Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
iPhone-t használók OFF topikja
Új hozzászólás Aktív témák
-
SÖ
addikt
válasz madgie #161198 üzenetére
"gesztusvezerlés eszméletlenül jól sikerült,"
Amikor mondtam hogy a teljes gesztus vezérlés és a gombok nélküli iPhone a jövő - még tavaly - mondtátok hülyeséget beszélek . Egyesek pánikrohamban törtek ki, hogy home gomb nélkülözhetetlen, nélküle nem működik a iPhone . Most meg a remélem megmarad a home gomb tábor dicséri a legjobban hogy kiirtották végre 😀 Amiről nem lehet még olvasni de ezt is már év elején mondtam hogy e SIMmel fog jönni a következő szifon, csak kérdés vágya magyar szolgáltatók befogadják e. Telekom biztos.
A telekijelzős droidok is áttértek a gesztus vezérlésére, itt a Samsung nagyon le van maradva. Amúgy most a legjobb kamerás mobil a mi8 utána az X, P20. Legalább is a legtöbb pontot kapta a Xioami[ Szerkesztve ]
-
madgie
titán
válasz B-L-A-C-K #161207 üzenetére
Mobilos Beltérben hamar elfogy sajnos, sok fényben teljesen jó. Esti fényekben talán az S8 jobban teljesít, sőt szinte teljesen biztos vagyok ebben, nappal meg nagyjából egál. Makróban is iPhone-osan gyengébb, a közelpont is odébb van, bár ott még a tele végét nem néztem, ott lehet jobb, mint a nagylátón.
Szifonon viszont baromi jó appok vannak, Hipstamatic meg a többi, ezek hiányoztak.
-
SÖ
addikt
Azt hiszem idén az Apple átveszi vezető szerepét soc téren . Ha igaz az A12 7nm-en jön ami azt jelenti hogy minden féle akku problémát meg fog oldani. Szerintem a keynot legnagyobb szenzációja a brutális üzemidő lesz, ha nem veszik vissza az akksit hogy a legvékonyabb legyen az iPhone . Droidon a Snapdragon idén még nem fog tudni megjelenni 7nm-s SoC-al, mert a 855 (első 5nm droid chip) sehogy nem áll amit amúgy is a laptopokba szánt 850 előz.
[ Szerkesztve ]
-
Cyberpunk
félisten
Nézzetek handrás Jaguar I-PACE tesztet. [link] Az autó fasza lett, és handrás is fejlődött, egész profi videó ez már.
Hope was the right choice, and it always will be.
-
Gsx-rr
veterán
válasz MasterMark #161213 üzenetére
Persze! Siman vegigviszik ezt a dizajnt 2-3 evig!
-
madgie
titán
válasz MasterMark #161213 üzenetére
Végül is ja, erre fogható a retro fíling
-
Arcképgyáros
-
Arcképgyáros
-
.Szaki.
addikt
válasz -secret- #161218 üzenetére
Basszus tényleg olyan, mint a Rapid, ez eddig eszembe sem jutott.
Nekem az E-Klasse/A6/5er kategóriában a Sedan-ok jobban beadják valamiért, de tény, hogy a kombi sokkal praktikusabb, már csak a tetősín miatt is.
Ezek az új BMW-k viszont (8er, X5) nagyon nem jönnek be, nekem nagyon nem BMW-sek ezek az új formák. De ha jól emlékszem egy 8-as prototípust valakinek már sikerült tetőre rakni.
Cyberpunk
Szeptemberben elméletileg ugye 3 iPhone fog debütálni, gondolom úgy gondolják, hogy a legfapadosabb lesz az SE utódja, de hát az gondolom közel sem az lesz, mint amit mi várunk páran. Mindegy, az biztos, hogy egy idő után kompromisszumot kell hozni és át kell állni erre a nagy méretre.
[ Szerkesztve ]
-
.Szaki.
addikt
válasz B-L-A-C-K #161230 üzenetére
Én az Up!-okba szerettem bele továbbra is. Kényelmes kis városi autó. Ha mondjuk én vezetem, akkor 4 helyett csak 3 személyes, egy szatyor is alig fér be az ülés mögé, de viszont baromi könnyű vele parkolni, remekül ki lehet belőle látni és iszonyat jól megy. A benzinesre az utóbbi gondolom nem igaz.
Tegnap amivel mentem kemény 185km volt benne. Viszont magamnak nem vennék e-Up!-ot ez a 100km-es hatótáv azért iszonyat kevés.
-
SÖ
addikt
válasz radi8tor #161229 üzenetére
Ez egy olyan hülye sztereotípia . Ócska marketing fogással célozták még a gyártók a női vásárlókat. Ennyi erővel a Yaris is női autó meg a Corsa stb. Nekem most egy cuperra fáj a fogam, de félek a fogorvostól😁
Bugatti Vayront ciki ha nő vezet vagy cuki?[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
-
.Szaki.
addikt
válasz hdanit610 #161234 üzenetére
Igen.
Alapvetően elégedett vagyok vele, szerintem kb fél éve fizethettem rá elő, mert most már nőtt akkorát a zöld terület, hogy nekem is minimális kompomisszummal, de már megérje. Konkrétan az otthonomtól 3 villamosmegállót kell mennem, hogy elérjem a határt. Az autók műszaki állapotával nem szokott gond lenni, folyamatosan bővül a flotta, viszont ahhoz képest, hogy a FB-csoportban megy a panaszkodás, hogy az autók mindig a határon vannak, én egyre ritkábban találok magamnak autót, ez pedig elég kellemetlen. Volt már rá precedens, hogy szükség lett volna rá és egy darab nem volt a közelemben a határon. Ezt a flotta folyamatos bővítésével és esetleg a szervizesekkel lehetne megoldani, tehát ha egy adott ponton túlságosan sok autó van, akkor azokat nem ártana ellogisztikázni.
Az egyedüli dolog ami kellemetlen az nem a szolgáltató hibája, hanem az embereké. Sok kocsi tele van sérüléssel, amiket ugye mindig körbe kell fotózni, mert ha a közvetlen előtted lévő húzta meg és te nem veszed észre, csak az utánad következő, akkor értelemszerűen rád fogják terhelni a kár költségét. A másik, hogy télen rengeteg használt papírzsepi és egyéb szemét volt az autókban, tegnapelőtt szerencsére csak parkolókártyát kellett kidobnom belőle. Viszont ezeket én már mindig jelentem, sérülésmentesként küldöm be a fotót, de rajta van a szemét.
Az autók egyébként baromi jók, eszméletlen hogy húznak, a felszereltségük is remek, tolatóradar, automata lámpa, esőérzékelős ablaktörlő, belső hangulatvilágítás, ülésfűtés, klíma van benne. Az egyedüli hátrányuk, ami miatt én magamnak pl nem vennék ilyen autót, az a 100km-es hatótáv, de valamennyit hazudok a km számláló is, a 100%-os autók is 88-89km-es hatótávot szoktak írni.
(#161237) B-L-A-C-K
Az i3-ban egyelőre csak üléspróbát tudtam venni, de eszméletlen fellingje van a kocsinak, nekem is nagyon bejön. Az i3S pedig a kicsit agresszívabb lökösével pláne baromi jól néz ki.
[ Szerkesztve ]
-
.Szaki.
addikt
válasz B-L-A-C-K #161239 üzenetére
Hát egyszerre nem sok értelme lenne, mert ugye teljesen különböző módon használják az emberek, különböző útvonalakon, különböző vezetési stílusban..stb., az áll a szerződésben, hogy az autót 10%-os hatótáv alá vinni nem lehet, mert különben az autót el kell szállíttatni, aminek a költségét a felhasználó számlájára terhelik. Nekem egyszer nagyon necces volt a dolog 11%-nál raktam le és kíváncsiságból megnéztem az appon, hogy rajta van, kb fél órán át volt szabadon, utána eltűnt. Szóval a töltést is ők intézik. Gondolom azért nem lehet 10% alá vinni, mert kiszámolták, hogy ennyi kell mindenképp, hogy el tudjanak jutni a legközelebbi töltőállomásig.
