- Dragon Age: Origins
- EAFC 24
- Polgári repülőgép-szimulátorok
- Alkoholista nevelde
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
- Élőszereplős trailer érkezik a Call of Duty: Black Ops 6-hoz
- Nintendo Switch 2 vagy amit akartok (találgatós topik most még)
-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz sebgutkopf #146006 üzenetére
nyilván nem véletlen a 3 év lemaradás, hiszen a ciklusok 3-4 évesek a termékfejlesztésben a Shimano-nál
amikor kijött a Sram azt hitték ez nem lesz truváj, aztán amikor az lett, akkor már késő volt és meg kellett várni, hogy a termék életciklusa kifusson.a Sram narrow-wide dologhoz azért annyit, hogy minden tizedik embernek a hátsóváltó a legnagyobbra váltáskor nem helyesen teszi fel a láncot mert a legnagyobb és az egyel kisebb lánckerék narrow-wide*, de arra meg ugye csak egy bizonyos állásban lehet feltenni a láncot, és ha nem pont oda esik, akkor felkap a lánckerék élére (!!) és a tovább tekerésnél "ugrik" a helyére, amitől olyan, mintha szalajtana
*azért lett a felső kettő a Sram-nál NW mert ha gyorsan tekerted hátrafelé, akkor ledobta a láncot, és úgy gondolták az a megfelelő, ha az is NW lesz mert akkor majd nem dobja le. ugye olyan nem lehetett, hogy 1 narrow 1 wide, mert akkor esélytelen lenne, hogy pont oda jöjjön ki a váltás, agy 3 narrow - 3 wide felosztás van (nem igazi NW de az elv hasonló) de még így is előfordul, hogy nem megfelelő a váltás.
tudom hihetetlenül hangzik, meg soha senki nem tapasztalta még, meg blabla - de külföldön elég nagy irodalma van a dolognak, fórumokon és facebook-on is.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs