Ha a dugattyúk és a tárcsa már rendben van, akkor jön a beállítás:

    1, féknyereg csavarok kilazítása
    2, fékkar meghúzása és elengedése lassan, többször egymás után
    3, közben azt figyelem, hogy a fékbetétek egyszerre érjenek a tárcsához, anélkül (!), hogy a tárcsa elhajolna - ebben segíthet egy kis extra megvilágítás
    4, a féknyerget addig igazgatom, míg tényleg középre kerül a tárcsa
    5, lassan megforgatom a kereket, hogy lássam, tényleg nincs nyolcas a tárcsában és nem ér hozzá a betétekhez
    6, erősen meghúzom a fékkart, és egy gumipókkal rögzítem behúzott állásban
    7, 2 imbusz kulccsal egyszerre szép lassan elkezdem meghúzni a csavarokat
    8, nyomatékkulccsal véglegesítem
    9, gumipókot kiengedem
    10, kereket megpörgetem és ellenőrzöm, hogy a tárcsa még mindig középen van, és a fékbetétek egyszerre érnek hozzá

Új hozzászólás Aktív témák