-
GAMEPOD.hu
iPhone-t használók OFF topikja
Új hozzászólás Aktív témák
-
Brumi˘
addikt
Én úgy vagyok vele 200 lóerőig dízel, felette benzin. Mert bárki bármit mond egy egy 1,9-es tdi-vel (130-150Le) simán le lehet mosni a benzineseket 180-200 lóig.
-
B-L-A-C-K
titán
Nem okoskodni akarok de vezettem/ültem már pár nagy vérű kocsiba, benzines és dízlesben is, és ez ember függô kinek melyik jőn be. Amugy Faternak is jelenleg egy 2,5-ös dízel quattro A6-ja van, és az is szedi a lábát pedig már nem egy új darab, és semmi komolyabb baja nem volt még (230 ezer van benne). Legutobb meg egy 3 ezres dizzeles A5-el vittek (sajnos nem én vezettem), azon meg észre sem vettem hogy dizzel olyan finom a hangja.
-
máyköl
veterán
Énis a benzinesre szavazok...
-
Solar_Wind
senior tag
Hű, ez a vita el fog húzódni. Benzin vs dízel. Ez olyan mint a Mac vs PC. Kimeríthetetlen
-
Xero
nagyúr
válasz Solar_Wind #39157 üzenetére
Végül is azért nincsen Igazi M-ből, AMG-ből vagy S-ből dízel, mert annyira oda való!
Egy jó benzineshet képest mindenképpen kompromisszum, ha nem 1.1-2l vonalon mozgunk.
-
Totheground
addikt
Benzin. Csak benzin.
Tokyoite - https://www.instagram.com/denipi_m/
-
SÖ
őstag
"Egy turbós nagy köbcentis benzines ugyan úgy tol mindenhol. A dízelek nem a dízel mivoltuk miatt annyira nyomatékosak, hanem a turbó miatt„
A disel turbó nélkül is nyomatékosabb alacsony fordulaton, mivel nagyobb hatékonysággal égeti el az üzemanyagot. Nem mindegy, hogy a benzines befecskendező pár bar nyomáson dolgozik, vagy a disel 1500 bar nyomáson nagyságrendekkel kisebb cseppekre porlasztja a gázolajat. Nem véletlen, hogy a disel jobb emissios értékekkel rendelkezik, mint egy benzines. Nem véletlen hogy disel motorban 300000km nem sok de egy benzines már teljes generálra szorul.
"fillérbaszó„ (?)
Minimum 1,5x drágább disel agregáttal szerelt modell bármelyik márkánál.[ Szerkesztve ]
-
SÖ
őstag
Rossz válasz. Azt kellett volna írnod, hogy miért nincs disel motorkerékpár
Totheground
Nem költséghatékony. Egy gazdasági tanácsadónak ezt figyelembe kéne venni Szervizciklusa majdnem 2x-ese, fogyasztása +20% az üzemanyag ár viszont ma már kiegyenlített, erről gondoskodott a kormány. Ahogy elszaporodtak a disel autók, úgy esett vissza a benzin kiskereskedelmi fogyasztása csökkenő Mol bevétel mellett. Nem tudom hova viszi a Pécsi Dohány gyárat a trafik törvény. Lehet hogy csődbe? Minden esetre orbán már kapott egy plecsnit a VHO-tól.[ Szerkesztve ]
-
SÖ
őstag
Tudom miről beszélek, volt WV Golf GTI-m, és PutoGT-m én pont azt élveztem bennük, amit a szaksajtó le szokott húzni. Akkora volt a turbó lyuk mind a kettőnél, (kb.3000) mintha nitroval mentek volna. Az igaz, hogy autóúton vissza kettő, és bármilyen mezei autót otthagytam, de sokszor pont az életemet mentette meg a nagy teljesítmény. Vészhelyzetbe ha kellett ugrott, de mindig pörgetni kellett. Punto még ötödikben is húzott, de el kellett adnom, mert a szemét szerelőm kicserélte a turbóját egy rosszra, ami ette az olajat. Pedig teljesen más baja volt. Ő nem smerte el, én meg nem tudtam bizonyítani. Azóta soha semmit nem viszek maszekhoz, még ha fillérekbe kerül is. Csak is szakszerviz, ami rohadt drága, de meg van csinálva. Igaz ott meg, ha nincs gond a kocsival, mindig beírnak egykét izzó cserét.
-
Blyan
félisten
Amíg a Seat a WTCC-ben volt gyári csapatként nem nagyon voltak elgyepálva.
Az LMP1 meg nyilvánvalóan egy senkiházi kategória.Majd ha Ferrari, Aston vagy Rolls csinál LMP1-es diesel verő gépet, akkor majd szóljál
[ Szerkesztve ]
The ability to destroy a planet is insignificant next to the power of the Force.
-
SÖ
őstag
Az bizony, a Punto 1,4-es volt, 135LE és most jön a lényeg kb. 900kg és nem másfél két tonna.
"Addig szamomra traktor motor, de valoszinuleg utana is„
Most egy Ford TDCi-t használok, de még mindig megkérdezik a kútnál néha, hogy mit adhatnak ilyenkor mindig kihúzom magam. Igaz a legkeményebb teleken is pöcre indul, lámpánál nem kell turáztatnom a motort, mert alapjáraton meglódítja a kocsit, nagyon megbízható, de vigyázok is rá. 96000km van benne, és gyári telók, hátsó fékpofák, (az első 75000-nél volt cserélve) gyári gumik. Idáig kiéget izzókon kívül nem volt baja. Ha csak az nem hogy 25000km-enként olajat kell cserélni. Még az elején garanciában kicserélték a pollen szűrőt, szó nélkül, egy vagyon volt. Ha kimegyek melózni biztos hogy BMV, v. Audi disellel jövök vissza látogatóba.
[ Szerkesztve ]
-
SÖ
őstag
Jövőre nagy változások lesznek az F1-ben. Vissza jön a turbó, és megszűnnek a mostani kasznik, helyette utcai túra autó valami lesz.
-
Blyan
félisten
helyette utcai túra autó valami lesz.
Ezt honnan veszed? Semmi ilyesmiről nincs szó. Anno azt pedzegették, hogy ne open wheel legyen, de ez biztosan nem jövőre fog megvalósulni.
[ Szerkesztve ]
The ability to destroy a planet is insignificant next to the power of the Force.
-
SÖ
őstag
válasz B-L-A-C-K #39176 üzenetére
Sajnos ott még nem tartanak a fejlesztésben, de eljöhet azaz idő, mikor disel hybrideket tesznek bele, és a fő erőforrás a kers lesz Most még csak ott tartanak, hogy a jelenlegi 2,4 motorokat 1,6-osra cserélik, de a turbó miatt ugyan annyi 750LE lesznek. A 18k fordulatszám is visszaesik 15k-ra. De kárpótolhat a 125k forgó turbó hangja. A kerszek együtt elérhetik a 161LE, és a mostani szabályoktól eltérően nem 6mp hanem 33mp-ig használhatják. A motor magasabb lesz, ehhez kell építeni a kasznit, vagyis a súlypont miatt szélesebbek lesznek. A lényeg hogy az egész f1 megint hozza a labor formáját, amiből végül mi profitálunk egyszer. Most 150l üzemanyagot égetnek, jövőre 100l-el kell gazdálkodniuk. Egy biztos, 2014-ben nem a legjobb pilóta fog győzni, hanem aki a legjobb autót tervezi, és annyiból unalmas lesz, hogy ez már az első futamon kiderül, onnantól Sumaher monoton ciklusa köszön vissza. Feltéve, ha nem lopkodják el egymástól az ötleteket.
Blyan
Ez egy korai hír volt, szerintem sem, viszont teljesen át kell építeni az új motor miatt, ami rövidebb, és magasabb.[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
Amúgy azt hittem csak hülyéskedsz ezzel a utcai túra autó kinézettel, arra is írtam a dízelt. Viszont úgy látom nem viccnek szántad. Persze gondolom kicsit túloztál de ha hír igaz akkor kíváncsian várom. Nem vagyok egy nagy F1-van fan, de mindig megnézem...
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
-
Ragnar95
nagyúr
Én már nem is nézem az F1-et, mert elég irritáló,h nincs semmi innováció, mivel full leszabályozott az egész és csak az autókon múlik az egész, a pilótáknak már sokkal kisebb jelentőségük van, mint anno...
Nem tudom, miért jó az,h van esélye a kisebb csapatoknak is, miközben a győzelemhez így is édeskevesek, de cserébe a nagyoknál végbemenő innovációt is teljesen ellehetetlenítették...Privátot privátba, fórumtémát fórumba. Aki ezt nem képes betartani, ne csodálkozzon, ha nem kap privátra választ.
-
SÖ
őstag
-
Blyan
félisten
Szóltak neki, csak "rossz" volt a rádiója...
Szerintem két dologgal lett volna első (oké három ):
a. két körrel előbb kiállni kereket cserélni
b: nem hozzák ki, a 15mp előny nagy valószínűséggel kitartott volna abban a 10 körben.
(c: Kimi gyorsabb egy kicsit )The ability to destroy a planet is insignificant next to the power of the Force.
-
SÖ
őstag
válasz Bling95 #39191 üzenetére
Sok lesz az már - 750+100+161kerszel.
A turbó, ami kihajtja a motor lelkét. Sokat fognak még változtatni ezeken a szabályokon akár ment közben is. Ecclestone úgy gondolja, hogy szigorú, de majd ha sorozatban esnek ki a csapatok, akkor enyhít, ahogy a gumitesztekkel kapcsolatban is adott két napot a Pirellinek
De az út díj is ilyen, csak itt ez emberek bőrére megy. (Enyhítés az lesz, ha elengedik a jogtalan büntetéseket, a rossz hálózatuk miatt.) Mert az a fuvarozó be fogja vasalni a közérten, különben csődbe megy, a közért meg a vásárlókon. Ugyan ez a bankok tranzakciós díja, vagy a tanárok fizetésemelése. Mit is emelnek? 50%-ot, ami megfelel annak a túlórának, amit kötelezővé tesznek.[ Szerkesztve ]
-
Blyan
félisten
A baj igazából az, hogy a szabályokkal kapcsolatban Ecclestone egyáltalán bármibe beleszólhat.
A vén f@sz foglalkozzon inkább a reklámokkal és a szerződésekkel, a szabályozást meg hagyja meg az FIA-nak.The ability to destroy a planet is insignificant next to the power of the Force.
-
SÖ
őstag
válasz korpicschess #39194 üzenetére
Igazából 100%-ot ígérgetnek már évek óta, ebből lett 50% a gazdasági helyzetre való tekintettel. De a propaganda szöveg meg az, hogy soha nem volt ekkora tőkebeáramlás mint most.
-
whitezo88
nagyúr
Vaterán szarér hugyér, hegyekben állnak pár ezer forintért a Commodore meg NES gépek. Volt már hogy elgondolkoztam, hogy kéne retrozni
(kár hogy pl a NeXT gép meg kisebb vagyon, múltkor láttam egyet ebayen, minden füzet megvolt, alig volt használva. Apple II meg Lisa se olcsó, pedig előbbiből marha sokat gyártottak anno)
[ Szerkesztve ]
-
SÖ
őstag
Konkrétan két vezetőnek kéne távozni, Ecclestone, és Ballmer. Ecclestone nem fog, amíg egy végzetes hibát el nem követ, ami a Pirellivel majdnem bekövetkezett. Ballmer meg most szervezi át az egész céget, pedig a Surface bevezetés ahogy csinálták, sok hónapos csúszással, a bemutató és a megjelenés között, bűn volt. Most abban bíznak, hogy cégek kezdenek bele a felvásárlásba. Mondjuk nekem a következő gépem biztos wines tábla lesz. Nem olyan gyors, de még vállalható, tudásban meg teljes értékű számítógép, szinte semmit nem kell telepítgetni rá, natív ott van minden. De a stor is 100k appnál tart.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- További aktív témák...