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz .Szaki. #161242 üzenetére
Áhá, ki van ez akkor találva. És kb havi szinten te mennyit költesz rá? Én most számoltam ki hogy az Insi mennyibe volt mióta megvan, Októberben lesz 2 éve. És azért egy ~70 ezer / hó.-ba benne van. Ebből kb havi 30-40 megy el tankolásra, a maradék az úgy jött össze hogy a kocsinak a kötelező dolgain kívül mondhatni semmi baja nem volt (egy 15 ezres kapcsoló), csak volt ugye átírási költség, 2 kötelező szerviz, 2 casco, 2 kötelező biztosítás, súlyadó...stb.
-
.Szaki.
addikt
válasz B-L-A-C-K #161243 üzenetére
Hát nézd, kétféle csomagot lehet választani, az egyik 80Ft/perc, a parkolási díj pedig 20Ft/perc, a másik csomag pedig 65Ft/perc, a parkolási pedig 15Ft/perc, ennek viszont van egy havidíja, amit automatikusan vonnak, ez 990Ft. Innentől pedig ugye rajtad múlik, hogy milyen távokra, milyen gyakran használod a szolgáltatást.
-
.Szaki.
addikt
válasz Gsx-rr #161246 üzenetére
Én a GreenGo-ra fizettem elő, a Mol nem tudom milyen, a zöld terület kvázi ugyanakkora, annyi különbség van még, hogy a Mol-nál nem csak e-Up!-ok futnak, hanem automata benzinesek is, amik állítólag elég szarok.
SÖ
Miért kéne egész nap nálad legyen az autó? Ez nem arról szól, hogy fillérekért kapsz egy nyolcmilliós kb. 0km-es elektromos autót pacsira. El akarsz menni valahova, A pontban felveszed, B pontban pedig befejezed a bérlést, és elköltöttél kb 2.000-2.600 Forintot egy olyan útvonalon, ami Taxival minimum a duplája lenne. A tömegközlekedést pedig ne vegyük opciónak, mert nagy valószínűséggel azért akarsz autóval menni, mert valami oknál fogva (emberektől való távolságtartás, nagyobb csomag szállítása, klíma használata, télen esetleg ülésfűtés használata, stb.) nem azzal akarsz utazni. Ennyi.
Akkor sem utolsó pl ha be akarsz menni a városba, már nem mindegy, hogy oda-vissza Taxival mész, vagy csak visszafele.
-
Gsx-rr
veterán
válasz .Szaki. #161249 üzenetére
En ezt az egeszet inkabb divathobortnak tartom. Aki Pesten lakik es nincs kocsija egy metroberlettel jobban jar.
Keresegetni az autokat, meg mint ahogy irtad 3 megallot villamosozni ,hogy elerj egy szabad kocsit?!
Akkor mar az Uber 1000x jobb alternativa volt!
Talan cegeknek jo lehet ,akiknel par alkalmazottnak kell rohangalni munkaidoben es el tudjak szamolni a koltsegeket.
Egy kulfoldi turistanak se opcio a regisztracio bonyodalma miatt.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Hálózati / IP kamera
- Milyen processzort vegyek?
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Formula-1
- További aktív témák...
- Apple Iphone 13 PRO MAX/Sierra Blue/256GB/KÁRTYAFÜGGETLEN/AKKU 88%/Patika állapot
- Csere-Beszámítás! Gamer PC! I3 10105F / GTX 1070Ti 8GB / 16GB DDR4 / 512GB SSD
- SAMSUNG FLIP3 8GB/128GB FEKETE, ÜZLETBŐL, GARANCIÁVAL
- SAMSUNG Z FLIP4 8GB/128GB GOLD (Fóliás, mindene ÚJ), 2025.DEC-ig GARANCIÁS, ÜZLETBŐL, BESZÁMITÁS
- Intel Core i7-7700K (8M Cache, up to 4.50 GHz) OEM Processor!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs