-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Így érthető, városba egy "karácsonyfára" elmegy a telefon is a kormányon. ...itt, vagy itt már nem annyira életszerű.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
arcitec
addikt
Nyilván használni lehet, csak nem célszerű. Mint írod :
"'Az enyém például tud egy ilyet vezérelni "
A gyártó nevében is benne van kiknek készül.
Bocsi de ez magas labda volt ne sértődj meg, csak vicc.
Amúgy meg kiírja a STOP táblát na brávó, ha a telefon kell hozzá, hogy észre vegyed.
Egyébiránt a Garmin is kiírja a veszélyes kanyarokat példul, az talán fontosabb.
De használd sokáig a megelégedésedre...
U.I: Mint írod 10%-t merül óránként. Hümm. Ha aktívan van használva azt azért kétlem.[ Szerkesztve ]
-
-
dom1n0
senior tag
Hát kérdés ki mire használja persze.
Ha az a lényeg hogy lásd a tempót meg a pulzusodat, fordulatot esetleg, oda kb. bármelyik kerékpáros óra jó, akár az alis 40dolcsis is, sőt továbbmegyek több ismerős is sima órát használ erre rögzítve a kormányra, így még a teló is fölösleges
Aztán ha szeretnél térképet nézegetni, egész más lesz a dolog, mert akkor szerintem a teló elkezdi a gps miatt meríteni rendesen az akksit, régen is már ez volt a halála a telóknak.
Ezzel szemben egy garmin 540 elmegy kb 30 órát így térképezve szenzorokkal, a 1040 meg 70-et, nem beszélve a Solar modellekről.
Ezért írtam, hogy ha nincs más, arra jó lehet igen, de ha már van egy sportórád, vagy többre vágysz ennél akkor már szerintem kevés lesz.Próbáld ki, hogy tűző napon végig térképet nézve, navigálva mennyit fog menni. Kiváncsi vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
dom1n0
senior tag
Ez sem feltétlenül igaz, nem minden telefon tud helyből ANT+-t, asszem pl. az iphone nem tud. Innentől kezdve akkor már is bevagy szorítva, hogy a szenzor mit és hogyan támogat.
Az ANT+-hoz képest még a BLE is baromi energiapazarló, így a szenzor is sűrűbben merül majd...A másik pedig egyáltalán nem biztos, pl. a Garmin MIP kijelzője ugye transreflective ergo tökéletesen látni a napon, és 4-5x kevesebbet fogyaszt mint az OLED kijelződ
Értem asszem mire gondolsz, csak ezt így kijelenteni hogy jobb ez mint az, nem fekete fehér jellemzően.
Neked lehet jobb, de nekem vagy Gipsz Jakabnak meg nem jobb, sőt rosszabb...
Nem véletlenül vannak ezek a kütyük, és a cégek megélnek belőlük láthatóan -
Hasaggymeg
Topikgazda
Ennek már egész irodalma van a neten...röviden a teló hátrányai üzemidő, strapabírás, méret, rögzítés, ár, párosítás további érzékelőkkel és jobb kerékpároscomputerek szoftverhátterének hiánya. Továbbá legtöbbünknél szóba sem jöhet a használatban levő telefonját oda felbigyeszteni egyrészt az ára másrészt az egyéb funkciói miatt (nálam pl. munkaeszköz, több távoli elérésű folyamatmegjelenítő is fut rajta egyszerre), vagyis második, dedikált telefon lenne a megoldás aminek aztán tényleg kevés előnye lenne.
#292294
avl...ja, biztos menne ájfónrú is.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
lsebestyen
addikt
Nem hangzik jól. Viszont minimálisat csiszoltam rajta, alatta szép volt már. Lehet bénán takarítom? Illetve ha szivárogna az olaj, akkor a fékkar egyre beljebb fogna, nem? Ilyet nem tapasztaltam.
Legközelebb ha több időre lerakom, akkor kiveszem a fékbetéteket, letakarítom a féktestet a dugattyúknál, aztán megnézem pár nap múlva.[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
De ha a dugókon keresztül jönne, akkor a betét hátulja is retkes lett volna, illetve az olaj eláztatná a betétet. Itt minimális felületi kosz volt. Illetve ebben reménykedem… Szerdán megyek vele legközelebb, meglátjuk. Szerintem ott rontottam el, hogy a koszt bemostam a betétekhez es utána nem öblítettem azt a részt le rendesen.
-
Fall-N
veterán
Azért ezt így nem jelenteném ki biztosra. Ha szivárog az olaj, akkor annak vannak jelei, például olajos a féktest, na meg a folyadék szintje csökken és kevés lesz a mennyiség, amit érezni a fékkaron is, hogy beesik, szivacsos lesz a fékérzet. Voltak szériák ahol előfordulhatott a szivárgás, de ez nem "tipikus XT probléma". A későbbi M8100-on már teljesen ki lett javítva a hiba, az én Trekking XT/Alfine fékem (M8000 féktest) sem szivárog, pedig az M8000 szériábóp volt ami érintett volt. Igaz ez az Alfine S700 már javított kiadás, az S7000 volt ez első verziója.
Lehet a fékbetét nem jó és mindig egy picit megég. Nálam ez volt a probléma, kicserélem gyárinál jobb fajtára és semmi probléma vele, lassan 3 hónapja. Ezzel lehet simán satuzni, bírja (sajnos múltkor is kellett egy figyelmetlen ember miatt). Igaz ha ez a probléma akkor hangot ad a dolog, ahogy a kemény üveges felület megcsúszik a tárcsán.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
Persze, érdemes időnként lecsekkolni, hogy minden rendben van-e a fékkel, de szerintem észrevette volna ha szivárog valahol. Ha netán tényleg az a gond, akkor már macerásabb a dolog, hogy van-e felújító készlet valahol raktáron hozzá. Sokszor olvastam, hogy éppen nem kapni és jön a költselgesebb teljes féktest csere.
Nyikorgásnál általában a nem megfelelő fékbetét és tárcsa kombináció szokott a leggyakoribb lenni. A betét általában a ludas, ha jó minőségű a tárcsa, nem valami alap vacak, akkor kizárható. Azt bevallom, hogy amikor nyikorgott a fékem én sem zártam ki a szivárgást mint esélyt, így megnéztem, de vadiúj féknél szép is lett volna ha az lett volna a hiba.
Alap fékbetétet sajnos nem nehéz üvegesre égetni, elég egy erős féknél ha erősebbeket fékez az ember. Én a bekoptatás alatt szarrá égettem a gyári betétet. Igaz a BBB az elejétől jobban bírta, így a gyári betét volt gyenge minőségű.
lsebestyen: valószínűleg tényleg az lehetett a hiba. Én például sosem mosom gőzborotvával a biciklit, csak ha nagyon muszáj (például tavaly elkapott egy felhőszakadás és csurom sár lett minden a biciklin). De ha ott mosok akkor csak a tárcsafék oldaláról veretem le a koszt, mert fordítva rámossa az ember a dzsuvát és a láncról az olajat (ezért is kéne wax ).
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest