-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
bringasisti
őstag
válasz Hasaggymeg #178700 üzenetére
Ezek 0.01 túlfedéssel vannak illesztve, egy erős ököl csapás és kint van. Persze nem a tengelyt kell közvetlenül ütni ököllel
BENEFON DELTA--------N8
-
bardi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #178700 üzenetére
Nekem teljesen beállt a csapágy, a tengelyt nem tudtam elforgatni, nagyon szépen meg tud az ragadni.
'92 Honda VFR 750
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bardi #178702 üzenetére
Az úgy már necces mert ha megforog a fészekbe az hazavághatja az agyat is. ...de az nem egyből szokott beállni, valahányszor akármiért megemeled a kerékpárt látszik, érzik a rágás, akadozás.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bringasisti
őstag
válasz Hasaggymeg #178703 üzenetére
Olyan kondiban van hogy nem érezte hogy menet közben áll a kerék
BENEFON DELTA--------N8
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #178700 üzenetére
. Remélem, hogy nem ragad meg. Amúgy én hülye nem néztem meg mint ír a csapágyakon és most szedhetem szét újra. Nem valami egyértelműek a neten fellelhető infók, egyik helyen 6001-et ír, másikon 6804-et, szal jobb lesz ha inkább megnézem .
Meg tudom, hogy neked horror az ipari csapágy szétszedése, de erről kva könnyű volt leszedni a porvédő műanyagot, szinte lehetetlen eltörni . Ezzel szemben a Shimano középcsapik porvédője tényleg könnyen törik, azt macera szétkapni és nem is ajánlom senkinek, ha nincs tartalék porvédő műanyag.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
bardi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #178703 üzenetére
Nekem egy mosás után állt be, furán nem forgott a hátsó kerék. Szerencsére a tengely forgott el végül a csapágyon, nem pedig a csapágy a fészekben, az azért durva lett volna
jjeahh, kiszeded a csapágyat, beviszed a csapágyboltba, és az eladó ad egy ugyan olyan méretűt, ugyan olyan porvédővel. Így biztos nem hibázol.
'92 Honda VFR 750
-
FerNandor
őstag
Megjött a Moon Orion szett. Szerintem nagyon jó. Ma csak annyira tudtam kipróbálni, hogy a szabadban megnéztem 80-100m-ről és elég jól látszik. Nem tudom, hogy élesben mikor fogom tudni kipróbálni. De meggyőző, minőségnek tűnik. Ebike.hu-ról rendeltem dolgokat, foxposttal hétfő óta még mindig nem ért ide. Esküszöm, Németországból szinte hamarabb ideér egy csomag. De lámpát az Alza is hétfő helyett kedden adta át a postának...
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
válasz woodworm #178708 üzenetére
Nem, még szerencse, hogy minden 24h-s zöld volt, amit kértem (mondjuk direkt is). Hétfőn délelőtt össze is csomagoltak mindent, aztán be is került a foxpost rendszerbe, és hajnal óta a foxpost raktárában van, de még nem tudták Pécsre lejuttatni, pedig az oldal is mára "ígérte" és így is szokott kb a foxpostos csomag érkezni... Nem elég amúgy, hogy drágult a foxpost, még lassabb is lett. Amúgy meg minden brutál módon elkezdtett drágulni...
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #178705 üzenetére
Nem mondanám törékenynek a Shimi porvédőket,sőt,amolyan fém alátétszerű szokott lenni rávulkanizált papírvékony gumiszélekkel (lip seal,olyanok mint a szeméremajkak,duplák,csak vékonyabbak ),csakhogy kipiszkálásuknál könnyen megsértheted a széleit,vagy meghajlít6od az amúgy meglehetősen hajlít6ó fém alapot,ami eztán a tökéletes zárás végét jeletheti.Bár te többet sarazol én talán többet megyek és többet mosom,de az enyém 1előre így 7500 után is tökéletesen forog,rágásnak nyoma sincs.
Khleben...milyen a Fulcrum 77? Feleségemével csak a baj van.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Khelben
nagyúr
válasz Hasaggymeg #178711 üzenetére
~6000 km van benne nálunk (használtan vettük, de újszerű állapotban, szóval nem lehet sokkal több). Eddig feleségem hajtotta, de most hozzám került. Egyelőre nincs vele gond, de most majd más terhelést kap a +30 kiló miatt. Nálatok mi volt a baj vele?
(#178712) bringasisti : gyanús, hogy felütés volt, nem szúrás, mert pár napja állt és nem néztem a nyomást, mielőtt elindultam. Kb. 5 km alatt engedett le.
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
Sziasztok!
Szeretnék egy kis segítséget kérni kormánycsapágy azonosításban.
Az egyik alany egy Csepel Tornado ***, a másik egy Cube Analog 29 2013.Csepel 1, Csepel 2, Cube 1, Cube 2
Sajnos nem ismerem fel, hogy melyik milyen fajta, ebben is szeretnék segítséget kérni.
Illetve lehet ezeken utólag húzni, vagy ennyit bír egy csapágy? Mindkettőnek kottyan (minimálisan) a kormánycsapágya, ami számomra borzasztó idegesítő.Harrrr!!!!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Ndruu #178714 üzenetére
Csepelt nemtom de a Cube ha jól tévedek akkor ilyen [link] mint az enyém. Kigugliz6ó a kerékpár pontos típusával a specifikációknál a kormánycsapágy is.Amúgy meg lazíts a stucni csavarjain tudjon lecsúszni hangyaf@sznyit a villanyakon,majd húzz óvatosan és hangyányit a koronaanya csavarján a villanyak közepében amíg elmúlik a kotyogás,de még könnyen forog...majd stucnicsavarokat vissza.Én első féket fogva,előre hátra mozgatva a bringát,ujjammal a csapágy pulzusán (vázzal való érintkezésénél) szoktam kitapogatni a játékot.Ugyanakkor ráférhet egy szétszedés-tisztítás-kenés,hacsak nem csereérett eddig.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Khelben #178713 üzenetére
Először is a csapágy az első kerékben folyton megkotyogósodik, amit egy (szerintem legalábbis) sajátos külső rögzíthető anyával folyton utána kell húzni. (Ott látod a bal oldalon, pici szorító imbuszcsavarral és a finommenetes tengellyel melyen szorítani tudod a csapágy felé befelé.) A hátsó fél év után beázott, reteszelője beakadt, aztán cserélték garisan, de az új kerék reteszelője szinte napokon belül vacakolni kezdett, és bár így másfél év után is még megy, hallatszik, hogy a 3 kilincs egyike fexik, néha picit be-be akadva fixivé alakítja a bringát. Alattam biztos atomjaira hullt volna már...3x.
Itt még jobban látszik, meglazítod a pici szorító csavart és azt a fekete porvédőszerű kupakot bentebb tekered a csapágy felé megszűntetve a kotyogást.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MODERÁTOR
válasz Hasaggymeg #178717 üzenetére
Köszönöm szépen! Ez alapján, amit írtál és ezen videó segítségével mindkettőt be tudtam állítani. Alig pár ezer kilométer van bennük, csodálkoztam volna, ha ennyi idő alatt szétment volna bennük a csapágy.
[ Szerkesztve ]
Harrrr!!!!
-
bajaki
őstag
No, fiúk-lányok. Neuzer Courier DT lett végül, abból is az újabb (tárcsafék-kompatibilis) vázas. Egy helyen találtam 56-os vázmérettel. A webshopos képek alapján a régi váz lett volna, de egyeztetve a bolttal, kiderült, hogy ez az újabb változat. Adtam neki egy esélyt. Szerencsére nekem nem ér bele a cipőm a láncvillába, vagy nagyon maximum akkor, ha valami nagyon elcseszett pozícióban tartom a pedálon a lábfejem. Jó lesz ez.
Köszönöm a jó tanácsokat és a fitness irányba terelgetést.
