Új hozzászólás Aktív témák

  • őstag

    válasz B-L-A-C-K #39176 üzenetére

    Sajnos ott még nem tartanak a fejlesztésben, de eljöhet azaz idő, mikor disel hybrideket tesznek bele, és a fő erőforrás a kers lesz :D Most még csak ott tartanak, hogy a jelenlegi 2,4 motorokat 1,6-osra cserélik, de a turbó miatt ugyan annyi 750LE lesznek. A 18k fordulatszám is visszaesik 15k-ra. De kárpótolhat a 125k forgó turbó hangja. A kerszek együtt elérhetik a 161LE, és a mostani szabályoktól eltérően nem 6mp hanem 33mp-ig használhatják. A motor magasabb lesz, ehhez kell építeni a kasznit, vagyis a súlypont miatt szélesebbek lesznek. A lényeg hogy az egész f1 megint hozza a labor formáját, amiből végül mi profitálunk egyszer. Most 150l üzemanyagot égetnek, jövőre 100l-el kell gazdálkodniuk. Egy biztos, 2014-ben nem a legjobb pilóta fog győzni, hanem aki a legjobb autót tervezi, és annyiból unalmas lesz, hogy ez már az első futamon kiderül, onnantól Sumaher monoton ciklusa köszön vissza. Feltéve, ha nem lopkodják el egymástól az ötleteket. :D

    Blyan
    Ez egy korai hír volt, szerintem sem, viszont teljesen át kell építeni az új motor miatt, ami rövidebb, és magasabb.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák