Új hozzászólás Aktív témák
-
Mai etap fehérvár-manerbio, 1 percem maradt a végén.
Az nem olyan rossz azért szerintem.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Zolás
addikt
Nemrég szóvá tettem ezt a dobfék fetisizmust, egy kezdő áron húszmilliós elektromos autónál. A válasz erre az hogy a dobfék sokkal jobb, meg igénytelenebb, meg minden. Szóval azóta egyre több drága verda alatt látok dobféket. Hátrafelé fejlődünk. Pedig előre kell menni, nem hátra!
Személy szerint senki sem fog tudni meggyőzni arról, hogy húszmilliót adjak egy dobfékes autóért.Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
Azt nem tudom, hogy a dobfékre hogyan oldják meg a menetstabit/abs-t?
Két dobfékes autóval volt dolgom eddigi mindkettő befagyott a télen :D
Jó, a volvomon is a rögzítőfék az dob volt, de az üzemi az tárcsa. Szóval amolyan hibrid, de annál jobbat még nem csináltak szerintem. Mármint megoldásnál.
Amúgy ez az egész csak a fillérbaszásról szól, nem kell hátra vinni fékcsövet, munkahengert, féknyerget, stb.
Ennyi.
Ha egy autón tudnak fogni 3000 forintot ezzel, akkor meg fogják fogni. Ezért hagyták el már a géptető kitámasztót, szigetelést, stb .
Nevetséges, hogy egyre drágábbak az autók, de egyre szarabb, igénytelenebb, néha már egyenesen szarrágósan fosabb megoldások vannak rajtuk...どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Zolás
addikt
Ezt a hibrid dobfékes-tárcsás dolgot még nem láttam sehol. De igazából amióta az iPhone kihagyta a töltőt a dobozból, mert védi a környezetet meg minden, azóta minden szart el lehet adni. Dacia Logan kombi 0.9 köbcentis miniturbós motorral? Jöhet, még várólista is van! A mának gyártunk, legyen eladva, aztán ha öt év múlva kuka, vegyél másikat.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
Zolás
addikt
válasz Somatom #16208 üzenetére
Sajna én leragadtam a 20 éves vasaknál, és ahogy jelenleg alakulnak a dolgok, ez nem fog változni.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
Qtya123
őstag
válasz Somatom #16208 üzenetére
Több gyártó alkalmazza. Nekem is ilyen volt a Lexusban, én szerettem, sosem fagyott be.
Mondjuk én nem is nagyon szoktam kéziféket húzni, se télen se nyáron. Csak akkor, ha valami nagyon meredek lejtőn állok meg.Én ennél a spóroljunk autónként 0.5 eurót dolognál ott akadtam ki, mikor anno megjelentek a Volkswagenen, Skodák, Audik úgy, hogy a jobb oldali visszapillantó tükör kisebb volt, mint a bal. A kezeit darabokra törtem volna, aki kitalálta. Nekem, mint szimmetria fétises számára ez a látvány különösen fájt.
-
válasz Qtya123 #16213 üzenetére
Használd csak, azért hívják rögzítőféknek, hogy ne a hajtásláncot terhelje az autó súlya. Megállsz, rögzítő, kuplung ki, menetirányi sebességbe, és kíméled a technikát. Nekem anno visszaadták a kölcsönbe adott autómat, hogy leállás után elment belőle az erő, és alig bírtak hazajönni vele. Mondom aztán ezt hogyan sikerült? (Volvo855, T5, faék motor).
Hát tényleg szar hangja volt, alapjárat 1200on, és a turbó töltött... hát mondom ez wtf.
Kellett egy hét mire rájöttem, hogy ne a saját agyammal gondolkodjak, ezért ránéztem a vezérlésre. Szívó oldal 3al előre, kipuff oldal 4el hátra ugorva.
Később hagytam anyámékat vezetni, beültem hátra, mert mentünk valami motyoért, futóval.
Akkor fejtettem meg a rejtélyt. Meredek lejtőn, egyes, rögzítő nélkül álltak meg, hátulról tolt a futó, majd még el akartak kezdeni pakolni rá.
Ja, persze én voltam a fasz, hogy ne magyarázzam már meg, hogy hogyan kell parkolni, blablabla.
Utána mondtam, hogy lehet akkor kölcsönkérni más autóját.
lolどんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
-
Somatom
veterán
-
Somatom
veterán
Ezt ugye viccnek szántad. Ha vki úgy tolat belém, hogy hazavágja a váltót, akkor már a karosszéria munka miatt is gtk. Egyébként síkon nem kell egyesben hagyni a váltót. Jó oda a negyedik is. A kézifék befagyása valószínűbb, mint az olyan beletolatás, aminél a váltó is sérül.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Qtya123
őstag
Jó, hát az egyértelmű user error, hogy meredek lejtőn, futót pakolgatnak és az autó csak egyesben van.
Az esetek 99%-ában sík helyen parkolok és legtöbbször nem út szélén, ahol nekem tud úgy tolatni, hogy "eltolja" az autót, hanem merőlegesen parkolok, az autó végénél padka. De enyhe lejtőn sem húzom.
Egyik autónak sem lett a váltójával, kulpung szerkezettel baj, hogy így parkolok. Apám is így parkol, ő is és én is 8-10-12 éven át használunk 1-1 autót és majdnem 20 évesek, vagy, több, mire mennek a háztól. Sosem volt váltó probléma.Én ilyenre nem fogom behúzogatni a kézit, közel 20 éve így parkolok minden autóval. Én is azt mondom, hogy sokkal nagyobb eséllyel fagy be a kézifék (vagy nyúlik meg szép lassan a bowden), minthogy bármilyen negatív hatás, vagy sérülés legyen a fenti felhasználásom mellett abból, hogy nem húzok kézit.
[ Szerkesztve ]
-
fesii
aktív tag
Azért automatánál nagyon nem mindegy. Általában tálcával mozgatok néhány autót, de azok első kereke nincs a tálcán.
Leálláskor elég komoly erőkifejtés kell hogy kivegyem P-ből.
Plussz reccsen akkorát hogy biztos legalább mínusz 2 év az életéből. Jó hallani amikor egy x7 BMW vagy m packetes reccsen akkorát hogy még nekem is fáj. -
HoTaZo
őstag
válasz KAMELOT #16212 üzenetére
Pedig, hidd el, nagyon tiszták. Egészségesebb (és környezet kímélőbb), mint a papír vagy a popsikendő! Jártam lakásaikban, ettem velük, arabbal, feketével. Ha nem ellenségesen közelíted meg őket, akkor nagyon barátiak, kedvesek.
Pedig kibontott hajjal, Metal pólóban, weskó csizmában állítottam be hozzájuk. Lestek persze, haver kuncogott. Csizma le, kézmosás, kézfogás, bemutatkozás. Máris megnyertem őket. Haver húga közelített, tudtam hol a határ. Olyan tisztaság volt ott, hogy kevés fehér családnál láttam olyat. Az anya a főnök otthon!
Nem szabad előítéletekkel közelíteni. Amikor az apa kínált teával, tudtam hogy elfogadtak.Freiherr : Nem tudom, sose jött be nekem a figura. Pedig van francia pipi-caca-bite-chatte humorista, csak ő, nekem, klasszisokkal jobb.
De, értem a hasonlatot.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
őstag
válasz KAMELOT #16224 üzenetére
Azt, hogy bent használ -e szappant, azt nem tudom, mert nem voltam velük bent, nem érdekelt. De kijőve igenis mosták a kezüket alaposan, nem csak lögybölték.
A Tires az valami barbekju szósz ízű sós valami. Párom kedvence. Ugyanaz, mint a másik boltos képen a Fritos.
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
őstag
Ma is kifogtam a javát! 9 óra óta vagyok a felrakónál, rámpára állást egy villanyoszlop "segítette ", megoldódott. Rakodás: hordókba rakott akkumulátorok. Aztán elkezdi két magasba rakni. Állj! Mennyi, hogyan, miként? Azt se tudják, hogy mennyi egy raklap (4 hordó) súlya. Első sor 4 raklap utána kettesével, majd megint 4-esével. ¾-nél súly ellenőrzés, 13,5t a húzon. Ezt akárhogy tölti utána, már nem fogja kiegyensúlyozni. Kiszedés, 2 raklappal hátrébb megint 4-esével. Kész, kontroll. Súly, mindenhol ok. Papírok, ad egy árva CMR -t, megbízásában annyi állt, hogy lerakó CMR szerint. Na, most kiderült, hogy Recykling ... Kft. Semmi ADR papír, semmi ANNEX VII. Mostanra kaptam valami ADR kísérő papírt. Megy az egyeztetés a megbízóval , hogy hulladek-e, lesz-e ahhoz más papír. Amit kaptam papírt, azon írnak valami Annex II-t, de olyat nem adtak.
Fogalmam sincs, hogy kell-e hozzá valami más. Várom a start fényeket, de már kezd félvászon, hogy ezek is, a megbízó is tök felkészületlen.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
őstag
Na, még az se jött össze...
Ha valamelyik bolt közeli ketrecesbe (pl. a teknőcösbe) mentél volna, a pénztárnál lepecsételtetted volna a blokkot, azzal mész a parkoló pénztárához , ott érvényesítik a parkoló jegyet és ingyen parkolhattál volna, biztonságos helyen.
[ Szerkesztve ]
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
válasz HoTaZo #16237 üzenetére
Aláírom De nekem az kimarad, elég lesz az ötödiket beszélgetés szintre megtanulni, és nem összekeverni őket...
btw, 4 vezetésből leértem Lisboa-ba. 2*10 és 2*9. Koppra kivezetett időkkel meglett a 3200km, az utolsóból még maradt is 7 perc
Fehérvár-Manerbio-Montpellier alá-Madrid elé-Liszabon[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz HoTaZo #16239 üzenetére
Nem, szombatra átrakták, biztos ami biztos.
De le lehet érni kedd reggel-péntek dél idő alatt.
Az más kérdés, hogy még egyszer nem fogok, ennyi éjszakás vezetést beosztok 2 3 hónapra.
Bagoly-transos idők már elmúltak... Azért kel fel a Nap, és azért nyugszik le, hogy mutassa mikor kell dolgozni.
A többi az alvás, pihenés, edzés, tanulás...どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Qtya123
őstag
Tüzi: Lehet Neked is ez a csapat szopkodta le a gázolajat - [link]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Politika
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Futás, futópályák
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Tőzsde és gazdaság
- Napelem
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- További aktív témák...