Úgy érzem jól elleszünk, ledobok még néhány kilót és akkor még jobban is fog bírni.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Ndruu #178720 üzenetére
Vigyázz túl ne húzd mert kevesen múlik és kinyírod a csapágyat,selétkoszorút.Tisztítás,kenés sosem árt.
bajaki...körhátszelet hozzá!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
abéla
senior tag
válasz jojjer94 #178696 üzenetére
Akkor ez kell neked: In Ride 500 , de csak ha k-Mo-on élsz, mert sajna online nem rendelhető és egyedül a nyíregyházi dekában van már csak... de ott egyből 2
A miskolcit én vittem .
Ja igen és üdv Mindenkinek!
Lévén nálam is reneszánszát éli a régmúlt 15-20 évnyi bicajimádata: a szokásos Camping (szigorúan ordenáré módon lefestve+bmx kormánnyal), összerakós BMX (végül elértem a króm Atala +z-hajtókar+csillagküllő szentháromságot ), tescos Gepida (amit elloptak, de nem sajnáltam) vonalat végigjárva, egy saját bütykölte, részben használt cumókból, darabonként, nagyon jól testreszabott hybrid-montinál kötöttem ki, amit végül szintén megfújtak(ezt sajnáltam), majd kb 10 év kihagyás után, mikor is reaálizálódott, hogy 150-200 alatt normális bringát nem kapok, elszántam magam és kb 3-4 hónapja immár egy Rockrider st530 képében feszegetem a bicó terheléshatárát . (ilyen heti 2x (3x lenne a cél) 15-20km-es körökkel, hasszútávon jó időben melóbajárás is tervben van: napi 25-30km, de az most még kb életveszély)
De mint kiderült, ezért a pénzért is csak bizonyos részegységei normális minőségűek a bringának,
így szépen elkezdett mutálódni a tzucc:
középcsap.+hajtókar hajlott/nyekergett alattam: integrált 38fogas Sunrace-re cseréltem (40-es épp nem volt) BB-vel együtt (itt a gyári négyszögtengelyes tengely csodás csapágyrögzítő műanyag szorítóanya volt szíves beletörni a vázba - normális szerszámmal, normális irányba tekerve, de ez ennyire ótvar szerkezet volt; dugókulcs+ducktape-by-me kiszedőapparát + "némi" erő megoldotta): így lett egy 38 elöl, 11-42 hátul hajtás: kicsit állítgatni kellett a váltót, meg a 42-t hátúl már nem lehet kapcsolni(nekem nem is kell), de teljesen jó, terhelve is szépen vált.
pedál: a műanyag bengaság helyett lett shimano középjó (szétszedtem, megkentem, belül nem egy ipari, de jó)
kormány: visszavágva 5-5-cm-t, stucni emelve kb 3cm-t
gyári teló lecserélve: Mosso merev villa + xlc masszív fejcsapágy + perselyek belerakva/préselve/ütve/reszelve/csiszolva/anyázva (uhh ezt de megizzadtam)
meg egy pár Schwalbe Big Ben plus reflexes külső + conti belsők + BB tapi felniszalag
fasza nyereg és jóféle zár(ak)+bizti tengely , kulacs+tartó/ kmóra / ass-saver stb apróságokHehe, hát lehet némileg kitört belőlem az évekig szunnyadó (és anyagilag mindig erősen korlátozott) bicaj-modi énem.
... de most újból tekerek és szeretem és nagyon komálom, hogy újra visszataláltam hozzá![ Szerkesztve ]
hootka!
-
MODERÁTOR
válasz Hasaggymeg #178722 üzenetére
Megpróbáltam a lehető legóvatosabban meghúzni, talán még maradt is egy minimális játék benne. Reméljük a legjobbakat.
Harrrr!!!!
-
abéla
senior tag
válasz jojjer94 #178725 üzenetére
Ahogy elnézegettem (szemeztem velük vagy 2 hétig) nem nagyon kapkodják el, so ha ismétlődő dolog volt a böszörményi dologban(suli/melo/meglévő bnő ), jó eséllyel meg lesz még hetek múlva is; kivéve ha látván ezt, a nyírségi szűktűrésű bringások lecsapnak rájuk.
De megtapogatva/körbenézve a olcsóbb 100-as verziót, jó minőségűnek tűnik az is, max. ott több (az egyébként masszív, vastag)térrácsos műa., az 500-ban meg a fém-szerk. dominál, meg lendkerék is 2xsúly;
de 20-25km/h mellett a 100-asból is kitekersz kb 250W-ot (a maxi 500W, de az 40-45 km/h mellett, az meg nálam kb 120 rpm-nél jönne ki... szval nem opció).
Ár-értékben az Inride 100 ok. (persze ha van akció akkor feléből megvan, de nna, az olyan kutya vacsi)hootka!
-
IMIIKE1998
őstag
válasz bajaki #178721 üzenetére
Jól tetted, hogy ezt a méretet vetted, kbí így kell kinéznie, ha jó a méret. Én hallagattam a táblázatra és 52-est vettem 170 centihez, nagy is. Nem szabad a táblázatok alapján venni, nekem 50-est kellett volna, az lenne jó hosszra.
Más:
Csak nálam defektmágnes a Conti Race Sport 2.2(hajtogatós)? Az utóbbi 2 hónapban vagy 5x cseréltem belsőt, pedig az ajánlott nyomáson használom. Egyszerűen a legkisebb tüskét sem bírja ki.[ Szerkesztve ]
-
INTELligent
senior tag
válasz Hasaggymeg #178649 üzenetére
Hasaggymeg, jjeahh, 6030D, ZolkoW, Alg: köszönöm a javaslataitokat!
A soft shellel kapcsolatban én is csak olyan tapasztalatokkal rendelkezek, mint Hasaggymeg. Igaz, mindössze egy Hervises Kilimanjaro softshell kabátom van.Még majd azt fogom megpróbálni, hogy a kamásli+dekás triboard neoprén zokni mennyire fogja állni a telet, de az még odébb van. Viszont már belepróbáltam a cipőbe, meglepően jól elfér, azt hittem, sokkal neccesebb lesz.
Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
Akellla
tag
Üdv Mindenkinek. Szeretnék vásárolni egy klassz teljesen felszerelt trreking bicit,300 e forintig bezárólag,nem kőbe vésett az összeg de valahol húzni kell egy határt tehát + 30 - 50 ezer még beleférhet.Mely márkáknál keresgéljek heti 40-70 km t tekerek jelenleg,jellemzően sík úton, de remélem ez növekedni fog ha lesz egy rendes bici alattam,most egy közel 20 éves 26 os Hevy Tools - t nyúzok,amúgy bírja még szegény.A gondom a súlyommal van 120 fölött kell vinnie,azért remélem ez rohamosan csökkeni fog,legalábbis ez lenne a cél.Azt mondják merev villa kell de jobban örülnék egy levegős telónak,és egy olyan váltónak ami rendesen megbízhatóan vált. Köszönöm hogy elolvastátok,és a segítségeteket előre is. Üdv.
-
Jester01
veterán
válasz Hasaggymeg #178719 üzenetére
Enyém (Fulcrum Racing Quattro LG) is ezt csinálja. De ha egyszer nem kónuszos hanem ipari csapágyas akkor ez a rögzítő anya mégis mit csinál?
A kazettatest nekem is beázott, lötyögni kezdett. Abban kicseréltem a csapágyakat mielőtt nagyobb galiba lett volna. Kifelé az egyik 3 darabban jött. Én is a menetes szár plusz nagy alátét megoldást alkalmaztam a préselésre.
Az én kerekeim 4 évesek és átlépték a 60 ezer km-t, igaz országúton.
Jester
-
Kátai
senior tag
Tudnátok nekem ajánlani saját tapasztalat alapján olyan patkófék betétet,ami vizes körülmények között is hatásosan fékez?
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz abéla #178723 üzenetére
Akkor Miskolc hozta formáját ami a kerékpárlopásaidat illeti. ...és welcome!
Ndruu...játék azért ne maradjon semmi, ezért érdemes elidőzni vele...sőt amint már mondtam, alkalomadtán stucni le, közép csavar ki, villa ki és hozzáférsz a 2 (alsó és felső) golyókoszorúhoz melyeket kis Brigéciólban áztatva, majd alaposan, szárazra törölve visszahelyezhetsz a kitörölt és megzsírozott golyópályákba (csészékbe). Ott csak a sorrendre kell vigyázni, van néhány vékony alátét, meg szorítógyűrű mely csak a helyes sorrendbe helyezve lesz jó.
(#178729) Akellla...ez olyan dolog mint a gépkocsiknál, arra sem lehet úgy válaszolni vásárolj BMW-t, vagy Skodát...pláne most, mikor alig van kerékpár a boltokban. Van néhány bolt ahol elég jól lehet szűrni a találatokra, kezdj el keresgélni, majd mutasd itt meg véleményezzük. Néhány teszkós márkát leszámítva szinte minden gyártó ajánlott a B-Twin-től a Specialized-ig. Gúd lak!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Maximum1
őstag
válasz Akellla #178729 üzenetére
Cube Kathmandu
Van itt egy fórumtársunknak, majd ír róla tapasztalatot ha olvassa, de ha vissza keresel lehet írt már valami szösszenetet.Ha jól rémlik Neki ütötték el az asszonyát a Vágóhíd utcában, írhatna mi lett vele, de lehet írt csak elsiklottam felette.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Jester01 #178730 üzenetére
Látszólag egyszerűen a kerekek a szűk keresztmetszet, felteszik a muglinak a legjobb váltót parasztvakításnak, aztán valami sz@r kerékkel kiszúrják a szemünket. Ha csak a kerékszettet nézve vásárolsz bringát, törheted fel a malacperselyt mert egy guriga alatt ritka az igazán jó kerékszett gyárilag beszerelve.
Ami a Fulcrum agyat illeti itt már írtam róla egy rövidet xyzsoltnak, igaz azt a Mavic (állítólag) önbeállós csapágyai kapcsán, de csak így tudom elképzelni ezt is, vagyis befele tolva a csapágy egyik részét (gondolom mivel a külső a fészekbe tovább semmiképp sem tol6ó, a belsőt a tengelyen) szűkíted a kopás miatti hézagot új pályára kényszerítve a golyókat."Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
polonic
félisten
válasz Maximum1 #178733 üzenetére
Nekem van ilyen és az asszonynak is.
A Gubacsi úton történt egyébként. Feleségemnek agyrázkódása van. Zúzódások, lassan gyógyulnak. Néha még fáj a feje, hányingere van. Azóta is táppénzen.
A sisak nagyon fontos! Mindenki viseljen, akkor is, ha fél km-re ugrik le a boltba.
A bicaj elég nagyot kapott. Most van leadva egy Cube szervizbe átnézésre és szakvéleményt kérni. Első kerék elhajlott, hátsóban is lett nyolcas, villa talán sérült, kormány is ferdén áll. Hátsó részek a kerék kivételével épnek tűnnek. Neki a bicaj alig volt egy hónapos...
Biztosító baszik az emberre, ma történt 3 hete az eset. Senki nem jött hozzánk. Dr. Herpy bevonása jutott eszembe.A srácnak majd írok az ő hsz-ére a bicajról.
[ Szerkesztve ]
-
polonic
félisten
válasz Hasaggymeg #178736 üzenetére
Igen, volt. Egy Bell Soul Joyride
[link] -
6030D
Ármester
válasz IMIIKE1998 #178727 üzenetére
A Race Sport egy kimondott könnyített kivitel, versenyzésre, a katalógusban is benne van, hogy gyorsan kopik, és nem defektálló.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz bringasisti #178740 üzenetére
Szerintem az lesz, mert a helyi csapágybolt SKF forgalmazó, szinte csak azt lehet kapni .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
polonic
félisten
válasz Akellla #178729 üzenetére
Szia
Nekem és feleségemnek is van a korábban említett Cube Kathmandu Pro 2020-as változata.
Ez a bicaj nagyon jó. Én csak az előzőhöz tudom hasonlítani, ami mindkettőnknek egy Gepida Alboin 200-as volt. Na ahhoz képest siklik. A váltók villámgyorsak, pontosak. Nagyon könnyű tekerni is. Egyébként ezzel a trekkinggel 44 km/h sebességet is tudtam már tartani egy pár km-es hosszabb sík szakaszon. Nem zörög semmi, igazi masszív bicaj benyomását kelti. Nekem a gyári nyereg kényelmes. Feleségemnek kevésbé, neki kell majd másik. A legalapabb olajos tárcsafék van rajta, de az előző bicajhoz képest ez is előrelépés.Szinte napi szinten használjuk, zömében aszfalton. Asszony munkába is azzal jár(t). Én el szoktam menni elé meg haza. Boltba is ezzel megyünk, ha nem nagybevásárlás van. Meg hétvégenként kis túrázgatás.
Mi a bicajozás öröme miatt tekerünk. Ezért választottunk trekkinget, meg a kényelem és a pakolhatóság miatt. Később lehet, majd úgy gondolom ,kell valami más típusú gép is e mellé.
Nyilván mondjuk a mozgás is használ. Így fogytam 4 kilót már, az asszony is jó párat. Mondjuk hozzá kell tenni, ami inkább számít, az az étkezés. Szóval azon is változtattunk. Csupán annyit, hogy semmi cukor, de tényleg semmi. Max gyümölcs. És a fehér liszt le van cserélve teljes kiörlésűre. És még annyi, hogy napi 5-szöri étkezés kisebb adagokkal. Meg is van az eredménye. Csak azért írtam ide, mert említette a fogyást.
-
ZolkoW
őstag
régen grammoztunk már, nem?
ezek most komplett kerekek féktárcsával. az egyik a fűzetett, tubeless, non-boost, 25ös belső szélességű felnivel, Racing Ray-jel, a másik a Trek gyári kereke, ami boost, belsős, 23mm, Bontrager XR2 (?) a gumma rajta. Konklúzió: a boost nehezít .Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
őstag
válasz polonic #178745 üzenetére
a biztosító mindent meg fog tenni, hogy ne kelljen sokat (vagy egyáltalán) fizetnie
mivel használtátok a kerékpárt lehet, hogy avulást akar majd, de autóknál is úgy tudom egy évig egyáltalán nincs olyan, hogy avulás.
ha nem fogadják el a kisker bolt javítási összegét, akkor kérjetek a forgalmazótól szakvéleményt, hogy a sérülések cserélése vagy javítása mennyibe kerülne
nézessétek meg, hogy 1 nyomon fut-e a kerékpár a baleset után (beletolod egy pocsolyába, és száraz aszfalton egyértelműen kiderül a nagy bibi) mert a váz is meg lehet csavarodva annak ellenére, hogy nem látszik rajta kívülről semmi“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
jjeahh
nagyúr
válasz bringasisti #178747 üzenetére
Szerintem még mindíg valószínű, hogy rendelés lesz . Amúgy van rs és 2rs, ha jól látom annyi a különbség, hogy a 2rs mindkét oldalán van porvédő. Ha most gyárilag rs van benne, szal csak a külső oldalán van porvédő, okozni fog bármilyen problémát, ha 2rs-t rakok bele? Ahogy elnézem méretben tökéletesen egyformák, szal csak ennyi a különbség, elvileg a 2rs is normálisan kell illeszkedjen.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
polonic
félisten
válasz f4lcon #178748 üzenetére
Sejtettem, hogy igazi cigány banda az összes biztosító. De amikor nekem kell fizetni, na ott tudnak gyorsak lenni.
Egyébként tudok az avultatásról. Mert autós ügyem is van. Pont az asszony dolgait intéztem, a papírokat az üzemi úti balesethez, táppénz, stb. Akkor pont autóval voltam Egerből jövet és hátulról felnyársaltak. 1 hétre rá az ő balesete után majdnem órára pontosan. Na ott is elkezdtek cseszegtetni az avultatással. Mondjuk az autó 7 éves.
Bár én azt gondolom, hogy 1 hónapos járműnél rohadtul nem kéne avultatni.
Az biztos, hogy most nem fut egyenesen a bicaj.
Új hozzászólás Aktív témák
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...